Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серветки паперові
Очікувана вартість
387 100,00 UAH
UA-2019-11-01-000874-a 10733ccaa2a64243b90789ded60bca1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2019 16:20
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 16:20
Початок аукціону: 28 листопада 2019 14:56
Очікувана вартість: 387 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35595 упаковка
Серветки паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, пр-т Миру, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 16:15
ТД серветки паперові зміни від 20.11.2019.doc
01 листопада 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 16:15
ТД серветки паперові зміни від 20.11.2019.doc
20 листопада 2019 16:13
ТД серветки паперові зміни від 20.11.2019.doc
01 листопада 2019 16:49
ТД серветки паперові.doc
01 листопада 2019 15:55
ТД серветки паперові.doc
01 листопада 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості в упаковці
Дата подання: 04 листопада 2019 09:05
Дата відповіді: 20 листопада 2019 15:59
Доброго дня! Шановний замовнику! Підскажіть будь ласка, чи будете Ви розглядати серветки паперові 33*33 на 200 шт/уп, а 500 шт в упаковці? Заздалегідь велике дякую за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Ви можете запропонувати свій товар, а після аукціону Замовником буде розглянуто Вашу пропозицію.
Щодо фасування
Дата подання: 04 листопада 2019 09:55
Дата відповіді: 20 листопада 2019 16:08
Доброго дня. Просимо повідомити - яку Торгову марку за еталону Ви брали при формуванні Технічного завдання? Цікавить - де ж Ви знайшли серветки розміром 33*33 см фасуванням по 200 шт?
Відповідь: Доброго дня! Вся інформація щодо технічного завдання на закупівлю серветок паперових взято Замовником на просторах інтернету.
Уточнення
Дата подання: 04 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 20 листопада 2019 16:01
Доброго дня. Просимо дозволити запропонувати серветку 33*33, білу, одношарову, складанням 1/4 але у фасуванні по 50 шт ТМ "Диво" (Київський картонно-паперовий комбінат) при умові перерахунку кількості упаковок. Таким чином Ви і загальну кількість шт збережете, і фасування буде більш зручним у розподілі, зберіганні та використанні. Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Ви можете запропонувати свій товар, а після аукціону Замовником буде розглянуто Вашу пропозицію.
Технічні умови виробника
Дата подання: 04 листопада 2019 10:02
Дата відповіді: 20 листопада 2019 16:35
Доброго дня. Для рівноправності всіх учасників просимо Вас внести зміну в документацію, та в Додатку 2 додати фото не лише упаковки, а й серветки в розгорнутому вигляді, де чітко буде видно розмір 24 см на 24 см з прикладеною поруч лінійкою з двох боків. Та не дозволяти відхилення +/- 1 см, адже такі відхилення дозволять ТУУ виробникам зробити серветку розміром 23*23 см, що не дасть рівноцінності при аукціоні тим виробникам і їх представникам, які будуть розраховувати чіткий розмір 24*24 см. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерній документації у п. 11 додатку 2 ТД зазначено, що Замовник має право запросити в Учасника надати зразки товару на вибір Замовника для підтвердження якості запропонованого товару. Учасник надає у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, у разі вимоги Замовника. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена. Замовником буде розглянуто зразки надані Учасником.
Згідно зазначеного пункту Замовник визначить чи відповідають надані зразки технічним вимогам в тендерній документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-000874-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Б"777"", Код ЄДРПОУ:35662229
Дата подання: 04 листопада 2019 10:05
Дискримінаційний пункт
Доброго дня.
В додатку 2 до ТД Вами в пункті 4 зазначено "4. Копію договору, укладеному з виробником (якщо Учасник не є виробником) на поставку предмету закупівлі на 2019 рік. " Вимагаємо прибрати цей пункт, так як в договорі поставки можуть міститись конфіденційні комерційні умови, із зазначенням в договорі що він не має права бути опублікований та переданий третім особам. Якщо Ви вже так вимагаєте доказ господарських стосунків з виробником, додайте вимогу "Надати аналогічний договір з державною установою на виконання договору з аналогічним продуктом і зазначенням цих ТМ в специфікації на суму не менше 100 000 грн, або гарантійним листом від Виробника, в якому буде зазначено № закупівлі, предмет, кількості та терміни" Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2019 15:50
Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000874-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"", Код ЄДРПОУ:37613482
Дата подання: 09 грудня 2019 08:19
переможець повинен подати у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір Учасник на дату 08.12.2019р 17:31 не виконав вимогу згідно Додатку 1,
не виконав вимогу згідно Додатку 1, а саме :
П.1 на виконання вимоги статті 17 Закону не надав та не оприлюднив інформацію,Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. .5. на виконання вимоги статті 17 Закону надав та оприлюднив інформацію, викладену нижче: Довідка з МВС.pdf 7 груд. 23:38
без накладання ПОВТОРНОГО КЕП
П.8. на виконання вимоги статті 17 Закону надав та оприлюднив інформацію, викладену нижче: довідка з податкової.pdf 6 груд. 16:41
без накладання ПОВТОРНОГО КЕП
П 3.Відхилення тендерних пропозицій Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:

- учасник:

не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;

- переможець:

не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;

- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;

Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 грудня 2019 11:01
Вашу вимогу уважно розглянуто тендерним комітетом. Рішення щодо визначення переможцем ТОВ "БЕМБІКС" анульовано.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000019 ● b3b041260fbf41e2952d02dda463e974
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 14:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 217
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 217

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-11-01-000874-a
01.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 23 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БЕМБІКС" 348 621,60
UAH з ПДВ
348 621,60
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" 367 035,50
UAH з ПДВ
367 035,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 09:53
Електронний підпис
09 грудня 2019 09:53
Довідка п2ч1ст17.pdf
09 грудня 2019 09:47
Електронний підпис
07 грудня 2019 23:38
Довідка з МВС.pdf
06 грудня 2019 16:41
довідка з податкової.pdf
29 листопада 2019 10:34
Електронний підпис
29 листопада 2019 10:31
цінова пропозиція оновлена.pdf
26 листопада 2019 16:55
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:47
цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 16:47
технічні вимоги.pdf
26 листопада 2019 16:47
таблиця відповідності.pdf
26 листопада 2019 16:47
Статут.pdf
26 листопада 2019 16:47
ст 17.pdf
26 листопада 2019 16:47
проект договору.pdf
26 листопада 2019 16:47
ОПИС.pdf
26 листопада 2019 16:47
Лист згода .pdf
26 листопада 2019 16:47
Копія паспорту +код Нетичук.pdf
26 листопада 2019 16:47
документи якості.pdf
26 листопада 2019 16:47
Договір трансп послуг.pdf
26 листопада 2019 16:47
Договір відпов зберігання.pdf
26 листопада 2019 16:47
Довідка із Статистики.pdf
26 листопада 2019 16:47
дані про товар.pdf
26 листопада 2019 16:47
Гарантійний оист ПрАТ ККПК.jpg
26 листопада 2019 16:47
Гарантійний лист КПК.JPG
26 листопада 2019 16:47
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2019 16:47
Витяг Бембікс.pdf
26 листопада 2019 16:47
ISO КПК.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 12:15
Електронний підпис
12 грудня 2019 12:13
довідка мвс.PDF
12 грудня 2019 12:13
довідка корупція.PDF
12 грудня 2019 12:13
довідка дфс.PDF
10 грудня 2019 21:59
Електронний підпис
18 листопада 2019 14:50
Електронний підпис
18 листопада 2019 14:50
лист лаверна.PDF
18 листопада 2019 14:50
лаверна.pdf
16 листопада 2019 20:19
Електронний підпис
16 листопада 2019 20:17
фото серветки.jpg
16 листопада 2019 20:17
фото серветки (2).jpg
16 листопада 2019 20:17
серветки фото.jpg
16 листопада 2019 20:17
серветки білі.jpg
16 листопада 2019 20:17
серветки .jpg
16 листопада 2019 20:17
серветка24-24см-ob-100sht.png
16 листопада 2019 20:17
серветка.jpg
16 листопада 2019 20:15
Статут.PDF
16 листопада 2019 20:15
Лист про працівників.PDF
16 листопада 2019 20:15
Лист пояснення діяльності.PDF
16 листопада 2019 20:15
Додаток5 інформація ст17 ЗУ.PDF
16 листопада 2019 20:15
Додаток4 Проект договору.PDF
16 листопада 2019 20:15
Додаток2 Технічні вимоги.PDF
16 листопада 2019 20:15
Довідки з банку.PDF
16 листопада 2019 20:15
Довідка захист довкілля.PDF
16 листопада 2019 20:15
Гарантія надання зразків.PDF
16 листопада 2019 20:15
Гарантійний лист якості.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БЕМБІКС"

ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Рішення скасоване 348 621,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 19:03
ТОВ "БЕМБІКС"
#39518480
Відхилено 348 621,60
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 19:06
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""
#37613482
Переможець 367 035,50
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 18:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 18:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""
#37613482
367 035,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 12:50
Договір № 237 (серветки паперові).pdf укладений
23 грудня 2019 12:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 367 035,50
UAH (в тому числі ПДВ 61 172,58 UAH)