Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери та ноутбуки
Очікувана вартість
339 900,00 UAH
UA-2019-10-31-000410-b 8b639e383e204b46a10fdd2e6f9a8145
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтушенко Ярослава

+380444066346 LAVRATENDERCOM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник
Код ЄДРПОУ: 20073260
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Лаврська, 9, корпус №8
Контактна особа: Євтушенко Ярослава
+380444066346
LAVRATENDERCOM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 11:46
Очікувана вартість: 339 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 699,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Згідно з технічним завданням (Додаток № 2 до ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Комп'ютери. Джерело фінансування: кошти Держаного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
9 шт
Ноутбуки в асортименті. Джерело фінансування: кошти Держаного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2019  —  15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 14:48
ТД_КОМП3021_ТЗ_Дод2_змінений_ІІ.docx
14 листопада 2019 14:48
ТД_КОМП3021_Дод1_змінений_ІІ.doc
14 листопада 2019 14:48
ТД_КОМП3021_змінений_ІІ.doc
14 листопада 2019 14:48
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_ІІ.pdf
06 листопада 2019 12:04
ТД_КОМП3021_Дод5_змінений.doc
06 листопада 2019 12:04
ПЕРЕЛІК_ЗМІН3021.pdf
31 жовтня 2019 16:03
ТД_КОМП3021_Дод3.doc
31 жовтня 2019 10:06
ТД_титул3021.pdf
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021_Дод6.docx
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021_Дод4.doc
14 листопада 2019 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2019 14:48
ТД_КОМП3021_ТЗ_Дод2_змінений_ІІ.docx
06 листопада 2019 12:04
ТД_КОМП3021_ТЗ_Дод2_змінений.docx
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021_ТЗ_Дод2.docx
14 листопада 2019 14:48
ТД_КОМП3021_Дод1_змінений_ІІ.doc
06 листопада 2019 12:04
ТД_КОМП3021_Дод1_змінений.doc
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021_Дод1.doc
14 листопада 2019 14:48
ТД_КОМП3021_змінений_ІІ.doc
06 листопада 2019 12:04
ТД_КОМП3021_змінений.doc
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021.doc
14 листопада 2019 14:48
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_ІІ.pdf
06 листопада 2019 12:04
ТД_КОМП3021_Дод5_змінений.doc
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021_Дод5.doc
06 листопада 2019 12:04
ПЕРЕЛІК_ЗМІН3021.pdf
31 жовтня 2019 16:03
ТД_КОМП3021_Дод3.doc
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021_Дод3.doc
31 жовтня 2019 10:06
ТД_титул3021.pdf
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021_Дод6.docx
31 жовтня 2019 10:06
ТД_КОМП3021_Дод4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 11:09
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:24
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1) Тендерна документація містить вираз «У РАЗІ, ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Посилання на конкретні марки/моделі наведені в тендерній документації для спрощення розуміння учасниками мінімально допустимого технічного рівня обладнання, що планує закупити замовник, з переліком технічних характеристик, де визначено гранично допустимі межі технічних показників для вказаних моделей (не менше, не більше, не нижче) для забезпечення сумісності та взаємозамінності із обладнанням, наявним у замовника. При цьому, в тендерній документації чітко визначено: «товар, що пропонується, повинен мати технічні характеристики не гірші ніж ті, які наведено у таблиці». Відповідне уточнення буде внесено до тендерної документації.
2) Вимога до учасників вказувати моделі обладнання, що пропонується, а також його технічні характеристики, міститься у Додатку № 1 до ТД «Тендерна пропозиція», а саме: у назві третього стовпчика таблиці «Специфікація товару, що пропонується». Для уточнення даної вимоги додатково будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
3) Тендерна документація не містить жодних обмежень стосовно участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Тендерні пропозиції всіх учасників будуть розглядатися як остаточні.
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 12:02
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:25
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1) Тендерною документацією не передбачена можливість подання учасниками на торги у складі пропозиції аналогів товару. Тендерна документація містить вираз «У РАЗІ, ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Технічні характеристики обладнання, що пропонується учасниками як еквівалент, мають відповідати наведеним в технічному завданні (додаток № 2 до ТД) або бути не гіршими (не нижчими) ніж ті, які наведено у ньому. Вимоги до еквіваленту: Еквівалентом вважається обладнання, яке за своїми описовими, кількісними, якісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним або не гіршим (не меншим) за наведені замовником у додатку № 2 до цієї тендерної документації, та яке забезпечить сумісність та взаємозамінність із обладнання, наявним у замовника. Відповідні уточнення будуть внесені до тендерної документації.
2) Закупівля аналогів на базі процесора AMD не є можливою, оскільки парк комп’ютерної техніки замовника на 100% складається з комп’ютерів на базі процесорів Intel та запасних частин до них. Відповідно, параметри предмета закупівлі підібрані для забезпечення взаємозаміни та сумісності.
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 12:02
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:25
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідь: Замовник потребує своєчасної поставки товару на свою адресу: 01015, місто Київ, вулиця Лаврська, будинок 9, корпус № 20. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-000410-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 29 листопада 2019 14:52
Вимога щодо дискваліфікації Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» в тендерній закупівлі, UA-2019-10-31-000410-b звертаємо Вашу увагу на те, що дана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:

Замовником у Додатку № 3 п. 3 «Інші документи, надання яких передбачено умовами ТД» у п.п. 6 вимагалося: «Авторизаційний лист або інший документ від Виробника запропонованого обладнання, або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує партнерські взаємовідносини між Учасником і Виробником та підтверджує право Учасника на продаж запропонованого Обладнання (ноутбуки та процесори)» - у тендерній пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» відсутній авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва в Україні на запропонований ноутбук Dell. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» надано партнерський сертифікат Dell, разом з тим Замовник у своїй тендерній документації вимагав надати саме авторизаційний лист від виробника або офіційного представника. Оскільки, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не надано зазначеного авторизаційного листа, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не відповідає вимогам тендерної документації.

Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2019 09:34
РІШЕННЯ ПО ВИМОЗІ UA-2019-10-31-000410-b.b1
Умовами п.п. 6 п. 3 додатку 3 ТД відкритих торгів UA-2019-10-31-000410-b «Комп’ютери та ноутбуки» передбачено, що учасник має надати: «Авторизаційний лист або інший документ від Виробника запропонованого обладнання, або його офіційного представництва в Україні, який підтверджує партнерські взаємовідносини між Учасником і Виробником та підтверджує право Учасника на продаж запропонованого Обладнання (ноутбуки та процесори)».
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» містить сертифікат, згідно з яким ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» є авторизованим партнером за партнерською програмою DELL Technologies SOLUTION PROVIDER. Зазначений сертифікат підтверджує партнерські взаємовідносини та право на продаж (перепродаж) продуктів DELL Technologies (одним з яких є ноутбук Dell G3 15 3579), оскільки за інформацією, вказаною на сайті компанії DELL Technologies, партнери по програмі Solution Provider - ІТ-експерти, які перепродають продукти та послуги на ринку, додаючи свої унікальні послуги та технічні можливості, а Угодою про програму партнера DELL Technologies (розміщеною у вільному доступі на сайті DELL Technologies) продукти та послуги, які надаються партнерам для перепродажу, мають закуповуватись тільки через авторизованного дистриб’ютора Dell Technologies, якщо не отримано явного дозволу закуповувати їх безпосередньо у Dell Technologies. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» міститься Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.05.2018 № 602-123-20-3/20214, виданий на продукцію Dell Technologies, зокрема запропонованих ноутбуків модельного ряду DELL Inspiron, згідно з контрактами на постачання в Україну ТОВ «МТІ» (ЄДРПОУ 13669756), що є компетентним дистриб’ютором DELL Technologies (інформація розміщена у вільному доступі на сайті DELL Technologies).
Зважаючи на викладене, Замовник вважає, що ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» надало документ (сертифікат авторизованого партнера постачальника рішень DELL Technologies), який підтверджує партнерські взаємовідносини між Учасником і Виробником та підтверджує право Учасника на продаж запропонованого Обладнання. Вимога UA-2019-10-31-000410-b.b1 відхилена.

Документи

04 грудня 2019 09:34
РІШЕННЯ_по_вимозі.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 333 379,98
UAH з ПДВ
310 363,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 321 390,00
UAH з ПДВ
317 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 323 977,05
UAH з ПДВ
319 688,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2019 10:03
Електронний підпис
28 листопада 2019 10:02
довідка_податкова.pdf
28 листопада 2019 10:02
довідка_МВС 1.pdf
27 листопада 2019 14:06
Електронний підпис
26 листопада 2019 11:18
Електронний підпис
22 листопада 2019 13:19
Електронний підпис
21 листопада 2019 00:50
Електронний підпис
21 листопада 2019 00:49
2. Тендерна пропозиція 40285.pdf
21 листопада 2019 00:49
15. Статут (нова редакція).pdf
21 листопада 2019 00:49
24. ПАРТНЕРСТВО DELL.pdf
21 листопада 2019 00:48
12. Витяг з ЄДР від 01.11.2019 р..pdf
21 листопада 2019 00:48
8. Проект договору.pdf
21 листопада 2019 00:48
17. Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:46
Відомості про Учасника.pdf
21 листопада 2019 13:46
Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2019 13:46
Витяг 05.11.19.pdf
21 листопада 2019 13:46
Статут.pdf
21 листопада 2019 13:46
Наказ директора .pdf
21 листопада 2019 13:46
Сангиг на ноутбук Lenovo.pdf
21 листопада 2019 13:46
lenovo 330.pdf
21 листопада 2019 13:46
dell 3582.pdf
21 листопада 2019 13:46
Dell-DiaWest partnership.pdf
21 листопада 2019 13:46
ДВ ТР DELL монітор SE2416Hc нео.pdf
21 листопада 2019 13:46
КК договір Трускавець_РН (к).pdf
21 листопада 2019 13:46
Відгук Трускавець .pdf
21 листопада 2019 13:46
КК договір Трускавець_РН.pdf
21 листопада 2019 13:46
КК Ізюм відгук.pdf
21 листопада 2019 13:46
13386009_пропозиція.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 13:40
Електронний підпис
21 листопада 2019 13:36
Додаток № 5 Проект договору.pdf
21 листопада 2019 13:36
Довідка-пояснення.pdf
21 листопада 2019 13:36
Довідка про субпідрядника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 310 363,20
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
310 363,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 10:42
ДОГ_201_ПРОТЕХ_ІТ_УКРАЇНА.pdf укладений
10 грудня 2019 10:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 310 363,20
UAH (в тому числі ПДВ 51 727,20 UAH)