Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
миючі засоби
Очікувана вартість
30 358,46 UAH
UA-2019-11-01-001938-b ● 1a551cb948e64e5f8772062ae1b01662
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 30 358,46 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 151,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Строк поставки - 14 к.д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | строк оплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 15:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 15:07 |
Додаток 7_2.docx | |
01 листопада 2019 15:07 |
Додаток 6. Проект договору.doc | |
01 листопада 2019 15:06 |
Ліцей_Миючі засоби.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 04 листопада 2019 17:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-01-001938-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КВІН-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42080764
Дата подання: 18 листопада 2019 12:28
Вимога
Шановний Замовнику! При розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ "БРАВО-ПАП" просимо звернути увагу на те, що даним учасником не наданий жоден документ, який підтверджує якість пігулок для унітазу Blue Bubble, також протерміновані сертифікати на інші товари
Дякуємо!
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 17:44
Здрастуйте, Ваша вимога розглянута й тендерним комітетом ухвалено рішення її задовольнити, оскільки Ви просите прийняти до уваги надану Вами інформацію. Щодо власне рішення про відхилення учасника-переможця аукціону на підставі наданої Вами інформації, то це рішення відтерміноване й буде розглядатися пізніше за результатами підготовки техвисновку відповідальними співробітниками підрозділу-замовника. Попередньо можна зазначити, що згідно умов тендерної докуменатції не може бути підставою відхилення учасника ненадання ним додаткових документів по якості продукції (зокрема, сертифікатів), в разі подання ним по відповідній позиції товару тієї торгової марки, що вимагалася тендерною документацією. Щодо протермінованих сертифікатів, це питання ще вивчається.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-001938-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КВІН-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42080764
Дата подання: 06 грудня 2019 13:56
Вимога
Шановний Замовнику. Ознайомившись із протоколом "дискваліфікації" пропозиції ПП "КВІН-ТРЕЙД" даною вимогою не погоджуємося із рішенням тендерного комітету.
1. зауваження щодо нумерації документів, які підтверджують те що товар є еквівалентом. Ми не вказали нумерацію сторінок, так як документ потрібно розглядати в цілому. В усіх документах , що підтверджують якість товару немає важливих сторінок і сторінок, які не важливі. Висновок СЕС чи сертифікат розглядається в цілому. Тому таке "порушення", як Ви самі вказуєте у протоколі , є несуттєвим.
2. Щодо протермінованих документів якості: по одному засобу висновок СЕС дійсний на момент подання пропозиції (!).
Щодо сертифікату Бреф - термін дії сертифікату вийшов. Проте (!) ми додали Висновок СЕС на засіб БРЕФ, термін дії якого не закінчився. Зауважимо, що товари, які є предметом закупівлі згідно законодавства України не підлягають обов'язковій сертифікації.
З огляду на вище викладене просимо переглянути повторно пропозицію ПП "КВІН-ТРЕЙД"
Розгорнути
Згорнути
1. зауваження щодо нумерації документів, які підтверджують те що товар є еквівалентом. Ми не вказали нумерацію сторінок, так як документ потрібно розглядати в цілому. В усіх документах , що підтверджують якість товару немає важливих сторінок і сторінок, які не важливі. Висновок СЕС чи сертифікат розглядається в цілому. Тому таке "порушення", як Ви самі вказуєте у протоколі , є несуттєвим.
2. Щодо протермінованих документів якості: по одному засобу висновок СЕС дійсний на момент подання пропозиції (!).
Щодо сертифікату Бреф - термін дії сертифікату вийшов. Проте (!) ми додали Висновок СЕС на засіб БРЕФ, термін дії якого не закінчився. Зауважимо, що товари, які є предметом закупівлі згідно законодавства України не підлягають обов'язковій сертифікації.
З огляду на вище викладене просимо переглянути повторно пропозицію ПП "КВІН-ТРЕЙД"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:03
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом, ухвалено рішення її відхилити. Докладно - у файлі, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-001938-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 06 грудня 2019 14:34
Дискваліфікація участника
Шановний Замовник. Просимо Вас звернути увагу на не відповідність пропозиції яку подає ТОВ Екопром сістем, а саме : у Додатку №4 він вказує Пральний порошок (ручне прання) GALA 400 гр, а вже у Додатку №7 вказує Пральний порошок (ручне прання) GALA 400 гр 3 в 1 Французский аромат. Ця позиція має інші техничні параметри та властивості. Відповідно до тендерної документації Участник повинен вказати, якими документами у складі тендерної пропозиції учасника підтверджується відповідність характеристик продукції-еквіваленту вимогам тендерної документації замовника. При цьому вказується назва документу (документів), назва файлу в складі пропозиції учасника (та номер сторінки, якщо файл містить різні документи). Додатково учасник може надати посилання на веб-сайти та інші відкриті джерела інформації, що підтверджують відповідність запропонованих еквівалентів вимогам тендерної документації замовника і заповнити відповідну графу. При цьому графа документальне підтвердження не містить жодної інформації окрім прочерків..
При цьому ТОВ Екопром сістем вказав у техничних характеристиках параметри які жодним чином не відповідають заявленним . що можливо перевірити листом від виробника данної продукції. Просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Екопром сістем як таку що не відповідає умовам тендерної документації і порушує умови закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
При цьому ТОВ Екопром сістем вказав у техничних характеристиках параметри які жодним чином не відповідають заявленним . що можливо перевірити листом від виробника данної продукції. Просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Екопром сістем як таку що не відповідає умовам тендерної документації і порушує умови закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:03
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом, ухвалено рішення її відхилити. Докладно - у файлі, що додається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
24 461,46
UAH з ПДВ
|
24 461,46
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КВІН-ТРЕЙД" |
28 948,98
UAH з ПДВ
|
28 948,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
29 715,96
UAH з ПДВ
|
29 715,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БРАВО-ПАП" #37028812 |
Відхилено |
24 461,46
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 18:27
|
ПП "КВІН-ТРЕЙД" #42080764 |
Відхилено |
28 948,98
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 13:06
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
29 715,96
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2019 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 15:16
|
К 246.pdf | укладений |
17 грудня 2019 15:16
|