Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Принтери, плотери, багатофункціональні пристрої (власні кошти)
Очікувана вартість
447 672,50 UAH
UA-2019-10-31-000383-c ● fa8368975d974be995b7be1731fa1f8a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул.Лисенко, 6 |
Контактна особа: |
Відділ організації тендерних процедур товарів служ Вангородська Ол Миколаївна +380443096910 rolanharenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 12:03 |
Очікувана вартість: | 447 672,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 476,73 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 шт
Принтери, плотери, багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату поставленого ТОВАРУ, на підставі виставлених рахунків-фактур, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня отримання ТОВАРУ, але не раніше реєстрації податкової накладної. Днем отримання ТОВАРУ вважається день підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками акту приймання-передачі ТОВАРУ. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2019 14:20 |
ТД 2019 принтери плотери.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 10:51
Дата відповіді: 04 листопада 2019 08:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Товар який пропонує учасник повинен бути аналогом або еквівалентом предмету закупівлі (технічні характеристики предмету закупівлі повинні бути не гіршими від тих, що передбачив замовник в своїй технічній частині (Додаток №3)). Також для підтвердження відповідності характеристики, учасник повинен надати в складі пропозиції документи які передбачено в додатку №10 до Тендерної документації.
2) Оцінка проходить без врахування ПДВ, в разі наданні ФОП найкращої цінової пропозиції закупівлі, пропозиція без ПДВ буде як остаточна.
1) Товар який пропонує учасник повинен бути аналогом або еквівалентом предмету закупівлі (технічні характеристики предмету закупівлі повинні бути не гіршими від тих, що передбачив замовник в своїй технічній частині (Додаток №3)). Також для підтвердження відповідності характеристики, учасник повинен надати в складі пропозиції документи які передбачено в додатку №10 до Тендерної документації.
2) Оцінка проходить без врахування ПДВ, в разі наданні ФОП найкращої цінової пропозиції закупівлі, пропозиція без ПДВ буде як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" |
445 500,00
UAH
|
414 975,00
UAH
|
Документи |
ТДВ "ІБФ ЛДС" |
438 098,10
UAH
|
424 214,00
UAH
|
Документи |
ТОВ ІТЕС-СЕРВІС |
447 645,00
UAH
|
447 645,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО ДРУК" #42929861 |
Переможець |
414 975,00
UAH
|
22 листопада 2019 11:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 13:52
|
Еко Друк.pdf | укладений |
11 грудня 2019 13:51
|