Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу Програмне забезпечення Microsoft Office або еквівалент
48920000-3 Office automation software package Microsoft Office software or equivalent
48920000-3 Office automation software package Microsoft Office software or equivalent
Очікувана вартість
6 800 000,00 UAH
UA-2019-11-01-000943-c ● e030f2dbaeeb43bf9f9a47b47132f22b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Пропозиції розглянуті
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2 |
Контактна особа: |
Грузінова Кристина Вікторівна 0442946411 K.GRUZINOVA@DBR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE BUREAU OF INVESTIGATION |
National ID: | 41760289 |
Contact point: |
Gruzinova Kristyna 0442946411 K.GRUZINOVA@DBR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 19:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 11 грудня 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 6 800 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 68 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 68000 UAH |
Publication date: | 01 листопада 2019 19:57 |
Enquiries until: | 23 листопада 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 6 800 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 68 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48920000-3: Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
Scope of the procurement
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Джерело фінансування: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
759 од.
Програмне забезпечення Microsoft Office або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська обл., Київ, Симона Петлюри, 15
ДК 021:2015: 48920000-3 — Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу
Microsoft Office software or equivalent
CPV: 48920000-3
Період постачання:
по 26 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами Акта шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця у 2019 році. Джерело фінансування: кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2019 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2019 17:19 |
Зміни 1.PDF | |
08 листопада 2019 17:19 |
ТД ПО офис зі змінами 1.doc | |
01 листопада 2019 19:54 |
DOC001.PDF |
08 листопада 2019 17:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2019 17:19 |
Зміни 1.PDF
|
|||
08 листопада 2019 17:19 |
ТД ПО офис зі змінами 1.doc
|
|||
01 листопада 2019 19:54 |
DOC001.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що є еквівалентом і який рівень дисконту має Замовник від виробника.
Дата подання: 06 листопада 2019 16:15
Дата відповіді: 08 листопада 2019 17:21
1. Будь ласка, доповніть тендерну документацію визначенням, що є еквівалентом OfficeStd 2019 UKR OLP Gov. Даний програмний продукт має два різновиди характеристик: технічні характеристики та умови ліцензування. Чи вважає замовник еквівалентом OfficeStd 2019 UKR OLP Gov інші системи ліцензування Microsoft Office, відмінні від OLP та OLP Gov?
2. У найменуванні продукту "OfficeStd 2019 UKR OLP Gov", OfficeStd 2019 UKR OLP - є назвою продукту, а "Gov" є частиною найменування дисконту, який вказано не повністю. Будь ласка, вкажіть, який рівень дисконту від Microsoft має замовник або планує мати на момент подання пропозицій: "A Gov", "B Gov" або "С Gov". В тому числі – чи звертався Замовник до компанії Microsoft за отриманням дисконту рівня «С Gov», оскільки цей рівень надається тільки за письмовим зверненням замовника і суттєво впливає на ціну. Якщо ні – то чи збирається замовник це зробити і коли? Якщо так – то кому з учасників це вже відомо і чому це не вказано у Тендерній Документації для інших учасників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації внесено зміни, які оприлюднено в електронній системі закупівель Prozorro.
На даний час Замовник немає жодного дисконту від компанії Microsoft.
Еквівалентом вважається програмне забезпечення, яке за своїми характеристиками, функціями, складовими відповідає програмному забезпеченню OfficeStd 2019 UKR OLP А Gov зазначеному у Додатку 3 тендерної документації.
На даний час Замовник немає жодного дисконту від компанії Microsoft.
Еквівалентом вважається програмне забезпечення, яке за своїми характеристиками, функціями, складовими відповідає програмному забезпеченню OfficeStd 2019 UKR OLP А Gov зазначеному у Додатку 3 тендерної документації.
Про кількість ліцензій
Дата подання: 15 листопада 2019 11:30
Дата відповіді: 18 листопада 2019 14:29
Чи відповідатиме умовам тендерної документації, якщо запропоновано 1 ліцензія на 759 користувачів, замість 759 ліцензій ?
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо, що опис та основні вимоги до предмету закупівлі, зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Кількість ліцензій - 759.
Стосовно проекту договору в тендерній документації
Дата подання: 21 листопада 2019 10:42
Дата відповіді: 21 листопада 2019 12:20
Доброго дня, шановний замовник.
Прошу надати інформацію з приводу документації, а саме: в проекті договору вказана дата поставка Товару до 26/12/2019р., але аукціон буде проходити 08/01/2020 р. В договорі будуть змінені дати поставки і на який строк?
Дякую.
Відповідь: Відповідно до норм ч.5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» дата і час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тобто дата аукціону є орієнтовною, визначена електронною системою із розрахунку максимальних строків розгляду тендерних пропозицій (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»). Після розгляду Замовником тендерних пропозицій, дата аукціону автоматично зміститься на найближчу.
Тобто дата аукціону є орієнтовною, визначена електронною системою із розрахунку максимальних строків розгляду тендерних пропозицій (ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»). Після розгляду Замовником тендерних пропозицій, дата аукціону автоматично зміститься на найближчу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000943-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАСКОД", Код ЄДРПОУ:42886865
Дата подання: 06 грудня 2019 16:28
Претензія щодо рішення про дискваліфікацію.
Вимога ретельно переглянути надані документи в складі Тендерної пропозиції.
Претензія щодо рішення про дискваліфікацію.
Просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "МАСКОД", оскільки вказані в "Причинах дискваліфікації" пункти про відсутність документів не відповідають дійсності, адже в файлі "SCANED_DOCs", що був завантажений на майданчик містяться, окрім вказаних Замовником як "відсутні", також і інші обов'язкові до подання документи, в тому числі і Тендерна пропозиція, при цьому Тендерна пропозиція не вказана як відсутня. Тому прохання до Замовника - ще раз ретельно перевірити наявність документів "Лист – згода (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору" та "Лист (в довільній формі) із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару" у файлі "SCANED_DOCs", повний перелік документів цього файлу наступний:
1. Довідка про відсутність підства у відмові за статтею 17 ЗУ про Закупівлі
2. Довідка щодо відсутності судимості у відношені до Директора ТОВ "МАСКОД"
3. Тендерна (цінова) пропозиція.
4. Гарантійний лист щодо повноважень Директора ТОВ "МАСКОД" відносно підпису документів
5. Гарантійний лист щодо згоди укласти договір, текст якого запропоновано Замовником у Додатку №4 до ТД
6. Довідка щодо виконання аналогічних договорів.
7. Гарантійний лист щодо відповідності запропонованого ПЗ технічним вимогам Замовника
8. Довідка про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину.
Розгорнути
Згорнути
Просимо переглянути рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "МАСКОД", оскільки вказані в "Причинах дискваліфікації" пункти про відсутність документів не відповідають дійсності, адже в файлі "SCANED_DOCs", що був завантажений на майданчик містяться, окрім вказаних Замовником як "відсутні", також і інші обов'язкові до подання документи, в тому числі і Тендерна пропозиція, при цьому Тендерна пропозиція не вказана як відсутня. Тому прохання до Замовника - ще раз ретельно перевірити наявність документів "Лист – згода (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору" та "Лист (в довільній формі) із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару" у файлі "SCANED_DOCs", повний перелік документів цього файлу наступний:
1. Довідка про відсутність підства у відмові за статтею 17 ЗУ про Закупівлі
2. Довідка щодо відсутності судимості у відношені до Директора ТОВ "МАСКОД"
3. Тендерна (цінова) пропозиція.
4. Гарантійний лист щодо повноважень Директора ТОВ "МАСКОД" відносно підпису документів
5. Гарантійний лист щодо згоди укласти договір, текст якого запропоновано Замовником у Додатку №4 до ТД
6. Довідка щодо виконання аналогічних договорів.
7. Гарантійний лист щодо відповідності запропонованого ПЗ технічним вимогам Замовника
8. Довідка про відсутність підстав для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2019 17:57
Шановний учасник! Звертаємо Вашу увагу на те, що оголошення про проведення процедури закупівлі «48920000-3 Пакети програмного забезпечення для автоматизації офісу Програмне забезпечення Microsoft Office або еквівалент» оприлюднено відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Відповідно до норм абзацу другого частини першої статті 27 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Відповідно до норм абзацу першого частини п’ятої статті 28 Закону, У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
На стадії розгляду, в тендерній пропозиції ТОВ "МАСКОД" відсутні наступні документи:
1. Лист – згода (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації., який вимагався відповідно до п.3.1, Розділу І Додатку 2 до тендерної документації.
2. Лист (в довільній формі) із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару, що підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, зазначеним у Розділі 1 Додатку 3 тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою підприємства (у разі її використання), що вимагався відповідно до п.1, Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації.
Вказаний Вами файл "SCANED_DOCs", також відсутній. Знімок екрану з переліком доступних для перегляду документів пропозиції ТОВ "МАСКОД" в електронній системі закупівель PROZORRO, додається.
Враховуючи вищевикладене пропозиція ТОВ "МАСКОД" не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до норм абзацу другого частини першої статті 27 Закону, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Відповідно до норм абзацу першого частини п’ятої статті 28 Закону, У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
На стадії розгляду, в тендерній пропозиції ТОВ "МАСКОД" відсутні наступні документи:
1. Лист – згода (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації., який вимагався відповідно до п.3.1, Розділу І Додатку 2 до тендерної документації.
2. Лист (в довільній формі) із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару, що підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, зазначеним у Розділі 1 Додатку 3 тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою підприємства (у разі її використання), що вимагався відповідно до п.1, Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації.
Вказаний Вами файл "SCANED_DOCs", також відсутній. Знімок екрану з переліком доступних для перегляду документів пропозиції ТОВ "МАСКОД" в електронній системі закупівель PROZORRO, додається.
Враховуючи вищевикладене пропозиція ТОВ "МАСКОД" не відповідає умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000943-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "МАСКОД", Код ЄДРПОУ:42886865
Дата подання: 10 грудня 2019 18:35
Вимога щодо перегляду рішення про дискваліфікацію.
Ми ознайомились з наданою відповіддю та просимо повторно переглянути рішення про дискваліфікацію, приймаючи до уваги наступні аргументи:
У пункті 1 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" зазначеного в тендерній документації Замовника вказано, що «недотримання учасниками вищезазначених рекомендацій щодо оформлення завантажених файлів вважатиметься Замовником формальною (несуттєвою) помилкою.»
В той же час у примітці до пп. 1) та 2) того ж Розділу ІІІ вказано, що: «У випадку якщо Тендерна пропозиція за формою, наведеною в Додатку 1, Специфікація або інші документи, що стосуються розрахунку цінової пропозиції будуть доступні до перегляду на етапі розгляду тендерних пропозицій відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону, то тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.», а оскільки Тендерна пропозиція ТОВ «Маскод», Специфікація або інші документи, що стосуються розрахунку цінової пропозиції не були доступні до перегляду на етапі розгляду тендерних пропозицій відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону, вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним.
Знімок екрану із зображенням (підтвердженням) завантаженого файлу "SCANED_DOCs.pdf" на тендерний майданчик додаємо до цієї вимоги.
Ще раз наголошуємо, саме у файлі "SCANED_DOCs.pdf" містяться документи, що не було виявлено Замовником під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "МАСКОД", а саме:
1. Лист – згода (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації., який вимагався відповідно до п.3.1, Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 2. Лист (в довільній формі) із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару, що підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі
Розгорнути
Згорнути
У пункті 1 Розділу ІІІ. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" зазначеного в тендерній документації Замовника вказано, що «недотримання учасниками вищезазначених рекомендацій щодо оформлення завантажених файлів вважатиметься Замовником формальною (несуттєвою) помилкою.»
В той же час у примітці до пп. 1) та 2) того ж Розділу ІІІ вказано, що: «У випадку якщо Тендерна пропозиція за формою, наведеною в Додатку 1, Специфікація або інші документи, що стосуються розрахунку цінової пропозиції будуть доступні до перегляду на етапі розгляду тендерних пропозицій відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону, то тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена, як така що не відповідає умовам тендерної документації.», а оскільки Тендерна пропозиція ТОВ «Маскод», Специфікація або інші документи, що стосуються розрахунку цінової пропозиції не були доступні до перегляду на етапі розгляду тендерних пропозицій відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону, вважаємо відхилення нашої пропозиції неправомірним.
Знімок екрану із зображенням (підтвердженням) завантаженого файлу "SCANED_DOCs.pdf" на тендерний майданчик додаємо до цієї вимоги.
Ще раз наголошуємо, саме у файлі "SCANED_DOCs.pdf" містяться документи, що не було виявлено Замовником під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ "МАСКОД", а саме:
1. Лист – згода (складений в довільній формі) про те, що учасник погоджується з проектом договору, викладеним в Додатку 4 до тендерної документації., який вимагався відповідно до п.3.1, Розділу І Додатку 2 до тендерної документації. 2. Лист (в довільній формі) із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару, що підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі
Рішення замовника: Очікується
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 грудня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
Код ЄДРПОУ: | 41760289 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 12/2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МАСКОД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПАН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕЛЕКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СІТІУС ПРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Софтліст" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" |
5 176 288,92
UAH
|
4 956 930,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СПАН" |
5 395 131,39
UAH
|
4 956 937,92
UAH
|
Документи |
ТОВ "Софтліст" |
5 597 625,00
UAH
|
5 173 990,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СІТІУС ПРО" |
5 779 785,00
UAH
|
5 174 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕЛЕКОМ" |
6 790 014,00
UAH
|
5 174 550,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
5 375 959,05
UAH
|
5 375 959,05
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" #40916850 |
Переможець |
4 956 930,00
UAH
|
11 грудня 2019 21:18
|