Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комутатор TP-LinkTL-SF1008D8port
Очікувана вартість
6 035,00 UAH
UA-2019-11-01-001607-b ● 13dc33ce0c56468b88524a2ceb8599c9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 23928294 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Олена Ткач +380567446134 pravobuh@dmr.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 14:52 |
Очікувана вартість: | 6 035,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штука
Комутатор TP-LinkTL-SF1008D8port
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 , кімн. 335
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 14:12 |
Комутатор (місцевий бюджет).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 01 листопада 2019 15:44
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:03
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Після закіпчення аукціону, протягом доби, надаємо змогу учаснику закупівлі, дозавантажити всі необхідні документи, які вимагалися в ході проведення закупівлі. Якщо, ні то буде дискваліфікація пропозиції Учасника.
2.Учасник при проведення закупівлі повинен конкретизувати модель, марку, технічну характеристику предмету закупівлі.
2.Учасник при проведення закупівлі повинен конкретизувати модель, марку, технічну характеристику предмету закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 12:12
Дата відповіді: 04 листопада 2019 15:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У кожному випадку, де у тексті згадуються посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз «або еквівалент». Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності. У разі якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на транспортування, навантаження, розвантаження. До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю. До участі допускаються платники та неплатники ПДВ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-01-001607-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:43120417
Дата подання: 12 листопада 2019 14:59
Невідповідність кваліфікаційним критеріям
Шановний Замовник, просимо звернути увагу та дискваліфікувати учасників тендрної закупівлі, як такі, що не відповідають Вашим кваліфікаційним вимогам. А саме учасники ТОВ "КомпаКом" та ТОВ "КОМЕЛ" не надали належним чином завірений Додаток 3 Проект договору тендерної закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 листопада 2019 17:00
В додатку 2 до оголошення проведення закупівлі зазначено перелік документів, які учасник повинен надати щодо підтвердження здійснення ним господарської діяльності відповідно до чинного законодавства. В переліку документів вимога щодо надання належним чином завірениого проекту договору відсутня. В п.10.4 оголошення зазначено, що Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору. ТОВ "КомпаКом" та ТОВ "КОМЕЛ" надали листи щодо згоди з істотними умовами договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" |
4 536,00
UAH з ПДВ
|
4 536,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
5 807,52
UAH з ПДВ
|
5 807,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
5 976,00
UAH з ПДВ
|
5 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Рішення скасоване |
4 536,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 12:15
|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
4 536,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 12:17
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
5 807,52
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір комутатор.pdf | укладений |
26 листопада 2019 11:30
|