Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (за НК 024:2019 – 46967 Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання; 35356 Канюля аспіраційна, одноразового застосування; 61326 Маска для серцево-легеневої реанімації, одноразового використання; 42424 Повітропровід ротоглотковий, одноразового використання; 35404 Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування)
Очікувана вартість
97 608,00 UAH
UA-2019-11-01-001613-b 560bdf27a83542a6804c152296d9a126
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мозгова Яна Сергіївна

+380678273015 LOREN1960@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Контактна особа: Мозгова Яна Сергіївна
+380678273015
LOREN1960@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 14:20
Початок аукціону: 12 листопада 2019 11:24
Очікувана вартість: 97 608,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 488,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Трубка ендотрахеальна р.7, 9, 8, 8.5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 46967 — Ендотрахейна стандартна трубка, одноразового використання
420 шт
Катетер аспіраційний р.10, 12, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 35356 — Канюля аспіраційна, одноразового застосування
530 шт
Маска ларингіальна р.2, 3, 4, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 61326 — Маска для серцево-легеневої реанімації, одноразового використання
170 шт
Повітропровід р.1, 3, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 42424 — Повітропровід ротоглотковий, одноразового використання
5 шт
Трубка трахеостомічна р.10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 35404 — Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару відповідно наданих накладних. Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 14:13
ДКТ.docx
01 листопада 2019 14:13
Додаток 3 (Проект договору).docx
01 листопада 2019 14:13
Додаток 2 (мед.-тех.вимоги).docx
01 листопада 2019 14:13
Додаток 1 (цiнова пропозицiя).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-001613-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ " КАММЕД", Код ЄДРПОУ:14146931
Дата подання: 06 листопада 2019 13:02
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2019 09:18
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ).
Тендерний комітет Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (далі - Замовник) звертає увагу на те, що Замовник може визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) не тільки за відповідними показниками цифр ДК 021:2015, а й за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, виходячи з вищенаведеного, законодавством не передбачено обов’язковою умовою виділення в окремий лот товарів, які випускаються конкретним виробником. Крім того, інформації про номенклатуру товарів, наявну у виробника, при підготовці закупівлі, ми не можемо передбачити. Замовник наголошує на тому, що визначення окремих частин предмету закупівлі є правом Замовника, але не обов’язком.

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 13:02
Scanitto_2019-11-06_001_2.jpg
06 листопада 2019 13:02
Scanitto_2019-11-06_002_1.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА" 80 685,20
UAH з ПДВ
80 685,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДК" 95 460,90
UAH з ПДВ
95 460,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 12:08
Електронний підпис
11 листопада 2019 12:07
10п. сертифікат 20190225-4,0-силик.pdf
11 листопада 2019 12:07
6-7п. Сертифікат Steril-130k.pdf
11 листопада 2019 12:07
6-7п. декларація DoC_69.pdf
11 листопада 2019 12:07
Про оподаткування.pdf
11 листопада 2019 12:07
Згода з договором.pdf
11 листопада 2019 12:07
Додаток 3 Проект договору .pdf
11 листопада 2019 12:07
Додаток 2 МТВ.pdf
11 листопада 2019 12:07
Додаток 1 Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2019 12:07
Довідка, щодо підпису.pdf
11 листопада 2019 12:07
Довідка про сертифікати.pdf
11 листопада 2019 12:07
Довідка про поставку.pdf
11 листопада 2019 12:07
Довідка про підтвердження.pdf
11 листопада 2019 12:07
ГЛ терміну придатності.pdf
11 листопада 2019 12:07
5.Довідка МВС від 16.10.19.pdf
11 листопада 2019 12:07
5.Довідка АА з ЄДРПОУ.pdf
11 листопада 2019 12:07
5.Витяг 17.10.19 завірений.pdf
11 листопада 2019 12:07
3.Статут.pdf
11 листопада 2019 12:07
3.Протокол заг.зборів.pdf
11 листопада 2019 12:07
3.Наказ директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"

ТОВ "ДК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Переможець 80 685,20
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:40

Документи

14 листопада 2019 10:40
Рішення №110.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
80 685,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 10:40
Рішення №110.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №598.pdf укладений
21 листопада 2019 11:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 80 685,20
UAH (в тому числі ПДВ 5 278,47 UAH)