Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Спорудження земляного полотна залізничної колії по об’єкту: «Реконструкція залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області» (власні кошти)
Очікувана вартість
25 741 512,00 UAH
UA-2019-10-31-001342-b cd01e53c5ec34e66ae4ff8641b4f9d5a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 17 грудня 2019 11:14
Очікувана вартість: 25 741 512,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 128 707,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 257 415,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Спорудження земляного полотна залізничної колії по об’єкту: «Реконструкція залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору На придбання і постачання необхідних для виконання робіт за даним Договором матеріалів, конструкцій, виробів Замовник має право перерахувати Підряднику аванс у розмірі до 30 (тридцяти) % від договірної ціни у строк 20 календарних днів з дати підписання Договору. Аванс 20 Календарні 30
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі виконаних робіт за формою КБ-2В, довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Замовника та Підрядника та при наявності податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Пiсляоплата 20 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо дозвільних документів
Дата подання: 07 листопада 2019 16:11
Дата відповіді: 12 листопада 2019 17:24
Після вивчення тендерної документації, виникли деякі запитання щодо дозвільних документів. Просимо надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни у Тендерну документацію, щодо наступних питань: 1. Замовник вимагає (Додаток 5 ДКТ) надати ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів V категорії складності (СС-3 за класом наслідків відповідальності). Об’єкт належить до класу СС3? Чи буде замовник одержувати дозвіл ДАБІ на будівельні роботи? 2. Відповідно до чинного законодавства для виконання робіт у зоні відчуження потрібен спеціальний дозвіл на виконання робіт у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення, виданий Державним агентством України з управління зоною відчуження. Замовник у ДКТ не вимагає надання такого дозволу. Чи потрібен такий дозвіл для виконання робіт зі спорудження земляного полотна? Чи буде Замовник вимагати надання такого дозволу від підрядника на момент укладання договору з переможцем торгів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитання до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне.
Об’єкт належить до класу СС-3. Дозвіл ДАБІ на будівельні роботи замовник отримувати не буде. Відповідно до чинного законодавства для виконання робіт у зоні відчуження потрібен спеціальний дозвіл на виконання робіт у зоні відчуження та зоні безумовного (обов’язкового) відселення, виданий Державним агентством України з управління зоною відчуження. Вищезазначений дозвіл потрібен для виконання робіт зі спорудження земляного полотна та Замовник буде вимагати надання такого дозволу від підрядника на момент укладання договору з переможцем торгів.
Щодо визначення строку виконання робіт
Дата подання: 07 листопада 2019 18:57
Дата відповіді: 12 листопада 2019 17:24
Після вивчення додатку 8 ДКТ (проект Договору), виникли деякі запитання, щодо протиріч, які на нашу думку в ній присутні. Просимо надати роз’яснення та, за необхідності, внести зміни у Тендерну документацію щодо наступних питань. Відповідно до додатку 8 ДКТ (проект Договору): «3.1. Виконання робіт, передбачених цим Договором, Підрядник розпочинає з наступного дня, що слідує за днем підписання цього Договору уповноваженими представниками Замовника та Підрядника.» - договір не містить жодних указівок щодо забезпечення до цього моменту Замовником умов без яких розпочати роботи неможливо: дозвіл на виконання робіт, укладення договорів на технічний та авторський нагляд, приймання-передачі будівельного майданчика, тощо. «3.2. Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником на підставі оформленого акту приймання-передачі закінчених робіт у відповідності до розділу 9 цього Договору.» Відповідно до розділу 9 цього договору не визначені граничні терміни оформлення акту приймання-передачі закінчених робіт, адже відповідно до умов договору надані акти виконаних робіт Замовник перевіряє протягом десяти робочих днів і лише після підписання останнього акту виконаних робіт, після одержання повідомлення Підрядника про готовність до передачі закінчених робіт на протязі трьох робочих днів розпочинає їх приймання. «3.3. Підрядник зобов’язаний виконати роботи в строк, який не перевищує 30 календарних днів з дати підписання договору.» Тобто, відповідно до умов договору строк виконання договору може включати як час коли Підрядник не мав можливості виконувати роботи у разі відсутності дозвільних документів, які повинен надати Замовник, так і той час, що піде на узгодження акту приймання-передачі закінчених робіт та підписання його сторонами. Враховуючи те, що пп. 11.6 та 11.7 проекту договору містять значні штрафні санкції за несвоєчасне виконання робіт, таке некоректне визначення термінів виконання робіт може бути розцінено як додатковий дискримінаційний важель впливу на прийняття рішення щодо участі у торгах. Просимо змінити визначення строків виконання робіт у проекті Договору (додатку 8 ДКТ) на коректне.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитанная до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне. Строки виконання робіт у проекті Договору змінюватися не будуть. Для прискорення виконання робіт Підрядник має можливість залучати субпідрядні організації. Договори на технічний та авторський нагляд Замовник надасть на наступний день, що слідує за днем підписання Основного Договору виконання робіт.
Щодо забезпечення матеріалами
Дата подання: 07 листопада 2019 19:05
Дата відповіді: 12 листопада 2019 17:27
Проект Договору містить дві норми що суперечать одне одній, а саме: "5.1. Роботи на об’єкті будівництва «Реконструкція залізничної дільниці від ст. Вільча до ст.Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області» виконується матеріалами Замовника. Марка та вид матеріалів, які використовуються під час виконання робіт за Договором визначені в проектно-кошторисній документації. 5.2. Забезпечення робіт матеріальними та іншими ресурсами, необхідними для виконання робіт, здійснює Підрядник, який відповідає за їх збереження, якість і відповідність проектно-кошторисній документації, умовам Договору." Просимо надати роз'яснення чи враховувати вартість матеріалів до ціни тендерної пропозиції. Просимо внести зміни до проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитання до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне.
Найближчим часом в розділ 5 Проекту договору (Додаток № 8 до тендерної документації) будуть внесені відповідні зміни!
Щодо умов виконання робіт
Дата подання: 07 листопада 2019 19:26
Дата відповіді: 12 листопада 2019 17:28
Проектно-кошторисною документацією передбачено виконання великих обсягів робіт з розроблення, переміщення та ущільнення грунту з поливом його водою. Відповідно до умов тендерної документації все це повинно бути зроблено протягом грудня, або до початку січня. У цей період, у даній місцевості середня температура повітря за даними метеорологічних спостережень складає від 2,3 до 11,9 градусів нижче нуля. Просимо надати відповідь, чи буде прийматися замовником фактично виконана робота мерзлим грунтом, або він буде вимагати щоб грунт, пісок, щебень було відігріто?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши ваше запитання до всієї закупівлі в системі електронних закупівель, повідомляємо наступне.
Виконання робіт з розроблення, переміщення та ущільнення грунту повинно виконуватися лише в сприятливі погодні умови за плюсової температури повітря.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 грудня 2019 16:50
Коментар щодо відміни: відповідно до ст. 31 закону України "Про публічні закупівлі" Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
16 грудня 2019 16:50
Електронний цифровий підпис
16 грудня 2019 15:57
ПР_ВІДМІНИ.pdf

Актуальні тендери

До пошуку