Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля Послуги провайдерів (Послуги з доступу до Інтернету), від відділу освіти Томашпільської районної державної адміністрації Вінницької області
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-10-31-000676-a 3afb14a675234ac98a940479d40a4b5a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пеньківський Микола Володимирович

+380434821143 tomashpilrvo@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Томашпільської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141450
Місцезнаходження: 24200, Україна , Вінницька обл., Томашпіль, вул. Ігоря Гаврилюка, 23
Контактна особа: Пеньківський Микола Володимирович
+380434821143
tomashpilrvo@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 13:36
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 13:41
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 13:41
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:58
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля Послуги провайдерів (Послуги з доступу до Інтернету), від відділу освіти Томашпільської районної державної адміністрації Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24200, Україна, Вінницька область, смт. Томашпіль, вул. Ігоря Гаврилюка. 23.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Закупівля Послуги провайдерів (Послуги з доступу до Інтернету), від відділу освіти Томашпільської районної державної адміністрації Вінницької області Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 13:37
Дод 5 проект договору ----.docx
31 жовтня 2019 13:37
Дод 4 лист згода.docx
31 жовтня 2019 13:37
Дод 3 технічні х ----.docx
31 жовтня 2019 13:37
Дод 2 статті 16 Закону.docx
31 жовтня 2019 13:37
Дод 1 тендерна пропозиція.docx
31 жовтня 2019 13:37
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000014 ● a7994a81826f4880bed4febee4fb734e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 12:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.11.2019 №62
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.11.2019 №62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3.UA-2019-10-31-000676-а 31.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-08 14:10:26

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг провайдерів (Послуги з доступу до Інтернету) (ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-31-000676-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому у форму оголошення про проведення відкритих торгів не внесена інформація про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-12 14:05:40

Пояснення

Відділ освіти Томашпільської РДА ( Замавник), щодо закупівлі послуг провайдерів (Послуги з доступу до Інтернету) (ДК 021:2015: 72410000-7 - Послуги провайдерів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-31-000676-а) не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі тому, що на майданчику була відсутння графа ( поле) для заповнення джерела фінансування та небуло інструкцій по заповненю даного поля.
Відділ освіти гарантує та забовязується до моменту технічної реалізації в Системі пункту «Джерело фінансування закупівлі» таку інформацію зазначати замовником та відображати в дужках у полі: «Конкретна назва предмета закупівлі (Джерело фінансування закупівлі)»

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-12 14:22:01

Пояснення з власної ініціативи

Скріншот з майданчика на оголошення відкритих торгів.
Щодо відсутності поля про джерело фінансування.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Віділом освіти Томашпільської райдержадміністрації усунуто виявлені порушення шляхом відміни процедури закупівлі UA-2019-10-31-000676-a, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 14 листопада 2019 року №47, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.

2019-11-15 09:57:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів.

2019-11-15 11:25:50

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2019 14:23
Коментар щодо відміни: У зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань оголошення публічних закупівель.
Документи:
14 листопада 2019 14:22
Рішення про скасування закупівлі