Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31710000-6 «Електронне обладнання» (Блок живлення, Rigol DP832A).
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2019-10-31-001391-b b7461e56efc640b0b182b14d126fc3d2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шевченко Вікторія Павлівна

+380577884676 dpz@khai.edu

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут”
Код ЄДРПОУ: 02066769
Місцезнаходження: 61070, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чкалова, 17, Харківська обл., м. Харків, Київський р-н., 61070
Контактна особа: Шевченко Вікторія Павлівна
+380577884676
dpz@khai.edu
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 14:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 14:51
Початок аукціону: 06 листопада 2019 13:36
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Блок живлення, Rigol DP832A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Чкалова 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі товарної накладної Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 14:45
Оголошення Наука 3171.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 01 листопада 2019 14:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) На торги допускаються товари тих торгових марок, що вказані в технічному завданні Замовника, а там вказано, що можливий еквівалент, але товар повинен відповідати технічним характеристикам.
2) Кожен Учасник повинен уважно заповнити всі технічні характеристик в Технічному завданні Замовника ст.. 5 і 6.
3) Питання участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців, що не є неплатниками ПДВ, у законодавстві України і правозастосувальній практиці вже однозначно вирішено позитивно.
Згідно роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до ст. 28 Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Проаналізувавши положення даної позиції Уповноваженого органу щодо питання участі постачальників, які не є платниками податку на додану вартість, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в ст. 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.
Також підкреслимо, що Закон не містить вимоги щодо обов’язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ. Оцінку тендерних пропозицій здійснюють на основі критерію «ЦІНА». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ) у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Можна привести зразок закупівлі за ідентифікатором UA-2016-11-16-000261-c, в якій замовник передбачив фразу: «При оцінці пропозицій учасників торгів з різним статусом платників ПДВ приймається до порівняння ціна пропозиції без ПДВ». Дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ. Крім того, тендерною документацією передбачається формування ціни з урахуванням всіх податків. Отже, оцінка тендерних пропозицій за наведеною методикою може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ, та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону, зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-001391-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1921001356
Дата подання: 06 листопада 2019 16:02
вимога дискваліфікації!
Шановний замовнику! Вимагаємо дискваліфікувати участника "ФОП Стрюк Анатолій Володимирович" в звязку тим що участником не виконані вимоги вказані в оголошення про закупівлю. А саме в оголошенні вказано, в пункті 5.1.3. надати Погодження з істотними умовами договору (Додаток № 1 до цього Оголошення). Участником подана лише частина погодження - а сам договір підписанний як то вимагалося не був завантежен в систему. Також участником не подані документи які б засвідчували особу уповноважену підписувати документи- скан копія паспорту і коду, які потрібно подавати згідно закону про публічні закупівлі якщо участник є ФОП. Що є ГРУБИМ порушенням. Тому вимагаємо ДИСКВАЛІФІКУВАТИ участника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 11:33
31710000-6 «Електронне обладнання» (Блок живлення, RigolDP832A або еквівалент)
UA-2019-10-31-001391-b ● b7461e56efc640b0b182b14d126fc3d2
ФОП Риженков Микола Дмитрович відповідно до Вашої вимоги про дискваліфікацію "ФОП Стрюк Анатолія Володимировича"повідомляємо про таке:
- Замовник в п. 5.1.3. вимагав лише «Погодження з істотними умовами договору», але це не означає, що учасник повинен був обов’язково додатково повністю сканувати весь за об’ємом договір. Для виконання вимог цього пункту достатньо погодження з істотними умовами договору.
- В оголошенні Замовника взагалі відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності документів (паспорту, коду), які б засвідчували особу уповноважену підписувати документи. Таким чином, їх відсутність не можна рахувати «грубим» порушенням.
Таким чином, в результаті аналізу вимоги ФОП Риженков М.Д. підстав для дискваліфікації учасника ФОП Стрюк А.В. не встановлено.
Враховуючи вищенаведене, Замовником було прийняте рішення щодо відповідності пропозиції учасника ФОП Стрюк Анатолій Володимирович умовам Закупівлі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТРЮК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 29 910,00
UAH з ПДВ
26 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ" 33 120,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ 32 333,00
UAH з ПДВ
31 450,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Крамаренко Георгій Валерійович 33 400,00
UAH з ПДВ
31 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ 33 500,00
UAH з ПДВ
33 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 13:57
Витяг_єдиний_податок_1_.pdf
05 листопада 2019 13:57
Витяг_ЄДР-3_1_.pdf
05 листопада 2019 13:57
Витяг_ЄДР-2_1_.pdf
05 листопада 2019 13:57
Тех_опис-1_11_.pdf
05 листопада 2019 13:57
Тех_опис-2_12_.pdf
05 листопада 2019 13:57
Витяг_ЄДР-4.pdf
05 листопада 2019 13:57
Цінова_пропозиція_16_.pdf
05 листопада 2019 13:57
Інформація про учасника.pdf
05 листопада 2019 13:57
Витяг_ЄДР-1_1_.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 14:39
051103.pdf
05 листопада 2019 14:39
проект договора.pdf
05 листопада 2019 14:39
051101.pdf
05 листопада 2019 14:39
051102.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 14:41
Лист-згода.pdf
05 листопада 2019 14:41
Паспорт.pdf
05 листопада 2019 14:41
ІНН.pdf
05 листопада 2019 14:41
витяг ЄДР.pdf
05 листопада 2019 14:41
Виписка.pdf

Публічні документи

05 листопада 2019 13:56
Проект договору.pdf
05 листопада 2019 13:56
Паспорт.pdf
05 листопада 2019 13:56
ІПН.pdf
05 листопада 2019 13:56
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2019 13:56
Витяг з ЄДР.pdf
05 листопада 2019 13:56
Технічні характеристики.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 17:06
Пропозиція..pdf
04 листопада 2019 17:06
Технічні характеристики.pdf
04 листопада 2019 17:06
Уставні.pdf
04 листопада 2019 17:06
Істотні умови договору.pdf
04 листопада 2019 17:06
Інформація про учасника..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТРЮК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ ТЕХНОТКАНЬ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ МИКОЛА ДМИТРОВИЧ

ФОП Крамаренко Георгій Валерійович

ФОП ЖИЛАЧ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТРЮК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2392901271
Переможець 26 990,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 12:35

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТРЮК АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2392901271
26 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДЗ-088 блок живлення 3171.pdf укладений
12 листопада 2019 17:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 26 990,00
UAH