Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер та БФП
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-10-31-000856-a 1a4f88dc3d344ae8af19fe47164c1e22
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гришко Людмила Вікторівна

+380442795951 lmerkulova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка"
Код ЄДРПОУ: 02224560
Вебсайт: http://ft.org.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто, площа Івана Франка, 3
Контактна особа: Гришко Людмила Вікторівна
+380442795951
lmerkulova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 15:04
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 15:04
Початок аукціону: 19 листопада 2019 15:39
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Принтер та БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, площа Івана Франка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Принтер та БФП Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:00
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ТЗ метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, Учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов повної відповідності технічним характеристикам, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
Усі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у ДОДАТКУ 4 до цієї Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Бест Прінт" 146 100,00
UAH з ПДВ
146 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 149 436,00
UAH з ПДВ
149 436,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:12
МВС.pdf
22 листопада 2019 15:12
Додаток 8.pdf
22 листопада 2019 15:12
Довідка зі ст17.pdf
18 листопада 2019 12:55
Електронний підпис
18 листопада 2019 12:54
Кьюасера.pdf
18 листопада 2019 11:46
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 16:01
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:56
Інші документи.pdf
15 листопада 2019 15:56
Epson.pdf
15 листопада 2019 15:56
Технічні документи.pdf
15 листопада 2019 15:56
Кваліфікаційні документи.pdf
15 листопада 2019 15:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 12:56
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 12:56
Копія Витягу ПДВ.pdf
15 листопада 2019 12:56
Відомості ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2019 12:56
Витяг ЄДР 10.06.2019 завірений.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Бест Прінт"

ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Бест Прінт"
#31107469
Переможець 146 100,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Бест Прінт"
#31107469
146 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 15:57
Звіт укладений
13 грудня 2019 15:55
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:20
Договір укладений
02 грудня 2019 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 146 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 350,00 UAH)