Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (шкільні меблі для навчальних закладів)
Очікувана вартість
1 230 000,00 UAH
UA-2019-10-30-002737-b ● 6457659aab6c45f3b6dfb8f638108a90
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 35348209 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., Лиманський р-н, смт. Доброслав, проспект 40-річчя Визволення, буд. 2 |
Контактна особа: |
Марина Кочервей +380485591402 marina.kochervej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 20:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 11:04 |
Очікувана вартість: | 1 230 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
492 штука
Парта-стіл двомісний антисколіозний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, Лиманський район, загальноосвітні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
984 штука
стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67500, Україна, Одеська область, Лиманський район, загальноосвітні заклади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: залишки освітньої субвенції | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 13:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 13:31 |
Тендерна документацiя меблі Жовтень НОВА 2.doc | |
13 листопада 2019 13:31 |
Зміни меблі 2.doc |
13 листопада 2019 13:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 листопада 2019 13:31 |
Тендерна документацiя меблі Жовтень НОВА 2.doc
|
||||||
13 листопада 2019 13:31 |
Зміни меблі 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 04 листопада 2019 14:36
На захисті конкуренції у процесі публічних закупівель стоїть низка принципів, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Одним з таких принципів є принцип недискримінації учасників. Його суть полягає в тому, що встановлюються рівні умови участі у процедурах закупівель для вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм. При цьому, замовнику забороняється вдаватися до дій, які можуть дискримінувати потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до Наказу № 537 від 17.06.2008 р. із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки № 1006 від 09.09.2014 “Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України” умова щодо наявності Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на товар, який є предметом закупівлі, не є обов’язковою.
При цьому загальний строк отримання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифам МОН становить понад 3 місяці, а термін подання тендерної пропозиції – 15 днів. Враховуючи викладене, прохаємо видалити вимогу, щодо надання у складі тендерної пропозиції свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, інакше встановлення запропонованої Вами вимоги призводить до виникнення нерівних умов для учасників, а це є пряма дискримінаційна вимога
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На ваше запитання від 31.10.2019 року надаємо роз'яснення:
Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для уникнення поставки недобросовісними учасниками неякісного, фальсифікованого товару встановлена вимога в Додатку №2 до тендерної документації щодо надання інформації про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника шляхом надання відповідних документів. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, учасник самостійно вирішує отримувати чи ні відповідні документи, які підтверджують якість запропонованого товару. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Тож, всі зацікавлені Учасники, які мають можливість поставити відповідний товар, можуть взяти участь в процедурі закупівлі.
Відповідно до ч 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено наступне: тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для уникнення поставки недобросовісними учасниками неякісного, фальсифікованого товару встановлена вимога в Додатку №2 до тендерної документації щодо надання інформації про відповідність запропонованого до поставки Товару технічним вимогам Замовника шляхом надання відповідних документів. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, учасник самостійно вирішує отримувати чи ні відповідні документи, які підтверджують якість запропонованого товару. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Тож, всі зацікавлені Учасники, які мають можливість поставити відповідний товар, можуть взяти участь в процедурі закупівлі.
Помилки в технічному завданні
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:54
Дата відповіді: 04 листопада 2019 14:34
Згідно умов тенедрної документації, товар повинен відповідати рекомендаціям Наказу МОН України від 23.03.2018 року № 283 "Про затвердження Методичних рекомендцій щодо організації освітнього простору Нової української школи". Згідно даного наказу "столи і парти мають бути одномісними", "стільниця повинна мати виріз з боку, ближнього до учня", "не більше 4 кг для стільця та 10 кг - для стола або парти".
Технічні характеристику Товару, що наведені в Додатку 2 до тендерної документації, не відповідають Наказу МОН України № 283 від 23.03.2018 року, а саме: парта стіл вимагається двомісна, про необхідність вирізу в стільниці інформація відсутня, вага столу двомісного з полицею буде вище ніж 10 кг.
Тобто вимоги Замовника протиречать самі собі. В учасників закупівлі не має можливості підготувати тендерну пропозицію належним чином
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Будуть внесені відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
628 776,00
UAH з ПДВ
|
569 736,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КИЇВСЬКЕ ДОСЛІДНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНТАКТ" УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ГЛУХИХ |
639 108,00
UAH з ПДВ
|
570 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
872 316,00
UAH з ПДВ
|
866 166,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТМ "БРІК" |
929 880,00
UAH з ПДВ
|
870 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
987 444,00
UAH з ПДВ
|
871 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 015 488,00
UAH з ПДВ
|
1 015 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" #42977517 |
Переможець |
569 736,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 17:41
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2019 16:52
|
Договір меблі 12.12..pdf | укладений |
12 грудня 2019 16:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки товару не пізніше 24.12.2019 року |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |