Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 код 32350000-1 «Частини до аудіо та відеообладнання» (35579-Рентгенівська плівка)
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2019-10-31-001294-b ed618d20aba448aea3f4742d6e485277
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Михальченко

+380964711038
+380567767702
dvfd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Дніпропетровський лікарсько-фізкультурний диспансер Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01984027
Місцезнаходження: 49050, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, улица Ярославского, 3а
Контактна особа: Тетяна Михальченко
+380964711038,+380567767702
dvfd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 14:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 14:05
Початок аукціону: 12 листопада 2019 14:16
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,76%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


1) 35579-Рентгенівська плівка медична Carestream синьочутлива / MXВЕ
18х24х100(100 шт в упаковці)-2 уп.
2) 35579-Рентгенівська плівка медична Carestream синьочутлива / MXВЕ 30х40х100 (100 шт в упаковці)-2уп.
3)35579-Рентгенівська плівка медична Carestream синьочутлива / MXВЕ 24х30х100 (100 шт в упаковці)-2уп


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 упаковка
ДК 021-2015 код 32350000-1 «Частини до аудіо та відеообладнання» (35579-Рентгенівська плівка) медична субвенція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49050, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вулиця Ярославського,будинок 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-001294-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНЦА ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА, Код ЄДРПОУ:2572002467
Дата подання: 03 листопада 2019 12:33
дискримінація учасників
Шановний Замовнику!
Керуючись п.6.4 наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» Ви зазначили в документації за оголошенням, що пропозиції учасників, що не відповідають вищевказаним вимогам, розгляду не підлягають.
При цьому, згідно оголошення закуповується рентгенівська плівка конкретної торговельної марки - рентгенівська плівка медична Carestream синьочутлива / MXВЕ, відповідних розмірів.
Так, ця процедура є допороговою, однак регулюється не згаданим наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35, який втратив чинність, а Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (далі – Інструкція). В той же час згадана Інструкція врегульовує лише сам порядок використання електронної системи закупівель, до складу входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
В той же час незмінними залишаються положення ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно яких під час здійснення закупівлі товарів вартість яких є меншою 200 тисяч гривень (допорогові закупівлі) замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів) для укладення договору. Згідно ст. 3 Закону до таких принципів відносяться, серед іншого, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
При цьому оскільки вищезгадана Інструкція не визначає порядок дотримання загальних принципів закупівель в допорогових закупівлях, то в даному випадку слід керуватись положеннями саме Закону. Так ст. 5 Закону, розкриваючи поняття принципу недискримінації учасників, чітко встановлює, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ст. 22 Закону передбачає, що у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Оскільки згадана норма як раз і направлена на реалізацію принципу недискримінації учасників, то в даному випадку Замовник повинен був включити до медико-технічних вимог вираз «або еквівалент».
В даній Закупівлі не просто не передбачається можливість надання аналогів чи еквівалентів, а прямо забороняється це робити, тобто Закупівля здійснюється за окремою умовою, яка не лише не відповідає вищезгаданим принципам, а прямо суперечить їм.
Якщо ж виходити з того, що Замовнику в даній ситуації потрібна лише і тільки продукція, що випускається під торгівельною маркою Carestream™, то постає питання навіщо було використовувати систему Prozorro, бо остання саме і створена для забезпечення конкурентного середовища, ефективного та прозорого здійснення закупівель, покликана запобігати проявам корупції у цій сфері, розвивати добросовісну конкуренцію, а отже, зголосившись на використання цієї системи, замовник повинен дотримуватись її основних засад.
При цьому, хотіли б зауважити, що можливе обґрунтування необхідності закупити саме зазначений вид продукції, через її «перевіреність», «досвід використання», «особливості апаратури, що працює тільки з цією продукцією» тощо, - є, відверто, хибним, бо вся плівка загального призначення, та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за сенситометрично-технічними характеристиками (чутливість, щільність вуалі, середній градієнт, вміст срібла, тощо) та загальними показниками (відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.). ........ /повний текст у додатку/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2019 13:47
Доброго дня. Проведення допорогових процедур закупівель регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою Наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019р. Дана Інструкція не обмежує право Замовника під час проведення допорогової закупівлі зазначати відповідні вимоги до товару, що Замовник вважає за потрібне, не передбачає обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти».
Також, Закон України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель № 1076 від 29.08.2019 , а саме ст. 14. Спрощені закупівлі п.4: «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто, Замовник може, але не зобов'язаний вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Даний закон теж не передбачає обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти».

Документи подані скаржником

03 листопада 2019 12:33
Вимога_Дніпро_ЛФД_ДОР.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА 5 520,00
UAH з ПДВ
4 845,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОТІЙ О.М. 7 350,00
UAH з ПДВ
4 851,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 14:46
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:45
файл0001.PDF
08 листопада 2019 16:20
Електронний підпис
08 листопада 2019 16:20
ЛФД_ПРОЗОРО.zip

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА

ФОП ПОТІЙ О.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2108308984
Переможець 4 845,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 10:13

Документи

14 листопада 2019 10:12
Повідомлення від 14.11.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
#2108308984
4 845,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 10:12
Повідомлення від 14.11.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор поставки.pdf укладений
19 листопада 2019 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 845,00
UAH