Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки АМ ( джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
443 200,00 UAH
UA-2019-10-31-000511-c 7d2cc61882984c48a85e3b40b8e4b757
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Галина Михайлівна

+380976768368 chern_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Чернівецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 21724251
Місцезнаходження: 24100, Україна , Вінницька обл., Чернівці, смт Чернівці , вулиця Вінницька , будинок 3
Контактна особа: Ковальчук Галина Михайлівна
+380976768368
chern_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 12:47
Очікувана вартість: 443 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,23%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 т
Вугілля кам’яне марки АМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24100, Україна, Вінницька область, смт. Чернівці, вул. Вінницька ,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 09:43
ТД_вугiлля- зі змінами від 13.11.2019р..docx
13 листопада 2019 09:43
Оголошення
31 жовтня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_5-1.docx
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_4-2.docx
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_3-4.docx
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_2-3.docx
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_1-3.docx
13 листопада 2019 09:43
ТД_вугiлля- зі змінами від 13.11.2019р..docx
31 жовтня 2019 15:38
ТД_вугiлля-1.docx
13 листопада 2019 09:43
Оголошення
13 листопада 2019 09:01
Оголошення_вугiлля.doc
31 жовтня 2019 15:38
Оголошення_вугiлля.doc
31 жовтня 2019 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_5-1.docx
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_4-2.docx
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_3-4.docx
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_2-3.docx
31 жовтня 2019 15:38
Додаток_1-3.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000019 ● a43717b8b45c40549f5ab626b912433e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 12:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.11.2019 №62
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.11.2019 №62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-10-31-000511-c 31.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-08 13:47:21

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам’яного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-31-000511-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів не внесена інформацію про джерело фінансування закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-11 09:31:41

Пояснення по суті моніторингу

Коли нами було оголошену дану закупівлю , то у системі ще не висвітлювалося поле із обовязковим зазначенням джерела фінансування, тому ми його і не вказали. Джерелом фінансування даної закупівлі є районий бюджет, із зекономлених коштів від закупівлі Вугілля камяного UA-2019-02-05-000867-c від 05.02.2019 р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про проведення моніторингу, ми відміняємо дані торги згідно частини першої статті 31 Закону

2019-11-13 09:56:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-11-14 10:49:54

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 листопада 2019 08:51
Коментар щодо відміни: згідно частини першої статті 31 Закону
Документи:
14 листопада 2019 08:50
Протокол
14 листопада 2019 08:50
Протокол