Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 48820000-2 - Сервери (сервер управління, сервер архівування даних)(в рамках проекту «Технічного переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк, 43021»)
Очікувана вартість
242 505,60 UAH
UA-2019-10-31-000409-a 7bc09e6e079e44008bc42111dacee9a2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мірочнік Наталія Миколаївна

0678273015 NATALIA.MIROCHNIK@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Контактна особа: Мірочнік Наталія Миколаївна
0678273015
NATALIA.MIROCHNIK@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 13:00
Очікувана вартість: 242 505,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 212,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
1 шт
Сервер архівування даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська обл., Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару, відповідно до поданих накладних. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:16
Перелік змін.pdf
31 жовтня 2019 11:38
ТД.docx
31 жовтня 2019 11:27
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії (1).docx
31 жовтня 2019 11:27
Додаток 4 - Проект договору (1).docx
31 жовтня 2019 11:27
Додаток 2 - Лист пропозиція (1).docx
31 жовтня 2019 11:27
Додаток 1- Технічне завдання (1).docx
31 жовтня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:16
Перелік змін.pdf
31 жовтня 2019 11:38
ТД.docx
31 жовтня 2019 11:27
ТД (1).docx
31 жовтня 2019 11:27
Додаток 3 - Кваліфікаційні критерії (1).docx
31 жовтня 2019 11:27
Додаток 4 - Проект договору (1).docx
31 жовтня 2019 11:27
Додаток 2 - Лист пропозиція (1).docx
31 жовтня 2019 11:27
Додаток 1- Технічне завдання (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 04 листопада 2019 08:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
- Згідно Додатку 1 «Технічне завдання» до Тендерної документації: «Будь-які посилання в найменуванні та/або технічних характеристиках на конкретну торговельну марку або тип тощо передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати технічним характеристикам, встановленим у Документації). Надання еквіваленту допускається лише за згодою з Покупцем і не повинно відображатись на загальній вартості обладнання.
Посилання Покупцем в найменуванні та/або технічних характеристиках на виробника, торговельну марку або тип обумовлено проектно-кошторисною документацією «Технічне переоснащення (дообладнання) системи зв’язку центральної оперативної диспетчерської Комунального підприємства «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради за адресою: вул. Словацького, 28, м. Луцьк. 43021».
- Пунктом 6 розділу III Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено: «6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Вимоги до предмета закупівлі (кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 та Додатку 4 до цієї тендерної документації».
- Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Варшик Ольга Миколаївна 238 275,00
UAH з ПДВ
238 275,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 12:12
Електронний підпис
15 листопада 2019 12:11
Довідка захист довкілля.pdf
15 листопада 2019 12:11
Гарантійний лист санкції.pdf
15 листопада 2019 12:11
Інформація ст 17.pdf
15 листопада 2019 12:11
Лист ч. 2 ст. 16.pdf
15 листопада 2019 12:11
Документи учасника.rar
15 листопада 2019 12:11
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 12:11
Технічні характеристики.pdf
15 листопада 2019 12:11
Лист пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Варшик Ольга Миколаївна

Інформація про відміну

Дата відміни
15 листопада 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій