Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНВАЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 36154210 |
Місцезнаходження: | 65023, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Новосельського, буд. 64 |
Контактна особа: |
Элла Журавель +380503367178 ella@komitet.od.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 1 640 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар Продавцем, проводиться за фактом отримання Покупцем такого товару протягом 10 (десять) банківських днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 17:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 17:14 |
Проект договору.docx | |
30 жовтня 2019 17:14 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-19-000034 ● 1d24bac93b464e268226293fb21bc42f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.11.2019 Одеса № 405
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 19.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 19.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 19.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 19.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.11.2019 № 405
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2019-10-30-002441-b 30.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-20 10:38:07
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 19.11.2019 № 405 розпочато моніторинг процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі», яка проводиться громадською організацією «Інвацентр» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури UA-2019-10-30-002441-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-30-002441-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 1.2. Таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до ТД, тоді як на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасником у складі тендерної пропозиції надано договір від 22.08.2016 № 2208-1, який виходячи із змісту підпункту 2.2. є договором найму (оренди) транспортного засобу, а не купівлі-продажу?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам підпункту 2.1. Розділу 2 «Додатково у складі тендерної пропозиції необхідно надати» Додатку 5 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують можливість виконання поставок транспортних засобів, що є предметом відповідної закупівлі?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування Замовником рішення про дотримання учасником ТОВ «Електромобілі» вимог ТД (протокол засідання тендерного комітету від 16.11.2019 № 10) та визнання його переможцем даної процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 16.11.2019).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-25 13:28:55
на запит щодо надання інформації
Ознайомившись із запитом за результатом проведення моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-11-19-000034, відносно процедури закупівлі за предметом «автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»)» шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2019-10-30-002441-b, яка розпочата громадською організацією "ІНВАЦЕНТР" повідомляємо наступне:
Громадська організація "ІНВАЦЕНТР" (далі – Замовник) 30 жовтня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-10-30-002441-b (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-30-002441-b) щодо закупівлі за предметом «автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»)» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34110000-1 — Легкові автомобілі). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922).
Статтею 3 Закону №922 визначено принципи здійснення закупівель, якими повинен керуватись та дотримуватись кожен суб’єкт, який має відношення до вище визначеного Закону, як замовник, так і учасники.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Другою частиною статті 16 Закону №922 визначено перелік кваліфікаційних критеріїв, які можуть встановлюватись замовником до потенційних учасників процедури. Так визначено наступні критерії:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Інших вимог або умов, які можуть слугувати рекомендаціями для визначення переліку документів або інформації про підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв Законом №922 не встановлено.
Частиною 3 статті 22 Закону №922 встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Частинами 1 та 2 статті 16 Закону №922 встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і повинен установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. При цьому Законом №922 не встановлено обмежень або умов, які можуть бути встановлені у тендерній документації, якими вимагається надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які можуть підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, які повинен підтвердити учасник.
Згідно до визначеного предмету закупівлі та керуючись принципами здійснення закупівель, замовник не має права обмежувати потенційних учасників в можливості провадити відповідний вид діяльності, який має пряме відношення до предмету закупівлі та надавати пропозиції щодо даного предмету закупівлі.
По першому питанню:
Умовами пункту 1.1 Таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати довідку, яка подається Учасником за формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації за підписом уповноваженої учасника завірена печаткою підприємства*. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (не менше 1-ого аналогічного договору).
Умовами пункту 1.2 Таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасник, з метою підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, повинен надати копію(ї) завірену(і) у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному данною тендерною документацією (не менше одного). При цьому зазначено, що копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником на вимогу п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, із усіма додатками та змінами, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів).
Умовами тендерної документації не вимагалось надання копії документу, що підтверджує постачання аналогічного товару у вигляді договору купівлі-продажу, як це зауважується у вашому запиті, або договору найму (оренди) транспортного засобу. На виконання встановленої умови учасник мав підтвердити наявність досвіду виконання договору в частині постачання товару. Тендерною документацією додатково не визначено поняття «постачання». Дане поняття може передбачати передачу товару, який є предметом закупівлі, від одного суб’єкта господарювання іншому, в тому числі на засадах та умовах купівлі-продажу, лізингу, безкоштовної передачі у власність, на засадах комерційної діяльності, пов’язаної зі збутом продукції дилерської мережі або на умовах дистриб’юторської діяльності та іншими правочинами, укладеними між сторонами договірних відносин, які не заборонені чинним законодавством України.
На виконання встановлених вимог учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за встановленою у Додатку 1.1 до Документації формою. У довідці зазначена інформація про виконання договору №2208-1 від 22.08.2015 року, що укладався із ТОВ «УКОБУДСІСТЕМ», предметом якого визначено автомобіль марки Nissan Leaf.
Додатково до складу тендерної пропозиції, на виконання пункту 1.2 Таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасником надано копію договору №2208-1 від 22.08.2015 року. У наданому учасником договорі, за предметом, який має подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями товару, що є предметом даної процедури закупівлі, визначено умови, які свідчать про постачання такого товару замовнику (покупцю, ТОВ «УКОБУДСІСТЕМ»). Додатково до складу пропозиції учасником надано копію акту прийому-предачі майна (продукції), яким встановлено факт передачі товару (продукції) від ТОВ «Електромобілі» та отримання її ТОВ «УКОБУДСІСТЕМ».
Інших документів, які могли б підтвердити інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору від учасника умовами тендерної документації не вимагалось.
У зв’язку з вище викладеним та керуючись умовами, визначеними у тендерній документації, у замовника не було підстав вважати пропозицію учасника в цій частині такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
По другому питанню:
Пунктом 2.1 розділу II додатку 5 тендерної документації замовником передбачаються умови надання інформації від учасників, які не є безпосередніми виробниками транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі. Зауважуємо на тому, що предметом цієї закупівлі не є базовий автомобіль, а автомобіль для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі») в кількості 2 одиниць.
Учасники, які не є безпосередніми виробниками автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»), що повинні відповідати технічним вимогам замовника, повинні надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа, в якому зазначено, що підприємство-виробник (або підприємства-виробники), має (мають) можливість поставки на користь учасника транспортні засоби, що є предметом цієї закупівлі, для потреб їх подальшого переобладнання та поставки замовнику даної закупівлі згідно договору про закупівлю, та які пропонуються згідно пропозиції учасника. А вимога, що встановлена умовами пункту 2.1 розділу II додатку 5 тендерної документації стосується таких учасників, які не є безпосередніми виробниками автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»).
Учасники, які не є безпосередніми виробниками транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, керуючись умовами пункту 2 та на виконання п.2.1. повинні надати документи, що підтверджують можливість виконання поставок транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі (наприклад: договір купівлі-продажу або дилерський договір або дистриб’юторський договір т.ін.). Даним пунктом замовником не обмежується право учасника надавати інші документи, які можуть слугувати підтвердженням запитуваної інформації.
Згідно до наданої пропозиції ТОВ «Електромобілі», зокрема інформації зазначеної у листі, наданому в електронному файлі із назвою «Лист із інформацією про виробника.pdf» учасником зазначається наступне - «виробником автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»), а саме автомобіль для перевезення осіб з інвалідністю на базі Nissan eNV-200 в кількості двох одиниць, що пропонується даною тендерною пропозицією, є товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОМОБіЛі»». Також у даному листі зазначається, що виробником базового автомобіля (Nissan eNV-200) є Nisan Motor Co. LTD, назва підприємства виробника - Nisan Motor Co.LTD (тел.: +34932907515, місце розташування - Іспанія).
Даним листом учасник надає інформацію, про те що учасник є безпосередніми виробником автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»), а тому не зобов’язаний надавати інформацію, яка вимагалась пунктом 2.1 розділу II додатку 5 тендерної документації.
За результатом розгляду пропозиції ТОВ «Електромобілі» та керуючись умовами тендерної документації було встановлено, що учасник в електронному файлі із назвою «Лист із інформацією про виробника.pdf» надав лист, який відповідає встановленим умовам тендерної документації.
У зв’язку з вище викладеним та керуючись умовами, що визначені тендерною документацією, у замовника не було підстав відхиляти пропозицію учасник. Тому пропозиція учасника (ТОВ «Електромобілі») визначена такою, що відповідає умовам тендерної документації, а замовник не має законних підстав щодо визначення пропозиції учасника, такою, що не задовольняє вимоги встановлені умовами тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ Ознайомившись із висновком про результати проведеного моніторингу закупівлі за №UA-M-2019-11-19-000034, відносно процедури закупівлі за предметом «автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»)» шляхом застосування процедури відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за №UA-2019-10-30-002441-b, яка розпочата громадською організацією "ІНВАЦЕНТР" повідомляється наступне: Громадська організація "ІНВАЦЕНТР" (далі – Замовник) 30 жовтня 2019 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2019-10-30-002441-b (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-30-002441-b) щодо закупівлі за предметом «автомобілі для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»)» згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 34110000-1 — Легкові автомобілі). Дана закупівля проводилась на виконання вимог розділу IV з урахуванням умов визначених частиною 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі – Закон №922). Статтею 3 Закону №922 визначено принципи здійснення закупівель, якими повинен керуватись та дотримуватись кожен суб’єкт, який має відношення до вище визначеного Закону, як замовник, так і учасники. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Другою частиною статті 16 Закону №922 визначено перелік кваліфікаційних критеріїв, які можуть встановлюватись замовником до потенційних учасників процедури. Так визначено наступні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Інших вимог або умов, які можуть слугувати рекомендаціями для визначення переліку документів або інформації про підтвердження таких кваліфікаційних критеріїв Законом №922 не встановлено. Частиною 3 статті 22 Закону №922 встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Частинами 1 та 2 статті 16 Закону №922 встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, і повинен установити один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. При цьому Законом №922 не встановлено обмежень або умов, які можуть бути встановлені у тендерній документації, якими вимагається надання підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, які можуть підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, які повинен підтвердити учасник. Згідно до визначеного предмету закупівлі та керуючись принципами здійснення закупівель, замовник не має права обмежувати потенційних учасників в можливості провадити відповідний вид діяльності, який має пряме відношення до предмету закупівлі та надавати пропозиції щодо даного предмету закупівлі. У Додатку 1 до ТД замовником надано визначення поняттю «аналогічний договір». Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі, що визначений даною Документацією, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо. При цьому умовам тендерної документації не встановлено умов щодо наявності певних ознак вкладених правочинів відповідно до яких повинно бути передано (надано, прийнято, т.ін.) товар іншому суб’єкту господарювання від постачальника (учасника, яким надається пропозиції в рамках даної процедури закупівлі). Тобто умовами тендерної документації конкретно не визначено, що учасник повинен надати копію виконаного правочину у вигляді договору купівлі-продажу чи дилерського договору або дистриб’юторського договору або іншого правочину, який би мав підтверджувати наявність умов постачання товару, що є аналогічним предмету даної закупівлі. Згідно до четвертої частини статті 179 Господарського кодексу України - при укладенні господарських договорів сторони можуть визначати зміст договору на основі вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству або примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст. У зв’язку з цим замовник не мав права обмежувати або наполягати на наданні від учасників процедури закупівлі надання договору купівлі-продажу товару, що є аналогічним у розумінні тендерної документації. На виконання встановленої умови учасник мав підтвердити наявність досвіду виконання договору в частині постачання товару. Тендерною документацією додатково не визначено поняття «постачання». Дане поняття може передбачати передачу товару, який є предметом закупівлі, від одного суб’єкта господарювання іншому, в тому числі на засадах та умовах купівлі-продажу, лізингу, безкоштовної передачі у власність, на засадах комерційної діяльності, пов’язаної зі збутом продукції дилерської мережі або на умовах дистриб’юторської діяльності та іншими правочинами, укладеними між сторонами договірних відносин, які не заборонені чинним законодавством України. Учасником, на виконання встановлених вимог, надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за встановленою у Додатку 1.1 до Документації формою. У довідці зазначена інформація про виконання договору №2208-1 від 22.08.2015 року, що укладався із ТОВ «УКОБУДСІСТЕМ», предметом якого визначено автомобіль марки Nissan Leaf. Додатково до складу тендерної пропозиції, на виконання пункту 1.2 Таблиці 1 додатку 1 тендерної документації учасником надано копію договору №2208-1 від 22.08.2015 року. У наданому учасником договорі, за предметом, який має подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями товару, що є предметом даної процедури закупівлі, визначено умови, які свідчать про постачання такого товару замовнику (покупцю, ТОВ «УКОБУДСІСТЕМ»). Додатково до складу пропозиції учасником надано копію акту прийому-предачі майна (продукції), яким встановлено факт передачі товару (продукції) від ТОВ «Електромобілі» та отримання її ТОВ «УКОБУДСІСТЕМ». Інших документів, які могли б підтвердити інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору від учасника умовами тендерної документації не вимагалось. У зв’язку з вище викладеним та керуючись умовами, визначеними у тендерній документації, у замовника не було підстав вважати пропозицію учасника в цій частині такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Тому, керуючись зауваженнями, викладеними у висновку за результатом моніторингу, у замовника не має законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, щодо зауважень, що викладені у висновку за результатом моніторингу закупівлі. У висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.11.2019 не містять підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Електромобілі» вимогам ТД та нормам чинного законодавства, що не є достовірним або обґрунтованим твердженням. Пунктом 2.1 розділу II додатку 5 тендерної документації замовником визначено умови надання інформації від учасників, які не є безпосередніми виробниками транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі. Зауважуємо на тому, що предметом цієї закупівлі не є базовий автомобіль, а автомобіль для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі») в кількості 2 одиниць. Умови та вимоги тендерної документації затверджено замовником у вигляді документу, який має ієрархічну структуру. Тобто окремі додатки, розділи, пункти та частини документу мають відношення до конкретизованих пунктів чи умов, які мають на меті обов’язкового чи не обов’язкового надання інформації за наявності певних ознак відповідності учасника. У разі якщо учасник, не має певного відношення до встановленої вимоги, за наявності певної ознаки, що визначена тендерною документацією, такий учасник не зобов’язаний надавати документ або інформацію про про таку невідповідність. Керуючись вище визначеним принципом, учасники, які не є безпосередніми виробниками автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»), що повинні відповідати технічним вимогам замовника, повинні надати у складі тендерної пропозиції оригінал листа, в якому зазначено, що підприємство-виробник (або підприємства-виробники), має (мають) можливість поставки на користь учасника транспортні засоби, що є предметом цієї закупівлі, для потреб їх подальшого переобладнання та поставки замовнику даної закупівлі згідно договору про закупівлю, та які пропонуються згідно пропозиції учасника. А вимога, що встановлена умовами пункту 2.1 розділу II додатку 5 тендерної документації стосується таких учасників, які не є безпосередніми виробниками автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»), так як має відношення до вимоги, визначеної умовою пункту 2 розділу II Додатку 5 тендерної документації. Учасники, які не є безпосередніми виробниками транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі, керуючись умовами пункту 2 та на виконання п.2.1. повинні надати документи, що підтверджують можливість виконання поставок транспортних засобів, що є предметом цієї закупівлі (наприклад: договір купівлі-продажу або дилерський договір або дистриб’юторський договір т.ін.). Даним пунктом замовником не обмежується право учасника надавати інші документи, які можуть слугувати підтвердженням запитуваної інформації. Згідно до наданої пропозиції ТОВ «Електромобілі», зокрема інформації зазначеної у листі, наданому в електронному файлі із назвою «Лист із інформацією про виробника.pdf» учасником зазначається наступне - «виробником автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»), а саме автомобіль для перевезення осіб з інвалідністю на базі Nissan eNV-200 в кількості двох одиниць, що пропонується даною тендерною пропозицією, є товариство з обмеженою відповідальністю «ЕЛЕКТРОМОБіЛі»». Також у даному листі зазначається, що виробником базового автомобіля (Nissan eNV-200) є Nisan Motor Co. LTD, назва підприємства виробника - Nisan Motor Co.LTD (тел.: +34932907515, місце розташування - Іспанія). Даним листом учасник надає інформацію, про те що учасник є безпосередніми виробником автомобілів для перевезення осіб з інвалідністю (служба «Інватаксі»), а тому не зобов’язаний надавати інформацію, яка вимагалась пунктом 2.1 розділу II додатку 5 тендерної документації. За результатом розгляду пропозиції ТОВ «Електромобілі» та керуючись умовами тендерної документації було встановлено, що учасник в електронному файлі із назвою «Лист із інформацією про виробника.pdf» надав лист, який відповідає встановленим умовам тендерної документації, чим підтвердив відсутність необхідності виконання вимоги визначеної пунктами 2 та 2.1 розділу II Додатку 5 тендерної документації. У зв’язку з вище викладеним та керуючись умовами, що визначені тендерною документацією, у замовника не було підстав відхиляти пропозицію учасника. Тому пропозиція учасника (ТОВ «Електромобілі») визначена такою, що відповідає умовам тендерної документації, а замовник не має законних підстав щодо визначення пропозиції учасника, такою, що не задовольняє вимоги встановлені умовами тендерної документації. Керуючись зауваженнями, викладеними у висновку за результатом моніторингу та необ’єктивними підставами, які застосовувались при проведенні аналізу умов тендерної документації в ході проведення моніторингу процедури закупівлі, у замовника не має законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель та зауважень, що викладені у висновку за результатом моніторингу закупівлі.
2019-12-06 21:21:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕЛЕКТРОМОБІЛІ" #39616244 |
Переможець |
1 620 000,00
UAH
|
16 листопада 2019 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 14:10
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
30 грудня 2019 14:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2019 13:29
|
Договір.pdf | укладений |
28 листопада 2019 13:27
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Покупець і Продавець дійшли згоди припинити виконання Договору №1/11 від 27.11.2019р., за відсутності можливості в подальшому здійснювати виконання обома Сторонами своїх зобов’язань/ З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли за результатом підписаного між Сторонами Договору. Фактично Сторонами виконано зобов’язань на суму нуль гривень нуль копійок. |