Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012875 |
Вебсайт: | http://www.uozoda.if.net.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Круп'як Надія Олексіївна 380342552014 zdorovja.n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 688 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 440,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Постачальник зобов'язується поставити Покупцеві Товар зазначений в специфікації, яка містить вказівку на найменування, одиницю виміру, кількість, ціну за одиницю та загальну суму і є невід'ємною частиною Договору, провести встановлення та пусконалагоджувальні роботи та забезпечити проведення інструктажу персоналу по користуванню запропонованим Товаром, а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар. Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товарно-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 12:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 11:53 |
Медико-технiчнi_вимоги_Нова_редакцiя.docx | |
11 листопада 2019 11:52 |
Рішення про внесення змін.doc | |
01 листопада 2019 16:06 |
Додаток_5_Проект_договору.docx | |
01 листопада 2019 16:04 |
Тендерна_документацiя_.doc |
11 листопада 2019 12:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2019 11:53 |
Медико-технiчнi_вимоги_Нова_редакцiя.docx
|
|||
11 листопада 2019 11:52 |
Рішення про внесення змін.doc
|
|||
01 листопада 2019 16:06 |
Додаток_5_Проект_договору.docx
|
|||
01 листопада 2019 16:04 |
Тендерна_документацiя_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-16-000014 ● 6762aef6dbaf41f4b83a69186834ad10
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 грудня 2019 16:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.12.2019 №67
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Богдан ГРИЦАК
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.12.2019 №67
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-01-000732-a 01.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень, вказаних у висновку УЗО ДАСУ в Івано-Франківській області від 26.12.2019р. по закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 – 36025 - Звичайний дитячий інкубатор) - 1 комплект, (UA-2019-11-01-000732-a) На виконання абзацу другого частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації (скорочено – ТК ДОЗ ОДА) надає Інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, вказаних у висновку про наявність або відсутність порушень законодавства УЗО ДАСУ в Івано-Франківській області по закупівлі UA-2019-11-01-000732-a, опублікованому 26.12.2019р. (далі – Висновок), а саме. У Вашому висновку від 26.12.2019р., вказано наступне: «За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, Замовник у пункті 5.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства… Типи порушень: Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї». Згідно змісту абзацу першого частини 2 статті 23 Закону, для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, що стосуються, зокрема порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї усуваються шляхом внесення Замовником змін в тендерну документацію. Такі зміни офіційно, з відповідним оприлюдненням технічно можливо внести тільки до закінчення тендерної процедури. Натомість, процедуру відкритих торгів по закупівлі UA-2019-11-01-000732-a закрито ще 13.12.2019 року. Тому з об’єктивних причин, Замовник не має можливості застосувати заходи щодо усунення порушення, вказаного у вашому висновку, визначеним Законом шляхом – внесенням змін до Тендерної документації. В пункті 5.1 розділу 5.Тендерної документації чітко визначено тільки один єдиний критерій оцінки – ціна. Ніяких сумнівів у тому, що цей критерій становить 100 відсотків у жодного учасника даної закупівлі не виникло, адже запитань, чи скарг з цього приводу – не поступало. Крім того, з інформації на сторінці даної закупівлі в системі Прозорро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-01-000732-a) чітко видно, що критерій оцінки ціна становить 100%. Таким чином, не зазначення питомої ваги єдиного для оцінки пропозиції учасників критерію жодним чином не впливає на зміст Тендерної документації та вимог Замовника по даній закупівлі. Подібно, як в абзаці четвертому частини 1. Статті 28 Закону, хоч не вказано питомої ваги критерію ціна, коли він єдиний, однак усім зрозуміло, що мова йде про не менше 100 %. Згідно вимог частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Підстави та порядок розірвання договору вказано, зокрема, в статтях 651, 652 Цивільного кодексу України, статтях 188, 202, 206 Господарського кодексу України. Підстави для визнання договору про закупівлю недійсним вказано в статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак надане вами зобов’язання щодо розірвання договору в якості заходів по усуненню «порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї» не підпадає під жодну з вказаних вимог чинного законодавства України. Вказані у вашому висновку статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», яким керується Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, також не містять таких підстав. Натомість, в частині другій статті 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» вказано, що «орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.» Таким чином, виконання Вашого зобов’язання щодо застосування заходів по усуненню «порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї» саме шляхом розірвання Договору №41ДЗ від 13.12.2019р., укладеного за результатами даної закупівлі – суперечить вимогам чинного Законодавства України.
2019-12-28 10:22:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АВІДАН #38648406 |
Переможець |
677 096,00
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2019 13:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 11:10
|
Договір Авідан.PDF | укладений |
13 грудня 2019 11:05
|