Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 – 36025 - Звичайний дитячий інкубатор) - 1 комплект
Очікувана вартість
688 000,00 UAH
UA-2019-11-01-000732-a a53bba2bd15d4e38a46fd5fc197a2fec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 14:15
Очікувана вартість: 688 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інкубатор для новонароджених
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76007, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 36025 — Звичайний дитячий інкубатор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачальник зобов'язується поставити Покупцеві Товар зазначений в специфікації, яка містить вказівку на найменування, одиницю виміру, кількість, ціну за одиницю та загальну суму і є невід'ємною частиною Договору, провести встановлення та пусконалагоджувальні роботи та забезпечити проведення інструктажу персоналу по користуванню запропонованим Товаром, а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар. Оплата Товару здійснюється Покупцем за рахунок бюджетних асигнувань, затверджених його кошторисом, у відповідності з вимогами Бюджетного кодексу України. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товарно-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 11:53
Медико-технiчнi_вимоги_Нова_редакцiя.docx
11 листопада 2019 11:52
Рішення про внесення змін.doc
01 листопада 2019 16:06
Додаток_5_Проект_договору.docx
01 листопада 2019 16:04
Тендерна_документацiя_.doc
11 листопада 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 11:53
Медико-технiчнi_вимоги_Нова_редакцiя.docx
01 листопада 2019 16:05
Медико-технiчнi_вимоги.docx
11 листопада 2019 11:52
Рішення про внесення змін.doc
01 листопада 2019 16:06
Додаток_5_Проект_договору.docx
01 листопада 2019 16:04
Тендерна_документацiя_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

РіК ВИГОТОВЛЕННЯ
Дата подання: 08 листопада 2019 15:28
Дата відповіді: 11 листопада 2019 11:25
Пунктом 2 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, виготовлений не раніше 2019 року і таким, що не був у використанні, за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи та гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим, виготовленим не раніше 2019 року і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців.». Наша компанія має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі та запропонувати товар, який є новим та таким, що не був у використанні, технічні характеристики якого відповідають медико-технічним вимогам, встановленим у Додатку 2 до тендерної документації. Разом з тим, товар, що ми маємо намір запропонувати, виготовлений у 2018 році. Рік виготовлення ніяким чином не впливає на якість товару на його технічні характеристики, однак, в той же час, обмежує конкуренцію та дискримінує нас як учасника даної процедури закупівлі. Враховуючи зазначене, керуючись частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Вас з проханням внести зміни до пункту 2 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації, розширивши вимогу щодо року виготовлення товару та передбачивши можливість запропонувати товар, який виготовлений 2018 року. У зв’язку з цим, просимо викласти вимогу, встановлену пунктом 2 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації, у наступній редакції: «2. Товар, запропонований Учасником, повинен бути новим, виготовлений не раніше 2018 року і таким, що не був у використанні, за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи та гарантійний термін (строк) експлуатації повинен становити не менше 12 місяців. На підтвердження Учасник повинен надати лист у довільний формі в якому зазначити, що запропонований Товар є новим, виготовленим не раніше 2018 року і таким, що не був у використанні і за допомогою цього Товару не проводились демонстраційні заходи. А також в цьому листі зазначити, що гарантійний термін (строк) експлуатації запропонованого Учасником Товару становить не менше 12 місяців.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерним комітетом департаменту охорони здоров'я буде повторно переглянуто медико-технічні вимоги до закупівлі та внесено відповідні зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-16-000014 ● 6762aef6dbaf41f4b83a69186834ad10
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 грудня 2019 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

16.12.2019 №67

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Богдан ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.12.2019 №67


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-11-01-000732-a 01.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень, вказаних у висновку УЗО ДАСУ в Івано-Франківській області від 26.12.2019р. по закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 33150000-6 - Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2019 – 36025 - Звичайний дитячий інкубатор) - 1 комплект, (UA-2019-11-01-000732-a) На виконання абзацу другого частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської облдержадміністрації (скорочено – ТК ДОЗ ОДА) надає Інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, вказаних у висновку про наявність або відсутність порушень законодавства УЗО ДАСУ в Івано-Франківській області по закупівлі UA-2019-11-01-000732-a, опублікованому 26.12.2019р. (далі – Висновок), а саме. У Вашому висновку від 26.12.2019р., вказано наступне: «За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 22 Закону, яким передбачено, що тендерна документація, окрім іншого, повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, Замовник у пункті 5.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначив критерій оцінки тендерних пропозицій за ціною, проте не зазначив питомої ваги цього критерію. Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства… Типи порушень: Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї». Згідно змісту абзацу першого частини 2 статті 23 Закону, для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, що стосуються, зокрема порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї усуваються шляхом внесення Замовником змін в тендерну документацію. Такі зміни офіційно, з відповідним оприлюдненням технічно можливо внести тільки до закінчення тендерної процедури. Натомість, процедуру відкритих торгів по закупівлі UA-2019-11-01-000732-a закрито ще 13.12.2019 року. Тому з об’єктивних причин, Замовник не має можливості застосувати заходи щодо усунення порушення, вказаного у вашому висновку, визначеним Законом шляхом – внесенням змін до Тендерної документації. В пункті 5.1 розділу 5.Тендерної документації чітко визначено тільки один єдиний критерій оцінки – ціна. Ніяких сумнівів у тому, що цей критерій становить 100 відсотків у жодного учасника даної закупівлі не виникло, адже запитань, чи скарг з цього приводу – не поступало. Крім того, з інформації на сторінці даної закупівлі в системі Прозорро (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-01-000732-a) чітко видно, що критерій оцінки ціна становить 100%. Таким чином, не зазначення питомої ваги єдиного для оцінки пропозиції учасників критерію жодним чином не впливає на зміст Тендерної документації та вимог Замовника по даній закупівлі. Подібно, як в абзаці четвертому частини 1. Статті 28 Закону, хоч не вказано питомої ваги критерію ціна, коли він єдиний, однак усім зрозуміло, що мова йде про не менше 100 %. Згідно вимог частини 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Підстави та порядок розірвання договору вказано, зокрема, в статтях 651, 652 Цивільного кодексу України, статтях 188, 202, 206 Господарського кодексу України. Підстави для визнання договору про закупівлю недійсним вказано в статті 37 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак надане вами зобов’язання щодо розірвання договору в якості заходів по усуненню «порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї» не підпадає під жодну з вказаних вимог чинного законодавства України. Вказані у вашому висновку статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», яким керується Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, також не містять таких підстав. Натомість, в частині другій статті 1 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» вказано, що «орган державного фінансового контролю у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, цим Законом, іншими законодавчими актами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.» Таким чином, виконання Вашого зобов’язання щодо застосування заходів по усуненню «порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї» саме шляхом розірвання Договору №41ДЗ від 13.12.2019р., укладеного за результатами даної закупівлі – суперечить вимогам чинного Законодавства України.

2019-12-28 10:22:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АВІДАН 677 096,00
UAH з ПДВ
677 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДХОЛДІНГ 682 285,50
UAH з ПДВ
682 285,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 12:50
Електронний підпис
27 листопада 2019 12:41
переможець
27 листопада 2019 12:41
переможець
18 листопада 2019 11:49
Електронний підпис
18 листопада 2019 11:39
Комерційна частина_Часть2.pdf
18 листопада 2019 11:39
Комерційна частина_Часть1.pdf
18 листопада 2019 11:39
Цінова пропозиція.PDF
18 листопада 2019 11:39
Технічна частина 3.PDF
18 листопада 2019 11:39
Технічна частина 1.PDF
18 листопада 2019 11:39
Проект договору.PDF
18 листопада 2019 11:39
Технічна частина 4.PDF
18 листопада 2019 11:39
Технічна частина 2.PDF

Публічні документи

15 листопада 2019 11:52
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:51
7 Інші документи.pdf
15 листопада 2019 11:51
5 Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 11:51
2 Кваліфікаційні критерії.pdf
15 листопада 2019 11:51
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АВІДАН

ТОВ МЕДХОЛДІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АВІДАН
#38648406
Переможець 677 096,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АВІДАН
#38648406
677 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:17
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 11:10
Договір Авідан.PDF укладений
13 грудня 2019 11:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 677 096,00
UAH (в тому числі ПДВ 44 296,00 UAH)