За кодом ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з впровадження спеціального програмного забезпечення центральної оперативної диспетчерської (оперативної диспетчерської служби)(в рамках проекту технічне переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк, 43021»)
Очікувана вартість
2 635 786,40 UAH
UA-2019-11-01-001113-a 4f7e875d259d49efa6422b7723ffa646
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Контактна особа: Мозгова Яна Сергіївна
+380678273015
LOREN1960@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 19:20
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2019 19:20
Початок аукціону: 18 листопада 2019 13:08
Очікувана вартість: 2 635 786,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 178,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з впровадження спеціального програмного забезпечення центральної оперативної диспетчерської (оперативної диспетчерської служби))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється після надання послуг (виконання робіт) згідно акту. Джерело фінансування закупівлі: бюджетні кошти. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

01 листопада 2019 19:12
Електронний цифровий підпис
01 листопада 2019 19:11
Додаток 1- Технічне завдання.docx
01 листопада 2019 19:11
ТД.docx
01 листопада 2019 19:11
Додаток 4 - Проект договору.docx
01 листопада 2019 19:11
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії.docx
01 листопада 2019 19:11
Додаток 2 - Лист пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-001113-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РС КОНСАЛТИНГ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38889184
Дата подання: 25 листопада 2019 12:35
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації учасника ТОВ "РС КОНСАЛТИНГ ГРУП"
Голові тендерного комітету
Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради
43021, Волинська область, м.Луцьк, вул. Словацького, 28

Вимога
ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» є учасником закупівлі UA-2019-11-01-001113-a про предмету закупівлі : ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (послуги з впровадження спеціального програмного забезпечення центральної оперативної диспетчерської (оперативної диспетчерської служби) (в рамках проекту технічне переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк, 43021»).
Згідно рішення тендерного комітету комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради № 148 від 22.11.2019 наше підприємство було дискваліфіковане на етапі оцінювання пропозицій по необґрунтованій причині. А саме : «При наданні гарантійного листа щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, відсутні посилання на: - Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15.03.2017 року «Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України», введеного в дію Указом Президента України від 15.03.2017 року №62/2017; - Постанову КМУ від 01.03.2017р. № 99 «Про затвердження Порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції»; - Рішення РНБО України від 19.03.2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 року №82/2019».
На зазначене зауваження пояснюємо наступне – у своєму Гарантійному листі щодо дотримання норм чинного законодавства №003 від 15.11.2019 ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» зазначено, що Товариство відповідає за зміст своєї тендерної пропозиції та дотримується в своїй діяльності норм чинного законодавства України. Наданий нижче перелік законодавчих актів, якими керується товариство не є вичерпним. ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» в своїй діяльності також керується Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 15.03.2017 року «Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України», введеного в дію Указом Президента України від 15.03.2017 року №62/2017; - Постановою КМУ від 01.03.2017р. № 99 «Про затвердження Порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції»; - Рішенням РНБО України від 19.03.2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введеного в дію Указом Президента України від 19.03.2019 року №82/2019».
Вважаємо рішення Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради щодо дискваліфікації ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» через відсутність у гарантійному листі посилання на певні нормативні акти дискримінаційним, що в свою чергу надає нам право керуючись ч.2ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження — Антимонопольного комітету України. При цьому слід зазначити, що склалась практика що при розгляді скарг спричинених подібними ситуаціями, орган оскарження приймає рішення на користь саме Учасника закупівлі. (копія рішення №10055-р/пк-з від 25.07.2019р Антимонопольного комітету України додається).
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас скасувати рішення тендерного комітету Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради № 148 від 22.11.2019 щодо дискваліфікації ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» як таке, що суперечить діючим нормативно-правовим актам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 09:35
Тендерний комітет вважає, що прийняте ним рішення про відхилення обґрунтоване та не має дискримінаційного характеру, оскільки чітко дотримується положень Закону відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 якого визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Детальніше у вкладенні.

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 12:35
вимога.pdf
25 листопада 2019 12:35
рішення від 25.07.2019 № 10055.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РС КОНСАЛТИНГ ГРУП" 2 563 997,00
UAH з ПДВ
2 399 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" 2 605 776,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Протекшн-Груп" 2 600 000,00
UAH з ПДВ
2 546 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИКОМ-ДНЕПР" 2 635 770,00
UAH з ПДВ
2 562 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП РУДЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 2 630 000,00
UAH з ПДВ
2 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 16:27
sign.p7s
16 листопада 2019 18:08
sign.p7s
16 листопада 2019 17:06
договір ліцензія ПЗ.pdf
16 листопада 2019 16:44
договір ліцензія ПЗ.pdf
16 листопада 2019 14:43
sign.p7s
16 листопада 2019 14:38
022 кошторис2.zip
16 листопада 2019 14:38
021 кошторис1.zip
16 листопада 2019 14:38
019 ст 235-237 ГКУ.pdf
16 листопада 2019 14:38
018 статут.pdf
16 листопада 2019 14:38
017 протокол.pdf
16 листопада 2019 14:38
016 наказ про призначення.pdf
16 листопада 2019 14:38
014 Витяг податок.pdf
16 листопада 2019 14:38
013 виписка єдрпоу.pdf
16 листопада 2019 14:38
012 ЦП.pdf
16 листопада 2019 14:38
011 ТЗ.pdf
16 листопада 2019 14:38
010 проект договору.pdf
16 листопада 2019 14:38
009 лист гарантія переможця.pdf
16 листопада 2019 14:38
007 про ЕЦП.pdf
16 листопада 2019 14:38
006 довідка досвід.pdf
16 листопада 2019 14:38
005 згода з умовами.pdf
16 листопада 2019 14:38
004 захист довкілля.pdf
16 листопада 2019 14:38
003 про санкції.pdf
16 листопада 2019 14:38
002 про уповноважену особу.pdf
16 листопада 2019 14:38
001 ст17.pdf

Публічні документи

27 листопада 2019 19:57
sign.p7s
27 листопада 2019 09:01
Довідка МВД.pdf
26 листопада 2019 15:25
Довідка податкова.pdf
22 листопада 2019 22:09
Предложение 22.11.pdf
15 листопада 2019 15:24
sign.p7s
15 листопада 2019 15:13
Формуляр ОДС ТЧ.pdf
15 листопада 2019 15:13
Технічні умови. Станція ТЧ.pdf
15 листопада 2019 15:13
Технічний опис МОНТЕКС ТЧ.pdf
15 листопада 2019 15:13
Тех.описПЗ.pdf
15 листопада 2019 15:13
Тех.опис ГІС системи.pdf
15 листопада 2019 15:13
Програма Смарт103.Опис ТЧ.pdf
15 листопада 2019 15:13
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 15:13
Таблиця відповідності.pdf
15 листопада 2019 15:13
Статут.pdf
15 листопада 2019 15:13
Стаття 17.pdf
15 листопада 2019 15:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 листопада 2019 15:13
Реєстр виробників ПЗ.pdf
15 листопада 2019 15:13
Протокол .pdf
15 листопада 2019 15:13
Проект договору .pdf
15 листопада 2019 15:13
Опис до статуту.jpg
15 листопада 2019 15:13
МТБ.pdf
15 листопада 2019 15:13
Листи-згоди акціонерів ТОВ .pdf
15 листопада 2019 15:13
Лист-гарантія 90 днів.pdf
15 листопада 2019 15:13
Лист згода працівники.pdf
15 листопада 2019 15:13
Замовник Чернігів 1912М.pdf
15 листопада 2019 15:13
Додаток 1 до 1635М.Ч3.pdf
15 листопада 2019 15:13
Додаток 1 до 1635М. Ч4.pdf
15 листопада 2019 15:13
додаток 1 до 1635М. Ч3.pdf
15 листопада 2019 15:13
Додаток 1 до 1635М. Ч1.pdf
15 листопада 2019 15:13
Додаток 1 до 1635М ,Ч5.pdf
15 листопада 2019 15:13
Додаток 1 до 16.35М. Ч2.pdf
15 листопада 2019 15:13
Договор №1827М.pdf
15 листопада 2019 15:13
Договор №1827М завірений.pdf
15 листопада 2019 15:13
Договір супровіду 1912М.pdf
15 листопада 2019 15:13
Довідка про працівників.pdf
15 листопада 2019 15:13
Відгук 1635 Миколаїв.jpg
15 листопада 2019 15:13
Відгук до 1827М.PDF
15 листопада 2019 15:13
Витяг.pdf
15 листопада 2019 15:13
ISO 2015.pdf
15 листопада 2019 15:13
1635М.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 17:36
sign.p7s
15 листопада 2019 17:35
UMeD_service_user_man.pdf
15 листопада 2019 17:35
форма лист-пропозиція.pdf
15 листопада 2019 17:35
ТЧ технічне завдання.pdf
15 листопада 2019 17:35
Санкції.PDF
15 листопада 2019 17:35
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 17:35
КК КБ2 КБ3.pdf
15 листопада 2019 17:35
КК відгук УКБ ОДС.pdf
15 листопада 2019 17:35
КК Аналогічний договір.pdf
15 листопада 2019 17:35
ІД-PDV.pdf
15 листопада 2019 17:35
ІД-Статут оригінал.pdf
15 листопада 2019 17:35
Згода з істотними умовами.PDF
15 листопада 2019 17:35
Захист довкілля.PDF
15 листопада 2019 17:35
Довідка ст.17.PDF

Публічні документи

15 листопада 2019 13:31
Статут.rar
15 листопада 2019 13:31
цінова.pdf
15 листопада 2019 13:31
Кваліф_вимоги.rar
15 листопада 2019 13:31
Стат._документи.rar

Публічні документи

16 листопада 2019 13:15
sign.p7s
16 листопада 2019 12:52
sign.p7s
16 листопада 2019 12:49
Додаток 4- Договір.pdf
16 листопада 2019 12:49
Виписка.pdf
16 листопада 2019 12:49
Довідки.pdf
16 листопада 2019 12:49
Витяг.pdf
16 листопада 2019 12:49
Додаток 2 - Лист пропозиція.pdf
16 листопада 2019 12:49
Додаток 1 Технічне завдання.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РС КОНСАЛТИНГ ГРУП"
#38889184
Відхилено 2 399 998,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 11:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
Переможець 2 400 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 15:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС"
#30838284
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 грудня 2019 15:59
Договір №637.pdf укладений
05 грудня 2019 15:58
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 10:45
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2019 12:34
Додаткова угода (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2019 12:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода до Договору про закупівлю послуг від 05.12.2019 року №637 (згідно пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі").
Номер договору про закупівлю: 637
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 400 000,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку