Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241503 /М-05/ – Дмитрушки - Пугачівка - Старі Бабани км 4+605 – км 5+100; км 9+846 - км 10+665, Уманський район, Черкаська область
Current average repair of the public highway of local value O 241503 / M-05 / - Dmitrushki - Pugachivka - Stary Babany km 4 + 605 - km 5 + 100; km 9 + 846 - km 10 + 665, Uman district, Cherkasy region
Очікувана вартість
6 050 351,00 UAH
UA-2019-11-01-000498-a 9bfc197ce63c49b3b115348a4f9bccb7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бечко Ярослав Євгенович

380633320060 dp_smad_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бечко Ярослав Євгенович
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "OFFICE OF LOCAL AUTOMOBILE ROADS IN CHERKASY REGION"
National ID: 42009566
Contact point: Becko Yaroslav Yevgenovich
380633320060
dp_smad_tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 09 грудня 2019 11:33
Очікувана вартість: 6 050 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 050,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 01 листопада 2019 14:22
Enquiries until: 23 листопада 2019 00:00
Complaints submission until: до 29 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 грудня 2019 00:00

Information

Estimated total value: 6 050 351 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 050 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
According to the terms of reference. The source of financing for the procurement is the local budget
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241503 /М-05/ – Дмитрушки - Пугачівка - Старі Бабани км 4+605 – км 5+100; км 9+846 - км 10+665, Уманський район, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Уманський район, О 241503 /М-05/ – Дмитрушки - Пугачівка - Старі Бабани км 4+605 – км 5+100; км 9+846 - км 10+665
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public highway of local value O 241503 / M-05 / - Dmitrushki - Pugachivka - Stary Babany km 4 + 605 - km 5 + 100; km 9 + 846 - km 10 + 665, Uman district, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет. Вид предмета закупівлі - послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 19:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 11:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 19:27
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ад О 241503 Уманський район (3).docx
11 листопада 2019 11:00
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Поточний середній ремонт О 241503 (3).docx
06 листопада 2019 16:30
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ад О 241503 Уманський район (2).docx
04 листопада 2019 15:07
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ад О 241503 Уманський район.docx
11 листопада 2019 10:59
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Поточний середній ремонт О 241503 (3).docx
06 листопада 2019 16:29
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Поточний середній ремонт О 241503 (2).docx
04 листопада 2019 15:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН ТД Поточний середній ремонт О 241503.docx
01 листопада 2019 14:35
ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ ад О 241503 Уманський район.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 05 листопада 2019 09:59
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:10
Для більш детального обрахунку вартості договірної ціни, просимо вказати, які конкретно стійки та щитки дорожніх знаків необхідно встановити.
Відповідь: Шановний запитувач, проектно-кошторисною документацією передбачено встановлення попереджувальних дорожних знаків 1.23.1 та 1.23.2 на металевих стояках довжиною 3,5 м.
ТД
Дата подання: 20 листопада 2019 15:48
Дата відповіді: 20 листопада 2019 19:50
Шановний Замовнику, просимо завантажити Нову редакцію тендерної документації, яка б включала в себе зміни від 4, 6 та 11 листопада.
Відповідь: Шановний запитувач, нова редакція тендерної документації завантажена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-01-000498-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 04 грудня 2019 12:58
Підтвердження законного використання усього орендованого майна – машин,механізмів
Шановний замовник!
Надсилаємо в прикріплених файлах договір оренди машин,механізмів та копії реєстраційних свідоцтв.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 20:05
Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо наступну інформацію.
Згідно вимог тендерної документації інформація згідно Додатку №1 затверджується (підписується) уповноваженою особою Учасника та підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції: у разі наявності власних транспортних засобів та технологічних транспортних засобів - копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та технологічних транспортних засобів на всі транспортні засоби та технологічні транспортні засоби, що визначені змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання; у разі оренди (лізингу, надання послуг, суборенди тощо) - копій чинних правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави використання Учасником на договірних засадах транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, визначених змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання; або копій чинних документів договірного характеру, що підтверджують забезпечення Учасника третіми особами відповідними послугами (послуги будівельної техніки, тощо) з використанням транспортних засобів та технологічних транспортних засобів, визначених змістом вищевказаної довідки (згідно Додатку №1) та необхідність залучення яких учасником до виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі передбачається згідно технічного завдання.
Електронна система закупівель фіксує час створення кожного документу, завантаженого учасником в якості частини тендерної пропозиції. Згідно ч. 3 ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. При цьому, учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Згідно листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-06/34323-06 від 27.10.2016 р. (розділ листа «Щодо подання документів тендерної пропозиції») виходячи зі змісту ст. 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасником саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель, станом на 02.12.2019 р., останніми документами, завантаженими учасником є документ «технічне завдання.pdf», завантажений 02 грудня 2019 18:16, а так само файл накладення електронного цифрового підпису «sign.p7s», завантажений 02 грудня 2019 18:18, що відповідає обмеженню згідно оголошення про проведення відкритих торгів в частині кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яким є 03 грудня 2019 00:00.
Згідно п. 1.7. розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації у випадку, якщо визначені цієї документацією документи (за винятком випадків, передбачених п. 5.6 Розділу) не завантажені або завантажені не в повному обсязі учасником до завершення строку на подання тендерних пропозицій, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону.
Всупереч вимогам тендерної документації учасником станом на момент завершення періоду на прийом тендерних пропозицій не завантажено документальне підтвердження законного використання усього орендованого майна – машин, механізмів, що зазначені як орендовані у Довідці про наявність обладнання та матеріальнотехнічної бази, поданої Учасником у складі документів тендерної пропозиції.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу щодо документального підтвердження
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000498-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 04 грудня 2019 13:46
Паспорт директора
Шановний замовник! Додаємо завірені копії паспорта та ідентифікаційний код директора
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 20:09
Вітаємо!
Шановний учаснику!
Дякуємо за звернення!
Відповідь на вимогу щодо паспорта директора
Номер вимоги: UA-2019-11-01-000498-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 04 грудня 2019 18:49
Транспортна схема
Зміни в транспортній схемі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 20:07
Вітаємо!
Шановний учаснику!
Дякуємо за звернення!
Відповідь на вимогу щодо транспортної схеми

Документи подані скаржником

04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка
04 грудня 2019 12:57
техніка

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 грудня 2019
UA-2019-11-01-000498-a9bfc197ce63c49b3b115348a4f9bccb7
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Учасник Документи Рішення Додатково
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФЛАНГЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "Татоян" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Люнет Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Миколаївбудцентр Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 08:59
Електронний підпис
21 листопада 2019 08:59
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:36
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:36
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:30
Тп додатки.rar
12 листопада 2019 11:30
працівники 2.rar
12 листопада 2019 11:30
працівники 1.rar
12 листопада 2019 11:30
повноваження.rar
12 листопада 2019 11:30
обладнання.rar
12 листопада 2019 11:30
інші.rar
12 листопада 2019 11:30
досвід.rar

Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 12:01
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:01
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:16
СТАТУТ.ФЛАНГЕР.pdf
18 листопада 2019 17:16
Протокол.pdf
18 листопада 2019 17:16
Паспорт.директор.інд.код.pdf
18 листопада 2019 17:16
Наказ на директора.pdf
18 листопада 2019 17:16
Лист-згода.pdf
18 листопада 2019 17:16
ДОДАТОК6 Транспортна схема.pdf
18 листопада 2019 17:16
довідк про захист довкілля.pdf
18 листопада 2019 17:16
Витяг.pdf
18 листопада 2019 17:16
витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2019 17:16
Виписка з єдиного реєстру.pdf
18 листопада 2019 17:16
ТЕХНІКА.свідоцтва.(зжато).pdf
18 листопада 2019 17:16
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
18 листопада 2019 17:16
ДОДАТОК5 Технічне завдання.pdf
18 листопада 2019 17:16
ДОДАТОК4 Договір.pdf
18 листопада 2019 17:16
Гарантійний лист.pdf
18 листопада 2019 17:16
Відгук.pdf

Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 12:35
Електронний підпис
02 грудня 2019 12:34
25 сертифікат.pdf
02 грудня 2019 11:52
Електронний підпис
02 грудня 2019 11:51
17 досвід.pdf
02 грудня 2019 11:51
6 проект договору.PDF
02 грудня 2019 11:51
14 Договір 02-0919(2).PDF
02 грудня 2019 11:51
15 Договір 023-0919.PDF
02 грудня 2019 11:51
11 Статут.pdf
02 грудня 2019 11:51
13 мтб.PDF
02 грудня 2019 11:51
23 Ліцензія.PDF
02 грудня 2019 11:51
22 витяг пдв.pdf
02 грудня 2019 11:51
4 Захист довкілля.PDF
02 грудня 2019 11:51
20 АБЗ.pdf
02 грудня 2019 11:51
16 працівники.PDF
02 грудня 2019 11:51
9 паспорт.pdf
02 грудня 2019 11:51
12 ISO.pdf
02 грудня 2019 11:51
5 Лист згода.PDF
02 грудня 2019 11:51
3 Гарантійний лист.PDF
02 грудня 2019 11:51
18 Транспортна схема.PDF
02 грудня 2019 11:51
21 санкції.PDF
02 грудня 2019 11:51
8 рішення.pdf
02 грудня 2019 11:51
7 Накази на директора.pdf
02 грудня 2019 11:51
19 ст17.pdf
02 грудня 2019 11:51
1 субпідряд.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 17:04
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:03
проект договору.PDF
02 грудня 2019 17:03
Статут.pdf
02 грудня 2019 17:03
стаття 17.PDF
02 грудня 2019 17:03
Сертіфікат ISO.pdf
02 грудня 2019 17:03
транспортна схема.PDF
02 грудня 2019 17:03
протокол №2.PDF
02 грудня 2019 17:03
субпідрядники.PDF
02 грудня 2019 17:03
технічне завдання.PDF
02 грудня 2019 17:03
протокол.PDF
02 грудня 2019 17:03
МТБ.PDF
02 грудня 2019 17:02
обмежувальні заходи.PDF
02 грудня 2019 17:02
працівники.PDF
02 грудня 2019 17:02
письмова згода.PDF
02 грудня 2019 17:02
ненадання винагороди.PDF
02 грудня 2019 17:02
непов'язаність.PDF
02 грудня 2019 17:02
ліцензія нова.PDF
02 грудня 2019 17:02
лист-зобов'язання.PDF
02 грудня 2019 17:02
Договор АБЗ-1.pdf
02 грудня 2019 17:02
договір АБЗ.PDF
02 грудня 2019 17:02
захист довкілля.PDF
02 грудня 2019 17:02
довідка досвід Шпола.PDF
02 грудня 2019 17:02
додаток до ліцензії.PDF
02 грудня 2019 17:02
ДБН.PDF
02 грудня 2019 17:02
власність 2.rar
02 грудня 2019 17:02
власність 1.rar
02 грудня 2019 17:02
Виписка.pdf
02 грудня 2019 17:02
Витяг новий.pdf
02 грудня 2019 17:02
Атестат виробництва.jpg
02 грудня 2019 17:02
витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2019 17:02
відомість обсягів.PDF
02 грудня 2019 17:02
витяг з статуту(1).pdf
02 грудня 2019 17:02
паспорт код.pdf
02 грудня 2019 17:02
наказ на призначення.pdf
02 грудня 2019 17:02
протокол.pdf
02 грудня 2019 17:02
рішеня.pdf
02 грудня 2019 17:02
договір.PDF
02 грудня 2019 17:02
кб-3, кб-2 до 2 акту.PDF
02 грудня 2019 17:02
кб-3, кб-2 до 1 акту.PDF
02 грудня 2019 17:02
відгук.PDF

Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 18:18
Електронний підпис
02 грудня 2019 18:16
технічне завдання.pdf
02 грудня 2019 18:16
Пояснювальна записка.pdf
02 грудня 2019 18:16
ліцензія.pdf
02 грудня 2019 18:16
лист-гарантія.pdf
02 грудня 2019 18:16
КБ3 травень 2018.jpg
02 грудня 2019 18:16
КБ3 жовтень 2019.jpg
02 грудня 2019 18:16
КБ3 грудень 2018.jpg
02 грудня 2019 18:16
календарний графік.pdf
02 грудня 2019 18:16
Додаток_4(договір).pdf
02 грудня 2019 18:16
Договір 4-1248 від 10.04.18.pdf
02 грудня 2019 18:16
Акт жовтень 2019.rar
02 грудня 2019 18:16
Акт 2 травень 2018.rar
02 грудня 2019 18:16
Акт 2 грудень 2018.rar
02 грудня 2019 18:16
Акт 1 травень 2018.rar
02 грудня 2019 18:16
Акт 1 грудень 2018.rar
02 грудня 2019 18:16
3Статут 30.01.19.PDF
02 грудня 2019 18:04
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 22:44
Електронний підпис
02 грудня 2019 22:43
18 Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2019 22:43
17 Рішення Дмитрушки.PDF
02 грудня 2019 22:43
16 Підтвердження МТБ.pdf
02 грудня 2019 22:43
14 Транспортна схема.PDF
02 грудня 2019 22:43
13 Інші довідки.PDF
02 грудня 2019 22:43
12 Технічне завдання.PDF
02 грудня 2019 22:43
11 Проект договору.PDF
02 грудня 2019 22:43
3 Стаття 17.PDF
02 грудня 2019 22:43
1. Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"

ТОВ "ФЛАНГЕР"

ПП "Татоян"

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ТОВ Люнет

ТОВ Миколаївбудцентр

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд" 6 040 000,00
UAH з ПДВ
6 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЛАНГЕР" 6 046 150,00
UAH з ПДВ
6 046 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 08:59
Електронний підпис
21 листопада 2019 08:59
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:36
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:36
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:30
Тп додатки.rar
12 листопада 2019 11:30
працівники 2.rar
12 листопада 2019 11:30
працівники 1.rar
12 листопада 2019 11:30
повноваження.rar
12 листопада 2019 11:30
обладнання.rar
12 листопада 2019 11:30
інші.rar
12 листопада 2019 11:30
досвід.rar

Публічні документи

26 листопада 2019 12:01
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:01
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:16
СТАТУТ.ФЛАНГЕР.pdf
18 листопада 2019 17:16
Протокол.pdf
18 листопада 2019 17:16
Паспорт.директор.інд.код.pdf
18 листопада 2019 17:16
Наказ на директора.pdf
18 листопада 2019 17:16
Лист-згода.pdf
18 листопада 2019 17:16
ДОДАТОК6 Транспортна схема.pdf
18 листопада 2019 17:16
довідк про захист довкілля.pdf
18 листопада 2019 17:16
Витяг.pdf
18 листопада 2019 17:16
витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2019 17:16
Виписка з єдиного реєстру.pdf
18 листопада 2019 17:16
ТЕХНІКА.свідоцтва.(зжато).pdf
18 листопада 2019 17:16
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
18 листопада 2019 17:16
ДОДАТОК5 Технічне завдання.pdf
18 листопада 2019 17:16
ДОДАТОК4 Договір.pdf
18 листопада 2019 17:16
Гарантійний лист.pdf
18 листопада 2019 17:16
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"

ТОВ "ФЛАНГЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"
#03582422
Переможець 6 040 000,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 20:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 20:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Уманський "Агрошляхбуд"
#03582422
6 040 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2020 14:44
ду 7.pdf зміни до договору
23 червня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 20:49
2.jpg зміни до договору
17 червня 2020 20:45
1.jpg зміни до договору
17 червня 2020 20:45
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 14:34
ДУ 5.pdf зміни до договору
09 червня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 12:54
апр1.jpg зміни до договору
12 травня 2020 12:53
апр2.jpg зміни до договору
12 травня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:58
ду 3 від 26.12.2019 до договору № 630.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 08:57
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:12
ду 2 від 23.12.2019 до договору № 630.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:11
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 10:28
ду 1 від 23.12.2019 до договору № 630.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 10:27
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 11:11
договір 630.pdf укладений
21 грудня 2019 10:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням обмежених технічних можливостей авторизованого електронного майданчика та відповідно до вимог частини 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 в цьому повідомленні про внесення змін до договору підставу щодо внесення змін до договору про закупівлю послуг № 630 від 20.12.2019 читати в редакції додаткової угоди № 1 від 23.12.2019 року. Сума договору після внесення змін - 6 040 000 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін).
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 630 від 20.12.2019 згідно змісту додаткової угоди № 2 від 23.12.2019. Сума договору після внесення змін - 6 040 000 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін).
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням обмежених технічних можливостей авторизованого електронного майданчика та відповідно до вимог частини 1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 в цьому повідомленні про внесення змін до договору підставу щодо внесення змін до договору про закупівлю послуг № 630 від 20.12.2019 читати в редакції додаткової угоди № 3 від 26.12.2019 року. Сума договору після внесення змін - 6 040 000 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін).
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із затримкою фінансування вирішено подовжити строк надання послуг та строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 6 040 000,00 грн. (шість мільйонів сорок тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ (Додаток № 1); - у 2019 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, необхідно виконати роботи на суму 2 010 000,00 грн. (два мільйони десять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. - у 2020 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах, підлягають виконанню роботи у сумі 4 030 000,00 грн. (чотири мільйони тридцять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ. 2. Сторони вирішили викласти Додаток № 2 до Договору - «Календарний графік виконання робіт» у новій редакції. (Додаток № 2 додається). 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів сторін, корегування графіку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення календарного графіку
Номер договору про закупівлю: 630
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML