Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт сходових клітин: вул. Григорія Чупринки, 2/8 (під’їзди 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2019-11-01-001087-a 25e897c1d7d44c19a7e985f4caad4d79
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Діденко Сергій

+380442356482 tender@kgse.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Код ЄДРПОУ: 03366500
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Контактна особа: Діденко Сергій
+380442356482
tender@kgse.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:30
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт сходових клітин: вул. Григорія Чупринки, 2/8 (під’їзди 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
6011 Експлуатація та технічне обслуговування житлового фонду. Капітальний ремонт сходових клітин: вул. Григорія Чупринки, 2/8 (під’їзди 1, 2, 3) у Дніпровському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 03 листопада 2019 22:10
Дата відповіді: 06 листопада 2019 16:48
Шановний Замовник! Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Ваша вимога «Довідка про виконання аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти протягом 2018р.» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з виконанням аналогічних договорів у 2019 році та попередніх роках (наприклад 2017 та раніше). Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється аналогічний договір, укладений з фізичними особами або юридичними особами приватної форми власності від договору, укладеного з державним або комунальним підприємством?! Дана вимога не передбачена жодним нормативним документом! Дана вимога є виключно дискримінаційною! Тим самим, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з державними або комунальними підприємствами, тобто є дискримінацією. Вказана вимоги штучно звужують коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають договорів у 2018 році та договорів з державними або комунальними підприємствами, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ. Якщо немає вагомих причин на укладення договору з якимось конкретним учасником, просимо внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційні умови та викласти в наступній редакції: «Довідка про виконання аналогічного договору протягом 2017-2019 рр. ……». Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підприємство вважає, що вимога щодо надання копії аналогічного договору за бюджетні та/або комунальні кошти протягом 2018р. не є дискримінаційною з наступних причин:
- Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виходячи зі специфіки предмета закупівлі;
- Виконання робіт, які фінансуються за рахунок бюджетних та/або комунальних коштів мають специфіку складання документів, а саме: застосування повишаючих та понижаючих коефіціентів, використання матеріалів середньої якості за мінімальними цінами, отримання позитивного експертного Звіту (висновку) за умови що сума перевищує 40 тис. грн.., складання КБ-2В, КБ-3 та інше.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2019 18:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 205 455,85
UAH з ПДВ
205 455,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 17:25
28 Ліцензія з додатком.pdf
08 листопада 2019 17:25
22 Антикорупційна програма.pdf
08 листопада 2019 17:25
21 Довідка корупція 24.10.19.pdf
08 листопада 2019 17:25
19.5 Лист-відгук ДНЗ 702 та 703.pdf
08 листопада 2019 17:25
19.4 Лист-відгук Перова 11.PDF
08 листопада 2019 17:25
19.3 Договір+акти ДНЗ 703.pdf
08 листопада 2019 17:25
19.2 Договір+акти ДНЗ 702.pdf
08 листопада 2019 17:25
19.1 Договір+акт Перова 11.PDF
08 листопада 2019 17:25
18 Довідка про офшори.pdf
08 листопада 2019 17:25
14.1 Код Козярівський (копія).pdf
08 листопада 2019 17:25
7 Фінансовий звіт 2018.pdf
08 листопада 2019 17:25
3 Довідка про підприємство.pdf
08 листопада 2019 17:25
2 Копія статуту.pdf
08 листопада 2019 17:25
1 Пропозиція Чупринки 2-8.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 205 455,85
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:40

Документи

15 листопада 2019 17:40
Рішення № 459.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
205 455,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2019 17:40
Рішення № 459.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 1 ТОВ Мега Стайл (вул. Григорія Чупринки, 2-8) сходові (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:41
ТОВ БК МЕГА СТАЙЛ вул. Г. Чупринки, 2-8 під 1,2,3 сходові.pdf укладений
06 грудня 2019 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення фактичних обсягів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 19/Б-ГЧ2/8-СХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 203 692,82
UAH (в тому числі ПДВ 33 948,80 UAH)