Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання (ноутбуки, принтера струменевого, ламінатор) відповідного мультимедійного контенту для НУШ
Очікувана вартість
463 608,00 UAH
UA-2019-10-31-000968-a ● 55b957a68bf54f029ab30e13f69931e5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вовчанської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02146400 |
Вебсайт: | http://wolrwo.at.ua |
Місцезнаходження: | 62503, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, м. Вовчанськ, ВУЛ. ГОГОЛЯ, буд. 31 |
Контактна особа: |
Бурменко Алла Анатоліївна 0975150509 BURMENKO.ALLA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 11:49 |
Очікувана вартість: | 463 608,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 636,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
Комп'ютерне обладнання (ноутбуки, принтера струменевого, ламінатор) відповідного мультимедійного контенту для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62503, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, Гоголя,31 (Заклади освіти Вовчанського району)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти освітньої субвенції з державного бюджету) | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2019 15:32 |
ТД ..doc | |
31 жовтня 2019 15:32 |
додаток 7.doc | |
31 жовтня 2019 15:32 |
додаток 5.doc | |
31 жовтня 2019 15:32 |
додаток 6.doc | |
31 жовтня 2019 15:32 |
додаток 3.doc | |
31 жовтня 2019 15:32 |
додаток 4.doc | |
31 жовтня 2019 15:32 |
додаток 2.doc | |
31 жовтня 2019 15:32 |
додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: (Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму,патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.В нашому додатку 4 на першій сторінці є посилання щодо технічних вимог.
Да,допускаємо до участі не платників ПДВ. Система сама автоматично порівнює ціни.
Да,допускаємо до участі не платників ПДВ. Система сама автоматично порівнює ціни.
Документація
Дата подання: 02 листопада 2019 14:07
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:11
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. В нашому додатку 4 на першій сторінці є посилання щодо технічних вимог, а саме пункт 1.
Документація
Дата подання: 02 листопада 2019 14:11
Дата відповіді: 06 листопада 2019 14:00
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить інформації щодо необхідності надання:
6.Документи підтверджуючі ліцензійність програмного забезпечення та сумісність з операційної системою, яка встановлена на ноутбуках вчителя.
7.Гарантійний лист від Учасника, щодо наявності у складі поставки інструкцій користувача (методичні посібники) до ноутбуків, спеціалізованого програмного забезпечення.
9.Програмне забезпечення - операційна система і пакет програмних засобів офісного призначення повинні бути попередньо інстальовані ліцензійні на персональні ноутбуки.
Але в технічному завданні щодо ноутбуків вказано: Операційна система: Без ОС
Просимо надати роз'яснення щодо цього нюансу.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Операційна система може бути встановлена.
Внесите ясность в техническое описание товара
Дата подання: 04 листопада 2019 11:54
Дата відповіді: 06 листопада 2019 14:03
У вас указано:
5. Гарантійний лист від Продавця про постачання нового обладнання належної якості відповідно до умов технічного завдання цінової пропозиції з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару.
6.Документи підтверджуючі ліцензійність програмного забезпечення та сумісність з операційної системою, яка встановлена на ноутбуках вчителя.
7.Гарантійний лист від Учасника, щодо наявності у складі поставки інструкцій користувача (методичні посібники) до ноутбуків, спеціалізованого програмного забезпечення.
8.Копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбуки.
9.Програмне забезпечення - операційна система і пакет програмних засобів офісного призначення повинні бути попередньо інстальовані ліцензійні на персональні ноутбуки.
А в таблице :
Характеристики: 15.6 "(1920x1080) / IntelPentium 4417U (2.3 ГГц) / RAM 4 ГБ / HDD 1 ТБ / Intel UHD Graphics 620 / Без ОД / Wi-Fi / Bluetooth / Веб-камера / Без ОС (freeDOS, Linux ) / 1.9 кг;
Если вы указываете программное обеспечение то укажите какое, если нет то уберите это требование из Приложение № 4
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Програмне забезпечення може бути встановлене, яке відповідає нашим вимогам в додатку 4.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-31-000968-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 04 листопада 2019 15:52
Зміни до ТД
Шановний Замовник! З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Технічні та якісні вимоги до товару» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від виробника або офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро.
Авторизаційний лист-підтвердження має бути наданий на наступний товар: ноутбук, принтер, ламінатор.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Авторизаційний лист-підтвердження має бути наданий на наступний товар: ноутбук, принтер, ламінатор.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 15:16
Статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі",а саме ч.2 передбачено перелік інформації який обов'язково повинна містити тендерна документація. Авторизаційний лист, який Ви пропонуєте додати в тендерну документацію не є обов'язковим для його внесення в тендерну документацію. Крім того, ч.4 наведеної вище статті передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог,що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже задовольняючи Вашу вимогу нами порушуються принципи вільної конкуренції, а тому вимушені відмовити в задоволенні Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-10-31-000968-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 28 листопада 2019 16:35
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу, що тендерна документація, а саме технічні вимоги до принтера струменевого передбачають: «Формат паперу: А5, А6, В5, конверт C5, Legal, Letter, COM- 10».
Учасником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" запропоновано принтер Epson L120, який підтримує максимальний формат А4, тобто неможливим є друк на папері більшого формату, як то зазначені в ТЗ Замовника формат Legal та Letter. (http://epson.ua/catalog/printers/epson-l120/?page=characteristics )
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" та Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" запропоновано той самий принтер Epson L120.
Просимо Замовника дискваліфікувати пропозиції, які не відповідають вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що тендерна документація, а саме технічні вимоги до принтера струменевого передбачають: «Формат паперу: А5, А6, В5, конверт C5, Legal, Letter, COM- 10».
Учасником ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" запропоновано принтер Epson L120, який підтримує максимальний формат А4, тобто неможливим є друк на папері більшого формату, як то зазначені в ТЗ Замовника формат Legal та Letter. (http://epson.ua/catalog/printers/epson-l120/?page=characteristics )
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" та Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" запропоновано той самий принтер Epson L120.
Просимо Замовника дискваліфікувати пропозиції, які не відповідають вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 10:12
Доброго дня. Згідно п.1 абз.2 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник може звернутися до Замовника з Вимогою, щодо запропонованого принтера Epson L120. Згідно порівняльної таблиці відповідності (в технічному описі обладнання) Учасника принтер Epson L120 відповідає вимогам Замовника, а також у Технічних вимогах замовника (Додаток 4 п.3) вказано, що Характеристики обладнання повинні бути не нижче визначених у Таблиці Додатку 4. Згідно п.1 ст.28 основним критерієм здійснення закупівлі -є ціна. Після розгляду тендерних пропозицій,Ви, як Учасник, у разі не погодження з рішенням Замовника,маєте право звернутись зі скаргою до АМКУ в рамках додержання ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
258 001,20
UAH з ПДВ
|
210 288,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІШОП" |
286 875,00
UAH з ПДВ
|
210 384,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
283 878,00
UAH з ПДВ
|
228 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" |
270 248,40
UAH з ПДВ
|
270 248,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
368 048,88
UAH з ПДВ
|
283 876,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
437 400,00
UAH з ПДВ
|
338 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
405 312,00
UAH з ПДВ
|
405 312,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" |
428 400,00
UAH з ПДВ
|
419 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО" |
437 940,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
210 288,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2019 09:13
|
Дод. угода 1 дог327 (1).pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 09:13
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 16:35
|
Договір № 327.pdf | укладений |
09 грудня 2019 16:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) В розділ I. п.1.3 « Предмет договору» внести зміни, згідно п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, та викласти в новій редакції: 1.3. Закупівля здійснюється за рахунок коштів освітньої субвенції з державного бюджету. 2) В розділ XІІІ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни, та викласти його в новій редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 327 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |