Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42009566 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131 |
Контактна особа: |
Бечко Ярослав Євгенович 380633320060 dp_smad_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 1 307 858,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 307,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Згідно умов проекту договору. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Вид предмета закупівлі - послуги. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2019 18:03 |
ТД ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УТРИМАННЯ_ Чорнобаївський район.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-17-000029 ● 0f478ef7a45449d1864e5a880f043584
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 15:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2020 № 3
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 17.01.2020 № 3
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
4 UA-2019-10-31-001339-a, 31.10.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-20 12:14:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Чорнобаївському району, Черкаська область (ДК 021:2015: 63710000-9 – Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-31-001339-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань, що зазначені нижче.
Чому згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 20.11.2019 № 1240 ТОВ «НТС-СЕРВІС Україна» визнане переможцем та прийняте рішення про намір укласти договір, якщо учасник не відповідав кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету від 31.10.2019, та його тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації?
Зокрема, згідно з пунктом 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, з них: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього розділу у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: довідку встановленої форми (Додаток № 2) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в розрізі інженерно-технічних працівників та робітників); копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копії витягів із трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу або накази про прийняття на роботу таких осіб тощо.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «НТС-СЕРВІС Україна» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «Кваліфікація та тех.опис.pdf»), у кількості 19 осіб, проте копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками (накази про прийняття на роботу) надано на 18 осіб: відсутні документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та водієм Борисенком О.О.
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну тендерної пропозиції, та завантаження файлів, зокрема з документами, що підтверджують повноваження посадової (службової) особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – це розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників тощо, разом з паспортом або іншим документом, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства, а так само разом з копією установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту)).
У тендерній пропозиції ТОВ «НТС-СЕРВІС Україна» міститься Статут товариства (файл «Статут НТС.PDF»), у якому відсутні фрагменти дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої та тринадцятої сторінок. Відповідно до п.п.1.9 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документа, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, нечітке зображення підпису уповноваженої особи учасника тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документа, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону.
На виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації якщо учасник є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад, фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів тощо). Якщо учасник є новоствореною особою і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яка вимагається замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції повинен надати лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника. Крім того, у випадку, якщо вартість предмету договору (вартість тендерної пропозиції учасника) перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (попереднього звітного періоду тощо), учасник додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції рішення загальних зборів учасників, згідно із змістом якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається згода на вчинення значних правочинів, в тому числі укладення договору за результатами даної закупівлі.
Документ, який визначає вартість чистих активів, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НТС-СЕРВІС Україна» відсутній. Згідно з листом від 12.11.2019 № 425.11/19 (файл «Ст44 ч.2.PDF» тендерної пропозиції товариства) товариство не є новоствореним. Про це свідчать і інші документи тендерної пропозиції (Статут, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). Отже, товариство складає та подає фінансову звітність відповідно до вимог Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, та може надати документ, який визначає вартість чистих активів.
Враховуючи підставу, згідно з якою 27.12.2019 укладено додаткову угоду № 1 до договору від 03.12.2019 № 620, який унікальний номер процедури закупівлі, яка проводиться на початку року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-22 18:01:31
Надання пояснень на запит
На виконання п. 5 ст. 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), з метою надання пояснень у межах проведення моніторингу по предмету закупівлі: “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Чорнобаївському району, Черкаська область” (код ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), UA-2019-10-31-001339-a, вважаємо за необхідне повідомити Вам наступне.
1. ТОВ “НТС-СЕРВІС УКРАЇНА” в достатній кількості документально підтверджено інформацію про працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучатися до надання послуг по даному предмету закупівлі.
Тендерна документація по даному предмету закупівлі не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі тендерної пропозиції всіх сторінок статуту.
Вказана позиція Замовника також підтверджується останньою аналогічною практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-АМКУ). Зокрема, за результатами розгляду скарги по закупівлі UA-2019-10-31-000970-a рішенням АМКУ від 18.12.2019 № 18850-р/пк-пз (сторінки 2-3 рішення) підтверджено відсутність порушень тендерної документації в частині неподання обкладинки паспорту в складі тендерної пропозиції, оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо подання саме обкладинки. Аналогічно АМКУ було прийнято рішення № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 по закупівлі згідно оголошення UA 2019-07-12-000395-c, (сторінки 7-8 рішення) згідно з яким неподання всіх сторінок паспорту у складі тендерної пропозиції віднесено до формальних (несуттєвих) помилок.
У складі тендерної документації наявне пояснення згідно до якого з 07.02.2019 ТОВ “НТС-СЕРВІС УКРАЇНА” відновило свою господарську діяльність та надає звітність до контролюючих органів, в зв’язку з цим відсутня фінансова звітність за 2018 рік; надає річний звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати згідно ст. 137 ч.5 п.в Податкового кодексу України.
Крім того, рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВ “НТС-СЕРВІС УКРАЇНА” не було прийнято, виходячи з наступного. Незважаючи на ту обставину, що згідно ч. 4 ст. 28 Закону замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовником було додатково та попередньо досліджено зміст другої тендерної пропозиції учасника - ТОВ “РОЯЛ КОМЕРС”, в результаті чого встановлено, що зазначена тендерна пропозиція містить певний перелік недоліків (наприклад – неподання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, а так само багатьох інших необхідних документів), отже безумовним результатом її розгляду могло бути виключно відхилення такої пропозиції згідно ст. 30 Закону. Замовником враховано ту обставину, що у випадку відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ “НТС-СЕРВІС УКРАЇНА”, Замовник був би зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ “РОЯЛ КОМЕРС”, що згідно положень ст. 31 Закону призвело б до відміни закупівлі у зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Згідно зі ст. 3 Закону закупівлі здійснюються в тому числі за принципами максимальної економії та ефективності. Замовником враховано ті обставини, що тендерна пропозиція ТОВ “НТС-СЕРВІС УКРАЇНА” є найбільш економічно вигідною, при цьому загальна кількість учасників закупівлі є мінімальною.
Відміна замовником торгів призвела б до необхідності проведення нової процедури закупівлі, тривалість якої згідно вимог ст. ст. 10, 28, 32 Закону не може бути орієнтовно меншою ніж календарний місяць, що з урахуванням календарної пори року, а так само залишку часу до кінця поточного бюджетного періоду унеможливить забезпечити потребу у проведенні переліку робіт в межах експлуатаційного утримання доріг відповідного району області.
2. На даний час проводиться закупівля по предмету: “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Чорнобаївському району, Черкаська область” (код ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) відповідно до оголошення № UA-2019-11-22-000642-c – закупівля перебуває на етапі оскарження, аукціон призначений електронною системою 23.01.2020.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про причини неможливості усунення виявленого порушення На виконання п. 8 ст. 7-1 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі за текстом – Закон), з метою надання відповідної інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень згідно оприлюдненого висновку за результатами моніторингу по предмету закупівлі: “Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Чорнобаївському району, Черкаська область” (код ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), UA-2019-10-31-001339-a, вважаємо за необхідне повідомити Вам наступне. Згідно ст. 3 Закону закупівля здійснювалася в тому числі з дотриманням принципу максимальної економії. Замовником враховано ті обставини, що тендерна пропозиція ТОВ “НТС-СЕРВІС УКРАЇНА” була найменшою, тобто найбільш економічно вигідною і при цьому загальна кількість учасників закупівлі була мінімальною. В цілому повідомляємо, що згідно висновку відповідно до п. 7 ст. 7-1 Закону не вбачається можливим вчинення будь-яких інших заходів, окрім тих, що передбачені змістом Закону та Господарського кодексу України в частині виконання господарських зобов’язань та оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю. Згідно з частиною 5 статті 36 Закону дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Отже, дія договору про закупівлю може продовжуватися: - на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року; - в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в укладеному в попередньому році договорі; - якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Відповідні зміни до договору мають бути оформлені належним чином — шляхом укладання додаткової угоди. При цьому, є декілька умов, дотримання яких випливає відповідно до зазначеної норми при внесенні змін до договору про закупівлю. Зокрема, Замовник повинен визначитись зі строком, на який він планує продовжити дію договору. Частина 5 ст.36 Закону дозволяє на початку наступного року продовжити дію попереднього договору про закупівлю на строк, достатній для проведення такої процедури закупівлі. Отже, Замовник повинен запланувати проведення процедури закупівлі. І для того, щоб визначитись із терміном її проведення, Замовник має зорієнтуватись, яку саме процедуру закупівлі він планує проводити для забезпечення потреби у відповідному предметі закупівлі в наступному році. Так, по предмету закупівлі (UA-2019-11-22-000642-c) мова йде про проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою, її середній строк проведення — у середньому складає близько двох місяців, а з урахуванням можливості внесення змін до тендерної документації та продовженням строку подання тендерних пропозицій чи оскарження, такий строк може скласти — три місяці і більше. Отже, Замовник орієнтувався на забезпечення потреби в предметі закупівлі щонайменше до початку березня 2020 року. Разом з тим, можливо продовжити дію лише того договору, що ще дійсний на момент підписання угоди про його продовження. Це обумовлено частиною 1 ст.631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Отже, якщо дія договору визначена до 31 грудня 2019 року, то це означає, що Замовник не зможе укласти додаткову угоду до цього договору на відповідних 20 відсотків з 1 січня 2020 року. Таким чином, така додаткова угода повинна бути укладена до кінця строку основного договору. Однак, це не єдина умова визначення строку продовження дії договору, оскільки цей строк також залежить і від суми на яку можливо укласти додаткову угоду. Частина 5 ст.36 Закону дозволяє продовжити дію договору про закупівлю в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі укладеному в попередньому році. При цьому, сума в межах 20 відсотків відраховується від остаточної (кінцевої) вартості укладеного договору про закупівлю з урахуванням змін внесених до нього раніше (у разі наявності). Ще одна умова — норми частини 5 ст.36 Закону розповсюджуються на договори про закупівлю, укладені з дотриманням вимог Закону. І остання умова застосування норми частини 5 ст.36 Закону - це наявність видатків на цю мету, затверджених в установленому порядку. Стосовно цієї умови Міністерство економічного розвитку і торгівлі України своїм листом № 3302-06/34307-06 від 27.10.2016 повідомляло, що оскільки правовим підґрунтям терміну «видатки» є бюджетне законодавство, зокрема Бюджетний кодекс України, обмеження частини 5 ст.36 Закону в контексті наявності затверджених в установленому порядку видатків стосуються розпорядників та/або одержувачів бюджетних коштів, які враховуються ними під час укладання відповідних додаткових угод в частині умов щодо виникнення платіжних зобов’язань замовника. У цій ситуації, Замовник міг укласти додаткову угоду в межах 20 відсотків лише у наступному 2020 році при затвердженні відповідних видатків. Отже, Замовник при застосуванні частини 5 ст. 36 Закону діяв у межах та у спосіб, що передбачений Законом, оскільки вказана норма не встановлює послідовність дій, які замовник повинен вчинити для застосування вказаної норми, зокрема, спочатку продовжити строк дії договору, а потім оголосити публічну закупівлю згідно потреби на 2020 рік. Вказана норма передбачає лише наявність певних умов, які Замовник і дотримався у своїй процедурі.
2020-02-06 16:19:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НТС - СЕРВІС УКРАЇНА #35318221 |
Переможець |
1 303 332,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2020 11:04
|
ДУ 3 до договору № 620 від 03.12.2019.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2020 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2020 12:44
|
ДУ 2 від 28.01.2020 до договору № 620.pdf | зміни до договору |
29 січня 2020 12:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:14
|
ду 1 від 27.12.2019 до договору № 620.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2019 20:22
|
договір № 620.pdf | укладений |
03 грудня 2019 20:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 620 від 03.12.2019 згідно змісту додаткової угоди № 1 від 27.12.2019. Сума договору після внесення змін - 1 303 332 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (без змін). |
Номер договору про закупівлю: | 620 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 620 від 03.12.2019 згідно змісту додаткової угоди № 2 від 28.01.2020. Сума договору після внесення змін - 1 557 792,00 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (згідно змісту додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 620 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до договору про закупівлю послуг № 620 від 03.12.2019 згідно змісту додаткової угоди № 3 від 17.02.2020. Сума договору після внесення змін - 1 557 641,00 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 послуга (згідно змісту додаткової угоди). |
Номер договору про закупівлю: | 620 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 грудня 2019 — 01 березня 2020 |
Сума оплати за договором: |
469 799,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 299,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відсутні. 10-1. Вид предмета закупівлі: Послуги. 16-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Згідно умов договору. 16-2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. |