Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100))
Очікувана вартість
190 320,00 UAH
UA-2019-11-01-001703-b 0f7f45cdff6b4ed19d3926e0c5f74b2b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Криклива

+380463531272 kriklivaya.yulya.94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 38765198
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, 32
Контактна особа: Юлія Криклива
+380463531272
kriklivaya.yulya.94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:47
Очікувана вартість: 190 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 951,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 тонни
код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100))
(джерело фінансування-місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 10:40
проект договору.docx
01 листопада 2019 14:28
тендерна пропозиція.docx
01 листопада 2019 14:28
перелік документів.docx
01 листопада 2019 14:28
оголошення.doc
01 листопада 2019 14:28
технічні вимоги до предмета завкупівлі Додаток 1.docx
06 листопада 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 10:40
проект договору.docx
01 листопада 2019 14:28
проект договору.docx
01 листопада 2019 14:28
тендерна пропозиція.docx
01 листопада 2019 14:28
перелік документів.docx
01 листопада 2019 14:28
оголошення.doc
01 листопада 2019 14:28
технічні вимоги до предмета завкупівлі Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо технічного опису
Дата подання: 03 листопада 2019 09:45
Дата відповіді: 06 листопада 2019 08:32
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Встановивши в технічному описі вимоги стосовно наявності в Учасника тільки власних транспортних засобів, навантажувальної техніки або договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки, звертаємо увагу, що Вами обмежено коло учасників Процедури закупівлі та позбавлено можливості учасників, які мають дійсні договори з надання відповідних послуг (якщо учасник користується ними на договірних засадах), подати свої пропозиції та взяти участь у процедурі закупівлі. Вищезазначені критерії обмежують конкуренцію та зменшують кількість потенційних учасників, оскільки надається перевага тим учасникам, у яких в наявності власні транспортні засоби, навантажувальна техніка або саме договір з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки, а це в свою чергу призведе до того що торги втратять своє основне призначення. Практика розгляду подібних питань Антимонопольним комітетом України, дає підстави для твердження, що документація торгів не повинна містити вимог відносно наявності в Учасника тільки власних або орендованих транспортних засобів, тому що дані вимоги Замовника кваліфікуються як такі, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлена зазначена вимога порушує один із принципів здійснення закупівель визначений ст. 3 Закону, а саме недискримінація учасників. На підставі вищенаведеного просимо тендерний комітет внести відповідні зміни у цій частині технічного опису та усунути дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник вимагає від Учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з критеріїв. Замовником було встановлено критерій наявність обладнання та матеріально-технічної бази: наявність власних транспортних засобів, навантажувальної техніки АБО договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, тобто або власного, або орендованого .Тому, вимога щодо наявності власних транспортних засобів, навантажувальної техніки або договору з іншим суб’єктом підприємницької діяльності про оренду транспортних засобів, навантажувальної техніки не є дискримінаційною та не порушує принципи здійснення закупівель.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-001703-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "МОНОЛІТ ГРУП", Код ЄДРПОУ:40353886
Дата подання: 12 листопада 2019 18:11
Щодо неправомірності дискваліфікації учасника ПП "Моноліт-Груп"
Замовник торгів: Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області
16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 32
код ЄДРПОУ 38765198

Відомості про процедуру закупівлі:
Тип процедури - допорогова закупівля
код ДК 021:2015 – 09110000-3: Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (13-100))
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-001703-b

Вимога на дію замовника:
Протоколом засідання тендерного комітету НП "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області №6 від 12.11.2019р. було прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «Моноліт Груп» (ЄДРПОУ 40353886), але учасник з таким рішенням категорично не погоджується по наступним причинам:
1. Згідно з п.5 Оголошення про проведення закупівлі учасники повинні надати «копію довідки про взяття на облік платника податку (за наявності)», але учасник такої довідки не надав тому, що
ПП «МОНОЛІТ ГРУП» повідомляє, що Законом України від 24.05.2012р. № 4839-VI довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП) не потрібно отримувати юридичним особам та фізичним особам-підприємцям, дані щодо яких містить Єдиний державний реєстр (ЄДР) юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. ПП «МОНОЛІТ ГРУП» зареєстроване 18.03.2016 року, в зв’язку з чим не отримувало довідку органу державної податкової служби про взяття на облік платника податків (довідка за ф. № 4-ОПП). Відомості про взяття на облік ПП «МОНОЛІТ ГРУП», як платника податків наявні у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань додається в складі тендерної пропозиції.
До того ж, у відповідності до чинного на СЬОГОДНІШНІЙ день законодавства, нами було надано копію ВИТЯГУ з реєстру платників податку на додану вартість (файл «Витяг ПДВ (копія)».
2. Стосовно ненадання у складі пропозиції ПП «Моноліт Груп» Договору доручення №1 від 01.05.2018р. повідомляємо про наступне. Замовник вимагав від учасників у файлі Перелік документів «довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 051119-3 від 05.11.2019р. Учасником, з власної ініціативи, як додаткову інформацію і підтвердження спроможності виконання договору, було надано копію Договору оренди складського приміщення №53 від 01.01.2019р. (до речі, учасником-переможцем ТОВ «Актив-Дніпро» жодного документу з приводу наявності складських територій надано не було і це не стало предметом такої прискіпливої уваги Замовника). Оскільки, такий документ не вимагався Замовником у тендерній документації, він не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника замовником.
3. Про невірно зазначену дату на Довідці про виконання аналогічного договору (замість «05.11.2019р.» було випадково зазначено «15.11.2019р.)
Відповідно до п. 3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (навіть у надпорогових закупівлях!): Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У цьому випадку учасником допущена формальна (несуттєва) помилка, яка не призводить до відхилення пропозиції згідно із Законом.
(До відома, на всіх довідках учасника, який визнаний замовником переможцем, відсутні взагалі вихідні номера та дати, і це чомусь не стало приводом до його відхилення).
У зв'язку з вище зазначеним вимагаємо:
- скасувати рішення №6 від 12.11.2019р. про дискваліфікацію учасника ПП «Моноліт-Груп», як таке, що було прийнято з порушеннями законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 листопада 2019 14:13
Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Згідно з Наказом під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі,валюту закупівлі, розмір мінімального кроку пониження ціни та іншу інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі.
Поряд з цим у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Водночас замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій .

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ТОП-МАКСІ 190 080,00
UAH з ПДВ
161 460,00
UAH з ПДВ
Немає
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" 177 120,00
UAH з ПДВ
171 666,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО 183 330,00
UAH з ПДВ
183 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 15:03
Цінова пропозиція аукціон.pdf
06 листопада 2019 16:45
Електронний підпис
06 листопада 2019 16:43
Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 16:43
Статут 22.07.2019 (копія).pdf
06 листопада 2019 16:43
Проєкт договору.pdf
06 листопада 2019 16:43
Кваліфікація (ст.17).pdf
06 листопада 2019 16:43
Кваліфікація (працівники).pdf
06 листопада 2019 16:43
Кваліфікація (МТБ).pdf
06 листопада 2019 16:43
Кваліфікація (анал.договір).pdf
06 листопада 2019 16:43
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 16:43
Відомості з ЄДРПОУ 14.08.19 зав.pdf
06 листопада 2019 16:43
Витяг ПДВ (копія).pdf
06 листопада 2019 16:43
Витяг ЄДР 04.11.19 зав.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ТОП-МАКСІ

ПП "МОНОЛІТ ГРУП"

ТОВ АКТИВ-ДНІПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ТОП-МАКСІ
#38860521
Відхилено 161 460,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 15:01
ПП "МОНОЛІТ ГРУП"
#40353886
Відхилено 171 666,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 15:04
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО
#41523825
Переможець 183 330,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 15:06

Документи

12 листопада 2019 15:01
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:56
File.PDF

Документи

12 листопада 2019 15:04
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:03
2.PDF

Документи

12 листопада 2019 15:06
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:05
3.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АКТИВ-ДНІПРО
#41523825
183 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 15:06
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:05
3.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 08:25
Дод.угода (вугілля).PDF зміни до договору
22 листопада 2019 08:23
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 08:43
Договір (вугілля).PDF укладений
20 листопада 2019 08:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в Додаток 1 (специфікація до договору про закупівлю товарів)Договору №150 від 19.11.2019 року, а саме:термін постачання: до 05.12.2019 року 2.Внести зміни в Додаток 2 (Графік поставки вугілля) Договору №150 від 19.11.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML