Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

миючі засоби
Очікувана вартість
30 358,46 UAH
UA-2019-11-01-001938-b 1a551cb948e64e5f8772062ae1b01662
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:04
Очікувана вартість: 30 358,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 151,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Строк поставки - 14 к.д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:07
Додаток 7_2.docx
01 листопада 2019 15:07
Додаток 6. Проект договору.doc
01 листопада 2019 15:06
Ліцей_Миючі засоби.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 04 листопада 2019 17:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-001938-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КВІН-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42080764
Дата подання: 18 листопада 2019 12:28
Вимога
Шановний Замовнику! При розгляді тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ "БРАВО-ПАП" просимо звернути увагу на те, що даним учасником не наданий жоден документ, який підтверджує якість пігулок для унітазу Blue Bubble, також протерміновані сертифікати на інші товари
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 17:44
Здрастуйте, Ваша вимога розглянута й тендерним комітетом ухвалено рішення її задовольнити, оскільки Ви просите прийняти до уваги надану Вами інформацію. Щодо власне рішення про відхилення учасника-переможця аукціону на підставі наданої Вами інформації, то це рішення відтерміноване й буде розглядатися пізніше за результатами підготовки техвисновку відповідальними співробітниками підрозділу-замовника. Попередньо можна зазначити, що згідно умов тендерної докуменатції не може бути підставою відхилення учасника ненадання ним додаткових документів по якості продукції (зокрема, сертифікатів), в разі подання ним по відповідній позиції товару тієї торгової марки, що вимагалася тендерною документацією. Щодо протермінованих сертифікатів, це питання ще вивчається.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-001938-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "КВІН-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42080764
Дата подання: 06 грудня 2019 13:56
Вимога
Шановний Замовнику. Ознайомившись із протоколом "дискваліфікації" пропозиції ПП "КВІН-ТРЕЙД" даною вимогою не погоджуємося із рішенням тендерного комітету.
1. зауваження щодо нумерації документів, які підтверджують те що товар є еквівалентом. Ми не вказали нумерацію сторінок, так як документ потрібно розглядати в цілому. В усіх документах , що підтверджують якість товару немає важливих сторінок і сторінок, які не важливі. Висновок СЕС чи сертифікат розглядається в цілому. Тому таке "порушення", як Ви самі вказуєте у протоколі , є несуттєвим.
2. Щодо протермінованих документів якості: по одному засобу висновок СЕС дійсний на момент подання пропозиції (!).
Щодо сертифікату Бреф - термін дії сертифікату вийшов. Проте (!) ми додали Висновок СЕС на засіб БРЕФ, термін дії якого не закінчився. Зауважимо, що товари, які є предметом закупівлі згідно законодавства України не підлягають обов'язковій сертифікації.
З огляду на вище викладене просимо переглянути повторно пропозицію ПП "КВІН-ТРЕЙД"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:03
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом, ухвалено рішення її відхилити. Докладно - у файлі, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-001938-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БРАВО-ПАП", Код ЄДРПОУ:37028812
Дата подання: 06 грудня 2019 14:34
Дискваліфікація участника
Шановний Замовник. Просимо Вас звернути увагу на не відповідність пропозиції яку подає ТОВ Екопром сістем, а саме : у Додатку №4 він вказує Пральний порошок (ручне прання) GALA 400 гр, а вже у Додатку №7 вказує Пральний порошок (ручне прання) GALA 400 гр 3 в 1 Французский аромат. Ця позиція має інші техничні параметри та властивості. Відповідно до тендерної документації Участник повинен вказати, якими документами у складі тендерної пропозиції учасника підтверджується відповідність характеристик продукції-еквіваленту вимогам тендерної документації замовника. При цьому вказується назва документу (документів), назва файлу в складі пропозиції учасника (та номер сторінки, якщо файл містить різні документи). Додатково учасник може надати посилання на веб-сайти та інші відкриті джерела інформації, що підтверджують відповідність запропонованих еквівалентів вимогам тендерної документації замовника і заповнити відповідну графу. При цьому графа документальне підтвердження не містить жодної інформації окрім прочерків..
При цьому ТОВ Екопром сістем вказав у техничних характеристиках параметри які жодним чином не відповідають заявленним . що можливо перевірити листом від виробника данної продукції. Просимо Вас дискваліфікувати пропозицію ТОВ Екопром сістем як таку що не відповідає умовам тендерної документації і порушує умови закупівлі.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 17:03
Ваша вимога розглянута тендерним комітетом, ухвалено рішення її відхилити. Докладно - у файлі, що додається.

Документи

21 листопада 2019 17:44
310-1 миючі_УФМЛ_д_вимога.docx

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 24 461,46
UAH з ПДВ
24 461,46
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КВІН-ТРЕЙД" 28 948,98
UAH з ПДВ
28 948,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 29 715,96
UAH з ПДВ
29 715,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2019 16:49
Електронний підпис
16 листопада 2019 16:48
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
16 листопада 2019 16:48
Сертификат.rar
16 листопада 2019 16:48
Проект договору (Дод. 6).pdf
16 листопада 2019 16:48
ДФС_Браво_до 16.11.2019.pdf
16 листопада 2019 16:48
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
16 листопада 2019 16:48
Довідка сертифікати_БРАВО.pdf
16 листопада 2019 16:48
Довідка про банкруцтво 14.11.pdf
16 листопада 2019 16:48
Довідка НАЗК 14.11.zip
16 листопада 2019 16:48
Відгук Вінницятрансприлад.pdf
16 листопада 2019 16:48
Браво_МВС 28.10.pdf

Публічні документи

16 листопада 2019 17:57
Додаток 2 СВІТ ХІМ.pdf
16 листопада 2019 17:57
Декларація СВІТ ХІМ.pdf
16 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
16 листопада 2019 17:50
СЕС_Мило рідке.pdf
16 листопада 2019 17:50
Мило_Зав..PDF
16 листопада 2019 17:50
гигиена бреф.pdf
16 листопада 2019 17:50
бреф 2.pdf
16 листопада 2019 17:50
Виписка ЄДР.PDF
16 листопада 2019 17:50
Витяг ПДВ.PDF
16 листопада 2019 17:50
Статут ПП КВІН-ТРЕЙД.pdf
16 листопада 2019 17:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 листопада 2019 17:50
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
16 листопада 2019 17:50
Досвід _Договір, накл..PDF
16 листопада 2019 17:50
Додаток 7_.pdf
16 листопада 2019 17:50
Додаток 6. Проект договору.pdf
16 листопада 2019 17:50
Додаток 3 ТЗ.pdf
16 листопада 2019 17:50
Довідка_досвід виконання.pdf
16 листопада 2019 17:50
Довідка довкілля.pdf
16 листопада 2019 17:50
Довідка _персонал.pdf
16 листопада 2019 17:50
Довідка (сертифікати).pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 16:21
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:45
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:41
Паспорт.pdf
15 листопада 2019 16:41
Лист про неліцензування.pdf
15 листопада 2019 16:41
ІПН.pdf
15 листопада 2019 16:41
згода з договором.pdf
15 листопада 2019 16:41
Довідка про субпідрядників.pdf
15 листопада 2019 16:41
Гарантійний лист САНКЦІЇ.pdf
15 листопада 2019 16:41
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ПП "КВІН-ТРЕЙД"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАВО-ПАП"
#37028812
Відхилено 24 461,46
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 18:27
ПП "КВІН-ТРЕЙД"
#42080764
Відхилено 28 948,98
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:06
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 29 715,96
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
29 715,96
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 15:16
К 246.pdf укладений
17 грудня 2019 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 715,96
UAH (в тому числі ПДВ 4 952,66 UAH)