Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(90610000-6) (Послуги з утримання в належному санітарно-технічному стані об’єктів благоустрою, зелених насаджень, у т.ч. утримання вулично-дорожньої мережі міста Полтави)
(90610000-6) (Services in maintenance in proper sanitary technical state of objects beautification, green spaces, including the maintenance of street and road network of city of Poltava)
Очікувана вартість
282 525 400,24 UAH
UA-2019-11-01-001055-a 85923a95e4b3481aa803818a4582eeac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Housing-Utilities Administration Executive Committee of the Poltava City Council
National ID: 03365854
Contact point: Shanko Anna Ihorivna
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 14:41
Очікувана вартість: 282 525 400,24 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 01 листопада 2019 17:14
Enquiries until: 22 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 282 525 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,11 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Послуги з утримання в належному санітарно-технічному стані об’єктів благоустрою, зелених насаджень, у т.ч. утримання вулично-дорожньої мережі міста Полтави
Services in maintenance in proper sanitary technical state of objects beautification, green spaces, including the maintenance of street and road network of city of Poltava
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 посл.
(90610000-6) (Послуги з утримання в належному санітарно-технічному стані об’єктів благоустрою, зелених насаджень, у т.ч. утримання вулично-дорожньої мережі міста Полтави)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, Послуги будуть надаватися в межах міста Полтави (всі вулиці, бульвари, проспекти, провулки, проїзди, майдани та інші території). Межі території міста Полтави згідно генерального плану м. Полтава, який розміщений на сайті Полтавської міської ради за посиланням: http://www.rada-poltava.gov.ua/city/pla
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

(90610000-6) (Services in maintenance in proper sanitary technical state of objects beautification, green spaces, including the maintenance of street and road network of city of Poltava)
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Виконавцю в розмірі 30 % вартості послуг на умовах передбачених проєктом Договору Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проєктом Договору. Можливе відстрочення платежу за надані послуги, відповідно до тендерної пропозиції Виконавця за результатами аукціону Пiсляоплата 181 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за надані послуги: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 грудня 2019
UA-2019-11-01-001055-a85923a95e4b3481aa803818a4582eeac
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АСФЕР ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
02 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
02 грудня 2019 09:42
кваліфікаційні(утр).pdf
29 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:33
GARANTIYA_1 000 000,00UAH.zip
29 листопада 2019 16:33
Кваліфікаційні.pdf
29 листопада 2019 16:33
док-ти про відповідність.pdf
29 листопада 2019 16:33
тех.частина 2.pdf

Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 19:24
Електронний підпис
29 листопада 2019 19:24
Електронний підпис
29 листопада 2019 19:04
Форма Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 19:04
Кошторисні розрахунки.pdf
29 листопада 2019 19:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 листопада 2019 19:04
Гарантія.pdf
29 листопада 2019 19:04
Кваліфікаційні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФЕР ГРУП" 281 000 000,00
UAH з ПДВ
279 300 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 195 510 000 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ" 279 934 132,03
UAH з ПДВ
279 034 132,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 195 323 892.40 Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
02 грудня 2019 09:45
Електронний підпис
02 грудня 2019 09:42
кваліфікаційні(утр).pdf
29 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:34
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:33
GARANTIYA_1 000 000,00UAH.zip
29 листопада 2019 16:33
Кваліфікаційні.pdf
29 листопада 2019 16:33
док-ти про відповідність.pdf
29 листопада 2019 16:33
тех.частина 2.pdf

Публічні документи

29 листопада 2019 19:24
Електронний підпис
29 листопада 2019 19:24
Електронний підпис
29 листопада 2019 19:04
Форма Тендерна пропозиція.pdf
29 листопада 2019 19:04
Кошторисні розрахунки.pdf
29 листопада 2019 19:04
Лист НБУ по ліцензії.pdf
29 листопада 2019 19:04
Гарантія.pdf
29 листопада 2019 19:04
Кваліфікаційні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФЕР ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ"
#42103828
Переможець 279 034 132,00
UAH з ПДВ
23 грудня 2019 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДБК КВАНТ"
#42103828
279 034 132,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2021 16:09
Додаткова угода № 3 від 17 травня 2021р.PDF укладений
18 травня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:35
Додаткова угода № 2 до Договору № 1 від 10.01.2020 (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 15:30
Договір № 1 від 10.01.2020.PDF укладений
11 січня 2020 15:29
Додаткова угода № 1 до Договору № 1 від 10.01.2020.PDF укладений
11 січня 2020 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 розділу Х Прикінцеві та перехідні положення Закону України "Про публічні закупівлі" процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Відповідно до п. 4 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (у резакції закону що діяла до 19.04.2020 р.) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої статті 36. Продовження строку дії Договору № 1 від 10.01.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному у попередньому році, а ле не пізніше 31.05.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 січня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 219 562 104,09
UAH (в тому числі ПДВ 36 593 684,02 UAH)