Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дидактичний матеріал для Нової української школи
Очікувана вартість
236 500,00 UAH
UA-2019-11-01-000115-c ● 65212595f2434fbba62d3fd70b522837
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СОКАЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 41829167 |
Місцезнаходження: | 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, Сокальський район, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 |
Контактна особа: |
Мисак Микола Іванович +380937342468 CENTROSVITASOKAL@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 236 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 365,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 шт
Глобус політичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
22 шт
Глобус фізичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
44 шт
Мікроскоп шкільний з камерою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 09:47 |
ТД дидактика белз.doc | |
01 листопада 2019 09:47 |
ДОДАТОК 5 (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ).doc | |
01 листопада 2019 09:47 |
ДОДАТОК 4(ЛИСТ ГАРАНТІЯ СТ 17).doc | |
01 листопада 2019 09:47 |
ДОДАТОК 3(ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).doc | |
01 листопада 2019 09:47 |
ДОДАТОК 2(КВАЛІФІКАЦІЯ ТА СТ17).doc | |
01 листопада 2019 09:47 |
ДОДАТОК 1 (ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виробник
Дата подання: 01 листопада 2019 13:21
Дата відповіді: 05 листопада 2019 15:10
Навіщо Вам, шановний Замовнику, авторізаційний лист Виробника, якщо:
1) Санітарно-гігєнічні висновки або ж сертифікати ми прикриплюємо з нашою печаткою (підтвердження).
2) Товар відпускаємо без предоплати, тобто в будь-який момент Ви зможете відмовитися від товару, якщо він не задовольняє Вас. Або ж публукуйте умови про зразок товару.
3) Якщо ми (постачальники), не взмозі поставити Вам авторізайційний лист, так як поставку товару нам робить всього представник, а не виробник, що тоді?!
Це дискримінуючі умови публікування тендеру. Це набагато більш звужує круг Потсачальників, що суперечує ЗУ Про публічні закупівлі.
Просимо Вас, як добросовістні Замовники, відкликати умову про авторізаційний лист.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу щодо умови Замовника про надання в складі пропозиції листів авторизації виробника (або його офіційного представника), повідомляємо наступне.
Вказана вимога Замовника є додатковою гарантією можливості належного виконання зобов’язань з поставки товару учасником у випадку визнання його переможцем та укладення договору про закупівлю.
Вимога зокрема спрямована на забезпечення поставки товару у погоджений строк та уникнення ситуацій, пов’язаних з невиконанням умов договору тощо.
Заявник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Вказана вимога Замовника є додатковою гарантією можливості належного виконання зобов’язань з поставки товару учасником у випадку визнання його переможцем та укладення договору про закупівлю.
Вимога зокрема спрямована на забезпечення поставки товару у погоджений строк та уникнення ситуацій, пов’язаних з невиконанням умов договору тощо.
Заявник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Учасник без ПДВ
Дата подання: 01 листопада 2019 17:06
Дата відповіді: 05 листопада 2019 14:56
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: До закупівлі допускається фізичні особи підприємці. Ціна тендерної пропозиції вказуються з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, це означає що остаточна ціна для не платника ПДВ - це ціна яка не включає ПДВ, для платника ПДВ - ціна пропозиції з ПДВ
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОПТІК ТРЕЙД УКРАЇНА" |
189 600,00
UAH з ПДВ
|
189 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" |
216 800,00
UAH з ПДВ
|
205 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРШКОЛА" |
219 000,00
UAH з ПДВ
|
205 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " |
220 400,00
UAH з ПДВ
|
205 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" |
222 020,00
UAH з ПДВ
|
206 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЧУПРИНА СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА" |
220 712,00
UAH з ПДВ
|
213 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БІ-ПРО" |
229 880,00
UAH з ПДВ
|
213 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КВАСОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
234 200,00
UAH з ПДВ
|
214 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" |
233 492,00
UAH з ПДВ
|
233 492,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОПТІК ТРЕЙД УКРАЇНА" #39191254 |
Відхилено |
189 600,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 13:07
|
ФОП "РИМАШЕВСЬКА ЮЛІЯ ЮРІЇВНА" #2998414945 |
Переможець |
205 300,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 12:26
|
File0001.PDF | укладений |
03 грудня 2019 12:26
|