Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки, монітори та БФП
Очікувана вартість
228 899,00 UAH
UA-2019-10-31-000317-a ● 7fb3946951664d28a1ea057ce8a92393
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник |
Код ЄДРПОУ: | 20073260 |
Місцезнаходження: | 01015, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Лаврська, 9, корпус №8 |
Контактна особа: |
Євтушенко Ярослава +380444066346 LAVRATENDERCOM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 10:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:13 |
Очікувана вартість: | 228 899,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 144,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Згідно з технічним завданням - додаток № 2 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Системні блоки в асортименті. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
—
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Монітори. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
—
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 шт
Багатофункціональні пристрої в асортименті .Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2019
—
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2019 12:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2019 12:23 |
ТД_КО3023_Дод5_змінений.docx | |
06 листопада 2019 12:23 |
ТД_КО3023_ТЗ_Дод2_змінений.docx | |
06 листопада 2019 12:23 |
ТД_КО3023_Дод1_змінений.doc | |
06 листопада 2019 12:23 |
ТД_КО3023_змінений.doc | |
06 листопада 2019 12:23 |
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_3023.pdf | |
31 жовтня 2019 15:59 |
ТД_КО3023_Дод3.doc | |
31 жовтня 2019 10:53 |
Титул_скан_КО3023.pdf | |
31 жовтня 2019 10:52 |
ТД_КО3023_Дод6.docx | |
31 жовтня 2019 10:52 |
ТД_КО3023_Дод4.doc |
06 листопада 2019 12:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 листопада 2019 12:23 |
ТД_КО3023_Дод5_змінений.docx
|
||||||
06 листопада 2019 12:23 |
ТД_КО3023_ТЗ_Дод2_змінений.docx
|
||||||
06 листопада 2019 12:23 |
ТД_КО3023_Дод1_змінений.doc
|
||||||
06 листопада 2019 12:23 |
ТД_КО3023_змінений.doc
|
||||||
06 листопада 2019 12:23 |
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_3023.pdf
|
||||||
31 жовтня 2019 15:59 |
ТД_КО3023_Дод3.doc
|
||||||
31 жовтня 2019 10:53 |
Титул_скан_КО3023.pdf
|
||||||
31 жовтня 2019 10:52 |
ТД_КО3023_Дод6.docx
|
||||||
31 жовтня 2019 10:52 |
ТД_КО3023_Дод4.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація містить вираз «У РАЗІ, ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Посилання на конкретні марки/моделі наведені в тендерній документації для спрощення розуміння учасниками мінімально допустимого технічного рівня обладнання, що планує закупити замовник, з переліком технічних характеристик, де визначено гранично допустимі межі технічних показників для вказаних моделей (не менше, не більше, не нижче) для забезпечення сумісності та взаємозамінності із обладнанням, наявним у замовника. При цьому, в тендерній документації чітко визначено: «товар, що пропонується, повинен мати технічні характеристики не гірші ніж ті, які наведено у таблиці». Відповідне уточнення буде внесено до тендерної документації.
2) Вимога до учасників вказувати моделі обладнання, що пропонується, а також його технічні характеристики, міститься у Додатку № 1 до ТД «Тендерна пропозиція», а саме: у назві третього стовпчика таблиці «Специфікація товару, що пропонується». Для уточнення даної вимоги додатково будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
3) Тендерна документація не містить жодних обмежень стосовно участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Тендерні пропозиції всіх учасників будуть розглядатися як остаточні.
2) Вимога до учасників вказувати моделі обладнання, що пропонується, а також його технічні характеристики, міститься у Додатку № 1 до ТД «Тендерна пропозиція», а саме: у назві третього стовпчика таблиці «Специфікація товару, що пропонується». Для уточнення даної вимоги додатково будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
3) Тендерна документація не містить жодних обмежень стосовно участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Тендерні пропозиції всіх учасників будуть розглядатися як остаточні.
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 12:24
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:23
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідь: Замовник потребує своєчасної поставки товару на свою адресу: 01015, місто Київ, вулиця Лаврська, будинок 9, корпус № 20. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 12:25
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:23
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1) Тендерною документацією не передбачена можливість подання учасниками на торги у складі пропозиції аналогів товару. Тендерна документація містить вираз «У РАЗІ, ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Технічні характеристики обладнання, що пропонується учасниками як еквівалент, мають відповідати наведеним в технічному завданні (додаток № 2 до ТД) або бути не гіршими (не нижчими) ніж ті, які наведено у ньому. Вимоги до еквіваленту: Еквівалентом вважається обладнання, яке за своїми описовими, кількісними, якісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним або не гіршим (не меншим) за наведені замовником у додатку № 2 до цієї тендерної документації, та яке забезпечить сумісність та взаємозамінність із обладнання, наявним у замовника. Відповідні уточнення будуть внесені до тендерної документації.
2) Закупівля аналогів на базі процесора AMD не є можливою, оскільки парк комп’ютерної техніки замовника на 100% складається з комп’ютерів на базі процесорів Intel та запасних частин до них. Відповідно, параметри предмета закупівлі підібрані для забезпечення взаємозаміни та сумісності.
1) Тендерною документацією не передбачена можливість подання учасниками на торги у складі пропозиції аналогів товару. Тендерна документація містить вираз «У РАЗІ, ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Технічні характеристики обладнання, що пропонується учасниками як еквівалент, мають відповідати наведеним в технічному завданні (додаток № 2 до ТД) або бути не гіршими (не нижчими) ніж ті, які наведено у ньому. Вимоги до еквіваленту: Еквівалентом вважається обладнання, яке за своїми описовими, кількісними, якісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним або не гіршим (не меншим) за наведені замовником у додатку № 2 до цієї тендерної документації, та яке забезпечить сумісність та взаємозамінність із обладнання, наявним у замовника. Відповідні уточнення будуть внесені до тендерної документації.
2) Закупівля аналогів на базі процесора AMD не є можливою, оскільки парк комп’ютерної техніки замовника на 100% складається з комп’ютерів на базі процесорів Intel та запасних частин до них. Відповідно, параметри предмета закупівлі підібрані для забезпечення взаємозаміни та сумісності.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-31-000317-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 05 листопада 2019 11:12
Умови
Шановний Замовнику!
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступні вимоги: «1) Постачальник зобов’язується поставити (передати) Товар Покупцю впродовж двох робочих днів, з моменту отримання від Покупця заявки (усної чи письмової).
2) 5.4. Термін поставки кожної партії не може перевищувати двох календарних днів з моменту прийняття замовлення, якщо інше не встановлено угодою сторін. Якщо з будь-яких причин Постачальник не може виконати замовлення Покупця, він повідомляє про це Покупця впродовж 12 годин з моменту одержання замовлення та відшкодовує Покупцю всі збитки, які виникли в зв’язку з цим.»
Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 2 днів) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.
Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступні вимоги: «1) Постачальник зобов’язується поставити (передати) Товар Покупцю впродовж двох робочих днів, з моменту отримання від Покупця заявки (усної чи письмової).
2) 5.4. Термін поставки кожної партії не може перевищувати двох календарних днів з моменту прийняття замовлення, якщо інше не встановлено угодою сторін. Якщо з будь-яких причин Постачальник не може виконати замовлення Покупця, він повідомляє про це Покупця впродовж 12 годин з моменту одержання замовлення та відшкодовує Покупцю всі збитки, які виникли в зв’язку з цим.»
Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 2 днів) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.
Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 11:23
Вимога задоволена. При підготовці додатку № 5 «Проект договору» до ТД допущена технічна помилка. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" |
218 460,00
UAH з ПДВ
|
218 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
227 153,52
UAH з ПДВ
|
227 153,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" #40750285 |
Переможець |
218 460,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:44
|
ДУ1_дог192 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 12:48
|
192 (1).pdf | укладений |
05 грудня 2019 12:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до норм п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшено обсяг закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 192/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |