Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція покрівлі Чигиринського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2» Чигиринської міської ради Черкаської області в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б. Хмельницького, 121». Коригування
Очікувана вартість
7 807 296,49 UAH
UA-2019-10-31-000970-a ● 7e150d2ca6614c44ba57fd2bb3882cfa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43032664 |
Місцезнаходження: | 20901, Україна , Черкаська обл., Чигирин, вул. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Ключник Олена 380668485177 olena_kluch@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 7 807 296,49 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,06% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція покрівлі Чигиринського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2» Чигиринської міської ради Черкаської області в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б. Хмельницького, 121». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20901, Україна, Черкаська область, Чигирин, вул. Б. Хмельницького, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт | Аванс | 60 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2019 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2019 15:02 |
Перелік змін.doc | |
07 листопада 2019 15:01 |
ТД-покрівля _зі змінами від 07.11.doc | |
31 жовтня 2019 15:33 |
Проект 11.2019.docx |
07 листопада 2019 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 листопада 2019 15:02 |
Перелік змін.doc
|
|||||||||
07 листопада 2019 15:01 |
ТД-покрівля _зі змінами від 07.11.doc
|
|||||||||
31 жовтня 2019 15:33 |
Проект 11.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-31-000970-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Архстрой Фасад, Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 05 листопада 2019 09:16
Вимога Замовнику
Відповідно до п. 2.10. Учасник торгів, пропозиція якого за результатами автоматичної оцінки визначена, як найбільш економічно вигідна та має статус «На розгляді» або «Переможець», але за результатами аукціону на десять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний протягом доби після настання цієї події надати детальне обгрунтування запропонованої ним ціни за результатами аукціону, шляхом надання замовнику підверджуючих документів, зазначених у п. 2.9 даного розділу, та завантаження їх на веб-портал уповноваженого органу.
Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Враховуючи наведене, відповідність/невідповідність документів, підвантажених учасником після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Аналогічного рішення притримується колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №2418-р/пк-пз від 30.12.2016 року (додаємо до вимоги).
Просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Слід зазначити, що відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Враховуючи наведене, відповідність/невідповідність документів, підвантажених учасником після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Аналогічного рішення притримується колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг №2418-р/пк-пз від 30.12.2016 року (додаємо до вимоги).
Просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 15:12
Внесено зміни до тендерної документації
Вимоги виконано, відповідні зміни було внесено до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-10-31-000970-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Архстрой Фасад, Код ЄДРПОУ:40224937
Дата подання: 05 листопада 2019 14:38
Вимога Замовнику
Відповідно до п. 2.9. Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати детальне обгрунтування запропонованої ціни для виконання робіт за предметом закупівлі. Детальне обґрунтування початкової пропозиції подається у вигляді гарантійного листа з додатками, наприклад: підтверджувальними розрахунками на фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних будівельних робіт за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт; фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за актами приймання виконаних будівельних робіт), яка склалася в організації Учасника за попередній звітний період; первинними документами, що підтверджують наявність або можливість отримання за цінами, що пропонуються Учасником, матеріальних ресурсів, виробів, обладнання, тощо; іншими документами, що можуть обгрунтовано довести заниження початкової вартості пропозиції учасника на п’ять і більше відсотків від очікуваної вартості предмету закупівлі.
При цьому Замовник зауважує, що додатки до гарантійного листа мають бути чітко обгрунтованими, та такими, що надають документальне підтвердження суттєвому заниженню вартості предмету закупівлі закупівлі. Окремо зауважимо, що кошторисні розрахунки не можуть виступати у ролі додатків до даного гарантійного листа, так як є окремим документом, що подається у складі тендерної пропозиції згідно п.6 розділу ІІІ цієї документації.
Згідно з пунктом 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами :
Добросовісна конкуренція серед учасників;
Максимальна економія та ефективність;
Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Недискримінація учасників;
Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пунктом 1 статті 5 вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з пунктом 3 статті 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищевикладене, нам, як потенційним учасникам не зрозуміло, чому Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель. Адже до Учасників, які запропонують найнижчу ціну (для досягнення Вами як Замовником максимальної економії та ефективності), яка нижча на п’ять (і більше) відсотків від очікуваної вартості закупівлі встановлюються одні критерії, а для інших учасників інші.
Що прямо суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині рівних умов для всіх Учасників.
Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, та усунути вимоги що суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
При цьому Замовник зауважує, що додатки до гарантійного листа мають бути чітко обгрунтованими, та такими, що надають документальне підтвердження суттєвому заниженню вартості предмету закупівлі закупівлі. Окремо зауважимо, що кошторисні розрахунки не можуть виступати у ролі додатків до даного гарантійного листа, так як є окремим документом, що подається у складі тендерної пропозиції згідно п.6 розділу ІІІ цієї документації.
Згідно з пунктом 1 статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами :
Добросовісна конкуренція серед учасників;
Максимальна економія та ефективність;
Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
Недискримінація учасників;
Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
Запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з пунктом 1 статті 5 вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Згідно з пунктом 3 статті 5 Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищевикладене, нам, як потенційним учасникам не зрозуміло, чому Замовник порушує основні принципи здійснення публічних закупівель. Адже до Учасників, які запропонують найнижчу ціну (для досягнення Вами як Замовником максимальної економії та ефективності), яка нижча на п’ять (і більше) відсотків від очікуваної вартості закупівлі встановлюються одні критерії, а для інших учасників інші.
Що прямо суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині рівних умов для всіх Учасників.
Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації, та усунути вимоги що суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 15:11
Внесено зміни до тендерної документації
Вимоги виконано, відповідні зміни було внесено до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-31-000970-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:38930609
Дата подання: 29 листопада 2019 16:07
Дата подання: 29 листопада 2019 16:07
СКАРГА НА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АРХСТРОЙ ФАСАД»
31 жовтня 2019 Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Чигиринської міської ради (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон) було оголошено процедуру закупівлі: «Реконструкція покрівлі Чигиринського навчально-виховного комплексу «Заклад дошкільної освіти – спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2» Чигиринської міської ради Черкаської області в м. Чигирин Черкаської області по вул. Б. Хмельницького, 121». Коригування.
Очікувана вартість предмета закупівлі 7 807 296,49 грн
Для участі в закупівлі тендерні пропозиції подано наступними учасниками:
1. Приватне підприємство «АРХСТРОЙ ФАСАД».
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «БТК-ЛАД ПЛЮС»- скаржник.
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ».
18 листопада 2019 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого, найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція учасника приватного підприємства «АРХСТРОЙ ФАСАД».
20 листопада 2019 року Замовником було прийнято рішення (протокол №2 засідання тендерного комітету від 20.11.2019р.) відповідно до якого приватне підприємство «АРХСТРОЙ ФАСАД» визнано переможцем процедури закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 грудня 2019 17:17
Рішення від 03.12.2019 № 17862 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 грудня 2019 17:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2019 № 18850.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2019 17:00
рішення від 18.12.2019 № 18850.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2019 16:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" |
6 140 050,80
UAH з ПДВ
|
6 140 050,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" |
6 779 978,40
UAH з ПДВ
|
6 779 978,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» |
7 371 308,00
UAH з ПДВ
|
7 371 308,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" #40224937 |
Переможець |
6 140 050,80
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 17:24
|
dod yg 6.pdf | укладений |
23 грудня 2020 17:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 липня 2020 11:22
|
Dod yg №5.pdf | зміни до договору |
30 липня 2020 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2020 11:15
|
Dod yg №4.pdf | зміни до договору |
29 липня 2020 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 08:46
|
Dod ygoda 3.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 липня 2020 12:02
|
dod yg 2.pdf | зміни до договору |
15 липня 2020 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:05
|
dod yg518.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 12:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 15:41
|
Dog518.pdf | укладений |
26 грудня 2019 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення строку дії договору та виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 518 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до КАЛЕНДАРНОГО ГРАФІКУ ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток 2 до договору) та до ПЛАНУ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА (Додаток 3 до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 518 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 518 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до КАЛЕНДАРНОГО ГРАФІКУ ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток 2 до договору) та до ПЛАНУ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА (Додаток 3 до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 518 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесені зміни до ПЛАНУ ФІНАНСУВАННЯ БУДІВНИЦТВА (Додаток 3 до договору) |
Номер договору про закупівлю: | 518 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |