Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбук)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-11-01-001012-a 26dcc0154ae64d06a6f839bc8a0ab9e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

М'якущак Ярослав Юрійович

380973329472 nwerbizh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нижньовербізька сільська рада об'єднаної територіальної громади
Код ЄДРПОУ: 04354083
Місцезнаходження: 78218, Україна , Івано-Франківська обл., село Нижній Вербіж, Довбуша 1
Контактна особа: М'якущак Ярослав Юрійович
380973329472
nwerbizh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 08:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 13:26
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78218, Україна, Івано-Франківська область, село Нижній Вербіж, вул. Довбуша,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:39
ДОДАТОК 4 ноутбук.docx
01 листопада 2019 16:38
ДОДАТОК 3 ноутбук.docx
01 листопада 2019 16:38
ДОДАТОК 2 ноутбук.docx
01 листопада 2019 16:38
ДОДАТОК 1 ноутбук.docx
01 листопада 2019 16:38
ТД ноутбук 15 01 11 2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 04 листопада 2019 13:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Додатку 2 тендерної документації на закупівлю UA-2019-11-01-001012-a міститься наступна інформація «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент"; 2. В таблиці “Технічні вимоги до товару” Додатку 2 міститься вимога вказати модель ноутбука, що пропонується Учасником з конкретним найменуванням моделі, комплектуючих та їх характеристиками. 3. Відповідно до розділу 1 тендерної документації «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»; 4. У розділі 5 тендерної документації, міститься інформація наступного змісту «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 7 020,00
UAH з ПДВ
6 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 7 389,00
UAH з ПДВ
6 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 7 500,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

27 листопада 2019 09:55
ДФС_public_doc 25,11.pdf
22 листопада 2019 11:09
МВС 21.10.rar
20 листопада 2019 18:19
13412467 пропозицiя - оновлена.pdf
18 листопада 2019 07:38
Електронний підпис
18 листопада 2019 07:36
Гарантійний лист на товар.pdf
18 листопада 2019 07:36
Asus ноут сертифікати.pdf
18 листопада 2019 07:36
Істотні умови договору.pdf
18 листопада 2019 07:36
13412467 пропозицiя.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 06:28
Електронний підпис
18 листопада 2019 06:26
Гарантійний лист 1.pdf
18 листопада 2019 06:26
Довідка 2.pdf
18 листопада 2019 06:26
ДОДАТОК 3 ноутбук.pdf
18 листопада 2019 06:26
Сертификат_N17.pdf
18 листопада 2019 06:26
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
18 листопада 2019 06:26
Лист гарантія 1.pdf
18 листопада 2019 06:26
Істотні умови.pdf
18 листопада 2019 06:26
Лист гарантія .pdf
18 листопада 2019 06:26
Laptops_all_letters.pdf
18 листопада 2019 06:26
ПИСЬМОВА ЗГОДА УЧАСНИКА .pdf
18 листопада 2019 06:26
Сертификат_N17_SDK _1_.pdf
18 листопада 2019 06:26
Довідка.pdf
18 листопада 2019 06:26
Гарантійний лист.pdf
18 листопада 2019 06:26
Уставні_завірені.zip
18 листопада 2019 06:26
Довідки для кваліфікації.zip
18 листопада 2019 06:26
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 6 799,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
6 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 10:34
24.pdf укладений
03 грудня 2019 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 799,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 133,17 UAH)