Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки, монітори та БФП
Очікувана вартість
228 899,00 UAH
UA-2019-10-31-000317-a 7fb3946951664d28a1ea057ce8a92393
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтушенко Ярослава

+380444066346 LAVRATENDERCOM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Києво-Печерський історико-культурний заповідник
Код ЄДРПОУ: 20073260
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ, вул. Лаврська, 9, корпус №8
Контактна особа: Євтушенко Ярослава
+380444066346
LAVRATENDERCOM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:13
Очікувана вартість: 228 899,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 144,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Згідно з технічним завданням - додаток № 2 до ТД
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Системні блоки в асортименті. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
Монітори. Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 шт
Багатофункціональні пристрої в асортименті .Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, Київська обл., Київ, Лаврська, 9, корпус 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 12:23
ТД_КО3023_Дод5_змінений.docx
06 листопада 2019 12:23
ТД_КО3023_ТЗ_Дод2_змінений.docx
06 листопада 2019 12:23
ТД_КО3023_Дод1_змінений.doc
06 листопада 2019 12:23
ТД_КО3023_змінений.doc
06 листопада 2019 12:23
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_3023.pdf
31 жовтня 2019 15:59
ТД_КО3023_Дод3.doc
31 жовтня 2019 10:53
Титул_скан_КО3023.pdf
31 жовтня 2019 10:52
ТД_КО3023_Дод6.docx
31 жовтня 2019 10:52
ТД_КО3023_Дод4.doc
06 листопада 2019 12:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 10:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 12:23
ТД_КО3023_Дод5_змінений.docx
31 жовтня 2019 10:52
ТД_КО3023_Дод5.doc
06 листопада 2019 12:23
ТД_КО3023_ТЗ_Дод2_змінений.docx
31 жовтня 2019 10:53
ТД_КО3023_ТЗ_Дод2.docx
06 листопада 2019 12:23
ТД_КО3023_Дод1_змінений.doc
31 жовтня 2019 10:52
ТД_КО3023_Дод1.doc
06 листопада 2019 12:23
ТД_КО3023_змінений.doc
31 жовтня 2019 10:52
ТД_КО3023.doc
06 листопада 2019 12:23
ПЕРЕЛІК_ЗМІН_3023.pdf
31 жовтня 2019 15:59
ТД_КО3023_Дод3.doc
31 жовтня 2019 10:52
ТД_КО3023_Дод3.doc
31 жовтня 2019 10:53
Титул_скан_КО3023.pdf
31 жовтня 2019 10:52
ТД_КО3023_Дод6.docx
31 жовтня 2019 10:52
ТД_КО3023_Дод4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 11:05
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація містить вираз «У РАЗІ, ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Посилання на конкретні марки/моделі наведені в тендерній документації для спрощення розуміння учасниками мінімально допустимого технічного рівня обладнання, що планує закупити замовник, з переліком технічних характеристик, де визначено гранично допустимі межі технічних показників для вказаних моделей (не менше, не більше, не нижче) для забезпечення сумісності та взаємозамінності із обладнанням, наявним у замовника. При цьому, в тендерній документації чітко визначено: «товар, що пропонується, повинен мати технічні характеристики не гірші ніж ті, які наведено у таблиці». Відповідне уточнення буде внесено до тендерної документації.
2) Вимога до учасників вказувати моделі обладнання, що пропонується, а також його технічні характеристики, міститься у Додатку № 1 до ТД «Тендерна пропозиція», а саме: у назві третього стовпчика таблиці «Специфікація товару, що пропонується». Для уточнення даної вимоги додатково будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
3) Тендерна документація не містить жодних обмежень стосовно участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Тендерні пропозиції всіх учасників будуть розглядатися як остаточні.
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 12:24
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:23
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідь: Замовник потребує своєчасної поставки товару на свою адресу: 01015, місто Київ, вулиця Лаврська, будинок 9, корпус № 20. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 12:25
Дата відповіді: 06 листопада 2019 09:23
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1) Тендерною документацією не передбачена можливість подання учасниками на торги у складі пропозиції аналогів товару. Тендерна документація містить вираз «У РАЗІ, ЯКЩО ДАНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ МАЄ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНУ ТОРГОВУ МАРКУ ЧИ ФІРМУ, ПАТЕНТ, КОНСТРУКЦІЮ АБО ТИП ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ДЖЕРЕЛО ЙОГО ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИРОБНИКА – ВВАЖАТИ, ЩО МІСТИТЬСЯ ВИРАЗ «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Технічні характеристики обладнання, що пропонується учасниками як еквівалент, мають відповідати наведеним в технічному завданні (додаток № 2 до ТД) або бути не гіршими (не нижчими) ніж ті, які наведено у ньому. Вимоги до еквіваленту: Еквівалентом вважається обладнання, яке за своїми описовими, кількісними, якісними, технічними та іншими характеристиками є ідентичним або не гіршим (не меншим) за наведені замовником у додатку № 2 до цієї тендерної документації, та яке забезпечить сумісність та взаємозамінність із обладнання, наявним у замовника. Відповідні уточнення будуть внесені до тендерної документації.
2) Закупівля аналогів на базі процесора AMD не є можливою, оскільки парк комп’ютерної техніки замовника на 100% складається з комп’ютерів на базі процесорів Intel та запасних частин до них. Відповідно, параметри предмета закупівлі підібрані для забезпечення взаємозаміни та сумісності.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-000317-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 05 листопада 2019 11:12
Умови
Шановний Замовнику!


Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступні вимоги: «1) Постачальник зобов’язується поставити (передати) Товар Покупцю впродовж двох робочих днів, з моменту отримання від Покупця заявки (усної чи письмової).

2) 5.4. Термін поставки кожної партії не може перевищувати двох календарних днів з моменту прийняття замовлення, якщо інше не встановлено угодою сторін. Якщо з будь-яких причин Постачальник не може виконати замовлення Покупця, він повідомляє про це Покупця впродовж 12 годин з моменту одержання замовлення та відшкодовує Покупцю всі збитки, які виникли в зв’язку з цим.»

Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 2 днів) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.
Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2019 11:23
Вимога задоволена. При підготовці додатку № 5 «Проект договору» до ТД допущена технічна помилка. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.

Документи

06 листопада 2019 11:23
Рішення_вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 218 460,00
UAH з ПДВ
218 460,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 227 153,52
UAH з ПДВ
227 153,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 10:50
с налоговой по 21 ноября.pdf
21 листопада 2019 10:50
МВС от 16 ноября.pdf
15 листопада 2019 11:44
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:32
реєстр 1.pdf
15 листопада 2019 11:30
HP PRO M436NDA _W7U02A_ _2_.pdf
15 листопада 2019 11:10
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:04
MF264, 267, 269 - LVD+EMC+RoHS.pdf
15 листопада 2019 11:04
ДСЕЕ Canon (до 2021).pdf
15 листопада 2019 11:04
МОНИТОР PHILIPS СЕС 05-10-2020.pdf
15 листопада 2019 09:08
Електронний підпис
15 листопада 2019 00:25
Сертификат 2019 - LLC Vsesvit.pdf
15 листопада 2019 00:25
Авторизация ОРСИ HP всесвит.jpg
15 листопада 2019 00:25
4685395 сц.pdf
15 листопада 2019 00:25
4685395 компред.pdf
14 листопада 2019 08:52
Електронний підпис
14 листопада 2019 00:14
загальні відомості.pdf
14 листопада 2019 00:14
Новий статут завірено.pdf
14 листопада 2019 00:14
витяг ПДВ.pdf
14 листопада 2019 00:14
Витяг _ДРПОУ 13.02.19 - ВСЕСВ_Т.pdf
14 листопада 2019 00:14
Протокол.jpg
14 листопада 2019 00:14
Наказ.jpg
14 листопада 2019 00:14
довідка 4685395 3.pdf
14 листопада 2019 00:14
паспорт 3 года.pdf
14 листопада 2019 00:14
сертифікат canon 4685395.pdf
14 листопада 2019 00:14
довідка 4685395 2.pdf
14 листопада 2019 00:14
довідка 4685395 1.pdf
14 листопада 2019 00:14
4685395 компред.pdf
14 листопада 2019 00:14
4685395 тех.pdf
14 листопада 2019 00:14
довідка 4685395.pdf
14 листопада 2019 00:14
досвід 2019.rar
14 листопада 2019 00:14
довк справка.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 04:48
Електронний підпис
15 листопада 2019 04:46
2. Тендерна пропозиція 40281.pdf
15 листопада 2019 04:46
15. Статут (нова редакція).pdf
15 листопада 2019 04:46
8. Проект договору.pdf
15 листопада 2019 04:46
12. Витяг з ЄДР від 01.11.2019 р..pdf
15 листопада 2019 04:46
17. Відомості про Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 218 460,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
218 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 11:44
ДУ1_дог192 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 11:44
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 12:48
192 (1).pdf укладений
05 грудня 2019 12:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до норм п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшено обсяг закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 192/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 138 703,62
UAH (в тому числі ПДВ 23 117,27 UAH)