Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21724251 |
Місцезнаходження: | 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівці, смт Чернівці , вулиця Вінницька , будинок 3 |
Контактна особа: |
Ковальчук Галина Михайлівна +380976768368 chern_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 12:47 |
Очікувана вартість: | 443 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,23% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 09:43 |
ТД_вугiлля- зі змінами від 13.11.2019р..docx | |
13 листопада 2019 09:43 |
Оголошення | |
31 жовтня 2019 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_5-1.docx | |
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_4-2.docx | |
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_3-4.docx | |
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_2-3.docx | |
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_1-3.docx |
13 листопада 2019 09:43 |
ТД_вугiлля- зі змінами від 13.11.2019р..docx
|
||||
13 листопада 2019 09:43 |
Оголошення
|
||||
31 жовтня 2019 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_5-1.docx
|
||||
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_4-2.docx
|
||||
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_3-4.docx
|
||||
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_2-3.docx
|
||||
31 жовтня 2019 15:38 |
Додаток_1-3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-08-000019 ● a43717b8b45c40549f5ab626b912433e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 12:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2019 №62
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.11.2019 №62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-10-31-000511-c 31.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-08 13:47:21
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-31-000511-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформацію про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-11 09:31:41
Пояснення по суті моніторингу
Коли нами було оголошену дану закупівлю , то у системі ще не висвітлювалося поле із обовязковим зазначенням джерела фінансування, тому ми його і не вказали. Джерелом фінансування даної закупівлі є районий бюджет, із зекономлених коштів від закупівлі Вугілля камяного UA-2019-02-05-000867-c від 05.02.2019 р.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про проведення моніторингу, ми відміняємо дані торги згідно частини першої статті 31 Закону
2019-11-13 09:56:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.
2019-11-14 10:49:54