Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоматизована система відеоспостереження за вагонами і вантажем у русі на станції Жмеринка (власні кошти)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-10-31-000681-a 2040391821574613a25bf651ba846d85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна

+380443096910 rolanharenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua/
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6
Контактна особа: Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна
+380443096910
rolanharenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:23
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Автоматизована система відеоспостереження за вагонами і вантажем у русі на станції Жмеринка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі ТОВАРУ та наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ та/або видаткової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 13:41
ТД 2019 автоматиз система відеоспостереження.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійний лист
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:32
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:10
Добрий день, шановний замовник. Рішення, яке у вас є предметом закупівлі, має вузькопрофільних характер, та виконується декількома компаніями вже працюючими або з вами або з Кернел, Нібулон, чи іншими українськими гігантами. Наша компанія має можливість виконати технічне завдання, та бажання взяти участь у даній закупівлі. Займаємося інтеграцією систем безпеки (СКД, СВС, тощо). Проте, ми не маємо саме аналогічного виконання рішення, яке є предметом закупівлі. Тому виникає питання: чи можливо надати лист-відгук на встановлення системи відеоспостереження? У вас є дани
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предмет даної закупівлі має спеціалізований характер та є технічно складною автоматизованою системою, яка безпосередньо задіяна в автоматизованих технологічних процесах замовника, пов’язаних із забезпеченням безпеки руху поїздів та схоронності вантажів, що перевозяться. Тому можливість учасника забезпечити постачання предмету закупівлі, який повністю відповідатиме усім вимогам тендерної документації, в тому числі в частині технічної та технологічної сумісності, є однією з ключових вимог замовника. Відповідно до цього замовником в тендерній документації даної закупівлі встановлені вимоги до учасників, обов’язкове виконання яких на переконання замовника забезпечить можливість учасника поставити необхідний предмет закупівлі відповідно до об’єктивно обґрунтованих потреб замовника. Тому відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації замовником буде прийнята тендерна пропозиція будь-якого учасника, яка буде повністю відповідати усім без винятку вимогам тендерної документації даної закупівлі, встановлених відповідно до Закону та з урахуванням об’єктивно обґрунтованих потреб замовника.
продовження
Дата подання: 31 жовтня 2019 15:33
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:10
У вас є пункт: "*Під аналогічним договором слід розуміти договір на монтаж або модернізацію автоматизованих систем відеоспостереження." Але хотілося б зафіксувати відповідь на майданчику. Дякую.
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, перелік яких та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Враховуючи те, що предмет даної закупівлі має спеціалізований характер та є технічно складною автоматизованою системою, яка безпосередньо задіяна в автоматизованих технологічних процесах замовника, наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, саме відповідно до предмету закупівлі, є додатковою гарантією, яка підтверджує можливість учасника поставити необхідний предмет закупівлі відповідно до об’єктивно обґрунтованих потреб замовника, яка встановлена замовником відповідно до Закону.
Строки виконання робіт
Дата подання: 01 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 04 листопада 2019 09:11
Доброго дня! Відповідно до п. 4.4 Розділу І Тендерної документації Замовника, визначено строки поставки товару до 27 грудня 2019 р. Аукціон призначений на 18.11.2019 р. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" на кваліфікацію переможця виділено до 20 робочих днів (тобто переможця можна буде визначати до 8.12.2019 р.) Строк для укладення договору визначений Законом - не раніше 10 днів після визначення переможцем та не пізніше 20 днів (тобто 28.12.2019 р.) Таким чином, виконання договору, який передбачений закупівлею, до 27.12.2019 р. є неможливим за жодних підстав. На підставі вищезазначеного, просимо внести відповідні коригування у тендерну документацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана закупівля передбачена річним планом закупівель замовника на 2019 рік, відповідно проведення та завершення даної закупівлі повинно бути здійснено виключно в 2019 році. В зв’язку з цим замовником в тендерній документації встановлено строк поставки по даній закупівлі – до 27.12.2019р.
Вказаний у Вашому запитанні приклад розрахунку строків закупівлі розрахований відповідно до максимально строків, передбачених Законом. Замовник в свою чергу зацікавлений в поставці предмету закупівлі у 2019 році відповідно до плану, тому ми прикладемо максимум зусиль для проведення процедури закупівлі у мінімальні строки, відведені Законом, відповідно до яких, договір можливо буде укласти вже на початку грудня місяця 2019 року, що на думку замовника дасть достатньо часу для учасників для поставки предмету закупівлі у відведений строк. Рішення кожного учасника щодо його можливості здійснення поставки предмету закупівлі в даних умовах знаходиться в компетенції кожного з учасників.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 999 969,51
UAH
999 969,51
UAH
Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 999 991,70
UAH
999 991,70
UAH
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 16:07
Довідки МВС та ДФС.pdf
15 листопада 2019 14:36
Електронний підпис
15 листопада 2019 14:36
Ліцензія завірена копія.zip
15 листопада 2019 14:36
Гарантия 14666.zip
15 листопада 2019 14:36
9. проект договору.pdf
15 листопада 2019 14:36
4.10 Сертификат відпов. 2019 2.pdf
15 листопада 2019 14:36
4.9 Сертификат відпов. 2019 1.pdf
15 листопада 2019 14:36
4.3 Авторизаційний лист.pdf
15 листопада 2019 14:36
4.1 Будліцензія 31102018.pdf
15 листопада 2019 14:36
4. Тех. умови дод.1.pdf
15 листопада 2019 14:36
3. Довідка ст.17.pdf
15 листопада 2019 14:36
1.9 Посвід Дубров верхолазн.pdf
15 листопада 2019 14:36
1.8 Посвід Феденко вехолаз.pdf
15 листопада 2019 14:36
1.4 Посвід електро Феденко.pdf
15 листопада 2019 14:36
1.3 Посв. електро Майнека.pdf
15 листопада 2019 14:36
1.2 Посв. електро Дубров.pdf
15 листопада 2019 14:36
1.11 Посвід Бєляєв вехолаз.pdf
15 листопада 2019 14:36
1.10 Посвід Майнека вехолаз.pdf
15 листопада 2019 14:36
1.1 Посв. електро Бєляєв.pdf
15 листопада 2019 14:35
1. Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 18:25
Електронний підпис
14 листопада 2019 18:25
9_Проект договору.pdf
14 листопада 2019 18:25
8_Згода ПД.pdf
14 листопада 2019 18:25
7_Згода з ТД.pdf
14 листопада 2019 18:25
6_СТАТУТ.pdf
14 листопада 2019 18:25
5_ Повноваження керiвника.pdf
14 листопада 2019 18:25
4.2_довкілля.pdf
14 листопада 2019 18:25
4.1_Відповідність.pdf
14 листопада 2019 18:25
4_Теххар.pdf
14 листопада 2019 18:25
3_СТ17.pdf
14 листопада 2019 18:25
2.1_лист-відгук.pdf
14 листопада 2019 18:25
2_Досвід.pdf
14 листопада 2019 18:25
1_Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ТОВ "ВС Технолоджі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 999 969,51
UAH
22 листопада 2019 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
999 969,51
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2020 14:10
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 16:06
Договір Інтегратор Груп відео Жмеринка 10.12.19.pdf укладений
10 грудня 2019 16:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 199 963,41
UAH (в тому числі ПДВ 199 993,90 UAH)