Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сапанівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04395797 |
Місцезнаходження: | 47012, Україна , Тернопільська обл., село Сапанів, Шкільна, 5 |
Контактна особа: |
Остапчук Валентина 380354650714 sapaniv_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 2 094 434,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,95% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Здійснення авансового платежу в розмірі 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно із Календарним графіком виконання Робіт, протягом 10 робочих днів після підписання Договору, при умові фінансової можливості «Замовника» джерело фінансування - кошти обласного бюджету | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Здійснення остаточного розрахунку протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт. джерело фінансування - кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 15:45 |
Додаток 4.doc | |
01 листопада 2019 15:45 |
Додаток 1.doc | |
01 листопада 2019 15:44 |
Додаток 3.doc | |
01 листопада 2019 15:44 |
Додаток 2.doc | |
01 листопада 2019 15:42 |
Додаток 5.doc | |
01 листопада 2019 15:41 |
ТД _Сапанів повторно.doc |
Скарги до процедури
Дата подання: 14 грудня 2019 19:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000094 ● 6e4c27102cb24a14bb464565f06fb982
- Статус: вирішено ● Дата: 23 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 16:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2019-11-01-000793-a 01.11.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-24 12:04:13
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ БД.1.1-1:2013, виконання робіт по об’єкту «Відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану річки Іква та водоподаючого каналу на території Сапанівської сільської ради Кременецького району Тернопільської області». (ДК 021:2015: 45240000-1-Будівництво гідротехнічних об’єктів)» очікуваною вартістю 2 094 434,00 грн (інформація опублікована в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-11-01-000793-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43 постала потреба в отриманні пояснення про відсутність будь-якого рішення тендерного комітету щодо закупівлі зазначених робіт після оприлюднення рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 09.01.2020 № 341-р/пк-пз.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання стану виконання рішення колегії АМКУ установлено порушення частини дванадцятої статті 18 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання стану виконання рішення колегії АМКУ установлено порушення частини дванадцятої статті 18 Закону.) • усунуто
Замовник 31.03.2020 відмінив процедуру закупівлі відповідно до абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону
2020-07-23 10:38:41
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" |
1 760 296,00
UAH з ПДВ
|
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" |
2 013 318,71
UAH з ПДВ
|
1 710 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" |
2 056 751,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
1 990 725,53
UAH з ПДВ
|
1 990 725,53
UAH з ПДВ
|
Документи |
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
2 094 434,00
UAH з ПДВ
|
2 054 434,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" #37963680 |
Рішення скасоване |
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 15:02
|
ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" #30698156 |
Рішення скасоване |
1 710 430,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 15:02
|
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" #40732470 |
Рішення скасоване |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 15:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Рішення скасоване |
1 990 725,53
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 15:02
|
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ #05379205 |
Рішення скасоване |
2 054 434,00
UAH з ПДВ
|
23 січня 2020 15:02
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНИК -2012" ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМАНАХ-2000" #37963680 |
Відхилено |
1 710 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 13:41
|
ТОВ "ТРУБІЖВОДЕКСПЛУАТАЦІЯ" #30698156 |
Відхилено |
1 710 430,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 14:03
|
ТОВ "ІНВЕСТБУД-2016" #40732470 |
Відхилено |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 14:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" #42977983 |
Відхилено |
1 990 725,53
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 14:18
|
РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ #05379205 |
Відхилено |
2 054 434,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2020 14:26
|