Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Steam, hot water and associated products
Очікувана вартість
3 711 530,38 UAH
UA-2019-11-01-001663-b dbd2adb8053241399da1e083e994a87a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Крамар

+380523540107 oml1plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство «Центральна міська лікарня м. Олександрії» Олександрійської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05493838
Вебсайт: http://oml1.io.ua
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська область обл., м. Олександрія, вул. Ярмаркова, 15
Контактна особа: Лариса Крамар
+380523540107
oml1plan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Олена Лесік
+380523540108
oml1plan@ukr.net
Olena Lesik
+380523540108
oml1plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Utility enterprise " Central city hospital of Oleksandriya" Oleksandriya City Council
National ID: 05493838
Contact point: Larysa Kramar
+380523540107
oml1plan@ukr.net
Additional contacts: Олена Лесік
+380523540108
oml1plan@ukr.net
Olena Lesik
+380523540108
oml1plan@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 3 711 530,38 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 557,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 01 листопада 2019 14:21
Enquiries until: 24 листопада 2019 00:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 3 711 530 UAH including VAT
Minimal lowering step: 18 558 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2852.5 гігакалорія
Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, Олександрія, Ярмаркова,15
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Steam, hot water and associated products
CPV: 09320000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:12
ТД тепло 2020 ВТ анг 3.doc
26 листопада 2019 14:12
Протокол 3.pdf
26 листопада 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:12
ТД тепло 2020 ВТ анг 3.doc
18 листопада 2019 15:19
ТД тепло 2020 ВТ анг 2.doc
01 листопада 2019 14:21
ТД тепло 2020 ВТ анг.doc
26 листопада 2019 14:12
Протокол 3.pdf
18 листопада 2019 15:19
Протокол № 2.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-14-000054 ● ca9209337fbc4c868360c5bd8bcc5e6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 листопада 2019 15:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

14.11.2019 № 65

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 14.11.2019 № 65

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-11-01-001663-b 01.11.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-14 16:33:06

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-01-001663-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
Чому в тендерній документації, оприлюдненій при проведенні даних торгів, встановлені кваліфікаційні критерії та визначено перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, при тому що згідно абзацу 2 частини 3 статті 16 Закону Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 15:40:15

Пояснення

Відповідно до проведеного моніторингу закупівлі Пари, гарячої води та пов’язаної продукції (ДК 021:2015 - 09320000-8) тендерним комітетом замовника на підставі ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено наступні зміни в тендерну документацію, а саме:
- п. 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в абзаці першому слова: «інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації» виключено;
- п. 5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в абзаці першому слова: «Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації» виключено;
- п. 2 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» в абзаці третьому слова: «кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і» виключено;
- п. 3 Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» в абзаці першому слова: «не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону» виключено;
- Додаток 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» виключено з тендерної документації.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-25 15:03:12

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Пара, гаряча вода та пов’язана продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-01-001663-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання:
Чому в пункті 4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (зі змінами, внесеними рішенням тендерного комітету від 18.11.2019 № 2), яка оприлюднена при проведенні вищезазначених відкритих торгів, не зазначено дату початку перебігу строку дії тендерних пропозицій, як це передбачено вимогами пункту 10 частини 2 статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-26 14:16:47

Пояснення

Відповідно до проведеного моніторингу закупівлі Пари, гарячої води та пов’язаної продукції (ДК 021:2015 - 09320000-8) тендерним комітетом замовника на підставі ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» внесено зміни в тендерну документацію, а саме: п. 4 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в абзаці першому після слів «вважаються дійсними протягом 90 днів» доповнено словами «з дати розкриття тендерних пропозицій.».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до проведеного моніторингу, порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.

2019-12-02 15:52:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2019-12-03 12:46:30

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій