Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 39130000-2 Офісні меблі - Офісні меблі за адресою: 25006, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Кропивницького, 22 (стіл комп'ютерний – 44 шт., стіл письмовий однотумбовий – 1 шт., шафа для одягу двухдверна – 11 шт., шафа для одягу однодверна – 11 шт., шафа для документів – 20 шт.,шафа-пенал з полицями -7; тумба мобільна – 49 шт.; етажерка пристінна 3-х рівнева – 1 шт.; стільці офісні - 31 шт.); - Офісні меблі за адресою: 25006, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Короленко, 56 (стіл комп'ютерний – 2 шт.; шафа для документів – 2 шт.; тумба мобільна – 2 шт.; стільці офісні - 4 шт.) - Офісні меблі за адресою: 25006, Кіровоградська область, місто Кропивницький, вулиця Шевченко, 36 (шафа для одягу двухдверна – 2 шт., шафа для одягу однодверна – 12 шт., тумба мобільна – 4 шт.; стелаж офісний – 12 шт.; тумба з ящиками з верхньою стільницею з бортами – 11 шт.; стільці офісні - 2 шт.)
Очікувана вартість
286 775,00 UAH
UA-2019-11-01-001217-b 3598fa5a7e47405697d34a933a544f30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долиняк Яніна Вікторівна

380507363651 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 12:36
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 09:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 14:18
Очікувана вартість: 286 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 433,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 штуки
Стіл комп'ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл письмовий однотумбовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 штуки
Шафа для одягу двухдверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 штуки
Шафа для одягу однодверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штуки
Шафа-пенал з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
49 штуки
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Етажерка пристінна 3-х рівнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
31 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стіл комп'ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Короленко, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Короленко, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Короленко, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Короленко, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Шафа для одягу двухдверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченко, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штуки
Шафа для одягу однодверна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченко, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Тумба мобільна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченко, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
12 штуки
Стелаж офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченко, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
11 штуки
Тумба з ящиками з верхньою стільницею з бортами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченко, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стільці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Шевченко, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання даного товару на підставі накладної Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 12:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ " 236 813,00
UAH з ПДВ
204 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дендро" 254 000,00
UAH з ПДВ
205 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 15:34
ДОГОВІР.PDF
20 листопада 2019 15:11
МВС 39 станом на 07.11.2019р.PDF
20 листопада 2019 13:10
ДФС електронний варіант.pdf
20 листопада 2019 11:50
ДФС включно до 24.11.19.PDF
19 листопада 2019 15:46
Довідка МВС №629.PDF
17 листопада 2019 13:23
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:40
Електронний підпис
15 листопада 2019 17:38
34 Лист-згода з вимогами ТД.PDF
15 листопада 2019 17:38
28 Додаток 6 Лист- згода.PDF
15 листопада 2019 17:38
26 Додаток 5 Проект договору.PDF
15 листопада 2019 17:38
23 Витяг з ЄДР.PDF
15 листопада 2019 17:38
21-22 Копія паспорту та ІПН.PDF
15 листопада 2019 17:38
15 Довідка щодо досвіду.PDF
15 листопада 2019 17:38
13 Довідка щодо МТБ.PDF
15 листопада 2019 17:38
7 Паспорт якості виробника.PDF
15 листопада 2019 17:38
1 Додаток 1 Реєстр.PDF

Публічні документи

17 листопада 2019 19:40
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:40
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:40
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:28
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:19
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:17
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:17
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:17
Електронний підпис
17 листопада 2019 19:14
СЕС кромка.pdf
17 листопада 2019 19:13
Висновок СЕС клей Henkel.pdf
17 листопада 2019 19:13
Висновок ЛДСП (1).pdf
17 листопада 2019 19:13
Св-во платника ПДВ.pdf
17 листопада 2019 19:13
Виписка з ЄДР 2.pdf
17 листопада 2019 19:13
Виписка з ЄДР1.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут8.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут7.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут6.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут5.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут4.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут3.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут2.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут1.pdf
17 листопада 2019 19:13
Статут.pdf
17 листопада 2019 19:13
лист-відгук Краматорськ.pdf
17 листопада 2019 19:13
специфікація Краматорськ.pdf
17 листопада 2019 19:13
Довідка про сертифікацію.pdf
17 листопада 2019 19:13
Проект договору4.pdf
17 листопада 2019 19:13
Проект договору3.pdf
17 листопада 2019 19:13
Проект договору2.pdf
17 листопада 2019 19:13
Проект договору1.pdf
17 листопада 2019 19:13
Протокол зборів.pdf
17 листопада 2019 19:13
Наказ про призначення.pdf
17 листопада 2019 19:13
Довідка ст. 17 Закону.pdf
17 листопада 2019 19:13
Тендерна пропозиція3.pdf
17 листопада 2019 19:13
Тендерна пропозиція2.pdf
17 листопада 2019 19:13
Тендерна пропозиція1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "

ТОВ "Дендро"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "
#3021211918
204 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:57
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 09:11
Договір підписаний.pdf укладений
03 грудня 2019 09:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 204 900,00
UAH