Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп’ютер в комплекті, ноутбук в комплекті
Очікувана вартість
1 360 000,00 UAH
UA-2019-10-31-002032-b 0a1e433ec6c54f65a4babedefd01e9cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зеленецька Інна Володимирівна

+380972829587 1hmcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Хмельницький міський центр первинної медико-санітарної допомоги №1" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40888750
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12
Контактна особа: Зеленецька Інна Володимирівна
+380972829587
1hmcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 16:36
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2019 16:36
Початок аукціону: 18 листопада 2019 15:17
Очікувана вартість: 1 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,37%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування – кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Персональний комп’ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
50 шт
Ноутбук в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Маршала Гречка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 09:36
Додаток 3.docx
08 листопада 2019 09:36
Додаток_2_зi_змiнами.docx
08 листопада 2019 09:36
Додаток_1.docx
08 листопада 2019 09:36
5_-_ТД_ПК__ноутбуки_змiни.doc
08 листопада 2019 09:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 09:36
Додаток 3.docx
31 жовтня 2019 16:31
Додаток 3.docx
08 листопада 2019 09:36
Додаток_2_зi_змiнами.docx
31 жовтня 2019 16:31
Додаток 2.docx
08 листопада 2019 09:36
Додаток_1.docx
31 жовтня 2019 16:31
Додаток 1.docx
08 листопада 2019 09:36
5_-_ТД_ПК__ноутбуки_змiни.doc
31 жовтня 2019 16:31
5 - ТД ПК_ ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 31 жовтня 2019 16:59
Дата відповіді: 04 листопада 2019 15:24
Шановний Замовнику! У специфікації зазначено технічні вимоги до ноутбука, які сильно (на 90%) звужують перелік можливих до постачання моделей, а враховуючи стислі терміни постачання, що залишаться з моменту підписання договору, неможливо буде встигнути привезти товар під замовлення до кінця 2019 року. У звязку із зазначеним, просимо прийняти до уваги наступні зауваження: 1. стосовно портів - вимагається наявність 1xUSB2.0,2xUSB3.0. Чи можливо запропонувати ноутбук, обладнаний 2хUSB3.0 портами + додатково зовнішній USB концентратор на 3-4 порти? 2. стосовно портів - на сьогодні практично жоден виробник не обладнує ноутбуки аналоговим портом VGA, лише HDMI. Чи критична наявність VGA порту? Якщо так, чи можливо запропонувати разом з ноутбуком адаптер HDMI-VGA? 3. Стосовно батареї - "не менше ніж 4Cell" дана вимога є не коректною, оскільки не має жодного практичного значення. Кількість комірок ніяк не визначає ємність батареї та час автономної роботи ноутбука. Батареї з 2ма комірками можуть мати більшу ємність, ніж с 4ма. Якщо у Замовника є побажання стосовно часу автономного роботи ноутбука від батареї, прохання зазначити необхідний час автономної роботи, а не кількість комірок батареї. Дякуємо за увагу та розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник торгів визначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення та тендерної документації можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
При розробці тендерної документації на закупівлю товару «Код ДК 021-2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональний комп’ютер в комплекті, ноутбук в комплекті)», зокрема, «Технічного завдання» Замовником самостійно з урахуванням потреби проаналізовано ринок товару, що закуповується.
Крім цього, вказані вимоги щодо персональних комп’ютерів та ноутбуків не обмежують коло Учасників, адже вказані можливості передбачені принаймні в двох і більше виробників товару та доступні для закупівлі на території України.
Також, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Але, з метою допущення якнайбільше Учасників та дотримання принципів публічних закупівель Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 04 листопада 2019 15:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що згідно вимог Тендерної документації, зокрема технічного завдання (Додаток 2 до ТД) визначені вимоги щодо закупівельного товару.
В даному Додатку визначено в примітці, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Тобто, у випадку надання Вами тендерної пропозиції з товаром, який повністю відповідає характеристикам, визначеним в Додатку 2 або не гіршими ніж визначені в технічних вимогах тендерної документації, він буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
Участь фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців (платників чи не платників ПДВ) не суперечить чинному законодавству, тому – звичайно, допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації та законодавством не передбачене, відповідно, замовником не буде здійснюватись. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
Згідно вимог п. 6 розділу 3 ТД Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісними характеристикам має бути надане у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис основних технічних характеристик товару.
Крім того, в Додатку 1 «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» в таблиці в графі найменування товару передбачено, що у найменуванні товару, який пропонується Учасником, зазначається детальна специфікація та комплектація товару згідно з вимогами тендерної документації з обов’язковою вказівкою виробника, країни походження та моделі запропонованого товару або кожної складової запропонованого товару.
Отже, за результатом поданої тендерної пропозиції Учасниками та наданням пояснювальної інформації, форми тендерної пропозиції - Замовник та всі зацікавлені особи зможуть перевірити, чи запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Відповідно внесення змін до тендерної документації не є необхідним.
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 22:01
Дата відповіді: 04 листопада 2019 15:26
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що згідно вимог Тендерної документації, зокрема технічного завдання (Додаток 2 до ТД) визначені вимоги щодо закупівельного товару.
В даному Додатку визначено в примітці, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Тобто, у випадку надання Вами тендерної пропозиції з товаром, який повністю відповідає характеристикам, визначеним в Додатку 2 або не гіршими ніж визначені в технічних вимогах тендерної документації, він буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 22:01
Дата відповіді: 04 листопада 2019 15:28
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що вимоги до комп'ютерного обладнання встановлені в Додатку 2 ТД (технічні вимоги). Встановлення додаткових вимог зменшить коло потенційних Учасників, а Замовник зацікавлений в тому, щоб закупити товар у найкоротші терміни. Ваше звернення буде враховане під час проведення процедури, укладення договору про закупівлю та приймання товару. Гарантуємо перевірку товару, зокрема програмного забезпечення MS Windows 10 Pro х64 (ukr) безпосередньо під час його отримання. У випадку надання Учасником не ліцензійного товару, Замовник не прийме товар та розірве із даним Учасником договір.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 1 309 920,00
UAH з ПДВ
1 304 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОЛОБЧУК ЕЛЛА МИКОЛАЇВНА " 1 330 000,00
UAH з ПДВ
1 308 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 09:38
Електронний підпис
22 листопада 2019 09:38
Довідки переможця.pdf
18 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
16 листопада 2019 14:53
Електронний підпис
16 листопада 2019 14:52
Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2019 14:52
Проект договору.pdf

Публічні документи

16 листопада 2019 14:36
Електронний підпис
16 листопада 2019 14:27
Технічна частина.pdf
16 листопада 2019 14:27
Проект договору.pdf
16 листопада 2019 14:27
Кваліфікаційна частина.pdf
16 листопада 2019 14:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ФОП "ГОЛОБЧУК ЕЛЛА МИКОЛАЇВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 1 304 880,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
1 304 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 17:54
Договір укладений
04 грудня 2019 17:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 304 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 217 480,00 UAH)