Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція покрівлі Чигиринського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2» Чигиринської міської ради Черкаської області в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б. Хмельницького, 121». Коригування
Очікувана вартість
7 807 296,49 UAH
UA-2019-10-31-000970-a 7e150d2ca6614c44ba57fd2bb3882cfa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ключник Олена

380668485177 olena_kluch@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43032664
Місцезнаходження: 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Ключник Олена
380668485177
olena_kluch@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 15:46
Очікувана вартість: 7 807 296,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція покрівлі Чигиринського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2» Чигиринської міської ради Черкаської області в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б. Хмельницького, 121». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт Аванс 60 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:02
Перелік змін.doc
07 листопада 2019 15:01
ТД-покрівля _зі змінами від 07.11.doc
31 жовтня 2019 15:33
Проект 11.2019.docx
07 листопада 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 15:02
Перелік змін.doc
07 листопада 2019 15:00
Перелік змін.doc
07 листопада 2019 15:01
ТД-покрівля _зі змінами від 07.11.doc
31 жовтня 2019 15:33
ТД-покрівля 11.2019.doc
31 жовтня 2019 15:33
Проект 11.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-000970-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Архстрой Фасад, Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 05 листопада 2019 09:16
Вимога Замовнику
Відповідно до п. 2.10. Учасник торгів, пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена, як найбільш економічно вигідна та має статус «На розгляді» або «Переможець», але за результатами аукціону на десять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний протягом доби після настання цієї події надати детальне обгрунтування запропонованої ним ціни за результатами аукціону, шляхом надання замовнику підверджуючих документів, зазначених у п. 2.9 даного розділу, та завантаження їх на веб-портал уповноваженого органу.

Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Враховуючи наведене, відповідність/невідповідність документів, підвантажених учасником після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Аналогічного рішення притримується колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №2418-р/пк-пз від 30.12.2016 року (додаємо до вимоги).

Просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 15:12
Внесено зміни до тендерної документації
Вимоги виконано, відповідні зміни було внесено до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-10-31-000970-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Архстрой Фасад, Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 05 листопада 2019 14:38
Вимога Замовнику
Відповідно до п. 2.9. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати детальне обгрунтування запропонованої ціни для виконання робіт за предметом закупівлі. Детальне обґрунтування початкової пропозиції подається у вигляді гарантійного листа з додатками, наприклад: підтверджувальними розрахунками на фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних будівельних робіт за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт; фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт), яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період; первинними документами, що підтверджують наявність або можливість отримання за цінами, що пропонуються Учасником, матеріальних ресурсів, виробів, обладнання, тощо; іншими документами, що можуть обгрунтовано довести заниження початкової вартості пропозиції учасника на п’ять і більше відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі.
При цьому Замовник зауважує, що додатки до гарантійного листа мають бути чітко обгрунтованими, та такими, що надають документальне підтвердження суттєвому заниженню вартості предмету закупівлі закупівлі. Окремо зауважимо, що кошторисні розрахунки не можуть виступати у ролі додатків до даного гарантійного листа, так як є окремим документом, що подається у складі тендерної пропозиції згідно п.6 розділу ІІІ цієї документації.


Згідно з пунктом 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами :
Добросовісна конкуренція серед учасників;
Максимальна економія та ефективність;
Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Недискримінація учасників;
Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пунктом 1 статті 5 вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з пунктом 3 статті 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Враховуючи вищевикладене, нам, як потенційним учасникам не зрозуміло, чому Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель. Адже до Учасників, які запропонують найнижчу ціну (для досягнення Вами як Замовником максимальної економії та ефективності), яка нижча на п’ять (і більше) відсотків від очікуваної вартості закупівлі встановлюються одні критерії, а для інших учасників інші.
Що прямо суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині рівних умов для всіх Учасників.

Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, та усунути вимоги що суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 15:11
Внесено зміни до тендерної документації
Вимоги виконано, відповідні зміни було внесено до тендерної документації

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 09:16
Рішення АМКУ

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-31-000970-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38930609
Дата подання: 29 листопада 2019 16:07
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРХСТРОЙ ФАСАД»
31 жовтня 2019 Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон) було оголошено процедуру закупівлі: «Реконструкція покрівлі Чигиринського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2» Чигиринської міської ради Черкаської області в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б. Хмельницького, 121». Коригування. Очікувана вартість предмета закупівлі 7 807 296,49 грн Для участі в закупівлі тендерні пропозиції подано наступними учасниками: 1. Приватне підприємство «АРХСТРОЙ ФАСАД». 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-ЛАД ПЛЮС»- скаржник. 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ». 18 листопада 2019 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого, найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція учасника приватного підприємства «АРХСТРОЙ ФАСАД». 20 листопада 2019 року Замовником було прийнято рішення (протокол №2 засідання тендерного комітету від 20.11.2019р.) відповідно до якого приватне підприємство «АРХСТРОЙ ФАСАД» визнано переможцем процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2019 17:17
Рішення від 03.12.2019 № 17862 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 17:17
рішення від 18.12.2019 № 18850.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 16:01

Документи подані скаржником

29 листопада 2019 16:06
Скарга.pdf
29 листопада 2019 16:07
Підтвердження оплати.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 6 140 050,80
UAH з ПДВ
6 140 050,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" 6 779 978,40
UAH з ПДВ
6 779 978,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» 7 371 308,00
UAH з ПДВ
7 371 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 09:44
Довідки стаття 17.pdf
22 листопада 2019 09:44
Довідка МВС.pdf
22 листопада 2019 09:44
Довідка ДПІ.pdf
15 листопада 2019 15:30
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:29
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 15:29
Кошторис.pdf
15 листопада 2019 15:29
Тендерна пропозиція ч.3.pdf
15 листопада 2019 15:29
Тендерна пропозиція ч.2.pdf
15 листопада 2019 15:29
Тендерна пропозиція ч.1.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 11:58
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:54
дозвола субпідрядника (2).rar
15 листопада 2019 11:54
141.imd
15 листопада 2019 11:54
60. Відомості.pdf
15 листопада 2019 11:54
56.ВИТЯГ.pdf
15 листопада 2019 11:54
51. довідка ощадбанк.pdf
15 листопада 2019 11:54
44. Календарний графік.pdf
15 листопада 2019 11:54
40. Захист довкілля.pdf
15 листопада 2019 11:54
32. Лист-згода стаття 17.pdf
15 листопада 2019 11:54
31. листи згоди на обробку ПД.pdf
15 листопада 2019 11:54
28. довідка працівники.pdf
15 листопада 2019 11:54
25. Лист-відгук.pdf
15 листопада 2019 11:54
24. Лист від банку-гаранта.pdf
15 листопада 2019 11:54
22. Інформаційний лист.pdf
15 листопада 2019 11:54
18. Проект договору.pdf
15 листопада 2019 11:54
15. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2019 11:54
13. Лист-згода печатка.pdf
15 листопада 2019 11:54
6. Дозвола та ліцензія.PDF
15 листопада 2019 11:54
1. Антикорупційна програма.PDF

Публічні документи

15 листопада 2019 16:38
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:37
Кошторисна документація.pdf
15 листопада 2019 16:37
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 16:37
Аналогічний договір.pdf
15 листопада 2019 16:37
Угоди з працівниками.pdf
15 листопада 2019 16:37
Витяг із статуту.pdf
15 листопада 2019 16:37
Лiцензiя_Банк.rar
15 листопада 2019 16:37
Листи_згоди Працівники.pdf
15 листопада 2019 16:37
Наказ_Протокол_Директор.pdf
15 листопада 2019 16:37
Довідка про працівників.pdf
15 листопада 2019 16:37
Довiренiсть_Грицак_.rar
15 листопада 2019 16:37
Гарант_1416_GR.rar
15 листопада 2019 16:37
ЛИСТ.rar
15 листопада 2019 16:37
Довідка про обладнання.pdf
15 листопада 2019 16:36
Лист Підтвердження.pdf
15 листопада 2019 16:36
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2019 16:36
Рішення зборів на тендер.pdf
15 листопада 2019 16:36
Календарний графік.pdf
15 листопада 2019 16:36
Довідка по статті 17.pdf
15 листопада 2019 16:36
Лист згода Пересунько.pdf
15 листопада 2019 16:36
Гар лист про санкції.pdf
15 листопада 2019 16:36
Довідка про посадову особу.pdf
15 листопада 2019 16:36
Відгук.pdf
15 листопада 2019 16:36
Довідка про субпідрядника.pdf
15 листопада 2019 16:36
Довідка про договірну ціну.pdf
15 листопада 2019 16:36
Гар лист про договірну ціну.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"

ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Переможець 6 140 050,80
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
6 140 050,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:24
dod yg 6.pdf укладений
23 грудня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 11:22
Dod yg №5.pdf зміни до договору
30 липня 2020 11:22
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2020 11:15
Dod yg №4.pdf зміни до договору
29 липня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 08:46
Dod ygoda 3.pdf зміни до договору
22 липня 2020 08:45
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 12:02
dod yg 2.pdf зміни до договору
15 липня 2020 12:02
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 12:05
dod yg518.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:41
Dog518.pdf укладений
26 грудня 2019 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 518
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до КАЛЕНДАРНОГО ГРАФІКУ ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток 2 до договору) та до ПЛАНУ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА (Додаток 3 до договору)
Номер договору про закупівлю: 518
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 518
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до КАЛЕНДАРНОГО ГРАФІКУ ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток 2 до договору) та до ПЛАНУ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА (Додаток 3 до договору)
Номер договору про закупівлю: 518
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до ПЛАНУ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА (Додаток 3 до договору)
Номер договору про закупівлю: 518
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 140 050,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 023 341,80 UAH)