Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення Програмне забезпечення для запобігання витоку інформації
48210000-3 Networking software package Software to prevent information leakage
Очікувана вартість
7 737 100,00 UAH
UA-2019-11-01-001122-a 0c83d0bea0e64b85ad56de706ba3bfb7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грузінова Кристина Вікторівна

0442946411 K.GRUZINOVA@DBR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2
Контактна особа: Грузінова Кристина Вікторівна
0442946411
K.GRUZINOVA@DBR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE BUREAU OF INVESTIGATION
National ID: 41760289
Contact point: Gruzinova Kristyna
0442946411
K.GRUZINOVA@DBR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 19:50
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 10 грудня 2019 14:46
Очікувана вартість: 7 737 100,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 371,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77371 UAH
Publication date: 01 листопада 2019 19:50
Enquiries until: 22 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 7 737 100 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 77 371 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення


Scope of the procurement
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пункт
Програмне забезпечення для запобігання витоку інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська обл., Київ, Симона Петлюри, 15
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Software to prevent information leakage
CPV: 48210000-3
Період постачання: по 26 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. Джерело фінансування: кошти державного бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 19:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 19:47
ТД ПО.doc
01 листопада 2019 19:47
DOC.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад комплексу рішень з запобігання витоку конфіденційної інформації
Дата подання: 13 листопада 2019 15:07
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:30
Виходячи з технічних вимог до ПЗ, чи вірно уявляємо комплекс рішень: (1) Система DLP (мережевий модуль, агенти на кінцеві пристрої та інше - розділи 1.1.-1.4 технічних вимог), (2) Поштовий шлюз (розділ 1.5), (3) Веб-шлюз (розділ 1.6)
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що опис та основні вимоги до предмету закупівлі, зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Комплекс рішень має відповідати вимогам зазначеним у тендерній документації.
Вилучення вимог, що унеможливлюють конкуренцію виробників
Дата подання: 19 листопада 2019 23:38
Дата відповіді: 22 листопада 2019 17:30
Пункт 1.5.9 ОПИСУ ТА ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до тендерної документації) містить вимогу щодо наявності "вбудованої технології «Disarm»", яка є виключно у продукті Messaging Gateway від компанії Symantec.
Відповідь: Дякуємо за Ваш запит та звертаємо увагу на те, що в пункті 1.5.9 «ОПИСУ ТА ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» (Додаток 3 до тендерної документації) йдеться про наявність вбудованої технології «Disarm».
Повідомляємо, що дана технологія не є функціоналом виключно для продукту Messaging Gateway від компанії Symantec, так як технологія «Content Disarm & Reconstruction» (CDR) широко підтримується та застосовується провідними виробниками (продуктами) для видалення потенційно шкідливого коду з файлів в поштових повідомленнях.
Використання технології «Disarm», яка виявляє, блокує, а також проводить фільтрацію передачі потенційного шкідливого контенту, вкладень в поштові повідомлення, являється невід'ємним функціоналом в провідних системах, а також є невід'ємним функціоналом ефективного захисту поштового трафіку.
Вилучення вимог, що унеможливлюють успішність (Пре)Кваліфікації тендерних пропозицій
Дата подання: 20 листопада 2019 00:24
Дата відповіді: 22 листопада 2019 17:30
ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до тендерної документації) має вимогу "Комплекс рішень щодо запобігання витоку конфіденційної інформації DLP (Data Loss Prevention) повинен мати актуальний позитивний експертний висновок(ки) Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України." Згідно цього Додатку 3 Комплекс рішень має складатися із DLP рішення (вимоги розділів з 1.1. по 1.4), поштового шлюзу (вимоги розділу 1.5), веб-шлюзу (вимоги розділу 1.6). Згідно переліку засобів ТЗІ від 15.10.2019 на сайти ДССЗЗІ наступні DLP рішення мають "позитивний" висновок: Safetica Full DLP, Symantec Data Loss Prevention версії 15.X, McAfee Data Loss Prevention Endpoint версії 11.х Проте жоден с цих DLP не має у своєму складі а ні поштового шлюзу, а ні веб-шлюзу. Перший приклад - продукція компанії Symantec. У зазначеному переліку є інформація про "позитивний" висновок щодо поштового шлюзу Symantec Messaging Gateway версії 10.X. Проте цей перелік немає жодної інформації щодо веб-шлюзу компанії Symantec, а саме Symantec Secure Web Gateway або Symantec Advanced Secure Gateway, або Symantec ProxySG (BlueCoat). Таким чином набір рішень компанії Symantec неможливо визнати як такі, що задовольняють означеній вимозі про наявність "позитивного" висновку. Другий приклад - продукція компанії McAfee. У зазначеному переліку є інформація про "позитивний" висновок щодо веб-шлюзу McAfee Web Security. Щодо поштового шлюза у компанії McAfee є рішення з безпеки 0-дня, у тому числі для поштових повідмолень, McAfee Advanced Threat Defense версії 4.х, що може інтегруватися з іншими поштовими шлюзами і при цьому має "позитивний" висновок. Проте рішення McAfee Data Loss Prevention Endpoint версії 11.х, що має "позитивний" висновок, не може задовольнити всі вимоги розділів 1.1.-1.2, тому що для мережевого DLP (вимоги розділу 1.2) додатково потрібен McAfee DLP Monitor або DLP Prevent, а на нього немає "позитивного" висновку, для окремих пунктів вимог розділів 1.1. додатково потрібен McAfee DLP Discover, для якого теж немає "позитивного" висновку. Таким чином набір рішень компанії McAfee неможливо визнати як такі, що задовольняють означеній вимозі про наявність "позитивного" висновку. . Виходячи з наведеного для запобігання невизнання результатів тендера через неможливу відповідність жодного з потенційних рішень DLP (у комплексі із веб та поштовими шлюзами) вимозі "... мати актуальний позитивний експертний висновок(ки) Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України", закликаємо виключи цей абзац із тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваш запит та розглянувши питання, повідомляємо, що приймаючи до уваги критичність та рівень важливості конфіденційної інформації, яка обробляється замовником, обов’язковим має бути підтвердження від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, щодо відповідності технічним характеристикам заявлених виробником, для систем щодо запобігання витоку конфіденційної інформації DLP (Data Loss Prevention).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 грудня 2019
UA-2019-11-01-001122-a0c83d0bea0e64b85ad56de706ba3bfb7
Найменування: ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ
Код ЄДРПОУ: 41760289
Місцезнаходження: 01008, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Віртуальні технології і системи" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 13:51
ЕЦП
11 грудня 2019 13:51
Довідка МВС
11 грудня 2019 13:51
Довідка ДПС
29 листопада 2019 17:32
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:32
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:18
Тендерна пропозиція.rar
29 листопада 2019 17:18
Технічна частина.rar
29 листопада 2019 17:18
Кваліфікаційна частина.rar

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 23:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 23:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 22:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 листопада 2019 22:58
Технічна частина.pdf
29 листопада 2019 22:56
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуальні технології і системи"

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2019 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи" 7 700 000,00
UAH
7 622 629,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ ЕСКОРТ" 7 684 020,00
UAH
7 684 020,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 13:51
ЕЦП
11 грудня 2019 13:51
Довідка МВС
11 грудня 2019 13:51
Довідка ДПС
29 листопада 2019 17:32
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:32
Електронний підпис
29 листопада 2019 17:18
Тендерна пропозиція.rar
29 листопада 2019 17:18
Технічна частина.rar
29 листопада 2019 17:18
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 23:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 23:08
Електронний підпис
29 листопада 2019 22:59
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 листопада 2019 22:58
Технічна частина.pdf
29 листопада 2019 22:56
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віртуальні технології і системи"

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
Переможець 7 622 629,00
UAH
10 грудня 2019 17:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Віртуальні технології і системи"
#39618325
7 622 629,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:34
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:09
ДУ1_305 (1).PDF зміни до договору
24 грудня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:43
304.PDF укладений
24 грудня 2019 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 11 Договору, сторони дійшли згоди внести доповнення та уточнення до положень Договору
Номер договору про закупівлю: 304
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/305
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 622 629,00
UAH