Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти, олівці, папір для друку, ручки кулькові, файл-глянець, ножиці
Очікувана вартість
59 972,40 UAH
UA-2019-10-31-000084-c 4ffcc472dd10404dbb3c176d8a9f48a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чередніченко Сергій Анатолійович

+380931043536 dp_pktb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ «ПРОЕКТНО - КОНСТРУКТОРСЬКЕ ТЕХНОЛОГІЧНЕ БЮРО ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
Код ЄДРПОУ: 40081310
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua/
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, вул. Жилянська, 97
Контактна особа: Чередніченко Сергій Анатолійович
+380931043536
dp_pktb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:40
Очікувана вартість: 59 972,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 299,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Конверти, олівці, папір для друку, ручки кулькові, файл-глянець, ножиці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1550 шт
Конверти, олівці, папір для друку, ручки кулькові, файл-глянець, ножиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після підписання видаткової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 09:50
ТД канцтовари.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 11:11
Дата відповіді: 04 листопада 2019 11:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. До участі в торгах допускаються учасники, які запропонували товар, який за технічними та якісними характеристиками відповідає та є кращим вказаному в додатку №6 тендерної документації замовника (еквівалент). У випадку надання учасником еквіваленту він має надати окремо порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником.

- При наданні цінової пропозиції учасники закупівлі вказують конкретну марку, модель, назву, ціну товару та технічні характеристики, які повинні бути не гірше заявлених Замовником в тендерній документації. При поставці товару видаткова накладна повинна відповідати тендерній пропозиції. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати окремо порівняльну таблицю запропонованих товарів/послуг з товарами/послугами, які вимагаються Замовником.

- Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 50 010,00
UAH з ПДВ
40 521,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 40 632,60
UAH з ПДВ
40 632,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 12:58
Електронний підпис
26 листопада 2019 12:58
документи переможця.rar
19 листопада 2019 11:07
Електронний підпис
19 листопада 2019 11:07
Пропозиція оновлена.pdf
15 листопада 2019 11:56
Електронний підпис
15 листопада 2019 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 11:44
Статут.pdf
15 листопада 2019 11:44
Специфікація.pdf
15 листопада 2019 11:44
СЕС2.jpg
15 листопада 2019 11:44
СЕС1.jpg
15 листопада 2019 11:44
СЕС.jpg
15 листопада 2019 11:44
СЕС Buromax.pdf
15 листопада 2019 11:44
Сес конверти.pdf
15 листопада 2019 11:44
Сес конверти.jpg
15 листопада 2019 11:44
СЕС Віват.pdf
15 листопада 2019 11:44
Сертифікат Berga Speed.pdf
15 листопада 2019 11:44
Сертифікат якості.pdf
15 листопада 2019 11:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 листопада 2019 11:44
Протокол.pdf
15 листопада 2019 11:44
Наказ.pdf
15 листопада 2019 11:44
Лист щодо несертифікації.pdf
15 листопада 2019 11:43
Док.pdf
15 листопада 2019 11:43
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 12:54
Електронний підпис
15 листопада 2019 12:53
Цінова пропозиція (Дод. 1).pdf
15 листопада 2019 12:53
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
15 листопада 2019 12:53
Таблиця відповідності.pdf
15 листопада 2019 12:53
Сертификат.rar
15 листопада 2019 12:53
Проект договору (Дод. 5).pdf
15 листопада 2019 12:53
Про Банкрутство 15.10_Браво.pdf
15 листопада 2019 12:53
Лист про санкнції.pdf
15 листопада 2019 12:53
ДФС_Браво_до 16.11.2019.pdf
15 листопада 2019 12:53
Довідки по СТ.17_ЗУ.zip
15 листопада 2019 12:53
Довідка ст .17 (Дод. 4).pdf
15 листопада 2019 12:53
Довідка сертифікати_БРАВО.pdf
15 листопада 2019 12:53
Довідка НАЗК_Браво_15.10.zip
15 листопада 2019 12:53
ВІДГУКИ_БРАВО.rar
15 листопада 2019 12:53
Браво_МВС 28.10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 40 521,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 15:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
40 521,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 15:21
Дог Укрпапір.pdf укладений
04 грудня 2019 15:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 10 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 521,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 753,50 UAH)