Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо поділу земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту ПАТ «Запоріжжяобленерго» для прокладання та експлуатації ліній електропередач відповідно робочого проекту, на об`єкті: «Реконструкція РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Кушугум», РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Лежине», ПЛ-10 кВ Ф58 ПС «Кушугум» та ПЛ-10 кВ Ф72 ПС «Лежине» ЗРЕМ, для електропостачання електроустановок об’єкта «Нове будівництво крематорію міста Запоріжжя на Кушугумському кладовищі, розташованого на землях Балабинської селищної ради, Запорізького району, Запорізької області, за межами населеного пункту»)
DK 021:2015 - 71340000-3 – Comprehensive engineering services (Services for development of land survey projects as to the land plot allotment, technical documents on land survey as to the land plots subdivision, technical documents on land survey as to demarcation for land plots covered by personal servitude right of “Zaporizhzhiaoblenergo” PJSC for installation and operating power lines according to the working design in the facility: “Reconstruction of ‘РУ’-10 kV (Electricity Distribution Plant) of 35/10 kV “Kushuhum” Sub-station, ‘РУ’-10 kV (Electricity Distribution Plant) of 35/10 kV “Lezhyne” Sub-station, OHPL-10 kV ‘Ф’58 of “Kushuhum” Sub-station and OHPL -10 kV ‘Ф’72 of “Lezhyne” Sub-station ‘District Electrical Supply Network’, for power supply to electricity-generating plants of the facility “New construction of a crematorium of Zaporizhzhia city in Kushuhum cemetery situated on the land of Balabino Village Council of Zaporizhzhia District of Zaporizhzhia Oblast outside of the populated locality”)
Очікувана вартість
9 306 000,00 UAH
UA-2019-11-01-001956-b a5f51bbf9e3c420abb04bddbad8fc5ac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380999052102 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise "Capital Construction Departament" of Zaporizhzhia
National ID: 04054151
Contact point: Angelina Omelchenko
+380999052102
omelchenko.uks@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 14:02
Очікувана вартість: 9 306 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH
Publication date: 01 листопада 2019 15:09
Enquiries until: 21 листопада 2019 17:00
Complaints submission until: до 27 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 грудня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 9 306 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,04 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо поділу земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту ПАТ «Запоріжжяобленерго» для прокладання та експлуатації ліній електропередач відповідно робочого проекту, на об`єкті: «Реконструкція РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Кушугум», РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Лежине», ПЛ-10 кВ Ф58 ПС «Кушугум» та ПЛ-10 кВ Ф72 ПС «Лежине» ЗРЕМ, для електропостачання електроустановок об’єкта «Нове будівництво крематорію міста Запоріжжя на Кушугумському кладовищі, розташованого на землях Балабинської селищної ради, Запорізького району, Запорізької області, за межами населеного пункту»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 60б
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги

DK 021:2015 - 71340000-3 – Comprehensive engineering services (Services for development of land survey projects as to the land plot allotment, technical documents on land survey as to the land plots subdivision, technical documents on land survey as to demarcation for land plots covered by personal servitude right of “Zaporizhzhiaoblenergo” PJSC for installation and operating power lines according to the working design in the facility: “Reconstruction of ‘РУ’-10 kV (Electricity Distribution Plant) of 35/10 kV “Kushuhum” Sub-station, ‘РУ’-10 kV (Electricity Distribution Plant) of 35/10 kV “Lezhyne” Sub-station, OHPL-10 kV ‘Ф’58 of “Kushuhum” Sub-station and OHPL -10 kV ‘Ф’72 of “Lezhyne” Sub-station ‘District Electrical Supply Network’, for power supply to electricity-generating plants of the facility “New construction of a crematorium of Zaporizhzhia city in Kushuhum cemetery situated on the land of Balabino Village Council of Zaporizhzhia District of Zaporizhzhia Oblast outside of the populated locality”)
Розгорнути Згорнути
CPV: 71340000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт у термін до 120 банківських днів з дати підписаного Сторонами акту наданих послуг Пiсляоплата 120 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:46
ТД.doc
01 листопада 2019 15:09
ТД.doc
20 листопада 2019 14:46
Перелік змін до тендерної документації.doc
20 листопада 2019 14:46
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 10 Проект договору.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 9 Дозвіл на обробку персональних даних.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 8 Технічна специфікація Електропостачання.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 7 Інформаційна довідка про відповідність ТС.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 6.1, 6.2 Документи по ст.17.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 5 Лист-підтвердження на згоду з Проектом договору.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 4 Довідка про уповноважену особу.doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 2 Тендерна пропозиція на закупівлю (1).doc
01 листопада 2019 15:09
Додаток 1 Відомості про учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 1 помилка
Дата подання: 04 листопада 2019 10:24
Дата відповіді: 07 листопада 2019 16:03
Доброго дня! Повідомляємо, що згідно Постанови Правління НБУ від 28.12.2018 р. № 162 «Щодо впровадження міжнародного банківського рахунку (IBAN) в Україні» з 01.11.2019 діють рахунки в форматі IBAN в яких відсутнє МФО, тому просимо виправити пункт 4 Додатку 1 "Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі", шляхом приведення полів банківських реквізитів згідно вимог чинного законодавства України та уникнення помилок під час підписання договору з переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що згідно повидомлення НБУ: "...Включно до 12 січня 2020 року можна використовувати ті платіжні реквізити, які застосовувалися до запровадження цього міжнародного стандарту" посилання на повідомлення - https://www.bank.gov.ua/news/all/zaversheno-perehid-na-mijnarodniy-standart-iban
таким чином, наявність у пункті 4 Додатку 1 "Інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі визнання переможцем процедури закупівлі" поля "МФО банку" не суперечить вимогам чинного законодавства.
Щодо заповнення довідки про наявність працівників
Дата подання: 16 листопада 2019 15:03
Дата відповіді: 20 листопада 2019 14:20
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка які відомості необхідно вносити в колонку «Стаж роботи на підприємстві, років» в довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 3 до тендерної документації у випадку, якщо працівник був прийнятий на підприємство повторно: стаж роботи на підприємстві необхідно обраховувати сумарно за два періоди працевлаштування чи відраховувати від моменту останнього працевлаштування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерна документація мість вичерпну відповідь на Ваше питання.
Помилка в формі листів-відгуків
Дата подання: 16 листопада 2019 17:38
Дата відповіді: 20 листопада 2019 14:50
В формі Листа-відгука про виконання договору (договорів) Додатку 3 до тендерної документації поряд з місцем для підпису та печаткою вказано наступне: «посада уповноваженої особи Учасника». Просимо виправити дану помилку з урахуванням того, що: 1) по тексту листа-відгука адресатом даного листа є контрагент за аналогічним договором; 2) уповноважена особа Учасника не може бути підписантом листа-відгука про виконання договору, оскільки не здійснює приймання наданих послуг (виконаних робіт) та їх оцінку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено відповідні зміни
Питання до аналогічних договорів
Дата подання: 21 листопада 2019 12:20
Дата відповіді: 21 листопада 2019 16:51
Вкажіть чи допускається для участі в даній процедурі закупівлі надання аналогічного договору, що укладений з фізичною особою?
Відповідь: Тендерна документація мість вичерпну відповідь на Ваше питання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-001956-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 12 листопада 2019 17:58
Дискримінаційні вимоги Додатку 3 до тендерної документації
Шановний Замовник!
Відповідно до п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуг, що затверджена рішенням тендерного комітету, протокол засідання від 1 листопада 2019 р. № 78/1, встановлено наступну вимогу для Учасника: «До довідки надаються копії договору(договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання наданого договору (договорів) повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі». Однак така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує базові принципи у сфері здійснення публічних закупівель, що закріплені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників та принцип добросовісної конкуренції серед учасників виходячи з наступного:
1. Вважаємо, що Замовник навмисно встановив таку вимогу для обмеження конкуренції та для недопущення значної кількості учасників до даних торгів. Спеціально встановлена дискримінація підтверджується тим, що у попередній закупівлі UA-2019-08-16-001651-a, що була проведена цим же Замовником та щодо аналогічного предмету закупівлі, подібного кваліфікаційного критерію (п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації, надання копії договору(договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання наданого договору (договорів) повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі) встановлено не було. Варто вказати, що попередня закупівля (UA-2019-08-16-001651-a) була відмінена без належної аргументації, тобто безпідставно. Крім того, в ході проведення попередньої закупівлі Замовнику стала відома інформація про суми та предмет наданих аналогічних договорів всіх учасників, що дозволило Замовнику створити бар’єри для того, щоб більшість учасників попередньої закупівлі штучно була позбавлена можливості участі у новій закупівлі.
Вказана позиція щодо неправомірності встановленої Замовником вимоги щодо аналогічних договорів підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3440-р/пк-пз від 30.05.2017, яким було встановлено неправомірність встановлення Замовником критеріїв щодо суми аналогічного договору та зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи також специфіку предмету закупівлі та незначну поширеність виконання подібних послуг, суміщення в рамках вказаного предмету закупівлі трьох різних видів землевпорядної документації, встановлення критерію щодо суми аналогічного договору очевидно призведе до обмеження кола потенційних учасників рамками кількох компаній, що йде в розріз з базовими принципами здійснення публічних закупівель.
Варто також вказати, що вартість аналогічного договору не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних послуг, а визначальним є досвід виконання аналогічних послуг відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Також неправомірність встановленої вимоги до загальної суми виконання наданого договору (договорів) підтверджується ще одним рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018, зокрема, в п. 9 вказаного рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку, що Замовником не було доведено необхідність встановлення вимоги щодо обсягу аналогічного договору. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі змогли б лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 50% від очікуваної вартості та встановлено дискримінацію по відношенню до інших потенційних учасників, а також невідповідність ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Наявність досвіду виконання договору (договорів), загальна сума виконання яких повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі, жодним чином не може слугувати критерієм особливої якісності та своєчасності наданих послуг. Даний критерій не надає жодної інформації про перевагу якості надання послуг з боку одного учасника порівняно з іншими учасниками та є дискримінаційним та таким, що суттєво звужує коло потенційних учасників закупівлі. Одним із базових принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівель» є принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Тобто тендерна документація має бути створена з урахуванням можливості допущення учасників для створення умов конкуренції, а не навпаки максимального звуження можливого кола учасників і створення умов мінімальної конкуренції. Очевидно така вимога, що закріплена в п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації, протирічить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників; ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; ч. 1 ст. 2 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні». Встановлюючи даний критерій Замовник не обґрунтовує необхідність підтвердження досвіду виконання договору (договорів), загальна сума виконання яких повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі, тобто що надасть Замовнику така інформація про Учасника з вимог тендерної документації залишається незрозумілим.
3. Вимога щодо виконання договору (договорів), загальна сума виконання яких повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі, є незаконною та такою, що суперечить земельному законодавству, оскільки законодавство у сфері землеустрою не розділяє види документації із землеустрою з прив’язкою до вартості договорів. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про землеустрій» види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно Законом України «Про землеустрій». Тобто ст. 25 Закону України «Про землеустрій» встановлює виключний перелік видів документації із землеустрою, серед якого не закріплено розмежування видів документації із землеустрою у відповідності до вартості договору.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо:
Внести зміни до тендерної документації, усунувши дискримінаційну вимогу п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуг, що затверджена рішенням тендерного комітету, протокол засідання від 1 листопада 2019 р. № 78/1: «До довідки надаються копії договору(договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання наданого договору (договорів) повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі».
Просимо прийняти до уваги дану вимогу задля уникнення додаткових звернень до органів, що здійснюють моніторинг закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2019 15:52
Шановний Учасник!
Ознайомившись з вимогою повідомляю наступне.
Процедура закупівлі UA-2019-08-16-001651-a була відмінена у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Вимоги тендерної документації процедури закупівлі UA-2019-08-16-001651-a жодним чином не відносяться до вимог тендерної документації процедури закупівлі UA-2019-11-01-001956-b оскільки це нова процедура з новими вимогами.
Вимога тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції копії договору (договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання яких повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі, жодним чином не є дискримінаційною та такою, яка спрямована на встановлення нерівних умов для учасників у закупівлі «ДК 021:2015 - 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо поділу земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту ПАТ «Запоріжжяобленерго» для прокладання та експлуатації ліній електропередач відповідно робочого проекту, на об`єкті: «Реконструкція РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Кушугум», РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Лежине», ПЛ-10 кВ Ф58 ПС «Кушугум» та ПЛ-10 кВ Ф72 ПС «Лежине» ЗРЕМ, для електропостачання електроустановок об’єкта «Нове будівництво крематорію міста Запоріжжя на Кушугумському кладовищі, розташованого на землях Балабинської селищної ради, Запорізького району, Запорізької області, за межами населеного пункту»)», оскільки не обмежує коло потенційних учасників, а лише дає можливість участі в аукціоні тих контрагентів, які мають досвід виконання аналогічних робіт (надання послуг) в комплексі та в значних обсягах, а саме розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо поділу земельних ділянок, та технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту ПАТ «Запоріжжяобленерго».
Учасники повинні документально підтвердити спроможність гарантованого та своєчасного виконання зазначених послуг.
Пунктом 1 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Пунктом 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Законом не встановлено обмежень щодо видів та способу підтвердження кваліфікації учасників. Замовник самостійно встановлює перелік кваліфікаційних критеріїв та спосіб підтвердження кваліфікації учасників.
Враховуючі вказане, а також у поєднанні з неухильним дотриманням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, Ваша вимога є такою, що не підлягає задоволенню, а як наслідок і внесення змін до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-01-001956-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 26 листопада 2019 15:17
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" (надалі - Замовник) 01.11.2019 оголосило закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ID: a5f51bbf9e3c420abb04bddbad8fc5ac, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-001956-b, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо поділу земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту ПАТ «Запоріжжяобленерго» для прокладання та експлуатації ліній електропередач відповідно робочого проекту, на об`єкті: «Реконструкція РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Кушугум», РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Лежине», ПЛ-10 кВ Ф58 ПС «Кушугум» та ПЛ-10 кВ Ф72 ПС «Лежине» ЗРЕМ, для електропостачання електроустановок об’єкта «Нове будівництво крематорію міста Запоріжжя на Кушугумському кладовищі, розташованого на землях Балабинської селищної ради, Запорізького району, Запорізької області, за межами населеного пункту»). В тендерну документацію (надалі - ТД), яка затверджена рішенням тендерного комітету, Протокол засідання від 1 листопада 2019 р. № 78/1, було внесено зміни та затверджено нову редакцію ТД, відповідно Замовником встановлено дискримінаційні вимоги через які Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕНД.КОМ» (надалі - Скаржник) не може прийняти участь у даній закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 18 «Про публічні закупівлі» зазначаємо наступні підстави, що свідчать про наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника: 1) Відповідно до п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до ТД Замовником встановлено наступну вимогу для Учасника: «До довідки надається копія договору (договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання наданого (-них) договору (-ів) сумарно повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі». Однак така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує базові принципи у сфері здійснення публічних закупівель, що закріплені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників та принцип добросовісної конкуренції серед учасників виходячи з наступного: 1. Вважаємо, що Замовник навмисно встановив таку вимогу для обмеження конкуренції та для недопущення значної кількості учасників до даних торгів. Спеціально встановлена дискримінація підтверджується тим, що у попередній закупівлі UA-2019-08-16-001651-a, що була проведена цим же Замовником та щодо аналогічного предмету закупівлі, подібного кваліфікаційного критерію (п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації щодо надання копії договору(договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання наданого (-них) договору (-ів) сумарно повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі) встановлено не було. Варто вказати, що попередня закупівля (UA-2019-08-16-001651-a) була відмінена без належної аргументації, тобто безпідставно. Крім того, в ході проведення попередньої закупівлі Замовнику стала відома інформація про суми та предмет наданих аналогічних договорів всіх учасників, що дозволило Замовнику створити бар’єри для того, щоб більшість учасників попередньої закупівлі штучно була позбавлена можливості участі у новій закупівлі. Вказана позиція щодо неправомірності встановленої Замовником вимоги щодо аналогічних договорів підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3440-р/пк-пз від 30.05.2017, яким було встановлено неправомірність встановлення Замовником критеріїв щодо суми аналогічного договору та зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації. Враховуючи також специфіку предмету закупівлі та незначну поширеність виконання подібних послуг, суміщення в рамках вказаного предмету закупівлі трьох різних видів землевпорядної документації, встановлення критерію щодо суми аналогічного договору очевидно призведе до обмеження кола потенційних учасників рамками кількох компаній, що йде в розріз з базовими принципами здійснення публічних закупівель. Варто також вказати, що вартість аналогічного договору не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних послуг, а визначальним є досвід виконання аналогічних послуг відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням. Також неправомірність встановленої вимоги до загальної суми виконання наданого договору (договорів) підтверджується ще одним рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9621-р/пк-пз від 18.09.2018, зокрема, в п. 9 вказаного рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку, що Замовником не було доведено необхідність встановлення вимоги щодо обсягу аналогічного договору. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі змогли б лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, вартість яких становить не менше 50% від очікуваної вартості та встановлено дискримінацію по відношенню до інших потенційних учасників, а також невідповідність ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Наявність досвіду виконання договору (договорів), загальна сума виконання яких повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі, жодним чином не може слугувати критерієм особливої якісності та своєчасності наданих послуг. Даний критерій не надає жодної інформації про перевагу якості надання послуг з боку одного учасника порівняно з іншими учасниками та є дискримінаційним та таким, що суттєво звужує коло потенційних учасників закупівлі. Одним із базових принципів здійснення закупівель згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівель» є принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Тобто тендерна документація має бути створена з урахуванням можливості допущення учасників для створення умов конкуренції, а не навпаки максимального звуження можливого кола учасників і створення умов мінімальної конкуренції. Очевидно така вимога, що закріплена в п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації, протирічить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників; ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; ч. 1 ст. 2 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні». Встановлюючи даний критерій Замовник не обґрунтовує необхідність підтвердження досвіду виконання договору (договорів), загальна сума виконання яких повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі, тобто що надасть Замовнику така інформація про Учасника з вимог тендерної документації залишається незрозумілим. 3. Вимога щодо виконання договору (договорів), загальна сума виконання яких повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі, є незаконною та такою, що суперечить земельному законодавству, оскільки законодавство у сфері землеустрою не розділяє види документації із землеустрою з прив’язкою до вартості договорів. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону України «Про землеустрій» види документації із землеустрою та їх склад встановлюються виключно Законом України «Про землеустрій». Тобто ст. 25 Закону України «Про землеустрій» встановлює виключний перелік видів документації із землеустрою, серед якого не закріплено розмежування видів документації із землеустрою у відповідності до вартості договору. На підставі вищевикладеного вимагаємо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши дискримінаційну вимогу п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю послуг, що затверджена рішенням тендерного комітету, Протокол засідання від 1 листопада 2019 р. № 78/1: «До довідки надається копія договору (договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання наданого (-них) договору (-ів) сумарно повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі» як таку, що суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників; ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників; ч. 1 ст. 2 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні». 2) Відповідно до п. 2 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 до ТД Замовником встановлено наступну вимогу для Учасника: «Крім того, копія договору (договорів) на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту повинна містити інформацію за якою можливо визначити вид земельного сервітуту». Однак така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує базові принципи у сфері здійснення публічних закупівель, що закріплені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників та принцип добросовісної конкуренції серед учасників виходячи з наступного: 1. Стаття 25 Закону України «Про землеустрій» встановлює виключний перелік видів документації із землеустрою. В межах даної статті, а саме пунктом ї) виокремлено наступний вид документації: «технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту». Вказана стаття 25 Закону України «Про землеустрій» не розмежовує види документації із землеустрою в залежності від виду земельного сервітуту, тобто така вимога суперечить чинному законодавству із землеустрою. 2. Види права земельного сервітуту встановлені статтею 99 Земельного Кодексу України. Стаття 100 Земельного Кодексу України встановлює однаковий порядок встановлення земельних сервітутів для всіх видів земельних сервітутів. Крім того, технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту, незалежно від виду земельного сервітуту буде включати в себе ряд ідентичних етапів та дій, жодної специфіки при розробленні такої документації в залежності від виду земельного сервітуту не передбачено чинним земельним законодавством, що підтверджується статтею 55-1 Закону України «Про землеустрій», яка встановлює складові технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюється право сервітуту, що є абсолютно однаковими для будь-якої вказаної документації незалежно від виду земельного сервітуту. Інформація про вид земельного сервітуту не може слугувати ідентифікатором якості та гарантією вчасності щодо наданих послуг. Із вимог тендерної документації залишається незрозумілим, яку саме інформацію нададуть Замовнику відомості про вид земельного сервітуту, обґрунтування з цього приводу повністю відсутнє. Таким чином, зазначена вимога суперечить чинному земельному законодавству та йде в розріз з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимога для учасника щодо зазначення виду земельного сервітуту в межах договору (договорів) на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту є такою, що навмисно обмежує потенційне коло учасників, оскільки суб’єкти землеустрою мають право не вказувати вид земельного сервітуту в межах договору (договорів) на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту, оскільки в даному випадку це не є істотною умовою вказаного виду договорів та нормативно не закріплено жодної типової форми договорів на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту. Крім того, Скаржник має досвід виконання робіт з землеустрою, зокрема, але не виключно, виконання робіт з розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту, робіт з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок, робіт з розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельних ділянок та має можливість надати послуги, визначені предметом закупівлі, якісно та своєчасно. Але через дискримінаційні вимоги Замовника не має можливості прийняти участь у даній Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 20:11
рішення від 28.11.2019 № 17597.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 20:11
рішення від 13.12.2019 № 18566.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2019 22:31
Номер скарги: UA-2019-11-01-001956-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 25 грудня 2019 16:49
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо допущення до аукціону пропозицій ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ" та ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва" (надалі - Замовник) 01.11.2019 оголосило закупівлю Відкриті торги з публікацією англійською мовою, ID: a5f51bbf9e3c420abb04bddbad8fc5ac, ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-001956-b, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (Послуги з розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо поділу земельних ділянок, технічних документацій із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту ПАТ «Запоріжжяобленерго» для прокладання та експлуатації ліній електропередач відповідно робочого проекту, на об`єкті: «Реконструкція РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Кушугум», РУ-10 кВ ПС 35/10 кВ «Лежине», ПЛ-10 кВ Ф58 ПС «Кушугум» та ПЛ-10 кВ Ф72 ПС «Лежине» ЗРЕМ, для електропостачання електроустановок об’єкта «Нове будівництво крематорію міста Запоріжжя на Кушугумському кладовищі, розташованого на землях Балабинської селищної ради, Запорізького району, Запорізької області, за межами населеного пункту»). За результатами розгляду та оцінки з боку Замовника інформації та документів, що підтверджують відповідність Учасників кваліфікаційним критеріям та що містять технічний опис предмета закупівлі та формування Замовником протоколу прекваліфікації 20.12.2019 до аукціону було допущено тендерні пропозиції таких учасників: • ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ"; • ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ". Однак таке рішення Замовника є таким, що порушує п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Тендерні пропозиції ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ" та ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, а саме: 1. Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ". 1.1. Замовник в ТД вимагає: абз. 4 п.п. 3 п. 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «забезпечення тендерної пропозиції повинно містити такі суттєві умови: термін дії повинен бути не менше ніж 120 днів з дати розкриття». Датою розкриття згідно інформації офіційного веб-ресурсу https://prozorro.gov.ua/ була дата 18.12.2019 р. Таким чином, 120 днів з дати розкриття становить проміжок від 18.12.2019 р. по 16.04.2020 р. Тобто кінцевим терміном дії наданого забезпечення ТП згідно вимог ТД має бути дата 16.04.2020 р. Учасник ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ" у складі своєї ТП надав Гарантію № 25917/19-ТГ від «29» листопада 2019 року (Додаток 3 до скарги), строк дії якої становить з дати розкриття «01» грудня 2019 року і діє до «31» березня 2020 року включно». Тобто учасник ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ" порушив вимогу абз. 4 п.п. 3 п. 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, так як забезпечення тендерної пропозиції, надане ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ" є таким, що не відповідає вимогам ТД, а саме абз. 4 п.п. 3 п. 2 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», та допущення до аукціону даного учасника з боку Замовника є порушенням п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ". 2.1 Вимога тендерної документації щодо надання аналогічних договорів: п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 – «До довідки надається копія договору (договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання наданого (-них) договору (-ів) сумарно повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі». ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі своєї тендерної пропозиції надало договір №01/04-17 про розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки від 11 квітня 2017 року (Додаток 4 до скарги, надалі – Договір). У складі наданого ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Договору відсутній Додаток 1 до Договору, а саме Завдання на виконання робіт, яке згідно п. 1.2 Договору є невід’ємною частиною Договору. Тобто Учасником ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" надано підтвердження щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не в повному обсязі, зокрема, відсутня невід’ємна частина Договору. Крім того, саме цей Додаток до Договору містить в собі інформацію згідно п. 1.2 наданого Договору про технічні, економічні та інші вимоги до розроблюваної Учасником згідно Договору технічної документації, тобто без вказаного невід’ємного Додатку важко зрозуміти технічні характеристики виконаних робіт та їх відповідність вимогам тендерної документації та вимогам законодавства. Також необхідно врахувати попередню практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, позицію, висвітлену в рішенні № 5739-р/пк-пз від 10.05.2019, зокрема п. 1 якого визначає, що не надання невід'ємної частини аналогічного договору є не наданням аналогічного договору в повному обсязі, що не відповідає умовам Документації. Тобто тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" є такою, що не відповідає п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена Замовником. 2.2 Вимога тендерної документації щодо надання аналогічних договорів: п. 1 примітки довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку 3 – «До довідки надається копія договору (договорів) та документів, що підтверджують виконання договору (договорів), загальна сума виконання наданого (-них) договору (-ів) сумарно повинна бути не менше ніж 5 відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі». ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі своєї тендерної пропозиції надало договір №33 від 29 жовтня 2018 року (надалі – Договір, Додаток 5 до скарги) та акт прийому-передачі виконаних робіт від 29 липня 2019 року по договору №33 від 29 жовтня 2018 року (Додаток 6 до скарги, надалі – Акт). Згідно п. 2.1 Договору загальна вартість роботи за цим договором становить 5 000 004,00 (п’ять мільйонів чотири) гривень, в тому числі ПДВ 833 334,00 грн. Однак сума вартості робіт в Акті визначена інша, в бік збільшення, жодна аргументація та пояснення з боку Учасника відсутні. Згідно наданого Акту вартість робіт за Договором становить 5 120 316,00 (П’ять мільйонів сто двадцять тисяч триста шістнадцять) гривень 00 копійок. В тому числі ПДВ 20% - 853 386,00 грн. Тобто Акт та Договір не відповідають один одному, жодних пояснень щодо різниці вартості робіт Учасник не надає В такому випадку Акт не є належним підтвердженням наданих робіт згідно вказаного Договору. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" є такою, що не відповідає п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена Замовником. 2.3 ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявність обладнання та матеріально-технічної бази у складі своєї тендерної пропозиції подало інформацію про приймач RTK GNSS CHC i70 (L1+L2), заводський №1180081035142, а також свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки від 26 грудня 2018 року (Додаток 7 до скарги). Згідно п. 26 Додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці» глобальні супутникові навігаційні системи геодезичного призначення є засобом вимірювальної техніки, що підлягає періодичній повірці. Згідно поданого свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки воно є чинним відносно приймача RTK GNSS CHC i70 (L1+L2), заводський №1180081035142, до 17 грудня 2019 року. Датою розкриття згідно інформації офіційного веб-ресурсу https://prozorro.gov.ua/ була дата 18.12.2019. Тобто Учасник ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" подало свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, що є втратило чинність на момент розкриття тендерних пропозицій учасників. Тобто інформація про справність та відповідність метрологічним стандартам приймача RTK GNSS CHC i70 (L1+L2), заводський №1180081035142, залишається не підтвердженою. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" є такою, що не відповідає п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена Замовником. 2.4. Вимога тендерної документації щодо форми надання довідок Додатку 3 (довідки-підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям): Додаток 3 до тендерної документації – «Форми довідок додатку 3 подаються у вигляді, наведеному нижче. Учасник не повинен відступати від наведених форм»; а також положення п.п. 1.4. п. 1 Розділу «III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «Для правильного оформлення тендерної пропозиції учасник вивчає всі інструкції, форми, терміни та специфікації, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання тендерної пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої тендерної пропозиції». В поданих Учасником ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" довідках, а саме: 1) довідці «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» вих. №04/28 від 28.11.2019 р. (Додаток 8 до скарги); 2) довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих. №06/28 від 28.11.2019 р. (Додаток 9 до скарги); 3) довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» вих. №01/29 від 29.11.2019 р. (Додаток 10 до скарги) – видалені примітки, що входили до форми довідок, які встановлені Замовником згідно тендерної документації, зокрема, Додатком 3 до тендерної документації. Таким чином, Учасник ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" відступив від форми довідок, встановлених Замовником. Це є пряме недотримання вимог Додатку 3 до тендерної документації. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" є такою, що не відповідає п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена Замовником. 2.5. Вимога тендерної документації щодо зазначення виду сервітуту в положеннях аналогічного договору: п. 2 примітки до довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» - «копія договору (договорів) на розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж частин земельних ділянок, на які поширюється право особистого сервітуту повинна містити інформацію за якою можливо визначити вид земельного сервітуту». Учасник ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі своєї тендерної пропозиції надало договір на розроблення документації із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки на яку поширюється право сервітуту №12-08 від 12 серпня 2019 року (Додаток 11 до скарги, надалі – Договір). Наданий ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Договір у своїх положеннях та невід’ємних частинах не містить інформацію за якою можливо визначити вид земельного сервітуту. Таким чином, це є пряме недотримання з боку ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" вимоги п. 2 примітки до довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" є такою, що не відповідає п. 1 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена Замовником. Виходячи з викладеного, жоден із учасників, яких було допущено до аукціону, не відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства, а саме тому згідно ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має бути відмінена. На підставі викладених аргументів та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ", ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ". 3. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі (Відкриті торги з публікацією англійською мовою) за ідентифікатором закупівлі: UA-2019-11-01-001956-b через те, що жоден з учасників, які подали свої тендерні пропозиції та були допущені до аукціону, не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 грудня 2019 18:27
рішення від 28.12.2019 № 19478.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2019 18:27
рішення від 20.01.2020 № 1101.pdf
Дата публікації: 23 січня 2020 22:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник не погоджується з рішенням АМКУ № 1101-р/пк-пз від 20.01.2020 та має намір оскаржити зазначене рішення до Окружного адміністративного суду міста Київ
Дата виконання рішення замовником: 27 січня 2020 15:52

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

06 грудня 2019 14:27
131709.PDF

Документи Органу Оскарження

28 листопада 2019 20:11
рішення від 28.11.2019 № 17597.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

27 січня 2020 15:52
1.doc

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-11-01-001956-ba5f51bbf9e3c420abb04bddbad8fc5ac
Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Юрістек Груп
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 13:47
Електронний підпис
28 листопада 2019 13:59
30 Технічне завдання _.pdf
28 листопада 2019 13:59
29 Трудові книжки.pdf
28 листопада 2019 13:59
28 Таблиця 6_.pdf
28 листопада 2019 13:59
26 Дипломи працівників.pdf
28 листопада 2019 13:59
24 Підтвердження Digitals.pdf
28 листопада 2019 13:58
13 Відомості про учасника_.pdf
28 листопада 2019 13:58
10 Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2019 13:58
09 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2019 13:58
02 Статут оригінал та копія.pdf

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:18
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:16
Dov i Lic.pdf
29 листопада 2019 15:16
Статут завірена копія.pdf
29 листопада 2019 15:16
Повноваження щодо підпису.pdf
29 листопада 2019 15:16
Опис установчі документи.pdf
29 листопада 2019 15:16
Лiцензiя.zip
29 листопада 2019 15:16
Договори оренди обладнання.pdf
29 листопада 2019 15:16
Довiренiсть_Рижий.zip
29 листопада 2019 15:16
Гарантия_7649.zip
29 листопада 2019 15:16
Витяг платника ПДВ.pdf
29 листопада 2019 15:16
Банківська гарантія.rar
29 листопада 2019 15:16
8 Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2019 15:16
6 Ст 17 окрема довідка.pdf
29 листопада 2019 15:16
6 Документ Ст 17.pdf
29 листопада 2019 15:16
5 Згода проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:16
3.5 Обладнання та повірки.pdf
29 листопада 2019 15:16
3.3. Лист-відомості ЗП.pdf
29 листопада 2019 15:16
3.2. Договори досвід.pdf
29 листопада 2019 15:16
3.1. Відгуки до договорів.pdf
29 листопада 2019 15:15
3 Кваліфікаційні критерії.pdf
29 листопада 2019 15:15
1 Відомості про Учасника.pdf

Конфіденційні документи

29 листопада 2019 15:16
4.1 Паспорт директор завірений.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить персональні дані згідно ЗУ Про захист персональних даних

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Юрістек Груп #38789135

№ рішення у справі

54/46-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/88-р/к

Дата рішення у справі

26.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 17:50
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:47
Гарантія.zip
29 листопада 2019 17:47
9 Інформаційна довідка.pdf
29 листопада 2019 17:47
8 Довідка по ст.17.pdf
29 листопада 2019 17:47
7 Лист підтвердження.pdf
29 листопада 2019 17:47
5 наказ_ протокол.pdf
29 листопада 2019 17:47
1 Відомості про учасника.pdf

Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 13:59
Електронний підпис
30 листопада 2019 13:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ Юрістек Груп

ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 грудня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ" Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:18
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:17
Електронний підпис
29 листопада 2019 15:16
Dov i Lic.pdf
29 листопада 2019 15:16
Статут завірена копія.pdf
29 листопада 2019 15:16
Повноваження щодо підпису.pdf
29 листопада 2019 15:16
Опис установчі документи.pdf
29 листопада 2019 15:16
Лiцензiя.zip
29 листопада 2019 15:16
Договори оренди обладнання.pdf
29 листопада 2019 15:16
Довiренiсть_Рижий.zip
29 листопада 2019 15:16
Гарантия_7649.zip
29 листопада 2019 15:16
Витяг платника ПДВ.pdf
29 листопада 2019 15:16
Банківська гарантія.rar
29 листопада 2019 15:16
8 Технічна специфікація.pdf
29 листопада 2019 15:16
6 Ст 17 окрема довідка.pdf
29 листопада 2019 15:16
6 Документ Ст 17.pdf
29 листопада 2019 15:16
5 Згода проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:16
3.5 Обладнання та повірки.pdf
29 листопада 2019 15:16
3.3. Лист-відомості ЗП.pdf
29 листопада 2019 15:16
3.2. Договори досвід.pdf
29 листопада 2019 15:16
3.1. Відгуки до договорів.pdf
29 листопада 2019 15:15
3 Кваліфікаційні критерії.pdf
29 листопада 2019 15:15
1 Відомості про Учасника.pdf

Конфіденційні документи

29 листопада 2019 15:16
4.1 Паспорт директор завірений.pdf

Обґрунтування конфіденційності

містить персональні дані згідно ЗУ Про захист персональних даних

Публічні документи

30 листопада 2019 13:59
Електронний підпис
30 листопада 2019 13:58
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВ "ЦЕНТР ЗЕМЛЕУСТРОЮ ТА ГЕОДЕЗІЇ"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 січня 2020 11:49
Коментар щодо відміни: процедуру закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-01-001956-b необхідно відмінити на підставі Рішення №1101-р/пк-пз від 20.01.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
28 січня 2020 11:49
Електронний підпис
28 січня 2020 11:47
Повідомлення про відміну торгів.PDF