Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cпеціалізований вантажний транспортний засіб з фургоном
Очікувана вартість
805 000,00 UAH
UA-2019-10-31-000983-a 7af5bd921555428f8c87c263c84338b8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчук Андрій Олександрович

380974655343 brarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Брацлавська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04325928
Місцезнаходження: 22870, Україна , Вінницька обл., Брацлав, Незалежності, 30
Контактна особа: Марчук Андрій Олександрович
380974655343
brarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 12:47
Очікувана вартість: 805 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Cпеціалізований вантажний транспортний засіб з фургоном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22870, Україна, Вінницька область, смт Брацлав, Незалежності, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти бюджету Вінницької області та Брацлавської селищної ради Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:41
додаток_4.pdf
31 жовтня 2019 15:39
Тендерна_документацiя.pdf
31 жовтня 2019 15:39
додаток_2.pdf
31 жовтня 2019 15:39
додаток_4.pdf
31 жовтня 2019 15:39
додаток_3.pdf
31 жовтня 2019 15:39
додаток_1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000135 ● 0bdba0eb16a348e1a5909cd3c162c1d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
03.12.2019 №68
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.12.2019 №68
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-10-31-000983-a 31.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-03 17:46:15

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі спеціалізованого вантажного транспортного засобу з фургоном (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-31-000983-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питання:
Яким чином учасник ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна, якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 29 листопада 2019 року №27) обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в частині накладення учасником електронного цифрового підпису або кваліфікованого електронного підпису під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції;
- пункту 3 «Проект договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації в частині заповнення в проекті договору про закупівлю всіх пунктів, що передбачені замовником для заповнення, окрім номеру договору, місця та дати укладення договору, ціни в договорі, специфікації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-05 16:53:20

Закупівля:UA-2019-10-31-000983-a. Відповідь на запит.

У відповідь щодо пункту 1 запиту.
Законом України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 р. визначено серед іншого правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації. Відповідно до закону електронна ідентифікація здійснюється шляхом процедури використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи. Учасником накладено Кваліфікований електронний підпис, який успішно перевіряється під час використання онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів - https://czo.gov.ua/verify. Результатом перевірки підпису зазначається: «Підпис перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено». Таким чином Учасником накладено Кваліфікований електронний підпис з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003 року, а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 року та умов тендерної документації.
Окрім того, відповідно п. 3 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 р. «Електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки.»

У відповідь щодо пункту 3 запиту.
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів зокрема:
• проектом договору про закупівлю (згідно з Додатком 4 до тендерної документації та іншими розділами тендерної документації).
Відповідно до Приміток до подання Проекту договору про закупівлю учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій викладених в п.3 Розділу VI тендерної документації:
- в проекті договору про закупівлю учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, в тому числі інформацію в розділі з місцезнаходженням та банківськими реквізитами сторін для Постачальника, окрім номеру договору, місця та дати укладення договору, ціни в договорі, Специфікації;
- учасник не повинен відступати від даної форми;
- умови, для яких не залишено вільного місця для вписування власних відомостей, зміні та/або коригуванню не підлягають.
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна міститься pdf. файл «5.Проект договору_лист згода 1» в якому міститься Проект договору про закупівлю заповнений відповідно до умов тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку. Брацлавська селищна рада (далі – Замовник) проводить процедуру закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація, згідно з умовами Закону, містить перелік, зміст та порядок подання документів, що мають міститись у складі тендерних пропозицій учасників. Згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно. Частиною 4 статті 28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду тендерної пропозиції замовник або приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції, або визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Пропозиція учасника, ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна, відповідає умовам тендерної документації та підстави в тендерного комітету для відхилення згідно з статтею 30 Закону, були відсутні. Стосовно відсутності накладеного учасником електронного цифрового підпису, або кваліфікованого електронного підпису під час подання (завантаження в електронну систему закупівель) документів тендерної пропозиції - Повідомляємо, що Законом України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 р. визначено серед іншого правові та організаційні засади здійснення електронної ідентифікації. Відповідно до закону електронна ідентифікація здійснюється шляхом процедури використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи. Учасником накладено Кваліфікований електронний підпис, який успішно перевіряється під час використання онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів - https://czo.gov.ua/verify. Результатом перевірки підпису зазначається: «Підпис перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено». Таким чином Учасником ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна накладено Кваліфікований електронний підпис з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» № 851-IV від 22.05.2003 року, а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 року та умов тендерної документації. Окрім того, відповідно п. 3 ст. 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» № 2155-VIII від 05.10.2017 р. «Електронний підпис чи печатка не можуть бути визнані недійсними та позбавлені можливості розглядатися як доказ у судових справах виключно на тій підставі, що вони мають електронний вигляд або не відповідають вимогам до кваліфікованого електронного підпису чи печатки.» У зв’язку з цим, згідно частини 1 статті 30 Закону та умов тендерної документації у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна, згідно даної вимоги. Дії тендерного комітету щодо визнання тендерної пропозиції учасника ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна переможцем, а пропозицію такою, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам тендерної документації вважаємо правомірними та такими, що виконують основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), зокрема - максимальної економії та ефективності, та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.

2019-12-20 14:25:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна 805 000,00
UAH з ПДВ
803 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ “ТУРБІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" 805 000,00
UAH з ПДВ
805 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 17:44
ст 17 переможець.pdf
03 грудня 2019 17:40
ст 17 переможець.pdf
03 грудня 2019 17:40
ст 17 переможець.pdf
03 грудня 2019 17:32
ст 17 переможець.pdf
03 грудня 2019 17:30
CCI03122019.pdf
03 грудня 2019 17:26
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:24
CCI03122019.pdf
15 листопада 2019 16:39
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:11
6.Інші умови.pdf
15 листопада 2019 16:11
4.Повноваження щодо підпису.pdf
15 листопада 2019 16:11
2.ст.17 Закону.pdf
15 листопада 2019 16:11
1.Кваліфікаційні критерії.PDF

Публічні документи

17 листопада 2019 22:02
Електронний підпис
16 листопада 2019 19:44
Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2019 19:44
технічні характеристики.PDF
16 листопада 2019 19:44
довідка підпис договору.PDF
16 листопада 2019 19:44
гарант лист ст 17.PDF
16 листопада 2019 19:44
Фінансовий звіт 2018.PDF
16 листопада 2019 19:44
ТМБЗ ПДВ.pdf
16 листопада 2019 19:44
Статут_ТМБЗ.pdf
16 листопада 2019 19:44
лист погодження.PDF
16 листопада 2019 19:44
Протокол 011018.PDF
16 листопада 2019 19:44
лист згода перс дані.PDF
16 листопада 2019 19:44
договір2.pdf
16 листопада 2019 19:44
довідказ банку.PDF
16 листопада 2019 19:44
виписка_ТМБЗ.pdf
16 листопада 2019 19:44
довідказ банку відкр рах.PDF
16 листопада 2019 19:44
довідка0001.PDF
16 листопада 2019 19:44
довідка.PDF
16 листопада 2019 19:44
довідка про печатку.PDF
16 листопада 2019 19:44
довідка право підпису.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна

ТОВ “ТУРБІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна
#3240015541
Рішення скасоване 803 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2019 10:58
ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна
#3240015541
Переможець 803 000,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сокілецька Оксана Леонідівна
#3240015541
803 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 09:07
договір 12.pdf укладений
12 грудня 2019 09:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 803 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 133 833,33 UAH)