Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
48210000-3 Пакети мережевого програмного забезпечення Програмне забезпечення для запобігання витоку інформації
48210000-3 Networking software package Software to prevent information leakage
48210000-3 Networking software package Software to prevent information leakage
Очікувана вартість
7 737 100,00 UAH
UA-2019-11-01-001122-a ● 0c83d0bea0e64b85ad56de706ba3bfb7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2 |
Контактна особа: |
Грузінова Кристина Вікторівна 0442946411 K.GRUZINOVA@DBR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE BUREAU OF INVESTIGATION |
National ID: | 41760289 |
Contact point: |
Gruzinova Kristyna 0442946411 K.GRUZINOVA@DBR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 19:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2019 14:46 |
Очікувана вартість: | 7 737 100,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 371,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77371 UAH |
Publication date: | 01 листопада 2019 19:50 |
Enquiries until: | 22 листопада 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 грудня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 737 100 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 77 371 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення
Scope of the procurement
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 пункт
Програмне забезпечення для запобігання витоку інформації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська обл., Київ, Симона Петлюри, 15
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення
Software to prevent information leakage
CPV: 48210000-3
Період постачання:
по 26 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. Джерело фінансування: кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 19:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 19:47 |
ТД ПО.doc | |
01 листопада 2019 19:47 |
DOC.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Склад комплексу рішень з запобігання витоку конфіденційної інформації
Дата подання: 13 листопада 2019 15:07
Дата відповіді: 15 листопада 2019 14:30
Виходячи з технічних вимог до ПЗ, чи вірно уявляємо комплекс рішень: (1) Система DLP (мережевий модуль, агенти на кінцеві пристрої та інше - розділи 1.1.-1.4 технічних вимог), (2) Поштовий шлюз (розділ 1.5), (3) Веб-шлюз (розділ 1.6)
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що опис та основні вимоги до предмету закупівлі, зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Комплекс рішень має відповідати вимогам зазначеним у тендерній документації.
Вилучення вимог, що унеможливлюють конкуренцію виробників
Дата подання: 19 листопада 2019 23:38
Дата відповіді: 22 листопада 2019 17:30
Пункт 1.5.9 ОПИСУ ТА ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до тендерної документації) містить вимогу щодо наявності "вбудованої технології «Disarm»", яка є виключно у продукті Messaging Gateway від компанії Symantec.
Відповідь: Дякуємо за Ваш запит та звертаємо увагу на те, що в пункті 1.5.9 «ОПИСУ ТА ОСНОВНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» (Додаток 3 до тендерної документації) йдеться про наявність вбудованої технології «Disarm».
Повідомляємо, що дана технологія не є функціоналом виключно для продукту Messaging Gateway від компанії Symantec, так як технологія «Content Disarm & Reconstruction» (CDR) широко підтримується та застосовується провідними виробниками (продуктами) для видалення потенційно шкідливого коду з файлів в поштових повідомленнях.
Використання технології «Disarm», яка виявляє, блокує, а також проводить фільтрацію передачі потенційного шкідливого контенту, вкладень в поштові повідомлення, являється невід'ємним функціоналом в провідних системах, а також є невід'ємним функціоналом ефективного захисту поштового трафіку.
Повідомляємо, що дана технологія не є функціоналом виключно для продукту Messaging Gateway від компанії Symantec, так як технологія «Content Disarm & Reconstruction» (CDR) широко підтримується та застосовується провідними виробниками (продуктами) для видалення потенційно шкідливого коду з файлів в поштових повідомленнях.
Використання технології «Disarm», яка виявляє, блокує, а також проводить фільтрацію передачі потенційного шкідливого контенту, вкладень в поштові повідомлення, являється невід'ємним функціоналом в провідних системах, а також є невід'ємним функціоналом ефективного захисту поштового трафіку.
Вилучення вимог, що унеможливлюють успішність (Пре)Кваліфікації тендерних пропозицій
Дата подання: 20 листопада 2019 00:24
Дата відповіді: 22 листопада 2019 17:30
ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до тендерної документації) має вимогу
"Комплекс рішень щодо запобігання витоку конфіденційної інформації DLP (Data Loss Prevention) повинен мати актуальний позитивний експертний висновок(ки) Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України."
Згідно цього Додатку 3 Комплекс рішень має складатися із DLP рішення (вимоги розділів з 1.1. по 1.4), поштового шлюзу (вимоги розділу 1.5), веб-шлюзу (вимоги розділу 1.6).
Згідно переліку засобів ТЗІ від 15.10.2019 на сайти ДССЗЗІ наступні DLP рішення мають "позитивний" висновок:
Safetica Full DLP, Symantec Data Loss Prevention версії 15.X, McAfee Data Loss Prevention Endpoint версії 11.х
Проте жоден с цих DLP не має у своєму складі а ні поштового шлюзу, а ні веб-шлюзу.
Перший приклад - продукція компанії Symantec.
У зазначеному переліку є інформація про "позитивний" висновок щодо поштового шлюзу Symantec Messaging Gateway версії 10.X. Проте цей перелік немає жодної інформації щодо веб-шлюзу компанії Symantec, а саме Symantec Secure Web Gateway або Symantec Advanced Secure Gateway, або Symantec ProxySG (BlueCoat).
Таким чином набір рішень компанії Symantec неможливо визнати як такі, що задовольняють означеній вимозі про наявність "позитивного" висновку.
Другий приклад - продукція компанії McAfee.
У зазначеному переліку є інформація про "позитивний" висновок щодо веб-шлюзу McAfee Web Security. Щодо поштового шлюза у компанії McAfee є рішення з безпеки 0-дня, у тому числі для поштових повідмолень, McAfee Advanced Threat Defense версії 4.х, що може інтегруватися з іншими поштовими шлюзами і при цьому має "позитивний" висновок.
Проте рішення McAfee Data Loss Prevention Endpoint версії 11.х, що має "позитивний" висновок, не може задовольнити всі вимоги розділів 1.1.-1.2, тому що для мережевого DLP (вимоги розділу 1.2) додатково потрібен McAfee DLP Monitor або DLP Prevent, а на нього немає "позитивного" висновку, для окремих пунктів вимог розділів 1.1. додатково потрібен McAfee DLP Discover, для якого теж немає "позитивного" висновку.
Таким чином набір рішень компанії McAfee неможливо визнати як такі, що задовольняють означеній вимозі про наявність "позитивного" висновку.
.
Виходячи з наведеного для запобігання невизнання результатів тендера через неможливу відповідність жодного з потенційних рішень DLP (у комплексі із веб та поштовими шлюзами) вимозі "... мати актуальний позитивний експертний висновок(ки) Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України", закликаємо виключи цей абзац із тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваш запит та розглянувши питання, повідомляємо, що приймаючи до уваги критичність та рівень важливості конфіденційної інформації, яка обробляється замовником, обов’язковим має бути підтвердження від Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, щодо відповідності технічним характеристикам заявлених виробником, для систем щодо запобігання витоку конфіденційної інформації DLP (Data Loss Prevention).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 04 грудня 2019
UA-2019-11-01-001122-a●0c83d0bea0e64b85ad56de706ba3bfb7
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Віртуальні технології і системи" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Віртуальні технології і системи" #39618325 |
Переможець |
7 622 629,00
UAH
|
10 грудня 2019 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:09
|
ДУ1_305 (1).PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 09:43
|
304.PDF | укладений |
24 грудня 2019 09:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 11 Договору, сторони дійшли згоди внести доповнення та уточнення до положень Договору |
Номер договору про закупівлю: | 304 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/305 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |