Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2019-11-01-000605-c ● 3c3d33d0654843ccb6c090c390363349
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143703 |
Вебсайт: | http://ksvo.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, Київської області Києво-Святошинського району, м. Боярка, вул. Богдана Хмельницького, 57-А |
Контактна особа: |
Осінська Тетяна Володимирівна +380444500465 kcbo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 15:05 |
Очікувана вартість: | 1 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 т
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03170, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, Заклад Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 листопада 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2019 16:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2019 16:39 |
ТД ВУГІЛЛЯ.pdf |
12 листопада 2019 16:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 листопада 2019 16:39 |
ТД ВУГІЛЛЯ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікат відповідності
Дата подання: 06 листопада 2019 14:41
Дата відповіді: 12 листопада 2019 16:52
Сертифікація вугілля не є обов'язковою згідно чинного законодавство, тому такий документ як сертифікат відповідності не може вимагатися в обов'язковому порядку на підвердження якісності товару.
Внесіть відповідні зміни.
Відповідь: В тендерну документацію внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000605-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39343817
Дата подання: 06 листопада 2019 15:45
дискримінаційні вимоги в ТД
Уважно вивчивши тендерну документацію замовника про проведення закупівлі товару № UA-2019-11-01-000605-c за кодом ДК 021:2015– 09110000-3 – Тверде паливо (вугілля марка АО 25-50 або еквiвалент)-180 тн.
знайдено низку дискримінаційних вимог, а саме:
1) в розділі ІІІ тендерної документації вимога надати:
- копiю сертифiкату вiдповiдностi на запропонований товар.
Проте, дана вимоги є незаконною та дискримінаційною виходячи з наступного. Сертифікат відповідності не є обов’язковим згідно вимог чинних національних стандартів для вугілля кам’яного. Згідно ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам’яного вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам’яного.
На додаток до вищезазначеного повідомляємо, що товар який пропонується до постачання, а саме вугілля кам’яне не входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, який затверджений Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28, а також втратив чинності Декрет КМУ № 46-93 від 10.05.1993 «Про стандартизацію і сертифікацію».
За даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України (№ 245-р/пк-ск від 05.03.2015 наприклад) де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію. Таким чином, враховуючи необов’язковість таких документів згідно чинного законодавства України, просимо виключити вимогу про їх надання шляхом внесення відповідних зміни до вимог тендерної документації в цій частині.
2) В Додатку №1 тендерної документації вимога надати:
- Оригiнали сертифiкатiв якостi та протоколів випробувань виданого незалежною лабораторiею на iм'я учасника торгiв, яка акредитована нацiональним агентством по акредитацiї України, вiдповiдно до вимог стандарту ISO 17025 або ДСТУ ISO 17025 на марку вугiлля що є предметом закупiвлi даних торгiв.
Наведена вище вимога як і перша порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників.
По-перше:
Згідно ДСТУ 4096:2002 протокол випробувань (посвідчення, сертифікат якості) видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. Таким чином Учасник повинен мати в наявності вугілля, що є предметом закупівлі. Але це не є його обов’язок в розумінні Закону для того щоб прийняти участь. А якщо учасник тільки планує видобуток чи придбання товару в майбутньому, то такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Дана вимога є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації. (Рішення № 1730-р/пк-ск. від 04.08.2016 р., рішення № 1784-р/пк-ск, від 11.08.2016 р., рішення № 1715-р/пк-ск від 01.08.2016 та інші).
По-друге:
Згідно ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам’яного на підтвердження його технічним і якісним характеристикам вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам’яного при поставці від постачальника.
За даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України (№ 245-р/пк-ск від 05.03.2015 наприклад) де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію. Таким чином, враховуючи необов’язковість таких документів як сертифікат якості чи протокол випробувань згідно чинного законодавства України, просимо виключити вимогу про їх надання шляхом внесення відповідних зміни до вимог тендерної документації в цій частині.
3) в розділі ІІІ тендерної документації вимога надати:
- платіжне доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення суми забезпечення тендерної пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною та така, що регулює відносини між учасником та банківською установою. Повідомляємо, що банківська установа на підставі договору про надання банкіської гарантії має право списувати кошти з рахунку учасника або "резервувати" ("заморожувати") кошти на рахунку учасника, у такому випадку надання платіжного доручення є неможливим. Просимо внести відповідні зміни та виключити дану вимогу з тендерної документації. Зазначаємо, що Банківська гарантія оформлюється та видаєтся банком на підставі Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 року № 639. Банк зобов’язаний перерахувати кошти забеспечення за вимогою Замовника у випадках передбачених вимогами законому та тендерної документації. Отже, банківська гарантія є документом, що гарантує сплату суми забезпечення у разі настання визначених обставин.
Відповідно до вищезазначеного,-
ПРОСИМО: 1. Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацією та не порушувати існуючі принципи проведення публічних закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників.
Розгорнути
Згорнути
знайдено низку дискримінаційних вимог, а саме:
1) в розділі ІІІ тендерної документації вимога надати:
- копiю сертифiкату вiдповiдностi на запропонований товар.
Проте, дана вимоги є незаконною та дискримінаційною виходячи з наступного. Сертифікат відповідності не є обов’язковим згідно вимог чинних національних стандартів для вугілля кам’яного. Згідно ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам’яного вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам’яного.
На додаток до вищезазначеного повідомляємо, що товар який пропонується до постачання, а саме вугілля кам’яне не входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, який затверджений Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28, а також втратив чинності Декрет КМУ № 46-93 від 10.05.1993 «Про стандартизацію і сертифікацію».
За даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України (№ 245-р/пк-ск від 05.03.2015 наприклад) де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію. Таким чином, враховуючи необов’язковість таких документів згідно чинного законодавства України, просимо виключити вимогу про їх надання шляхом внесення відповідних зміни до вимог тендерної документації в цій частині.
2) В Додатку №1 тендерної документації вимога надати:
- Оригiнали сертифiкатiв якостi та протоколів випробувань виданого незалежною лабораторiею на iм'я учасника торгiв, яка акредитована нацiональним агентством по акредитацiї України, вiдповiдно до вимог стандарту ISO 17025 або ДСТУ ISO 17025 на марку вугiлля що є предметом закупiвлi даних торгiв.
Наведена вище вимога як і перша порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників.
По-перше:
Згідно ДСТУ 4096:2002 протокол випробувань (посвідчення, сертифікат якості) видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля відповідною лабораторією. Таким чином Учасник повинен мати в наявності вугілля, що є предметом закупівлі. Але це не є його обов’язок в розумінні Закону для того щоб прийняти участь. А якщо учасник тільки планує видобуток чи придбання товару в майбутньому, то такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Дана вимога є дискримінаційною, та така яка обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. Наведена вище умова тендерної документації порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ неодноразово приймались рішення із зобов’язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації. (Рішення № 1730-р/пк-ск. від 04.08.2016 р., рішення № 1784-р/пк-ск, від 11.08.2016 р., рішення № 1715-р/пк-ск від 01.08.2016 та інші).
По-друге:
Згідно ДСТУ 7146:2010 для вугілля кам’яного на підтвердження його технічним і якісним характеристикам вимагається лише сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення про якість вугілля кам’яного при поставці від постачальника.
За даним питанням є чимала практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України (№ 245-р/пк-ск від 05.03.2015 наприклад) де були ухвалені позитивні рішення про внесення змін в тендерну документацію. Таким чином, враховуючи необов’язковість таких документів як сертифікат якості чи протокол випробувань згідно чинного законодавства України, просимо виключити вимогу про їх надання шляхом внесення відповідних зміни до вимог тендерної документації в цій частині.
3) в розділі ІІІ тендерної документації вимога надати:
- платіжне доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення суми забезпечення тендерної пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною та така, що регулює відносини між учасником та банківською установою. Повідомляємо, що банківська установа на підставі договору про надання банкіської гарантії має право списувати кошти з рахунку учасника або "резервувати" ("заморожувати") кошти на рахунку учасника, у такому випадку надання платіжного доручення є неможливим. Просимо внести відповідні зміни та виключити дану вимогу з тендерної документації. Зазначаємо, що Банківська гарантія оформлюється та видаєтся банком на підставі Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 року № 639. Банк зобов’язаний перерахувати кошти забеспечення за вимогою Замовника у випадках передбачених вимогами законому та тендерної документації. Отже, банківська гарантія є документом, що гарантує сплату суми забезпечення у разі настання визначених обставин.
Відповідно до вищезазначеного,-
ПРОСИМО: 1. Привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацією та не порушувати існуючі принципи проведення публічних закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2019 16:52
В тендерну документацію внесено зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Рафіас-М #34867282 |
Очікує рішення |
1 296 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 15:26
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 грудня 2019 16:37 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги по процедурі закупівлі вугілля кам'яне (марка АО 25-50) ДК 021-2015 : 09110000-3 - Тверде паливо. згідно із ч. 1 п.1. ст 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відсутність потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
09 грудня 2019 16:36
|
Протокол |