послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Новомиколаївський район)
services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (Novomykolaivskyi district)
Очікувана вартість
51 185 095,00 UAH
UA-2019-10-31-001508-b e09135fe7e2441eebee3b77e734108de
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Oleksandra Koshik
+380964294076
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 11 грудня 2019 11:21
Початок аукціону: 11 грудня 2019 11:21
Очікувана вартість: 51 185 095,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 279 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 31 жовтня 2019 15:05
Enquiries until: 22 листопада 2019 09:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2019 09:00
Planned auction date: 11 грудня 2019 11:21

Information

Estimated total value: 51 185 095 UAH including VAT
Minimal lowering step: 256 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 279 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Новомиколаївський район) 10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (Novomykolaivskyi district).10.2. Source of procurement financing: subvention funds from the state budget to local budgets under KPKVK MB 3517462 (regional budget)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 листопада 2019 13:33
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 13:22
НР ТД ЕУ НМ ПОВТ.docx
11 листопада 2019 13:22
НР проект договору ЕУ НМ ПОВТ.doc
11 листопада 2019 13:22
Перелик змин Новомик.doc
31 жовтня 2019 15:07
Оголошення англ. мов НМ ОПУБ.doc
11 листопада 2019 13:33
Електронний цифровий підпис
31 жовтня 2019 15:31
Електронний цифровий підпис
11 листопада 2019 13:22
НР ТД ЕУ НМ ПОВТ.docx
31 жовтня 2019 15:06
ТД ЕУ НМ ОПУБ.docx
11 листопада 2019 13:22
НР проект договору ЕУ НМ ПОВТ.doc
31 жовтня 2019 15:07
проект договору ЕУ НМ ОПУБ.doc
11 листопада 2019 13:22
Перелик змин Новомик.doc
31 жовтня 2019 15:07
Оголошення англ. мов НМ ОПУБ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000065 ● 00a5d199142f42908fcab3595ed53096
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-12-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-12-03 16:16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2019-10-31-001508-b 31.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДП «Місцеві дороги Запорізької області» уважно розглянуло висновок про результати моніторингу закупівлі 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Новомиколаївський район)) (UA-2019-10-31-001508-b) та відповідно до положень абз.2 п.8 ст.71 надає аргументовані заперечення щодо встановлених порушень законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Стосовно відсутності в тендерній документації вимоги надати учасниками у складі їх тендерних пропозиції інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон): 1. Згідно з абз.1 частина 1 стаття 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Також, відповідно до статті 1 Закону України «Про інформацію» документ – це матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передавання у часі та просторі. Тобто, будь-яка інформація, надана Учасником у складі тендерної пропозиції є документом, навіть якщо ця інформація наведена у довільній формі, та відповідно має статус підтверджуючого документу. 2. Відповідно до абз.1 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Тобто, спосіб підтвердження інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті: - для Учасників - визначено абз.1 п.3 Закону, а саме у вигляді інформації в довільній формі; - для Переможців - Замовник визначає самостійно згідно із законодавством. 3. Крім того, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, зазначене вище, вказує на те, що положення Закону стосовно того, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, розповсюджується як на Учасників процедури закупівлі так і на Переможців. 4. Відповідно до абз.4 частини 3 ст.17 Закону Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. На сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України листом від 17.01.2019 під №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» надано інформацію про функціонування відкритих єдиних державних реєстрів, зокрема розміщено лист Міністерства юстиції України №50858/23886-26-18/8.4.4 від 19.12.2018, в якому зазначається, що Міністерство юстиції України здійснює ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та реалізувало можливість безкоштовно та цілодобово отримувати інформації з цього реєстру в режимі онлайн на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції у кабінеті електронних сервісів за посиланням https://minjust.gov.ua/m/str_50640. Також, листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.02.2019 №3304-04/6186-06 «Додатково Щодо інформації про функціонування Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення» оприлюднено інформацію щодо відкриття для безоплатного цілодобового доступу за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ до відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, зокрема до відомостей про фізичну особу, яку притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення. На підставі вищезазначеного, а саме у зв’язку з наявністю відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, Замовник у тендерній документації по цій закупівлі не вимагав від Учасників надання у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3 та 8 частини першої статті 17 Закону. 5. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності. Також, у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Відповідно до п.9 частини першої ст.17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у листі від 25.11.2016 Вих.№3302-06/38247-06 «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель» зазначило, що: - згідно з частиною третьою ст.17 Закону, зокрема Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - Замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції з дотриманням вимог законодавства, зокрема ураховуючи вимоги абз.2 п.9 частини другої ст.9 Закону Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Необхідно зазначити, що враховуючи власний досвід стосовно наявності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Замовник у пункті 1.1 частини 1 додатку 4 тендерної документації «Інші документи, які повинен Учасник подати у складі тендерної пропозиції» передбачив вимогу щодо надання Учасниками (юридичними особами-резидентами) у складі тендерної документації копії інформаційної довідки із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником. Зазначена довідка надається Учасником тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Скан-копії відомостей по учасникам цієї процедури з відкритих реєстрів (Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення) на дату прийняття рішення тендерного комітету щодо розгляду та прийняття рішення щодо відхилення/допущення до аукціону тендерних пропозицій додаються.

2019-12-23 08:23:03

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 18 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області", 42698149, Украина, м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
  2. Інформація про предмет закупівлі: послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (Новомиколаївський район) 10.2. Джерело фінансування закупівлі: кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за КПКВК МБ 3517462 (обласний бюджет), 51185095UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: e09135fe7e2441eebee3b77e734108de, 2019-10-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.11.2019 № 3 (зі змінами) тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМШЛЯХБУД» та дочірнього підприємства «Запорізький облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія автомобільні дороги України» повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2019. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-1-5-2) не підтверджено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 05 грудня 2019
UA-2019-10-31-001508-be09135fe7e2441eebee3b77e734108de
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Украина, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Поштова, буд.159-Б
Учасник Документи Рішення
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

29 листопада 2019 15:43
sign.p7s
29 листопада 2019 15:43
sign.p7s
29 листопада 2019 15:42
Техспеціфікація.pdf
29 листопада 2019 15:42
Статут.pdf
29 листопада 2019 15:42
Ст.17 закону.pdf
29 листопада 2019 15:42
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:42
працівники.pdf
29 листопада 2019 15:42
Маш. та обладнання.pdf
29 листопада 2019 15:42
мат.тех. база.pdf
29 листопада 2019 15:42
Інші документи.pdf
29 листопада 2019 15:42
Гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:42
sign.p7s
13 грудня 2019 14:34
Кірков О Ф.pdf
13 грудня 2019 14:34
ГУ ДПС 13.12.19.pdf
13 грудня 2019 14:34
6.1 Відсутність ст. 17 .pdf
30 листопада 2019 08:57
sign.p7s
30 листопада 2019 08:57
sign.p7s
29 листопада 2019 17:01
16. Ліцензія Ремшляхбуд.pdf
29 листопада 2019 17:01
15. Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 17:01
14. Статут.pdf
29 листопада 2019 17:01
6.1 Відсутність ст. 17 .pdf
29 листопада 2019 17:01
Протокол Задоя Ю.А..zip
29 листопада 2019 17:01
Наказ 16.zip
29 листопада 2019 17:01
Ліцензія_ ЕЦП Задоя.zip
29 листопада 2019 17:01
Гарантия 15053.zip
29 листопада 2019 17:01
Витяг зі Статуту.zip
29 листопада 2019 17:01
13. Лист про субпідрядників.pdf
29 листопада 2019 17:01
12. Проект договору.pdf
29 листопада 2019 17:01
8.1 Повноваження директора .pdf
29 листопада 2019 17:01
5.5 КБ2в, КБ3.pdf
29 листопада 2019 17:01
5.4 Відгук Заказчик Служба .pdf
29 листопада 2019 17:01
5.2.2 ИВР розрахунки.pdf
29 листопада 2019 17:01
5.2.1 Локальний кошторис.pdf
29 листопада 2019 17:01
5.2 Договірна ціна.pdf
29 листопада 2019 17:01
4.1. Накази про прийняття.rar
29 листопада 2019 17:01
3.1 Св-во лабораторія .pdf
29 листопада 2019 17:01
1.2. залучення.rar
29 листопада 2019 17:01
1.1 техника.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2019 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД" 50 980 200,00
UAH з ПДВ
50 980 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 51 170 000,00
UAH з ПДВ
51 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 14:42
sign.p7s
13 грудня 2019 14:34
Кірков О Ф.pdf
13 грудня 2019 14:34
ГУ ДПС 13.12.19.pdf
13 грудня 2019 14:34
6.1 Відсутність ст. 17 .pdf
30 листопада 2019 08:57
sign.p7s
30 листопада 2019 08:57
sign.p7s
29 листопада 2019 17:01
16. Ліцензія Ремшляхбуд.pdf
29 листопада 2019 17:01
15. Витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2019 17:01
14. Статут.pdf
29 листопада 2019 17:01
6.1 Відсутність ст. 17 .pdf
29 листопада 2019 17:01
Протокол Задоя Ю.А..zip
29 листопада 2019 17:01
Наказ 16.zip
29 листопада 2019 17:01
Ліцензія_ ЕЦП Задоя.zip
29 листопада 2019 17:01
Гарантия 15053.zip
29 листопада 2019 17:01
Витяг зі Статуту.zip
29 листопада 2019 17:01
13. Лист про субпідрядників.pdf
29 листопада 2019 17:01
12. Проект договору.pdf
29 листопада 2019 17:01
8.1 Повноваження директора .pdf
29 листопада 2019 17:01
5.5 КБ2в, КБ3.pdf
29 листопада 2019 17:01
5.4 Відгук Заказчик Служба .pdf
29 листопада 2019 17:01
5.2.2 ИВР розрахунки.pdf
29 листопада 2019 17:01
5.2.1 Локальний кошторис.pdf
29 листопада 2019 17:01
5.2 Договірна ціна.pdf
29 листопада 2019 17:01
4.1. Накази про прийняття.rar
29 листопада 2019 17:01
3.1 Св-во лабораторія .pdf
29 листопада 2019 17:01
1.2. залучення.rar
29 листопада 2019 17:01
1.1 техника.rar

Публічні документи

29 листопада 2019 15:43
sign.p7s
29 листопада 2019 15:43
sign.p7s
29 листопада 2019 15:42
Техспеціфікація.pdf
29 листопада 2019 15:42
Статут.pdf
29 листопада 2019 15:42
Ст.17 закону.pdf
29 листопада 2019 15:42
Проект договору.pdf
29 листопада 2019 15:42
працівники.pdf
29 листопада 2019 15:42
Маш. та обладнання.pdf
29 листопада 2019 15:42
мат.тех. база.pdf
29 листопада 2019 15:42
Інші документи.pdf
29 листопада 2019 15:42
Гарантійний лист.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"
#20488682
Переможець 50 980 200,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 09:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМШЛЯХБУД"
#20488682
50 980 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 грудня 2019 14:18
договір 27 12 ЕУ НМ.pdf укладений
27 грудня 2019 14:17
sign.p7s зміни до договору
21 липня 2020 10:58
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ОПУБ.doc зміни до договору
21 липня 2020 10:57
ДУ5.pdf зміни до договору
21 липня 2020 10:57
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2020 13:39
ДУ 2 ЕУ НМ.pdf зміни до договору
24 січня 2020 13:38
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ ЕУНМ ОПУБ.doc зміни до договору
24 січня 2020 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору №27/12-ЕУНМ від 27.12.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 27/12-ЕУНМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/12-ЕУНМ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до положень пункту 3.1 договору №27/12-ЕУНМ від 27.12.2019 (далі Договір) Сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 4 «План фінансування послуг» до Договору у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 27/12-ЕУНМ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку