Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автоматизована система відеоспостереження за вагонами і вантажем у русі на станції Жмеринка (власні кошти)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-10-31-000681-a ● 2040391821574613a25bf651ba846d85
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:23 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Автоматизована система відеоспостереження за вагонами і вантажем у русі на станції Жмеринка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі ТОВАРУ та наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ та/або видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2019 13:41 |
ТД 2019 автоматиз система відеоспостереження.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантійний лист
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:32
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:10
Добрий день, шановний замовник.
Рішення, яке у вас є предметом закупівлі, має вузькопрофільних характер, та виконується декількома компаніями вже працюючими або з вами або з Кернел, Нібулон, чи іншими українськими гігантами.
Наша компанія має можливість виконати технічне завдання, та бажання взяти участь у даній закупівлі. Займаємося інтеграцією систем безпеки (СКД, СВС, тощо).
Проте, ми не маємо саме аналогічного виконання рішення, яке є предметом закупівлі.
Тому виникає питання:
чи можливо надати лист-відгук на встановлення системи відеоспостереження?
У вас є дани
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет даної закупівлі має спеціалізований характер та є технічно складною автоматизованою системою, яка безпосередньо задіяна в автоматизованих технологічних процесах замовника, пов’язаних із забезпеченням безпеки руху поїздів та схоронності вантажів, що перевозяться. Тому можливість учасника забезпечити постачання предмету закупівлі, який повністю відповідатиме усім вимогам тендерної документації, в тому числі в частині технічної та технологічної сумісності, є однією з ключових вимог замовника. Відповідно до цього замовником в тендерній документації даної закупівлі встановлені вимоги до учасників, обов’язкове виконання яких на переконання замовника забезпечить можливість учасника поставити необхідний предмет закупівлі відповідно до об’єктивно обґрунтованих потреб замовника. Тому відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації замовником буде прийнята тендерна пропозиція будь-якого учасника, яка буде повністю відповідати усім без винятку вимогам тендерної документації даної закупівлі, встановлених відповідно до Закону та з урахуванням об’єктивно обґрунтованих потреб замовника.
продовження
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:33
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:10
У вас є пункт:
"*Під аналогічним договором слід розуміти договір на монтаж або модернізацію автоматизованих систем відеоспостереження."
Але хотілося б зафіксувати відповідь на майданчику.
Дякую.
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік яких та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи те, що предмет даної закупівлі має спеціалізований характер та є технічно складною автоматизованою системою, яка безпосередньо задіяна в автоматизованих технологічних процесах замовника, наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, саме відповідно до предмету закупівлі, є додатковою гарантією, яка підтверджує можливість учасника поставити необхідний предмет закупівлі відповідно до об’єктивно обґрунтованих потреб замовника, яка встановлена замовником відповідно до Закону.
Строки виконання робіт
Дата подання: 01 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:11
Доброго дня!
Відповідно до п. 4.4 Розділу І Тендерної документації Замовника, визначено строки поставки товару до 27 грудня 2019 р.
Аукціон призначений на 18.11.2019 р.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" на кваліфікацію переможця виділено до 20 робочих днів (тобто переможця можна буде визначати до 8.12.2019 р.)
Строк для укладення договору визначений Законом - не раніше 10 днів після визначення переможцем та не пізніше 20 днів (тобто 28.12.2019 р.)
Таким чином, виконання договору, який передбачений закупівлею, до 27.12.2019 р. є неможливим за жодних підстав.
На підставі вищезазначеного, просимо внести відповідні коригування у тендерну документацію.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана закупівля передбачена річним планом закупівель замовника на 2019 рік, відповідно проведення та завершення даної закупівлі повинно бути здійснено виключно в 2019 році. В зв’язку з цим замовником в тендерній документації встановлено строк поставки по даній закупівлі – до 27.12.2019р.
Вказаний у Вашому запитанні приклад розрахунку строків закупівлі розрахований відповідно до максимально строків, передбачених Законом. Замовник в свою чергу зацікавлений в поставці предмету закупівлі у 2019 році відповідно до плану, тому ми прикладемо максимум зусиль для проведення процедури закупівлі у мінімальні строки, відведені Законом, відповідно до яких, договір можливо буде укласти вже на початку грудня місяця 2019 року, що на думку замовника дасть достатньо часу для учасників для поставки предмету закупівлі у відведений строк. Рішення кожного учасника щодо його можливості здійснення поставки предмету закупівлі в даних умовах знаходиться в компетенції кожного з учасників.
Вказаний у Вашому запитанні приклад розрахунку строків закупівлі розрахований відповідно до максимально строків, передбачених Законом. Замовник в свою чергу зацікавлений в поставці предмету закупівлі у 2019 році відповідно до плану, тому ми прикладемо максимум зусиль для проведення процедури закупівлі у мінімальні строки, відведені Законом, відповідно до яких, договір можливо буде укласти вже на початку грудня місяця 2019 року, що на думку замовника дасть достатньо часу для учасників для поставки предмету закупівлі у відведений строк. Рішення кожного учасника щодо його можливості здійснення поставки предмету закупівлі в даних умовах знаходиться в компетенції кожного з учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Переможець |
999 969,51
UAH
|
22 листопада 2019 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 лютого 2020 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 16:06
|
Договір Інтегратор Груп відео Жмеринка 10.12.19.pdf | укладений |
10 грудня 2019 16:06
|