Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100))
Очікувана вартість
190 320,00 UAH
UA-2019-11-01-001703-b ● 0f7f45cdff6b4ed19d3926e0c5f74b2b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 38765198 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, 32 |
Контактна особа: |
Юлія Криклива +380463531272 kriklivaya.yulya.94@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 15:47 |
Очікувана вартість: | 190 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 951,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 тонни
код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100))
(джерело фінансування-місцевий бюджет)
(джерело фінансування-місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 10:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 10:40 |
проект договору.docx | |
01 листопада 2019 14:28 |
тендерна пропозиція.docx | |
01 листопада 2019 14:28 |
перелік документів.docx | |
01 листопада 2019 14:28 |
оголошення.doc | |
01 листопада 2019 14:28 |
технічні вимоги до предмета завкупівлі Додаток 1.docx |
06 листопада 2019 10:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2019 10:40 |
проект договору.docx
|
|||
01 листопада 2019 14:28 |
тендерна пропозиція.docx
|
|||
01 листопада 2019 14:28 |
перелік документів.docx
|
|||
01 листопада 2019 14:28 |
оголошення.doc
|
|||
01 листопада 2019 14:28 |
технічні вимоги до предмета завкупівлі Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічного опису
Дата подання: 03 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 06 листопада 2019 08:32
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Встановивши в технічному описі вимоги стосовно наявності в Учасника тільки власних транспортних засобів, навантажувальної техніки або договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки, звертаємо увагу, що Вами обмежено коло учасників Процедури закупівлі та позбавлено можливості учасників, які мають дійсні договори з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), подати свої пропозиції та взяти участь у процедурі закупівлі.
Вищезазначені критерії обмежують конкуренцію та зменшують кількість потенційних учасників, оскільки надається перевага тим учасникам, у яких в наявності власні транспортні засоби, навантажувальна техніка або саме договір з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки, а це в свою чергу призведе до того що торги втратять своє основне призначення. Практика розгляду подібних питань Антимонопольним комітетом України, дає підстави для твердження, що документація торгів не повинна містити вимог відносно наявності в Учасника тільки власних або орендованих транспортних засобів, тому що дані вимоги Замовника кваліфікуються як такі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлена зазначена вимога порушує один із принципів здійснення закупівель визначений ст. 3 Закону, а саме недискримінація учасників.
На підставі вищенаведеного просимо тендерний комітет внести відповідні зміни у цій частині технічного опису та усунути дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з критеріїв. Замовником було встановлено критерій наявність обладнання та матеріально-технічної бази: наявність власних транспортних засобів, навантажувальної техніки АБО договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, тобто або власного, або орендованого .Тому, вимога щодо наявності власних транспортних засобів, навантажувальної техніки або договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки не є дискримінаційною та не порушує принципи здійснення закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-01-001703-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "МОНОЛІТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40353886
Дата подання: 12 листопада 2019 18:11
Щодо неправомірності дискваліфікації учасника ПП "Моноліт-Груп"
Замовник торгів: Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області
16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 32
код ЄДРПОУ 38765198
Відомості про процедуру закупівлі:
Тип процедури - допорогова закупівля
код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100))
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-001703-b
Вимога на дію замовника:
Протоколом засідання тендерного комітету НП "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області №6 від 12.11.2019р. було прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «Моноліт Груп» (ЄДРПОУ 40353886), але учасник з таким рішенням категорично не погоджується по наступним причинам:
1. Згідно з п.5 Оголошення про проведення закупівлі учасники повинні надати «копію довідки про взяття на облік платника податку (за наявності)», але учасник такої довідки не надав тому, що
ПП «МОНОЛІТ ГРУП» повідомляє, що Законом України від 24.05.2012р. № 4839-VI довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно отримувати юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. ПП «МОНОЛІТ ГРУП» зареєстроване 18.03.2016 року, в зв’язку з чим не отримувало довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП). Відомості про взяття на облік ПП «МОНОЛІТ ГРУП», як платника податків наявні у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається в складі тендерної пропозиції.
До того ж, у відповідності до чинного на СЬОГОДНІШНІЙ день законодавства, нами було надано копію ВИТЯГУ з реєстру платників податку на додану вартість (файл «Витяг ПДВ (копія)».
2. Стосовно ненадання у складі пропозиції ПП «Моноліт Груп» Договору доручення №1 від 01.05.2018р. повідомляємо про наступне. Замовник вимагав від учасників у файлі Перелік документів «довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 051119-3 від 05.11.2019р. Учасником, з власної ініціативи, як додаткову інформацію і підтвердження спроможності виконання договору, було надано копію Договору оренди складського приміщення №53 від 01.01.2019р. (до речі, учасником-переможцем ТОВ «Актив-Дніпро» жодного документу з приводу наявності складських територій надано не було і це не стало предметом такої прискіпливої уваги Замовника). Оскільки, такий документ не вимагався Замовником у тендерній документації, він не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника замовником.
3. Про невірно зазначену дату на Довідці про виконання аналогічного договору (замість «05.11.2019р.» було випадково зазначено «15.11.2019р.)
Відповідно до п. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (навіть у надпорогових закупівлях!): Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У цьому випадку учасником допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не призводить до відхилення пропозиції згідно із Законом.
(До відома, на всіх довідках учасника, який визнаний замовником переможцем, відсутні взагалі вихідні номера та дати, і це чомусь не стало приводом до його відхилення).
У зв'язку з вище зазначеним вимагаємо:
- скасувати рішення №6 від 12.11.2019р. про дискваліфікацію учасника ПП «Моноліт-Груп», як таке, що було прийнято з порушеннями законодавства.
Розгорнути
Згорнути
16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 32
код ЄДРПОУ 38765198
Відомості про процедуру закупівлі:
Тип процедури - допорогова закупівля
код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100))
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-001703-b
Вимога на дію замовника:
Протоколом засідання тендерного комітету НП "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області №6 від 12.11.2019р. було прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «Моноліт Груп» (ЄДРПОУ 40353886), але учасник з таким рішенням категорично не погоджується по наступним причинам:
1. Згідно з п.5 Оголошення про проведення закупівлі учасники повинні надати «копію довідки про взяття на облік платника податку (за наявності)», але учасник такої довідки не надав тому, що
ПП «МОНОЛІТ ГРУП» повідомляє, що Законом України від 24.05.2012р. № 4839-VI довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно отримувати юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. ПП «МОНОЛІТ ГРУП» зареєстроване 18.03.2016 року, в зв’язку з чим не отримувало довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП). Відомості про взяття на облік ПП «МОНОЛІТ ГРУП», як платника податків наявні у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається в складі тендерної пропозиції.
До того ж, у відповідності до чинного на СЬОГОДНІШНІЙ день законодавства, нами було надано копію ВИТЯГУ з реєстру платників податку на додану вартість (файл «Витяг ПДВ (копія)».
2. Стосовно ненадання у складі пропозиції ПП «Моноліт Груп» Договору доручення №1 від 01.05.2018р. повідомляємо про наступне. Замовник вимагав від учасників у файлі Перелік документів «довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 051119-3 від 05.11.2019р. Учасником, з власної ініціативи, як додаткову інформацію і підтвердження спроможності виконання договору, було надано копію Договору оренди складського приміщення №53 від 01.01.2019р. (до речі, учасником-переможцем ТОВ «Актив-Дніпро» жодного документу з приводу наявності складських територій надано не було і це не стало предметом такої прискіпливої уваги Замовника). Оскільки, такий документ не вимагався Замовником у тендерній документації, він не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника замовником.
3. Про невірно зазначену дату на Довідці про виконання аналогічного договору (замість «05.11.2019р.» було випадково зазначено «15.11.2019р.)
Відповідно до п. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (навіть у надпорогових закупівлях!): Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У цьому випадку учасником допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не призводить до відхилення пропозиції згідно із Законом.
(До відома, на всіх довідках учасника, який визнаний замовником переможцем, відсутні взагалі вихідні номера та дати, і це чомусь не стало приводом до його відхилення).
У зв'язку з вище зазначеним вимагаємо:
- скасувати рішення №6 від 12.11.2019р. про дискваліфікацію учасника ПП «Моноліт-Груп», як таке, що було прийнято з порушеннями законодавства.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 14:13
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Згідно з Наказом під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі,валюту закупівлі, розмір мінімального кроку пониження ціни та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі.
Поряд з цим у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Водночас замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій .
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Згідно з Наказом під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі,валюту закупівлі, розмір мінімального кроку пониження ціни та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі.
Поряд з цим у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Водночас замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ТОП-МАКСІ |
190 080,00
UAH з ПДВ
|
161 460,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" |
177 120,00
UAH з ПДВ
|
171 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО |
183 330,00
UAH з ПДВ
|
183 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ТОП-МАКСІ #38860521 |
Відхилено |
161 460,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 15:01
|
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" #40353886 |
Відхилено |
171 666,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 15:04
|
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО #41523825 |
Переможець |
183 330,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2019 08:25
|
Дод.угода (вугілля).PDF | зміни до договору |
22 листопада 2019 08:23
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 08:43
|
Договір (вугілля).PDF | укладений |
20 листопада 2019 08:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни в Додаток 1 (специфікація до договору про закупівлю товарів)Договору №150 від 19.11.2019 року, а саме:термін постачання: до 05.12.2019 року 2.Внести зміни в Додаток 2 (Графік поставки вугілля) Договору №150 від 19.11.2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 150 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |