Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-10-31-000837-a 84adbefd102c482888325cf68b8b3c49
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юзвяк Андрій

380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Юзвяк Андрій
380442570420
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 штуки
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, місто Київ, Київ, просп. Голосіївський, 42. 4 поверх
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярські товари Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 14:53
Вимоги загальні.docx
31 жовтня 2019 14:53
Т. З. Канцтовари.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 10:46
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналоги допускаються, але за умовою, що їх якість буде не нижчою за очікуваний предмет. ФОП приймає участь у закупівлях відповідно до діючого законодавства, обмежень не має, але пропозиції будут розглядатись відповідно до якості та вартості та приведені до однієї плоскості, з додаванням ПДВ. Оскільки наше підприємство є платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 30 985,86
UAH з ПДВ
30 985,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 09:53
Електронний підпис
13 листопада 2019 09:52
Лист про неліцензування.pdf
13 листопада 2019 09:52
Згода з договором.pdf
13 листопада 2019 09:52
Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2019 09:52
Лист про несертифікацію.pdf
13 листопада 2019 09:52
ЕКО4894_Цінова пропозиція.pdf
13 листопада 2019 09:52
ЕКО4894_Контактні дані.pdf
13 листопада 2019 09:52
ЕКО4894_Контактні дані.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 30 985,86
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:31

Документи

15 листопада 2019 16:31
15-11-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
30 985,86
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2019 16:31
15-11-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір канц.тов. № 05-12 від 05.12.19..pdf укладений
05 грудня 2019 15:15