Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Копіювальний папір А4
Очікувана вартість
98 355,00 UAH
UA-2019-10-31-000901-b 7efc9cc4ac0c488396f1356847178053
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боговенко Олександр Володимирович

+380562362286 mba_alex@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський Суд Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 03499891
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Винниченка буд.1, м. Дніпро.
Контактна особа: Боговенко Олександр Володимирович
+380562362286
mba_alex@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 08 грудня 2019 16:55
Оскарження умов закупівлі: до 14 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 грудня 2019 16:55
Початок аукціону: 19 грудня 2019 11:27
Очікувана вартість: 98 355,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 984,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1185 пач
Копіювальний папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Копіювальний папір А4 Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:05
Перелік змін до ТД (Копіювальний папір).docx
11 грудня 2019 16:05
ТД папір для друку 2019 (нова редакція).doc
11 грудня 2019 16:05
Оголошення Папір А4 2019.docx
31 жовтня 2019 12:28
Додаток 6 (проект договору).doc
11 грудня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2019 16:05
Перелік змін до ТД (Копіювальний папір).docx
11 грудня 2019 16:02
Перелік змін до ТД (Копіювальний папір).docx
02 грудня 2019 12:16
Перелік змін до ТД (Копіювальний папір).docx
11 грудня 2019 16:05
ТД папір для друку 2019 (нова редакція).doc
11 грудня 2019 16:01
ТД папір для друку 2019 (нова редакція).doc
11 грудня 2019 15:45
ТД папір для друку 2019 (нова редакція).doc
02 грудня 2019 12:16
ТД папір для друку 2019 (нова редакція).doc
31 жовтня 2019 12:28
ТД папір для друку 2019.doc
11 грудня 2019 16:05
Оголошення Папір А4 2019.docx
11 грудня 2019 16:01
Оголошення Папір А4 2019.docx
02 грудня 2019 12:16
Оголошення Папір А4 2019.docx
31 жовтня 2019 12:28
Оголошення Папір А4 жовтень 2019.docx
31 жовтня 2019 12:28
Додаток 6 (проект договору).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір щільністю 75гр/м2
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:11
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:39
У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Компанія «Парус Плюс» пропонує Вам проявити соціальну відповідальність і перейти до сталих (зелених) закупівель офісного паперу. Відповідно внести зміни до технічних характеристик паперу: - формат А4 - щільність аркушів у пачці-500 - щільність ISO 536 - 67-83гр/м2 - білизна ISO 11475 – від 161% - непрозорість ISO 2471 від 92% Відомо,що більшість офісної техніки яка експлуатується в Україні,розробляється та виробляється в США, Японії та інших Азіатських країнах і розрахована на роботу з папером щільністю від 65 до 165гр/м2. В США та інших країнах Америки найбільше використовується папір щільністю 72-75гр/м2, а в Японії від 64 до 70гр/м2. Завдячуючи сучасним технологіям, та зменшенню щільності (ваги листа офісного паперу) значно підвищилась екологічність виробництва, економиться до 23% деревини, до 21% води, до 28% електроенергії. При виробництві паперу щільністю 70-75гр/м2 використовується евкаліптова целюлоза,яка має більшу щільність і білизну волокна. Тому папір із евкаліптової целюлози щільністю 70-75 гр/м2 має такі ж, а іноді і більш високі показники товщини, шорсткості, непрозорості, білизни, гладкості відносно традиційного 80гр паперу із соснової, ялової, березової целюлози. Стандартний лист пропонуємого паперу має меншу вагу, відповідно зменшується механічне навантаження на елементи офісної техніки (електродвигун, падаючий ролик, тормозна площадка і т.д.), що сприяє більш надійній і довготривалій роботі офісної техніки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!


Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто ваше загальне запитання щодо оголошення в процедурі закупівлі
UA-2019-10-31-000901-b за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Копіювальний папір А4).
Вимоги щодо предмету закупівлі містяться в Додатку 5, затверджені Тендерним комітетом і зміні не підлягають.





Голова тендерного комітету,
заступник голови суду Н. М. Камша

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-000901-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 листопада 2019 12:11
Технічні вимоги предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-10-31-000901-b на закупівлю ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Копіювальний папір А4), де Замовником виступає Господарський Суд Дніпропетровської області, нами було встановлено, що технічні вимоги до Копіювального паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу.
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники Копіювального паперу А4: щільність (вага, маса) згідно ISO 536, g/m2 в діапазоні – від 72-78; непрозорість згідно ISO 2471% не менше 93%; вологість абс. (вологість) згідно ISO 287 % в діапазоні – від 4,5 до 5,7; яскравість UV або яскравість В65 згідно ISO 2470 % в діапазоні – від 108-112. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас виключити дискримінаційний параметри до Копіювального паперу А4, а саме показники паперу: щільність (вага, маса) згідно ISO 536, g/m2 в діапазоні – від 72-83; непрозорість згідно ISO 2471% не менше 92%; вологість абс. (вологість) згідно ISO 287 % в діапазоні – від 4,4 до 5,7; яскравість UV або яскравість В65 згідно ISO 2470 % в діапазоні – від 97-112 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 10:33
Шановний учасник!


Тендерним комітетом Господарського суду Дніпропетровської області розглянуто вашу скаргу щодо оголошення в процедурі закупівлі
UA-2019-10-31-000901-b за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Копіювальний папір А4).
Вимоги щодо предмету закупівлі, які містяться в Додатку 5, затверджені Тендерним комітетом на основі досвіду використання паперу та експлуатації офісного устаткування у своїй діяльності як установи, що фінансується з Державного бюджету. Виходячи з того що в Додатку 5 ТД відсутні посилання на будь-яку торгівельну марку або конкретного виробника пропонуємо вам взяти участь в процедурі закупівлі
UA-2019-10-31-000901-b за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Копіювальний папір А4), запропонувавши продукцію за такими самими параметрами або кращими.





Голова тендерного комітету,
заступник голови суду Н. М. Камша

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-31-000901-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 08 листопада 2019 17:22
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 08.11.2019 № 257/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 20:05
рішення від 13.11.2019 № 16537.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 20:05
рішенння від 26.11.2019 № 17440.pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 22:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження № 17440-р/пк-пз від 26.11.2019 за предметом закупівлі: ЄЗС ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Копіювальний папір А4) виконані. Зміни в ТД внесені .
Дата виконання рішення замовником: 11 грудня 2019 15:58

Документи подані скаржником

08 листопада 2019 17:22
Скарга 08.11.19.pdf
08 листопада 2019 17:22
Платіжне доручення.pdf
08 листопада 2019 17:22
Ballet _A, B, C_.pdf
08 листопада 2019 17:22
Berga Focus.pdf
08 листопада 2019 17:22
Xerox premier.pdf
08 листопада 2019 17:22
Сертифікат Zoom Image.pdf
08 листопада 2019 17:22
Ксерокс Exclusive.pdf

Документи подані замовником

12 листопада 2019 11:15
Відповідь на скаргу
12 листопада 2019 11:15
Сертифікат
12 листопада 2019 11:15
Сертифікат
13 листопада 2019 11:38
Сертифікат (виправлевний)
15 листопада 2019 11:02
Відповідь на скаргу
15 листопада 2019 11:28
Сертифікат

Документи Органу Оскарження

13 листопада 2019 20:05
рішення від 13.11.2019 № 16537.pdf
29 листопада 2019 22:10
рішенння від 26.11.2019 № 17440.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 грудня 2019 10:43
Коментар щодо відміни: Згідно з частиною 2 статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючі норми ЗУ «Про публічні закупівлі», Господарський суд Дніпропетровської області не має можливості вчасно виконати умови договору до кінця бюджетного року.
Документи:
17 грудня 2019 10:42
протокол рішення