Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна дошка з встановленим базовим програмним забезпеченням + ноутбук +короткофокусний проектор)
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-10-30-002114-b 62881cd91b44409594398cfa52229353
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Миколайович Анцупов

+380505593800
+380645223322
+380645223081
tender36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сєвєродонецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141973
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10
Контактна особа: Володимир Миколайович Анцупов
+380505593800,+380645223322,+380645223081
tender36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 15 листопада 2019 15:34
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
(інтерактивна дошка з встановленим базовим програмним забезпеченням + ноутбук +короткофокусний проектор)
Фінансування: Субвенція з державного бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, пр.Гвардійський, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п'ятнадцять) банківських днів у розмірі 100% , з моменту передачі Постачальником Товару Покупцю у власність на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:47
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 10:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Так допускається. Тендерні вимоги складені відповідно до ч.1.п.3.ст 22 закону України "Про публічні закупівлі" . Якщо є посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, вираз "або єквівалент" є необхідним. Таким чином, ви маєте право у своїй тендерні пропозиції запропонувати інший вид засобу який не відрізняється , за технічною специфікацією, від умов Замовника. До участі до закупівлі допускаються усі учасники. Єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна з урахуванням ПДВ(без ПДВ у разі коли суб'єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством). Питома вага цінового критерію 100%. Під час подання тендерних пропозицій в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, учасник зазначає ціну з урахуванням податку на додану вартість. Якщо учасник не є платником ПВД, або якщо предмет закупівлі не облагається ПДВ, то він зазначає ціну без ПДВ. Зазначена цінова пропозиція буде розглядатись як остаточна. Дякуємо за запитання.
Монтаж
Дата подання: 03 листопада 2019 18:19
Дата відповіді: 04 листопада 2019 15:43
Шановний замовник чи потрібен Вам монтаж інтерактивної доки
Відповідь: Доброго дня! Монтаж інтерактивної дошки не передбачається. Дякуємо за запитання.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 03 листопада 2019 18:37
Дата відповіді: 04 листопада 2019 16:32
Шановний замовник просимо додати до тендерної документації гарантійний лист про проведення майстер-класу по користуванню інтерактивним обладнанням сертифікованим консультантом з інтерактивного обладнання з обов’язковим надання такого сертифікату у тендерній документації.
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією Замовника не передбачена данна вимога, у зв'язку з успішною експлуатацією обладнання на протязі декількох років. Дякуємо за запитання.
Свідоцтво МОН
Дата подання: 03 листопада 2019 18:43
Дата відповіді: 06 листопада 2019 08:26
Шановний замовник просимо додати до тендерної документації обов'язкове надання свідоцтва про визначення педагогічним вимогам на інтерактивну дошку для перевірки її відповідності Наказу МОН від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! Наказом Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (зі змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року) затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів (надалі – Типовий перелік).
Відповідно до п. 5 Типового переліку засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів.
Замовником було дотримані вимоги чинного законодавства до оформлення тендерної документації. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) Наказом не передбачено. Отримання відповідного Свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам».Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти. Терміни оформлення свідоцтва займає тривалий час тому, включивши дану вимогу, ми як Замовник, звузимо конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того замовник не заперечує, якщо учасник надасть будь-які інші документи, які не вимагаються тендерною документацією та підтверджують якість товару. Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 41 100,00
UAH з ПДВ
37 509,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 38 700,00
UAH з ПДВ
38 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 41 724,00
UAH з ПДВ
41 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 12:24
Електронний підпис
18 листопада 2019 12:23
Довідка про несудимість.pdf
18 листопада 2019 12:23
Довідка податкова.pdf
08 листопада 2019 12:17
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:17
Документи на ноутбуки Dell.pdf
08 листопада 2019 12:17
Протокол кріплення.pdf
08 листопада 2019 12:17
Висновок СЕС кріплення.pdf
08 листопада 2019 12:17
ISO 9001 Vivitek.pdf
08 листопада 2019 12:17
ISO 14001 Vivitek.pdf
08 листопада 2019 12:17
Висновок СЕС.pdf
08 листопада 2019 12:17
ISO9001 Intech.pdf
08 листопада 2019 12:17
ISO14001 Intech.pdf
08 листопада 2019 12:17
Висновок СЕС на дошки Intech.pdf
08 листопада 2019 12:17
Висновок низьковольтне Intech.pdf
08 листопада 2019 12:17
Статут.pdf
08 листопада 2019 12:17
Відомості ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2019 12:17
Витяг ПДВ.pdf
08 листопада 2019 12:17
Витяг з ЄДР.pdf
08 листопада 2019 12:17
Виписка з ЄДР.pdf
08 листопада 2019 12:17
4-ОПП.pdf
08 листопада 2019 12:17
Уповноважена особа.pdf
08 листопада 2019 12:17
Технічні вимоги згода.pdf
08 листопада 2019 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2019 12:17
Таблиця відповідності.pdf
08 листопада 2019 12:17
Проект договору.pdf
08 листопада 2019 12:17
Лист-гарантія стаття 17.pdf
08 листопада 2019 12:17
Інформація санкції.pdf
08 листопада 2019 12:17
Згода на обробку ПД.pdf
08 листопада 2019 12:17
Згода істотні умови.pdf
08 листопада 2019 12:17
Довідка про рахунки.pdf
08 листопада 2019 12:17
Довідка працівники.pdf
08 листопада 2019 12:17
Довідка МТБ.pdf
08 листопада 2019 12:17
Довідка ліцензування.pdf
08 листопада 2019 12:17
Довідка досвід.pdf
08 листопада 2019 12:17
Довідка довкілля.pdf
08 листопада 2019 12:17
Відомості про Учасника.pdf
08 листопада 2019 12:17
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 09:39
Електронний підпис
13 листопада 2019 09:34
45. КРЕО рахунок (2) (1).pdf
13 листопада 2019 09:34
44. КРЕО кредит (2) (1).pdf
13 листопада 2019 09:34
42.3581-05fb280d-c7c5-4389-afb8-0746052579a1.PDF
13 листопада 2019 09:34
41. 3581-4c02dfdd-e851-490b-8bb7-5e9f071df2d0.pdf
13 листопада 2019 09:34
40. 3581-1b148faf-aebd-4e71-b235-4fcd0e04b1a2.pdf
13 листопада 2019 09:34
39. Декларація DELL.pdf
13 листопада 2019 09:34
38. Сертифікати СЕС DELL.pdf
13 листопада 2019 09:34
32. Санкції.pdf
13 листопада 2019 09:34
31. Проект дговору.pdf
13 листопада 2019 09:34
27. Авторизаційний лист МТІ.pdf
13 листопада 2019 09:34
26. Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2019 09:34
25.Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2019 09:34
23. Аналогічні договори.pdf
13 листопада 2019 09:34
21. Сертификат спікера.pdf
13 листопада 2019 09:34
19. Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2019 09:34
15. Довідка ліцензування.pdf
13 листопада 2019 09:34
14. Порівняльна таблиця.pdf
13 листопада 2019 09:34
12. Стаття 17.pdf
13 листопада 2019 09:34
11. Лист - згода.pdf
13 листопада 2019 09:34
9. Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2019 09:34
8. Інформація щодо санкцій.pdf
13 листопада 2019 09:34
6.НАКАЗ.pdf
13 листопада 2019 09:34
5.ПАСПОРТ ТА КОД ДИРЕКТОРА.pdf
13 листопада 2019 09:34
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 37 509,49
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
37 509,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 15:37
Протокол № 485 Звіт про виконання договору № 555 від 09.12.19р..PDF укладений
26 грудня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 11:09
Договор № 555 від 09.12.19р., Телевізійне й аудіовізуальне обладнання.PDF укладений
10 грудня 2019 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 37 509,49
UAH (в тому числі ПДВ 6 251,58 UAH)