Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

витратні матеріали для комп`ютерної та оргтехніки, комп`ютерна та оргтехніка, запасні частини до комп`ютерної та оргтехніки
Очікувана вартість
39 390,00 UAH
UA-2019-11-01-000758-c 250236d4ecbc43eeab54c9493b119f46
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Насонова Людмила Миколаївна

+380542685518 hoz@socz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сумський обласний центр зайнятості населення
Код ЄДРПОУ: 03491406
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/sum
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, площа Незалежності, 3
Контактна особа: Насонова Людмила Миколаївна
+380542685518
hoz@socz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 16:16
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 16:16
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:51
Очікувана вартість: 39 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 197,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
витратні матеріали для комп`ютерної та оргтехніки, комп`ютерна та оргтехніка, запасні частини до комп`ютерної та оргтехніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м.Суми, майдан Незалежності, 3-1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:12
оголошення монит_запчасти 2019.doc
01 листопада 2019 16:12
Додаток 3 монит_запчасти.doc
01 листопада 2019 16:12
Додаток 2 монит_запчасти.doc
01 листопада 2019 16:12
Додаток 1 монит_запчасти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 04 листопада 2019 09:46
Дата відповіді: 05 листопада 2019 11:50
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Керуючись п.6 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10: «Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником». Договір про закупівлю має бути укладений за результатами аукціону.

2. У відповідності до абз.4 п. 3 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10: пропозиція учасника щодо предмета закупівлі подається для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником. У випадку невизначеності точних марок і виробників товарів відсутня можливість вирішення питання відповідності товару замовленим вимогам.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 09:58
Дата відповіді: 05 листопада 2019 11:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У відповідності, до вимог, викладених у Додатку №2 до оголошення: «Учасники, що пропонують товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, мають надати підтверджуючий лист про можливість використання запропонованого еквіваленту із збереженням гарантії та без погіршення технічних характеристик обладнання. Висновки, викладені в такому листі, будуть розглянуті комісією.

2. Формою «тендерна пропозиція» в Додатку №1 передбачена графа «маркування», яку учасники мають заповнювати.

3. У відповідності до частини 35 п. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно абз.6 п. 3 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, затвердженої наказом ДП "Прозорро" від 19.03.2019 № 10) – «учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала пропозицію. Згідно п. 11 «Інструкції…» - На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РУДЕНКО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ" 37 060,00
UAH з ПДВ
37 060,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 38 690,00
UAH з ПДВ
37 853,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 38 258,53
UAH з ПДВ
37 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 38 734,00
UAH з ПДВ
38 058,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 39 386,40
UAH з ПДВ
38 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 38 598,00
UAH з ПДВ
38 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 13:35
Тендерна пропозиція.doc.pdf
08 листопада 2019 13:35
Паспорт код Руденко АМ.pdf
08 листопада 2019 13:35
Довідка про учасника.docx.pdf
08 листопада 2019 13:35
Гарантійний лист.doc.pdf
08 листопада 2019 13:35
Витяги з реєстрів.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 17:30
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
07 листопада 2019 17:30
Сервіс_центри.pdf
07 листопада 2019 17:30
Технічні характеристики.pdf
07 листопада 2019 17:30
Пропозиція 39386,40.pdf
07 листопада 2019 17:30
Лист Гарантія.pdf
07 листопада 2019 17:30
Згода.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 12:48
Електронний підпис
07 листопада 2019 12:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 листопада 2019 12:47
Проект договору Додаток 3.pdf
07 листопада 2019 12:47
Паспорт_прописка.pdf
07 листопада 2019 12:47
Лист гарантія додаток 1.pdf
07 листопада 2019 12:47
Довідка_ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2019 12:47
Довідка спеціалісти.pdf
07 листопада 2019 12:47
Дов_6568_15_10_2019.pdf
07 листопада 2019 12:47
Відомості про підприємство.pdf
07 листопада 2019 12:47
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РУДЕНКО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РУДЕНКО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3213303854
Відхилено 37 060,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 13:46
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 37 853,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 14:18

Документи

13 листопада 2019 13:45
Електронний підпис

Документи

13 листопада 2019 14:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
37 853,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 14:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 14:13
ДУ 2 до дог _ 529-19 діавест.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:48
ДУ 1 до дог _ 529-19 витр комп.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 15:43
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:41
договір укладений
25 листопада 2019 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна марки монітору
Номер договору про закупівлю: 529-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну поставки товару
Номер договору про закупівлю: 529-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML