Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 - 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Журнали та бланки)
Очікувана вартість
36 598,54 UAH
UA-2019-11-01-001851-b f304bf003c434ebfa7dec0c9f7a11d73
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Сухорукова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Оксана Сухорукова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:41
Очікувана вартість: 36 598,54 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 182,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158 штука
Журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
20000 штука
Картка складського обліку матеріалів (типова форма М-17)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
50000 штука
Подорожні листи вантажного автомобіля (форма 2-ТН)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10000 штука
Подорожні листи службового легкового автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
40 блок
Талон замовника (ф.1-ТЗ) 2*25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 27 577,20
UAH
24 989,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 33 425,00
UAH
24 990,00
UAH
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ" 35 101,69
UAH
25 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 16:37
Цінова_пропозиція_он..PDF
11 листопада 2019 16:27
Цінова пропозиція оновл..pdf
06 листопада 2019 16:02
Висновки СЕС(2).PDF
06 листопада 2019 16:02
ДСЕЕ_фарба.PDF
06 листопада 2019 16:02
Висновок UPM News C.pdf
06 листопада 2019 16:02
Плівка для ламінування.pdf
06 листопада 2019 16:02
MM karton Servis.pdf
06 листопада 2019 16:02
СЕС_Плівка_для_ламінування.PDF
06 листопада 2019 16:02
Mondi_offset_Slovakia.pdf
06 листопада 2019 16:02
Lumiset_Швеция.pdf
06 листопада 2019 16:02
Гарантійний_лист_2.PDF
06 листопада 2019 16:02
Гарантійний_лист_1.PDF
06 листопада 2019 16:02
Інформація_про_компанію.PDF
06 листопада 2019 16:02
Порівняльна_таблиця_товару.PDF
06 листопада 2019 16:02
Свідоцтво_завір..PDF
06 листопада 2019 16:02
Статут ПДФ.pdf
06 листопада 2019 16:02
Свідоцтво_ПДВ_завірене.PDF
06 листопада 2019 16:02
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

06 листопада 2019 10:39
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:39
Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 10:39
Уповноважений підписант.pdf
06 листопада 2019 10:39
Технічні характеристики.pdf
06 листопада 2019 10:39
Статут, протоколи, наказ.zip
06 листопада 2019 10:39
платник ПДВ.pdf
06 листопада 2019 10:39
Паспорт+код керівника.zip
06 листопада 2019 10:39
Згода персональні дані.pdf
06 листопада 2019 10:39
Захист середовища.pdf
06 листопада 2019 10:39
Відповідність ДСТУ.pdf
06 листопада 2019 10:39
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 10:39
Відомості ЄДРПОУ 07.10.2019р..pdf
06 листопада 2019 10:39
Витяг ПДВ 29.10.19р..pdf
06 листопада 2019 10:39
Витяг ЄДР від 22.10.2019р..pdf
06 листопада 2019 10:39
Вартість чистих активів.pdf
06 листопада 2019 10:39
Баланс з а 9 м_сяц_в 2019 р..pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 15:25
СТАТУТ-з-печ.pdf
07 листопада 2019 15:25
свідоцтво.pdf
07 листопада 2019 15:25
наказ.pdf
07 листопада 2019 15:25
ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2019 15:25
ВИПИСКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 24 989,00
UAH
13 листопада 2019 15:36

Документи

13 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:36
Рішення № 109 від 13.11.2019р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
24 989,00
UAH
Документи

Документи

13 листопада 2019 15:36
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:36
Рішення № 109 від 13.11.2019р..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 08:40
Договір № 997 від 19.11.2019р..pdf укладений
19 листопада 2019 08:39