Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 80520000-5 – Навчальні засоби (Лабораторне демонстраційне обладнання для кабінету хімії (3 комплекта); . Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс учня для кабінету хімії (3 комплекта)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-10-31-001327-a ad49f75da13e46ef998d9dc1636c0105
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Власюк Наталя Федорівна

+380984232449 Fedaj@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 42030996
Місцезнаходження: 72563, Україна , Запорізька обл., смт Кирилівка, Приморський бульвар, буд.1
Контактна особа: Власюк Наталя Федорівна
+380984232449
Fedaj@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 11:05
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Джерело фінансування закупівлі. Залишок освітньої субвенції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
ДК 021:2015 – 80520000-5 – Навчальні засоби (Лабораторне демонстраційне обладнання для кабінету хімії (3 комплекта); . Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс учня для кабінету хімії (3 комплекта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72564, Україна, Запорізька область, Якимівський р-н, смт. Кирилівка, вул. Приморський бульвар, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі. Залишок освітньої субвенції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 18:00
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx
11 листопада 2019 18:00
ЗТД_2019.docx
11 листопада 2019 18:00
ЗМIНИ_Оголошення_2019.doc
11 листопада 2019 18:00
Додаток1_тех_характеристики-2019_змiни_(1)_(1).docx
31 жовтня 2019 17:51
Додаток_4_проект_договору_2019.docx
31 жовтня 2019 17:51
Додаток_3_лист-згода_2019.docx
31 жовтня 2019 17:51
Додаток_2_2019.docx
11 листопада 2019 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2019 18:00
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx
11 листопада 2019 18:00
ЗТД_2019.docx
31 жовтня 2019 17:51
ТД_2019.docx
11 листопада 2019 18:00
ЗМIНИ_Оголошення_2019.doc
31 жовтня 2019 17:51
Оголошення_2019.doc
11 листопада 2019 18:00
Додаток1_тех_характеристики-2019_змiни_(1)_(1).docx
31 жовтня 2019 17:51
Додаток1_тех_характеристики-2019.docx
31 жовтня 2019 17:51
Додаток_4_проект_договору_2019.docx
31 жовтня 2019 17:51
Додаток_3_лист-згода_2019.docx
31 жовтня 2019 17:51
Додаток_2_2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-001327-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 02 листопада 2019 11:33
Просимо прибрати дискримінаційну Вимоги до учасників
Предмет закупiвлi - 60 найменувань!!!! Всі товари виготовлено різними виробниками (понад 30) і 99% не мають то чого Ви запитуєте ( Копія чинного на дату подання сертифікату ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 на обладнання (виробництво) кабінету хімії, інтерактивний комплекс.).

Доводимо до Вашого відома: 1. ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 - це мїжнародні стандарти; 2. ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 - це були національні українськи стандарти. Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 51 від 24.02.2016 року ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 скасовані з 01 липня 2016 року. Тобто, вимагаються документи, які вже як три роки не діють на території Україні- або документи - Які неможливо отримати виробнику на території України. Просимо внести зміни і прибрати цей дискримінаційний пункт
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 15:05
Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація
повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги,
умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи
послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або
національними стандартами, нормами та правилами…», «…іншу інформацію
відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї
включити.». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ»
від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи
управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного
стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у
складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи
управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015)
стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною
вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та
національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація(в тому числі на
території України), що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а
наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному
вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію,
яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й
регламентувальні вимоги. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, ваше
звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про
надання учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління
якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг
учасників - міжнародним та національним стандартам України, як таке, що
не підлягає задоволенню.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-01-000041 ● 712f9a6f28c24122b03f90e187202be2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

01.11.2019 № 197

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 01.11.2019 № 197

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

1) UA-2019-10-31-001327-а, Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області, код ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби (лабораторне демонстраційне обладнання для кабінету хімії - 3 комплекти; цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс учня для кабінету хімії - 3 комплекти),

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Найближчим часом будуть внесені зміни

2019-11-11 17:55:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО" 394 500,00
UAH з ПДВ
394 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА" 399 000,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2019 15:59
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:58
Цінова пропозиція_ оновл..pdf
27 листопада 2019 15:58
Неліцензування- довідка..pdf
27 листопада 2019 15:58
Довідка з МВС.pdf
27 листопада 2019 15:58
2. ст.17 (повна).pdf
27 листопада 2019 15:58
1. ст.17.pdf
15 листопада 2019 11:24
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:21
Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 15:44
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:42
Технічна частина.7z
13 листопада 2019 15:42
Проект договору.7z
13 листопада 2019 15:42
Кваліфікаційна частина.7z
13 листопада 2019 15:42
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 13:07
Електронний підпис
18 листопада 2019 13:06
Довідка умови договору.pdf
18 листопада 2019 13:06
Вiдомостi_про_пiдприємство.pdf
18 листопада 2019 13:06
Лист згода ОПД.pdf
18 листопада 2019 13:06
гар. лист 12 місяців_.pdf
18 листопада 2019 13:06
ст.16.pdf
18 листопада 2019 13:06
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 13:06
Уставні-ТОВ РОЗУМНА КРАЇНА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО"

ТОВ "РОЗУМНА КРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІ-ПРО"
#40274333
Переможець 394 500,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО"
#40274333
394 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 18:19
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:14
1.PDF зміни до договору
20 грудня 2019 15:09
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 18:06
Договір 234.PDF укладений
09 грудня 2019 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення зміни в порядок здійснення оплати
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 394 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 65 750,00 UAH)