Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 42030996 |
Місцезнаходження: | 72563, Україна , Запорізька обл., смт Кирилівка, Приморський бульвар, буд.1 |
Контактна особа: |
Власюк Наталя Федорівна +380984232449 Fedaj@email.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Залишок освітньої субвенції | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2019 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2019 18:00 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx | |
11 листопада 2019 18:00 |
ЗТД_2019.docx | |
11 листопада 2019 18:00 |
ЗМIНИ_Оголошення_2019.doc | |
11 листопада 2019 18:00 |
Додаток1_тех_характеристики-2019_змiни_(1)_(1).docx | |
31 жовтня 2019 17:51 |
Додаток_4_проект_договору_2019.docx | |
31 жовтня 2019 17:51 |
Додаток_3_лист-згода_2019.docx | |
31 жовтня 2019 17:51 |
Додаток_2_2019.docx |
11 листопада 2019 18:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 листопада 2019 18:00 |
ПЕРЕЛIК_ЗМIН.docx
|
|||
11 листопада 2019 18:00 |
ЗТД_2019.docx
|
|||
11 листопада 2019 18:00 |
ЗМIНИ_Оголошення_2019.doc
|
|||
11 листопада 2019 18:00 |
Додаток1_тех_характеристики-2019_змiни_(1)_(1).docx
|
|||
31 жовтня 2019 17:51 |
Додаток_4_проект_договору_2019.docx
|
|||
31 жовтня 2019 17:51 |
Додаток_3_лист-згода_2019.docx
|
|||
31 жовтня 2019 17:51 |
Додаток_2_2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Доводимо до Вашого відома: 1. ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 - це мїжнародні стандарти; 2. ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 - це були національні українськи стандарти. Наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» № 51 від 24.02.2016 року ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 скасовані з 01 липня 2016 року. Тобто, вимагаються документи, які вже як три роки не діють на території Україні- або документи - Які неможливо отримати виробнику на території України. Просимо внести зміни і прибрати цей дискримінаційний пункт
повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги,
умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи
послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або
національними стандартами, нормами та правилами…», «…іншу інформацію
відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї
включити.». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ»
від 31.12.2015 року № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи
управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного
стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у
складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи
управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015)
стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною
вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та
національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація(в тому числі на
території України), що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а
наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному
вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію,
яка задовольняє вимоги замовника та застосовні законодавчі й
регламентувальні вимоги. З урахуванням вищевикладеного, вважаємо, ваше
звернення стосовно виключення зі складу тендерної документації умови про
надання учасниками відкритих торгів Сертифікату на систему управління
якістю ISO для підтвердження відповідності якісних характеристик послуг
учасників - міжнародним та національним стандартам України, як таке, що
не підлягає задоволенню.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-01-000041 ● 712f9a6f28c24122b03f90e187202be2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 16:39 |
НАКАЗ
01.11.2019 № 197
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Додаток до наказу
управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 01.11.2019 № 197
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
1) UA-2019-10-31-001327-а, Відділ освіти та молоді Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області, код ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби (лабораторне демонстраційне обладнання для кабінету хімії - 3 комплекти; цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс учня для кабінету хімії - 3 комплекти),
Надання інформації про усунення порушення замовником
Найближчим часом будуть внесені зміни
2019-11-11 17:55:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІ-ПРО" #40274333 |
Переможець |
394 500,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 15:14
|
1.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2019 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 18:06
|
Договір 234.PDF | укладений |
09 грудня 2019 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення зміни в порядок здійснення оплати |
Номер договору про закупівлю: | 234 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |