Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для забезпечення службових приміщень
Очікувана вартість
1 180 000,00 UAH
UA-2019-11-01-000661-c 4e937973852941dfafba1c9f0c216aee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дука Микола

+380442350071 M.Duka@ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа: Дука Микола
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 13:05
Очікувана вартість: 1 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,85%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З питань щодо технічних, якісних та кількісних характеристик: Христенок Володимир Віталійович – директор адміністративного департаменту Держстату
телефон: (044) 284-31-48, телефакс: (044) 235-37-39
e-mail: V.Khrystenok@ukrstat.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
570 шт
Меблі для забезпечення службових приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Шота Руставелі, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених Товарів на підставі видаткової накладної та Акта приймання-передачі, підписаного Сторонами, за рахунок коштів загального фонду державного бюджету по КПКВК 1207010, КЕКВ 2210 протягом 10 (десяти) календарних днів у разі наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника, а у разі їх відсутності протягом 7 (семи) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:15
Тендерна документація_МЕБЛІ (01 11 2019).docx
01 листопада 2019 15:15
ПРОЄКТ_ДОГОВОРУ_МЕБЛІ (01 11 2019).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-000661-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3021211918
Дата подання: 25 листопада 2019 18:13
Вимога про усунення порушень в порядку визначеному ст.30 Закону "Про публічні закупівлі"


№1 від 25.11.2019р.

Замовник: Державна служба статистики України
вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ, Україна, 01601, код ЄДРПОУ: 37507880

Учасник: Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович, 50038
Дніпропетровська обл.,м. Кривий Ріг, б-р. Кірова 11/40, ІПН 3021211918

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":
39130000-2: Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень)

Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-000661-c
ВИМОГА
про усунення порушень
в порядку визначеному ст. 30 Закону «Про публічні закупівлі»

Державною службою статистики України (далі - Замовник), відповідно до оголошення про проведення державної закупівлі UA-2019-11-01-000661-c, оголошено відкриті торги (предмет закупівлі: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":
39130000-2: Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень) та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Я, Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович (далі – Учасник, ФОП Тунік Д.Ю.), взяв участь у закупівлі та подав свою тендерну пропозицію (далі – ТП) у строки визначені ТД.
Після відхилення, на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі», пропозиції ТОВ "ЕМБАВУД УКРАЇНА", Замовник визначив переможцем відкритих торгів на закупівлю ТОВ "ОФІС-КИТ".
Я, ФОП Тунік Д.Ю., вважаю рішення Замовника таким, що суперечить вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» та порушує основний принцип здійснення закупівель, визначений ст. 3 Закону - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Я, Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович, не погоджуюсь з рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
згідно вимог Замовника у Додатку 2до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник: 39130000-2: Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень) :
«На кожен вид товару надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість, гарантійний термін та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)» .

Пропозиція ТОВ "ОФІС-КИТ" не містить жодної інформації, яку вимагає надати Замовник всім Учасникам щодо походження предмету закупівлі, виробника, не містить зразки документів виробника, що підтверджують якість, гарантійний термін та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).

З метою недопущення порушень законодавства України про публічні закупівлі та на підставі викладеного, вимагаю Замовника скасувати рішення про призначення переможцем закупівлі ТОВ "ОФІС-КИТ" Протокол № ТК ПЗ/83-19 від 25.11.19, яке свідчить про дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників закупівлі, та продовжити розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації Замовника.

З повагою, Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2019 16:06
Задовольнити вимогу №1 ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ та скасувати рішення про визначення ТОВ "ОФІС-КИТ" переможцем відкритих торгів: "ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень)"
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000661-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:3021211918
Дата подання: 27 листопада 2019 11:37
Вимога про усунення порушень в порядку визначеному ст.3, ст.30 Закону «Про публічні закупівлі»
№2 від 27.11.2019р.

Замовник: Державна служба статистики України
вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ, Україна, 01601, код ЄДРПОУ: 37507880

Учасник: Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович, 50038
Дніпропетровська обл.,м. Кривий Ріг, б-р. Кірова 11/40, ІПН 3021211918

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":
39130000-2: Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень)

Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-000661-c
ВИМОГА
про усунення порушень
в порядку визначеному ст.3, ст.30 Закону «Про публічні закупівлі»

Державною службою статистики України (далі - Замовник), відповідно до оголошення про проведення державної закупівлі UA-2019-11-01-000661-c, оголошено відкриті торги (предмет закупівлі: ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник":
39130000-2: Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень) та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД) у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Я, Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович (далі – Учасник, ФОП Тунік Д.Ю.), взяв участь у закупівлі та подав свою тендерну пропозицію (далі – ТП) у строки визначені ТД.
Після відхилення, на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі», пропозиції ТОВ "ЕМБАВУД УКРАЇНА", Замовник визначив переможцем відкритих торгів на закупівлю ТОВ "ОФІС-КИТ".
Я, ФОП Тунік Д.Ю., вважаю рішення Замовника таким, що суперечить вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» та порушує основний принцип здійснення закупівель, визначений ст. 3 Закону - недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

1.Я, Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович, не погоджуюсь з рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
згідно вимог Замовника у Додатку 2до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник: 39130000-2: Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень) :
«На кожен вид товару надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість, гарантійний термін та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)» .

Пропозиція ТОВ "ОФІС-КИТ" не містить жодної інформації, яку вимагає надати Замовник всім Учасникам щодо походження предмету закупівлі, виробника, не містить зразки документів виробника, що підтверджують якість, гарантійний термін та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Натомість ТОВ "ОФІС-КИТ" надано незавірену учасником(як до речі вимагає сам Замовник) ксерокопію висновка ДСЕЕ ФОП Давиденко на побутові меблі.

2.Я, Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович, не погоджуюсь з рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
згідно вимог Замовника у Додатку 2до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник: 39130000-2: Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень) :
«Невиконання вимог цього додатку тендерної документації чи не надання Учасником будь-якого з зазначених нижче документів є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника». В нашому випадку Замовник спочатку оголошує ТОВ "ОФІС-КИТ"переможцем, а потім, після моєї вимоги, приймає не надані вчасно документи:
після оприлюднення 25.11.2019р. поданої мною, ФОП Тунік Д.Ю., Вимоги №1 про усунення порушень згідно Закону в оцінці тендерних пропозицій Замовником, ТОВ "ОФІС-КИТ" 26.11.2019(!) до складу тендерної пропозиції були додані документи, які потрібно було подати згідно вимог Замовника у Додатку 2до тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник: 39130000-2: Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень) :
«На кожен вид товару надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість, гарантійний термін та походження товару, запропонованого до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо)»
до 18.11.2019 11:00(!) (це час закінчення приймання тендерних пропозицій).
Також слід зазначити, що вже подано висновок ДСЕЕ на ім’я іншого виробника ФОП Компанієць.

Визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю ТОВ "ОФІС-КИТ" підтверджує порушення процедури закупівлі, порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
ст.3 – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням;

ст.30 п.4 – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації –невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "ОФІС-КИТ" умовам тендерної документації, що оприлюдненні самим Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу.

З метою недопущення порушень законодавства України про публічні закупівлі та на підставі викладеного, вимагаю Замовника скасувати рішення про призначення переможцем закупівлі ТОВ "ОФІС-КИТ" Протокол № ТК ПЗ/83-19 від 25.11.19, яке свідчить про порушення процедури закупівлі, дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників закупівлі, та продовжити розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації Замовника.

Згідно ст.18 Закону, Учасник має право оскаржити рішення Замовника, його дії або бездіяльність через Антимонопольний комітет України.

З повагою, Фізична особа-підприємець Тунік Дмитро Юрійович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2019 16:06
Задовольнити вимогу № 2 ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ та скасувати рішення про визначення ТОВ "ОФІС-КИТ" переможцем відкритих торгів: "ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі (меблі для забезпечення службових приміщень)"

Документи подані скаржником

25 листопада 2019 18:13
Вимога.PDF

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕМБАВУД УКРАЇНА" 992 100,00
UAH з ПДВ
660 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 846 396,00
UAH з ПДВ
804 076,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ " 886 200,00
UAH з ПДВ
806 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 980 535,00
UAH з ПДВ
806 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 931 500,00
UAH з ПДВ
931 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 987 444,00
UAH з ПДВ
970 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євромедіа Компані 1 089 996,00
UAH з ПДВ
1 089 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 14:09
Електронний підпис
20 листопада 2019 12:58
Додаток 3.pdf
20 листопада 2019 12:58
Додаток 2.pdf
20 листопада 2019 12:58
Додаток 1.pdf
20 листопада 2019 12:58
Проєкт договору.pdf
20 листопада 2019 12:58
Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2019 18:19
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:39
лист відгук.pdf
14 листопада 2019 17:39
Тендер подача pdf-стиснуто.pdf

Публічні документи

28 листопада 2019 15:47
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:30
Електронний підпис
26 листопада 2019 16:20
Высновок_стр._1.jpg
26 листопада 2019 16:20
стіл компютерний.PDF
26 листопада 2019 16:20
Высновок_стр.2.jpg
26 листопада 2019 16:20
шафа-пенал пятисекційна.PDF
26 листопада 2019 15:48
Высновок_стр._1.jpg
26 листопада 2019 15:48
Высновок_стр.2(1).jpg
25 листопада 2019 11:30
Електронний підпис
25 листопада 2019 11:27
проект договору оновлений.PDF
22 листопада 2019 17:51
Електронний підпис
18 листопада 2019 10:10
Електронний підпис
18 листопада 2019 09:25
Проект договору + додатки.PDF
18 листопада 2019 09:25
Проект договору.PDF
18 листопада 2019 09:25
БГ 008 847 ГР.rar
18 листопада 2019 09:25
Відомость з ЄДРПОУ.PDF
18 листопада 2019 09:25
Довідка право підпису.PDF
18 листопада 2019 09:25
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

29 листопада 2019 15:45
ДФС до 04.12.19 включно.pdf
29 листопада 2019 15:45
МВС станом на 22.11.19.PDF
28 листопада 2019 17:48
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:45
Проект договору оновлений.PDF
14 листопада 2019 17:05
Електронний підпис
14 листопада 2019 17:04
34 Паспорти виробів.PDF
14 листопада 2019 17:04
32 Паспорт якості виробника.PDF
14 листопада 2019 17:04
29 Відгук (дог 01-02).pdf
14 листопада 2019 17:04
28 Відгук (дог 02-010719).pdf
14 листопада 2019 17:04
27 Відгук( дог 56).pdf
14 листопада 2019 17:04
25 Довідка щодо досвіду.PDF
14 листопада 2019 17:04
15 Витяг з ЄДР.PDF
14 листопада 2019 17:04
13 Паспорт та ІПН.PDF
14 листопада 2019 17:04
8 Відомості про учасника.PDF
14 листопада 2019 17:04
6 Додаток 4 Проект договору.PDF
14 листопада 2019 17:04
G6822.19.7z

Публічні документи

18 листопада 2019 09:25
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:16
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:16
6. Банківська гарантія.7z
17 листопада 2019 18:15
Електронний підпис
17 листопада 2019 18:13
6. Банківська гарантія.7z
17 листопада 2019 18:13
4. Технічні характеристики.7z
17 листопада 2019 18:13
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 листопада 2019 00:48
Електронний підпис
17 листопада 2019 00:47
Технічні характеристики.pdf
17 листопада 2019 00:47
Документи кваліфікації.pdf
17 листопада 2019 00:47
Банківська гарантія.rar
17 листопада 2019 00:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2019 16:15
Електронний підпис
16 листопада 2019 16:14
8.Інші документи.pdf
15 листопада 2019 16:08
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:07
8.Інші документи.pdf
15 листопада 2019 16:07
6.Повноваження.pdf
15 листопада 2019 16:07
5.Проект договору.pdf
15 листопада 2019 16:07
4.Ст.17.pdf
15 листопада 2019 16:07
3.Кваліфікаційні критерії.pdf
15 листопада 2019 16:07
2.Тех.вимоги.pdf
15 листопада 2019 16:07
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 15:41
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:39
гарантія.rar
15 листопада 2019 15:39
Ліцензія банк.pdf
15 листопада 2019 15:39
Доверенность Гайдун О.М..pdf
15 листопада 2019 15:39
11. Проект договору.pdf
15 листопада 2019 15:39
10. довідка санкції.pdf
15 листопада 2019 15:39
7. відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 15:39
6.7. Довідка ст.17 - ч.2.pdf
15 листопада 2019 15:39
6.6. Довідка ст.17 - п. 6.pdf
15 листопада 2019 15:39
6.5. Довідка ст.17 - п. 5.pdf
15 листопада 2019 15:39
6.4. Довідка ст.17 - п. 4.pdf
15 листопада 2019 15:39
6.1. Довідка ст.17 - п. 2.pdf
15 листопада 2019 15:39
6. Довідка ст.17.pdf
15 листопада 2019 15:39
5.4 Відгук МОУ оригінал.pdf
15 листопада 2019 15:39
5. Довідка про досвід.pdf
15 листопада 2019 15:39
4. довідка про працівників.pdf
15 листопада 2019 15:39
2.5 Паспорти на товар.pdf
15 листопада 2019 15:39
1. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕМБАВУД УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ Євромедіа Компані

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕМБАВУД УКРАЇНА"
#36676494
Відхилено 660 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 17:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Рішення скасоване 804 076,20
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:30
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"
#37921923
Відхилено 804 076,20
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 17:38
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "
#3021211918
Переможець 806 500,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:00

Документи

21 листопада 2019 17:33
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:33
Протокол_81.pdf
19 листопада 2019 13:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 листопада 2019 17:37
Електронний підпис
28 листопада 2019 17:35
протокол_86.pdf
28 листопада 2019 17:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТУНІК ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ "
#3021211918
806 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 12:19
Договір №135 від 12.12.2019.pdf укладений
12 грудня 2019 12:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 806 500,00
UAH