Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з дератизації та дезінсекції у підвальних приміщеннях та сміттєзбірниках житлових будинків
Очікувана вартість
2 036 722,74 UAH
UA-2019-10-31-001350-a 9047d0dc688140c3ba04aeb7d2825339
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 12:20
Очікувана вартість: 2 036 722,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 367,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61101.68 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з дератизації та дезінсекції у підвальних приміщеннях та сміттєзбірниках житлових будинків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, місто Київ, Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 10:17
Додатки до Договору.xls
01 листопада 2019 10:16
ДОГОВІР.docx
01 листопада 2019 10:16
Тендерна документація.docx
01 листопада 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 10:17
Додатки до Договору.xls
31 жовтня 2019 18:20
Додаток до договору.xlsx
01 листопада 2019 10:16
ДОГОВІР.docx
31 жовтня 2019 18:20
Проект договору.docx
01 листопада 2019 10:16
Тендерна документація.docx
31 жовтня 2019 18:18
Тендерна документація.docx
31 жовтня 2019 18:16
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не відповідність назви закупівлі викладеній документації
Дата подання: 01 листопада 2019 10:08
Дата відповіді: 01 листопада 2019 10:12
Назва закупівлі "Послуги з дератизації та дезінсекції у підвальних приміщеннях та сміттєзбірниках житлових будинків ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" не відповідає змісту тендерної документації, яка передбачає виконання робіт "Повне технічне обслуговування систем диспетчеризації в житлових будинках комунальної власності Дніпровського району м. Києва". Прохання перевірити правильність даних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо! дану помилку буде усунуто.
Погодження маршруту
Дата подання: 05 листопада 2019 13:16
Дата відповіді: 07 листопада 2019 10:07
Законом України "Про перевезення небезпечних вантажів" ст. 9 встановлені вимоги до одержувача небезпечних вантажів, який зобов'язаний: своєчасно прийняти небезпечний вантаж, що надійшов на його адресу, та документи на нього; здійснювати заходи щодо збереження та забезпечення безпеки небезпечних вантажів; забезпечувати проведення спеціального навчання, підвищення кваліфікації осіб, які займаються прийманням небезпечних вантажів, та їх медичного огляду; надавати в установленому порядку необхідну інформацію про одержання небезпечних вантажів іншим суб'єктам перевезення та органам, зазначеним у статтях 10, 15 і 16 цього Закону; здійснити в установленому порядку страхування відповідальності на випадок настання негативних наслідків перевезення небезпечних вантажів; відшкодовувати витрати та збитки, заподіяні внаслідок несвоєчасного прийняття небезпечних вантажів і порушення ним законодавства з питань перевезення небезпечних вантажів. Прошу внести зміни до ТД та доаповнити : адреси доставки небезпечних вантажів та ПІБ уповноважених осіб одержувача для погодження з Національною поліцією маршруту руху транспортних засобів учасника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до пункту 1.2. Додатку 8 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ» тендерної документації: «Предметом Договору є надання власними силами та засобами Виконавцем Замовнику послуг з дератизації та дезінсекції, а саме проведення комплексу протиепідемічних заходів на об’єктах Замовника, у міру необхідності, але не рідше 2 разів на рік у ВІДПОВІДНОСТІ ДО ДИСЛОКАЦІЇ БУДИНКІВ (ДОДАТОК № 1 ТА № 2)».
Враховуючи вище викладене зрозуміло, що Замовник не є одержувачем небезпечних вантажів, а є одержувачем послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (КОМПЛЕКСУ протиепідемічних заходів на об’єктах).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-001350-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВС ПАРК", Код ЄДРПОУ:37590151
Дата подання: 01 листопада 2019 14:29
Про погодження маршруту перевезення небезпечних ванатжів
Відповідно до ДОД № 3 ТД Замовник вказав критерій:
п. 2.7. "Документ щодо погодження маршруту руху з департаментом Національної поліції України" .
Ця вимога є дискримінаційна така, що суперечить чинному законодавству України та нормативно- правовим актам.
Згідно Наказу МВС від 4.08.2018 года № 656 затверджено «ПОРЯДОК погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів» . Згідно п. 2 Перевезення небезпечних вантажів, які відносяться до вантажів підвищеної небезпеки, без погодження маршруту руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, виданого Національною поліцією України, здійснюється:
- у міжнародному сполученні на маршрутах, перелік яких затверджено наказом Міністерства внутрішніх справ України та Міністерства інфраструктури України від 02 березня 2016 року № 151/89 «Про затвердження Переліку маршрутів міжнародного дорожнього перевезення небезпечних вантажів, рух за якими здійснюється без погодження з уповноваженими підрозділами Національної поліції України», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22 березня 2016 року за № 421/28551 (зі змінами);
якщо перевезення вантажу частково або повністю звільняється від необхідності дотримання вимог та положень розділу 1.1.3 додатка А до ДОПНВ.
Відповідно до порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів свідоцтово видається на всі транспортні засоби EX/II,EX/III,FI,AT,MEMU категорії N та О, які успішно пройшли обов’язковий технічний контроль та відповідають вимогам частини 9 ДОПНВ, які застосовуються до відповідного типу транспортних засобів з урахуванням відповідного типу транспортних засобів з урахуванням перехідних положень визначених у главі 1.6 та підрозділі 9.2.1.1 ДОПНВ. Якщо для виконання Предмету закупівлі використовується відмінний від вимог" EX/II,EX/III,FI,AT,MEMU категорії N та О" - то погождення маршруту не вимагається відповідно до законодавства.
Керуючись наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» який набрав чинності 05.10.2018 року на всі інші види транспортних засобів видача свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів, погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА .
Просимо внести зміни до ТД Дод. 3 п. 2.7 та вилучити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 09:27
Про погодження маршруту Стосовно дератизації і дезінсекції , то це заходи що проводяться як раз із застосуванням пестицидів і регулюються Законом України "Про пестициди і агрохімікати", Державними санітарними правилами ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я №1 від 03.08.1998 року та Постановою КМУ №746 від 18 вересня 1995 року" Про затвердження Порядку одержання допуску (посвідчення) на право роботи пов'язаної з транспортуванням, зберіганням, застосуванням та торгівлею пестицидами і агрохімікатами". Цими документами і встановлюються обов'язкові вимоги до надання таких послуг, як дератизація та дезінсекція , що і було нами зроблено. Тому, вимога щодо надання щодо погодження маршруту руху з департаментом Національної поліції України обґрунтована та обов'язкова для дотримання всіма підприємствами, установами і організаціями, приватними господарствами та особами.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-31-001350-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 29 листопада 2019 16:31
Скарга на дії та бездіяльність Замовника при визначенні переможця
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «Укрбіоекологія», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та інші порушення у пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «Укрбіоекологія», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Виявлена помилка у тексті скарги та після виправлення подано нову скаргу
Дата: 01 грудня 2019 11:54
рішення від 03.12.2019 №17844.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 20:47
Номер скарги: UA-2019-10-31-001350-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 01 грудня 2019 11:58
Скарга на дії та бездіяльність Замовника при визначенні переможця
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «Укрбіоекологія», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та інші порушення у пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «Укрбіоекологія», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 04.12.2019 № 17967.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2019 22:10

Документи подані скаржником

29 листопада 2019 16:31
Скарга до АМК Емпекс.pdf

Документи Органу Оскарження

03 грудня 2019 20:47
рішення від 03.12.2019 №17844.pdf

Документи подані скаржником

01 грудня 2019 11:58
Скарга до АМКУ Емпекс.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрбіоекологія" 1 812 511,15
UAH з ПДВ
1 812 511,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМПЕКС" 2 020 920,35
UAH з ПДВ
2 020 920,35
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 16:24
Електронний підпис
21 листопада 2019 16:21
3. Довідка МВД.zip
15 листопада 2019 16:39
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:37
7. Банківська гарантія.zip
15 листопада 2019 16:37
5. Інші документи.7z
15 листопада 2019 16:37
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 10:57
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 10:57
Щодо санкційних гарантій.pdf
15 листопада 2019 10:57
Статут 2019.pdf
15 листопада 2019 10:57
Сертифікати ISO.pdf
15 листопада 2019 10:57
Протокол зборів, наказ.pdf
15 листопада 2019 10:57
Згода з проектом Договору.pdf
15 листопада 2019 10:57
Досвід робіт.pdf
15 листопада 2019 10:57
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 10:57
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 листопада 2019 10:57
Витяг з ЄДР 31.05.2019.pdf
15 листопада 2019 10:57
Баланс, фінансовий звіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрбіоекологія"

ТОВ "ЕМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
Переможець 1 812 511,15
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
1 812 511,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:07
Додаткова угода №2 до Договору №804.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:06
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 15:38
Додаткова угода №1 до Договору №804.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:29
Договір №804.pdf укладений
10 грудня 2019 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про внесення змін до Договору, а саме до Додатку 1 та Додатку 2
Номер договору про закупівлю: 804
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №804
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №804 від 10 грудня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 804
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №804
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML