Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Т.Шевченко від буд. 1 до буд. 97а у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область».
Очікувана вартість
5 852 327,00 UAH
UA-2019-11-01-001652-b ac5eec3054c54fadbde3440a569aa043
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шибко Крістіна Андріївна

+380487732556 tairove.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05582159
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25
Контактна особа: Шибко Крістіна Андріївна
+380487732556
tairove.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 11:34
Очікувана вартість: 5 852 327,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58 523,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29260 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Т.Шевченко від буд. 1 до буд. 97а у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ---, Україна, Одеська обл., Сухий Лиман, вул. Т.Шевченко від буд. 1 до буд. 97а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 14:19
Тендерна документація.pdf
01 листопада 2019 14:19
Додаток 3.pdf
01 листопада 2019 14:19
Додаток 1.pdf
01 листопада 2019 14:19
Додаток 2.pdf
01 листопада 2019 14:19
Додаток 4.pdf
01 листопада 2019 14:19
Додаток 5.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фінансова звітність
Дата подання: 07 листопада 2019 13:24
Дата відповіді: 11 листопада 2019 15:54
Шановний Замовник! Виходячи з вимог тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копію балансу та звітність про фінансовий результат. За який період потрібно надати такі документи ?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Умовами пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації визначено, що Учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати (для юридичних осіб), податкову декларацію (для фізичних осіб - підприємців) звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди з квитанціями (або відміткою) про їх прийняття державним уповноваженим на те органом. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди, які передують розкриттю тендерних пропозицій. Відповідно до статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність»
№ 996-XIV від 16 липня 1999 року звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ НАВЕКАСТРОЙ 4 876 155,00
UAH з ПДВ
4 876 155,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" 4 915 883,63
UAH з ПДВ
4 915 883,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 5 117 390,84
UAH з ПДВ
5 058 867,83
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 5 199 999,98
UAH з ПДВ
5 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 10:09
Документи
21 листопада 2019 10:09
Договірна ціна та розрахунки
21 листопада 2019 10:09
Договірна ціна
19 листопада 2019 16:50
ДЦ та розрахунки.rar
19 листопада 2019 16:50
Договорная цена.pdf
19 листопада 2019 16:50
Технічна частина.pdf
19 листопада 2019 16:50
Ліцензія завірена копія.zip
19 листопада 2019 16:50
Гарантия 14721.zip
19 листопада 2019 16:50
Кваліф. частина 4.pdf
19 листопада 2019 16:50
Кваліф. частина 3.pdf
19 листопада 2019 16:50
Кваліф. частина 2.pdf
19 листопада 2019 16:50
Квалыф. частина 1.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 18:47
Електронний підпис
19 листопада 2019 18:46
r_21_ДЦ_Т2.rtf
19 листопада 2019 18:46
r_21_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
19 листопада 2019 18:46
r_21_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 листопада 2019 18:46
r_21_ДЦ_ИВР.rtf
19 листопада 2019 18:46
r_21_ДЦ_ЕНРСМЗ.rtf
19 листопада 2019 18:46
r_21_ДЦ_ДЦ.rtf
19 листопада 2019 18:46
Технічна частина.PDF
19 листопада 2019 18:46
Приказ Кралов МТБ.pdf.(2).P7S
19 листопада 2019 18:46
Приказ Кралов МТБ.pdf.(1).P7S
19 листопада 2019 18:46
Приказ Кралов МТБ.pdf
19 листопада 2019 18:46
Лицензия МТБ.pdf
19 листопада 2019 18:46
Лицензия МТБ .pdf.(2).P7S
19 листопада 2019 18:46
Лицензия МТБ .pdf.(1).P7S
19 листопада 2019 18:46
Лист з банку.pdf
19 листопада 2019 18:46
Кваліфікаційна частина 3.PDF
19 листопада 2019 18:45
Кваліфікаційна частина 2.PDF
19 листопада 2019 18:45
Кваліфікаційна частина 1.PDF
19 листопада 2019 18:45
Довідка з банку.pdf
19 листопада 2019 18:45
Гарант_я 810.pdf.(2).P7S
19 листопада 2019 18:45
Гарант_я 810.pdf.(1).P7S
19 листопада 2019 18:45
Гарант_я 810.pdf
19 листопада 2019 18:45
21.imd

Публічні документи

19 листопада 2019 18:41
Електронний підпис
19 листопада 2019 18:39
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ НАВЕКАСТРОЙ

ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА"

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ НАВЕКАСТРОЙ
#38721674
Очікує рішення 4 876 155,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 12:07

Документи

20 листопада 2019 12:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 листопада 2019 16:21
Коментар щодо відміни: На підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
25 листопада 2019 16:21
Протокол відміни процедури закупівлі.pdf