Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
56 300,00 UAH
UA-2019-11-01-000436-c 3a0d8685e866494a9f48aaf5ce2ec996
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 13:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 13:17
Очікувана вартість: 56 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 563,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 пачка
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. (Джерело фінансування - кошти підприємства) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 13:13
Форма пропозиції.doc
01 листопада 2019 13:13
Договір.doc
01 листопада 2019 13:13
Документація про проведення допорогової закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 01 листопада 2019 16:14
Дата відповіді: 04 листопада 2019 12:09
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит від 01.11.2019р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-000436-c, очікувана вартість закупівлі: 56 300,00 грн. (п’ятдесят шість тисяч триста гривень 00 копійок).
Учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 20:16
Дата відповіді: 05 листопада 2019 11:41
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит від 04.11.2019р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-01-000436-c, очікувана вартість закупівлі: 56 300,00 грн. (п’ятдесят шість тисяч триста гривень 00 копійок).
Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція) учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією.
На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота).
На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.
Виходячи з вищенаведеного пропозиція ФОП неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.
Також повідомляємо, що учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 40 869,60
UAH з ПДВ
40 869,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 10:36
Електронний підпис
11 листопада 2019 10:35
Кваліфікаційні документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 40 869,60
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 11:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

12 листопада 2019 11:26
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
40 869,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 11:26
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 16:11
договір укладений
15 листопада 2019 15:33