Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі для БФП
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-10-31-000234-a bad2d829f9f147bdbf5a9af3f303bd21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лизун Надія Миколаївна

380442232048 n.lyzun@testportal.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український центр оцінювання якості освіти
Код ЄДРПОУ: 34187201
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, В.Винниченка,5
Контактна особа: Лизун Надія Миколаївна
380442232048
n.lyzun@testportal.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,61%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Картриджі для БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, Київ, В.Винниченка,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет (загальний, спеціальний фонд) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 10:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 10:25
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 11:08
Дата відповіді: 01 листопада 2019 15:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У відповідності до вимог додатку 4 до тендерної документації.
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-000234-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900002797
Дата подання: 22 листопада 2019 13:11
Вимога скасувати рішення про визнання переможця
Вимагаю скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Осадча О. Ю., з причини не відповідності пропозиції ФОП Осадча О. Ю. вимогам тендерної документації.
Відповідно до Додатку1 ТД на підтвердження кваліфікаційних вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав надати довідку у довільній формі, про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору протягом
2016–2019рр щодо постачання товару, який є предметом закупівлі, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копією договору та первинних документів, що підтверджують факт його виконання (видаткових накладних, актів приймання-передачі, тощо)). ФОП Осадча О. Ю. надала довідку про виконання аналогічних договорів з двома контрагентами: ВЧ А0351 та Луганським апеляційним судом. На підтвердження виконання договору з ВЧ А0351 ФОП Осадча О. Ю. надала лише копію договору, але не надала жодної копії первинних документів. На підтвердження виконання договору з Луганським апеляційним судом ФОП Осадча О. Ю. надала копію договору №9 від 11 вересня 2019р., але надані на підтвердження виконання даного договору копії первинних документів та специфікація(додаток1) до договору відносяться до зовсім іншого договору ( специфікація(додаток1) до договору№1 від 10 вересня 2019р. та накладна №1 до договору №1 від 10 вересня 2019р.). Таким чином, ФОП Осадча О. Ю. не надала відповідно до вимог замовника документів на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, отже пропозиція ФОП Осадча О. Ю. не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Надані ФОП Осадча О. Ю. відгуки про договори не є первинними документами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 15:28
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії Учасника на виконання вимог ст. 16 Закону», учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору протягом
2016–2019рр щодо постачання товару, який є предметом закупівлі, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копією договору та первинних документів, що підтверджують факт його виконання (видаткових накладних, актів приймання-передачі, тощо)).
ФОП ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА, далі- Учасник, надав у складі пропозиції довідку довільної форми про наявність досвіду виконання не менше одного аналогічного договору протягом 2016–2019рр щодо постачання товару, який є предметом закупівлі, а також: копію договору від 11.09.2019 № 09 укладеного з Луганським апеляційним судом, далі – Договір, щодо поставки периферійного обладнання та копію накладної, що підтверджує виконання Договору.
Отже, Учасник виконав вимоги додатку 1 до тендерної документації «Документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії Учасника на виконання вимог ст. 16 Закону».
Також, Замовником додатково здійснено пошук інформації за даним Договором на веб-ресурсі про використання публічних фінансових коштів www.007.org.ua.
За результатами пошуку було знайдено трансакцію щодо переказу коштів за вищенаведеним Договором.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 18 658,00
UAH з ПДВ
12 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 19 806,00
UAH з ПДВ
12 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ" 22 200,00
UAH з ПДВ
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” 21 900,00
UAH з ПДВ
21 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТРОНЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ 23 000,00
UAH з ПДВ
23 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 10:17
Електронний підпис
19 листопада 2019 16:07
Електронний підпис
18 листопада 2019 10:35
Електронний підпис

Публічні документи

18 листопада 2019 10:38
Електронний підпис
18 листопада 2019 10:08
4. Витяг платника ПДВ.pdf
18 листопада 2019 10:08
Дмитриенко ЕДРПОУ.jpg
18 листопада 2019 10:08
Витяг.pdf
18 листопада 2019 10:08
Договір аудитори.pdf
18 листопада 2019 10:08
Гарантійний лист4.pdf
18 листопада 2019 10:08
Гарантійний лист1.pdf
18 листопада 2019 10:08
Видаткова аудитори.pdf
18 листопада 2019 10:08
Довідка МВД.pdf
18 листопада 2019 10:08
Гарантійний лист.pdf
18 листопада 2019 10:08
Гарантійний лист3.pdf
18 листопада 2019 10:08
Сертифікація 1.pdf
18 листопада 2019 10:08
Сертифікація 3.pdf
18 листопада 2019 10:08
Кваліфікація.pdf
18 листопада 2019 10:08
Договір Комел.pdf
18 листопада 2019 10:08
Гарантійний лист2.pdf
18 листопада 2019 10:08
Відомість про участника.pdf
18 листопада 2019 10:08
Виписка.pdf
18 листопада 2019 10:08
9.2.Протокол.pdf
18 листопада 2019 10:08
Довідка про досвід.pdf
18 листопада 2019 10:08
Наказ _1К.jpg
18 листопада 2019 10:08
Накладна і договір НБ.pdf
18 листопада 2019 10:08
Сертифікація 2.pdf
18 листопада 2019 10:08
8. Статут.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 10:55
пропозиція.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 14:53
Аналог_дог_картриджі_2-end.pdf
14 листопада 2019 14:53
Аналог_дог_картриджі-1.pdf
14 листопада 2019 14:53
СТАТУТ_2019_.pdf
14 листопада 2019 14:53
Наказ_протокол.pdf
14 листопада 2019 14:53
Форма_4ОПП.pdf
14 листопада 2019 14:53
ДовідкаЭДРПОУ.pdf
14 листопада 2019 14:53
Витяг з реєстру ПДВ_2019.pdf
14 листопада 2019 14:53
Витяг з ЕДР_2019.pdf
14 листопада 2019 14:53
Виписка ЄДР.pdf
14 листопада 2019 14:53
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 12:05
Виписка про реєстрацію.pdf
15 листопада 2019 12:05
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ФОП "ЛИТВИНЕНКО РУСЛАН МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”

ТРОНЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Переможець 12 998,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
12 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 11:46
Договір№200.pdf укладений
03 грудня 2019 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 998,00
UAH